Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44986 üzenetére
Parancsolj, befotóztam, ez a corolla gépkönyvéből van.
Elhiszem ha mást állítasz, de mint a fenti képből is látszik az 5w30-at nem ajánlja +30C fok feletti külső hőmérséklethez. A Honda Type R link pedig a saját Honda olajat adja meg (0w20-as viszkozitással), bár alatta említi az 5w30at is. Ezzel az ábrával is csak egy bajom van, mégpedig: 0w30 és 15w40 között azért van némi különbség... itt például engedi a 10w40 használatát, ami a 4ZZ motor esetében nos halálos kimenetelű, mert utána úgy eszi az olajat hogy gyakorlatilag dízel lesz...@eami: Azért az autógyártók nem arról híresek h nem bújnak ki a garanciális javítás alól...
@csaba1203: öööö, nem, tévedsz de nem baj. Vagyis nem totálisan csak egy kicsit, mert ez azok engedhetik ott is meg maguknak, akiknek olyan a fizetésük, és bizony ott sem mindenki, kb a lakosság 25-30%-a, a többi (mosogató, pultos, pincér, autószerelő, bádogos, hidegburkoló, gyárimelós) ott is a levetet autókkal jár. Van még egy apróság, amit viszont nem szabad elfelejteni: Az az autó amit ő 3-5 évesen ott hagy, az neked nem kellene... abban alhangon van 150ezer km de a 200-hoz közelebb inkább, azok ütős-vágós autók, azok Autobahn-on járnak 180-200-as utazóval és a német nem melegíti a motort, leszarja, mert úgyis viszi vissza 3 év múlva, addig meg garis, minek stresszeljen!? Azok az autók Frankfurt-Nürnberg-et járnak például minden nap, reggel oda, este vissza, azoknak menni kell ha esik ha fúj ha lőnek... ezt pedig olyantól tudd meg aki havi szinten megy ki Németroszágba... Nem olyan buli az, aztán mire a Kárpátmedencébe érnek találnka egy féregjáratot és erre az állapotra mennek vissza, Te meg veszed meg, mert a német (akiknél kolbászból van a kerítés is) biztosan nem sajnálta tőle a drága olajat meg vigyázott rá... aha, üllnél be egyszer egy ilyen mellé az autópályán, rögtön másképpen gondolnád. Nem azt mondom h nincsen kivétel, de a többség sajna ilyen... aztán meg hallgatom h "Gut Auto, gut Auto, keine Problem, neue TÜV" aha, én meg hülye vagyok...
@yanna: "Mondj már egy dolgot, ami normálisan működik!" Háborgás? Elégedetlenség? Ezek szuperül mennek nekünk magyaroknak, ahelyett h azt néznék mi minden lett szép és jó... Mesélek neked: Éppen múlt héten volt nálam egy srác, most végzett a BME-n MSc képzés, mérnök lett. Munkatapasztalata=0, 100% önelégültség, fizetési igénye heti 40órás főállású munkavégzésre: 800ezer bruttó/hó + cafeteria. Mondom WTF!? és ő csak csepp a tengerben... ilyenből minden héten kettő jön be kb., Dunát tudnék rekeszteni vele, ő elektromos tervrajzot akar csinálni, de életében egy szabványt el nem olvasott még, azt sem tudja hol keresse, de ő nagyfeszültségű elosztót akar tervezni... Szerinted? De a beképzelt vén hülye én vagyok...
@Gab.68: Azért ne felejtsük el h a Hybrid terjedése a Toyota nevével eléggé összefonódott, gondolj csak a Prius MK1-re...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bb71
őstag
Kisautók kivégzése...
[link] -
zzz03
őstag
szamomra erdekes hibaval talalkozatm az autonal. (scross 1.4t 2019.12havi) vezeto oldali hangszoro recseg radio hallgatasa kozben. viszont zene sztrimelese deezerrol android autoval vagy bt kapcsolattal hibatlan. nincs recseges. valaki talalkozott mar ilyennel?
