Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
Ha valaki a neten barangolva véletlenül találkozna a letölthető 1880-as SLDA verzióval, az ne tartsa magában.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Hadrianus
csendes tag
Azzigen egy 5 éves 1.6 Vitáért Nem értem ki veszi meg 5 évesen újáron ezeket, tekintve hogy egy ilyen korú Toyota Aurist is olcsóbban kapsz már meg. Eléggé elszálltak a hirdetők, persze tudatlan piaccal megtehetik, hiszen ha van olyan balek, aki ennyit ad érte, akkor tényleg ennyit ér
[ Szerkesztve ]
-
-NOKIA-
Ármester
válasz Hadrianus #44855 üzenetére
SUZUKI VITARA 1.0 GL+ (Automata) UTOLSÓ DB-OK KÉSZLETRŐL!!!KÖDLÁMPA ÁLLÍTHATÓ KORMÁNY ALUFELNI AUTOMATA KIHANGOSÍTÓ KLÍMA LÉGZSÁK USB 5 000 000 FtBenzin, 2018/11, 998 cm³, 82 kW, 111 LE, 4 km
Ennyi az ára ha nem akarsz rá fél évet várni...
Én 2018év végén rendeltem, 2019.04.hónapban vettem át 4.600.000-ért(igaz lealkudtam 4.870.000.-ről).[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
-
ncc1701
veterán
-nem akar várni
-nem turbósA magyar többségének nem kell a turbós mocc, mert csak felesleges probléma lehetőség. Maradnak a szívó benzinnél, amíg lehet.
És lássuk be, 20ekm-el egy garázsban tartott, karcmentes autó az gyakorlatilag új autó. A haver esőben, hóban ki sem vitte a fűtött garázsból, a kocsi mindig patika állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
bb71
őstag
Nem értettem, miért tűnnek el a kis fogyasztású jó kis autók, mint pl. a Celerio. Hát tessék:
"Fontos megemlíteni, hogy a felsorolt határértékek csupán irányszámok: valójában minden márkára más és más konkrét limit vonatkozik, mégpedig az Európában forgalmazott típusaik átlagos menetkész tömegétől függően. Minél könnyebb autókat gyárt egy cég, annál szigorúbb követelményeket támasztanak vele szemben."
[link][ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44862 üzenetére
Azért ennek a 75%aval tudnék vitatkozni...
Tömören : mert a magyar hülye és nem tart lépést a világgal... A jelenlegi autó park 60% bontóba való, mert a jelenlegi autó tulajdonosok 40%a engedheti meg magának az autó fenntartását..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz 2ozzmexy #44864 üzenetére
Biztosan szeretne lépést tartani csak hát az anyagi keretei nem teszik lehetővé....
Amúgy egyet kell értsek igen az úton közlekedő autók 60%-a ha nem több roncstelep szökevény és éves fenntartásuk súlyos pénzeket tud felemészteni.
Kedvenc YT csatornám ezt hétről hétre be is bizonyítja:
- [link] -
ncc1701
veterán
Hát. Kisturbósnak kiderült, h túl sok értelme nincs, kevesebbet sem eszik, csarébe bonyolultabb.
Részemről inkább Dodge Charger, R/T 5.7V8, 1969 körülről.
-
Hadrianus
csendes tag
Akkor ez remekül kitalált előírás, pont azt kellene segíteni, hogy az emberek Európa-szerte ne SUV-okat vegyenek belvárosi használatra, hanem kicsi, keveset fogyasztó és környezetbarátabb kisautókat. Erre még rá is segítenek a "városi terepjáró"-divatra, a főváros meg csodálkozik, hogy nem fér el a trolibusz egy sor parkoló monstrum mellett.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #44865 üzenetére
Hűha mi volt itt tegnap...
@csaba1203: Két apróságra rávilágítanék: 1. A Totalcar számomra halott már vagy 5 éve, ez a kis nyikhaj meg azt sem tudja eszik vagy isszák az autózást, még a műanyag ifát tologatta az oviban, mikor az itteniek többsége már füllre állította a karburátort... szal ne magyarázza meg nekem milyen állapotban is van egy autó, majd én eldöntöm. Mindenki azt hiszi h mekkora csávó, mert megállította az óratekerést, csak nem tudom melyik országban... Az utolsó értelemes figura ott a kopaszPista, bár pont ezeknek a mazdáknak a fellendülését neki köszönhetjük, nézzél mesterkurzust és a dátumokat is...
2. Ez a mazda teljesen rendben van, annyi baja van mint az összes harmadik-negyedik tulajos autónak ami az útjainkat rójja, a harmadik tulajnak kellene kifizetni amit az első kettő megspórolt, ezért vagy használja amíg szét nem hullik vagy eladja, így negyedik tulajos lesz...
Ezek a fickók mindig találnak hibát, nem tudom ha a 4 hónapos Vitarámat betolnám, akkor mennyit hozna ki rá az "avalon szakszervíz"...
Tudsz követni? Emberek, az autóval fizetnivaló is jár ám!
Én ha tehetném kivonatnék a forgalomból minden olyan autót amit évente egyszer nem néztek át (és a gyári előírásnak megfelelően nincsenek kicserélve benne a dolgok) és nem ilyen levelzős tagozatos témával, hanem rendesen, mint ahogyan azokat is amiket elkapok hóban nyárigumival és végleg vonatnám ki, volt verda nincs verda... mikor a negyediket kobzom el talán rájön h érdemesebb költeni rá...@ncc1701: Persze, V8 Bigblokk 576cu, hadd pusztuljon a bolygó, majd megyünk tovább a Marsra... jah nem.
@PNP,beef, yanna: Az EU nem hülye, ott sem debilek ülnek csak politikusok és már mondtam, a bálnák nem szavazhatnak...Nem ezzel van a baj, hanem azzal h az autósokon vernek le mindent, holott a többi gáz legalább akkora szennyezés. Gondoljatok csak arra a bizonyos egyezményre amit éppen az a két ország nem írt alá, akik ellen készült... ez nettó politika, és ne menjünk bele (mert kishazánkban ehhez is mindenki ért), mert ez az ország az elmúlt 150évben külpolitikából egyes, szóval lehet jobb lenne ha itthon mindenki kussolna, mert épkézláb politikust az elmúlt 200évben nem tudott az országunk felböfögni magából, a cipész maradjon a kaptafánál. Hogy hülye rendeleteket hoznak? Igen, ez tény, mint az is hogy a pokolba vezető is jószándékkal van kikövezve. Értem én h toljuk az e-autó témát, csak ez pont ugyanolyan mint a szállópor, lokálisan környezetbarátabb, de az előállítása? Mi lesz az akkupakk-al ha elérte a végét? Kilőjjük a Napba!? Áh nem, majd a "fejlődő országok gondoskodnak a szakszerű megsemmisításről"... blaahhh, persze Pityu, én meg hülye vagyok.
Na így hogy kiadtam magamból máris jobban érzem magamat...
@Hadrianus: Persze hogy nem fér el, mert amikor épület ez a tetves város még lovaskocsival jártak... Én személy szeirnt a belváros szűk utcáiban kvóta rendszert vezetnék be, ahány parkolóhely van, annyi autó lehet oda bejegyezve, pont. Az nem környezetszennyező amikor 50 percig körözök parkolóért? jah az nem, az a 10 liter benzin "földanyánk ajándéka" volt szülinapra és CO mentes!
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #44873 üzenetére
Nincsen elhanyagolva, az összes import mazda alja ilyen, nem kell meglepődni.
Tudod ez a "környezetbarát sikosságmentesítő anyag", ami annyira barátja a környezetnek hogy galvanizált kasztnin áteszi magát...
Nem ramaty, költeni kell rá és munka van vele. Tudod, fel az emelőre, kezeslábast fel és összekened magadat, mire végzel kell 3 doboz ultraderm h kiderüljön fehérember vagy.
Viszont lesz egy patika autód. Azt ne gondolja senki hogy egy VW vagy egy Audi ebben a korban jobb. Abba a műhelybe én nem vinnék autót, mert a jövőhetet is kicserélnék benne, szerintem újjá akarják építeni az összes autót, amivel nincsen gond, csak alkatrész árban horror. Ha ők szerelik meg azt a mazdát akkor az gadasági totálkár... de ha így nézzük akkor egy '92es Tipo-n féktárcsát cserélni is az, nem?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #44874 üzenetére
Na de amennyiért vette és amennyit rá kellene költeni az marhára nem érné meg. Persze tuti olcsóbban is ki lehet hozni ez egy drága műhely. De azért voltak még ott egyéb gondok (törött fényszóróbúra az igénytelenség netovábbja például).
Én is nézegettem anno Mazda 6-ot meg 3-at is mert tetszettek. De pont a rozsdásodás miatti rossz hírük volt amiért sajnos ki kellett zárnom ezeket. A Hondámmal is egyetlen gond volt, nem kímélte a rozsda és emiatt adtam el.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #44875 üzenetére
Én is néztem 6-os kombit, csak benzineset, de megnyugtatlak, az összes ilyen. A Toyota Avensis volt még befutó, de azok is így néztek ki. 1év 4 hónap keresés után valami megtört bennem és feladtam... Pedig 2,5millióért néztem 2010 utániakat, de mind ilyen. Volt amit szürkületben mentem megnézni és pont egy emelkedő tetején állt, mentem fel, bevilágított alá a fényszóró, úgyhogy, fék, kuplung, R fokozat és padlógázzal kitolattam, elpazaroltam 4 liter benzint a semmiért. Annyiszor szaladtam lukra, hogy egy kuplungozás árát eltankoltam. Mindegyiken találtam alhangon félmillió javítanivalót, már az első megnézésnél. Itt egy generátorcsapágy, ott egy súlyszenzor, két hátsósárvédőív és belefáradtam, letörtem és mondtam a nejemnek hogyha még 1 évig keresek, akkor sem találok új autót magunknak.
Ezért bementünk a Suzukiba és vettünk egy Vitarát 3+7év pro gari, új, szép, jó és nem kell alattam fetrengenem az elkövetkezendő 10 évben. Nem akartunk német benzinest, a franciáktól gutaütést kapok, az olaszokat nem tudom annyira szeretni (hogy ne zavarjanak a gondjaik), a ford meg csak ford, úgyhogy kifújt a magyar használtautó piac..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz 2ozzmexy #44872 üzenetére
Sajnos 4,5 éven át én is egy ilyen elhanyagolt autó tulajdonosa voltam.
Próbáltam rendbe szedni de ahogy valamit megjavítottak jött a következő probléma.
Lehet kifogtam de alig vártam,hogy megszabaduljak tőle.
A vásárlásnál segített egy "szakértő" kollégám de én is ludasnak érzem magam,hogy nem néztem jobban szét anno.
Mai ésszel és tanulva ezekből a videókból máshogy állnék a dolgokhoz minden téren. -
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44872 üzenetére
Ha az a mazda teljesen rendben van, akkor én troli vagyok. Az összes ilyen mazda6 úgy rohad, h egy nagyobb fékezésnél fél kilóval lesz könnyebb. Mikor asszonynak néztünk használtat, akkor úgy voltam vele, h csak suzuki, vagy toyota, és elöbb vennék egy franciát, mint mazdát. A rohadó kasztnival már egy lakatos sem akar bíbelődni, inkább a töröttekkel foglalkoznak. Ami így rohad, az bontóba való, és annyit ér, amennyi a súlya. És ezzel közlekedni közúti veszélyeztetés. Nézd már végig, olyan szinten szét van rohadva az alja, h csoda, h nem esik ki a kereke. Rendszámot le kellett volna venni róla ott, ahol van. És az összes ilyen balesetveszélyes bontószökevényről is.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44876 üzenetére
Anya 8 éves Yarisát anno 3 éve megvettük 1.5-ért (valós 89000km-el), azóta összesen nem költöttem rá 250-et a kötelező márkaszervizekkel együtt sem, pedig az nem olcsó. Hibátlan a kocsi.
Alul kezdődő felületi rozsda volt csak, kapott 3 réteg korantot, és 3 réteg fekete festéket a futómű, az alváz pedig 3 réteg bitumenes festéket szpréből. Haverom emelőjén állt a vas, ráment 3 napom, nekem megérte, de így senki nem csinálta volna meg nekem pénzért. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44879 üzenetére
Úgy értettem "korához méltó állapotban van", ezek mind ilyenek, vagy rá van kenve 10 réteg alvázvédő és nem látszik. Nem szeretném a totálkáros fiúkat köpködni, de azért ne felejtsük el hogy "független karosszéria lakatos" ebben az esetben undefined... Biztosan találsz egy olyat, amelyik elfogadj a kihívást és rendbe rakja, most a munkadíjtól tekintsünk el, mert ha ilyet akarsz bármi áron, akkor kifizeted. Érted így már?
Szerintem is bontóba valók, de ezt már korábban leírtam, én kivonatnám a forgalomból, én a műhelyből nem engedtem volna ki és aki műszakit adott rá, azt is feljelentettem volna, a tulajt meg egy gondatlan közúti veszélyeztetésért, az akadó fék, a hátsó lengéscsillapító és a többi gond miatt, hogy a környezetvédelmi besorolását most ne is emlegessem.
De az a Yaris nem osztrák/német import autó gondolom.... És nem ütős-vágós autó volt, aminek ha esett, ha fújt, ha szükség állapot volt, ha polgárháború