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Ez a cikk annyiban jó, hogy az embernek rá kell döbbennie, hogy keresnie kell az egyszerű szívó és még most hibrid hajtás nélküli turbóst, a jó kokszoló dízelt, és a parkradaron kívül semmi más elektronikai (sávelhagyás stb.) cuccot nem tartalmazó autókat, hogy boldog legyen. irreális próbálkozások a vevők kárára. Az elektromos autó meg alig megy hidegben. Voltak a Suzukinak jó 4 hengeres 2.0,2.4-es szívói, azokat kell megcsípni a Grand Vitarában vagy a Kizashiban
Egyébként a természet rendben van gyerekek, csak mi "megyünk el", a természet marad, nyugodjon meg minden tudatos környezetvédő. -
2ozzmexy
aktív tag
Előrevetítem h ismét elhatárolódom önmagamtól, de itt már megint elfelejtünk valamit:
1. Az akkunak nincsen ökológiai lábnyoma??? (gyártása, "megsemmisítése")
2. Az elektromos áramot mivel fogjuk előállítani? (momentán az EU áramellátsa foszilis alapokon nyugszik erős 50%-ban)
3. A tankerhajón miért nincsen részecskeszűrő? (mert a bálnának nincsen szavazati joga)
4. A kandallókat is ki fogják írtani? (hogy ne tudja józsi néni rádobni a furnért)
5. A repülőgép mivel is megy!? (kerozin, annak van ám CO2 és CO kibocsátása, ha busszal mennének kevesebb károsanyag kerülne a levegőbe...) Na annak mérjék meg a WLTP és NEDC ciklusát...Majd ha az összes 2015 előtti diesel autót (pontosabban minden ennél öregebb autót) kivonják hatóságilag a forgalomból, majd akkor foglalkozzunk ezekkel a problémákkal.... jah meg akkor ha a lakótelepen nem a 260as Ikarus fog járni 10 percenként koromfelhőt eregetve lépcsőházanként, mert annyi a megállója...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
válasz 2ozzmexy #45008 üzenetére
Így van! Senki nem beszél arról, hogy mi történik egy akkus autóval ha balesetet szendved/tönkremegy, meg hogy a benne keletkezett elektromos tüzet csak tartályba való süllyesztéssel lehet megoldani jobbára mert napokig ég különben. Télen fele az akksi hatrótávja, szopóág még kisvárosban is. És mindenki ugyanúgy szénerőművek által termelt energiát tankol este az elektromosba, és sokkal több CO2-be került előállítani az autóját mint 5db Swiftet. Miért nem emelnek az üzemanyag árakon? Egyszerű, mert akkor minden terméked drágább lesz, még a műanyagzacskó is. Nem csesztetjük a tankerhajót és nem adóztatjuk a kerozint. Így van ez jól.
Államilag meg kell a jó kis reg. adó, meg minden adó amiből tovább építik neked a VÉDÁT de nem az utakat, meg veszik a sok trafit, és csak nyugodtan hozzanak be évi több mint 60.000 használtautót ami mindegy hogyan füstöl/vagy nem
Egy modern kori autótemetőnek mint Magyarország nem illik logikusan elgondolkodni ezen, csak az a lényeg, hogy a trafi egyenesen álljon a vadi új jelöletlen Skoda rendőrautóban, hogy a most vett VW 1.9 TDI-d megkapja az első csekket.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Így van, aztán majd jön a szerelmes levél szombathelyről, mert megelőztél egy R rendszámos 25+ éves füstölő import ledugózott EGR-es dízel szutykot az egyébként EURO6c-s Vitarával, mert nem akartál a gyerekednek a hátsó EU-kompatibilis gyerekülésben tüdőrákot ajándékozni... én befizethetem a 60ezres bírságot ő meg szennyezi a környezetet vígan és betegíti meg a saját kölykeit is a tudatlansága miatt... köszönjétek meg a frenetikus és méltán hírhedt oktatási rendszerünknek, ami nem gondolkodni tanítja a gyerekeket hanem magolni... ne is gondolkozzon mert még a végén rájön honnan bűzlik a hal és belát a színfalak mögé...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Hego
tag
"Télen fele az akksi hatrótávja, szopóág még kisvárosban is. "
Miért a benzines nem fogyaszt többet télen? Ráadásul nagyon sokan 3-4 km-t mennek a benzines autójukkal a munkahelyre, és akkor nem 130g a CO2 kibocsájtás. Az első 3-4 km-en van az 200g is..i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
dReFiX
senior tag
04.01-től Vitara +150,000 HuF
SX4 GL/GL+ +150,000 HuF GLX ára marad -
Ármester
-
KubanitoS
veterán
válasz dReFiX #45016 üzenetére
Ha ez így lesz, akkor saját maguk alatt vágják a fát. A Vitara 4.5 misi körül volt igazán verhetetlen ajánlat (ennyi pénzért simán el lehetett tűrni az esetleges hiányosságokat), 5.5 millióért már nem biztos, hogy az lehet. Én most utána nem nézek, de ennyi pénzért egészen biztosan lehet már "komolyabb" márkából is új autót kapni.
Tesztek alapján a hybrid rendszer ráadásul inkább rontott az amúgy agilis 1.4T teljesítményén. A -10 lóerő a gyakorlatban is érezhető.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
veterán
válasz Montesantos #45019 üzenetére
Nyilván fontos...; ha nem vagy béna, magánszemélyként is elhozod ennyiért, max. kiváltod az őstermelői igazolványt.
-
bb71
őstag
1880-at feltette valaki?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #45014 üzenetére
Beleolvastam, de nem nyálaztam végig, bocsi, mert kint vagyok Olaszországban és fogyóban a mobilnet... de amint lesz érkezésem elolvasom. Megnézted a képet amit feltöltöttem? A régi autóba eléggé sok viszkozitású olajat megenged a gyártó, abból 2-ről biztosan tudom h kinyírja a motort, ezért is volt azokra visszahívás, akinek még nem érte el a 200ezret...
A lényeg h az sem mindig szentírás, nekem az a tapasztalatom hogy semmilyen változás nem állt be a 4ZZ-s motor viselkedésében az 5w30-at 5w40-re cserélve, viszont a gyártó szerint a nyári kánikulában jobb az 5w40. Én meg hiszek nekik...
Nem írtam egy szóval sem hogy jó helyette... Egy magyarázattal szolgáltam h az egyik fórumtárs miért kapott mást."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bb71
őstag
válasz Vigneau #45031 üzenetére
************* más
Vettem egy USB 3.0-ás 64GB-os pendrive-ot, FAT32-re formázva - egyszerűen nem ismeri fel Ignác... Ugyanebből van egy 32GB-os, no problémó - arról flasheltem a szoftvert is, zenelejátszás is megy.A 64-est betéve a Celerioba, ott meg működik...
Most akkor aki megmagyarázza, annak jövök egy sőrrel!
-
ncc1701
veterán
Telefonban is van, h x méretig kezeli az sd kártyát. Nálad is ugyanez van, a cucc operációs rendszere í]y lett paraméterezve, h ekkora file rendszert tudjon kezelni.
-
bb71
őstag
átpartícionáltam 29GB-ra és így sem ismeri fel Ignác...
-
Dvix
senior tag
Valakinek volt szerencséje már az új hybrid rendszerű Suzukihoz, hogy mennyivel eszik kevesebbet?
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #45039 üzenetére
Egyedül a városi forgalomban van különbség. Természetesen akkor ha az a töltöttségjelző azért legalább középen van. Egy picit másképpen kell vezetni ha közelíteni akarsz a 100%-os töltöttséghez. A dinamikus városi vezetés növeli a töltést, de én ezt nem figyelem. Számszerűsíteni nehéz a megtakarítást, de valami van.
-
2ozzmexy
aktív tag
Szép vasárnapot mindenkinek!
Megnéztem ezt a korábban írt olaj hőmérséklet kijelzest, sajnos a 2019es részecske szűrős Vitara nem írja ki. A busz szkenerrel még futok majd egy kört... Ha úgy kiirja akkor megprobalok valahol keresni hozzá mutatós műszert és berakatom a markaszervizben, hogy ne legyen később vita belőle... Tudja valaki mekkora a középső óra átmérője a glx Vitaraban? Csak hogy akkora műszert keressek..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Nagyon nehéz megfelelő körülményeket teremteni egy ilyen összehasonlításhoz. Ahogy a többiek is írták, ezek a pici hibridek olyan minimális különbséget jelentenek (ha jelentenek egyáltalán), amit csak igen ritkán tudsz kimérni. Mivel nincs két teljesen egyforma autó, különböző gumiméret, márka és keréknyomás, különböző hőmérséklet, különböző terepadottságok, különböző forgalmi helyzet és természetesen különböző habitusú vezetők. Ilyen pár decis különbséget ezen tényezek miatt is be lehet tudni mérési hibának. Majd ha már legalább 1 literrel fog csökkenni a fogyasztás, az már számít valamit. A miénkben van most 3164 Km, eddig beletankoltam 184,13 liter benzint. Ez 5,8-as átlagfogyasztásnak felel meg. Van benne egy hosszabb autópályázás, ott 140-150 között hajtva közelebb volt a 7 literhez a fogyasztás. Országúton 110 körül tartva a tempót hozható vele az 5 liter. 120-tól kezdve nő meg a szélzaj és a torkát ott kezdi nagyobbra nyitni. Városban szintén 6,5 körül fogyaszt.
1,2-es GLX Swiftről van szó[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Pist@bácsi #45046 üzenetére
Tudom, ezért írtam a többi helyzetet, az autópályás dolgot meg csak azért említettem, mert sokan abban a tévhitben élnek a gyártó sugalmazása miatt, hogy ezek a kis autók lepkefinggal is elmennek. Pályán eléggé kijön a magas és meredek szélvédő átka.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
z0l1ka
aktív tag
2005.suzuki swift 1.3-as ,valaki találkozott már olyan problémával ,hogy fékpedál benyomásakor az alapjárat leesik,ilyen 300-400rpm -re ? ez egy pár másodpercig tart utána meg újra beáll 700-800 közzé.. de mi köze a féknek az alapjárathoz?🤔
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
erh75
tag
A hétvégén kipróbáltuk az S-cross-t, de a váltóval kapcsolatban csalódottak vagyunk(pár száz km volt a tesztautóban). Nektek milyen tapasztalataitok vannak a Vitara/S-cross váltóval ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen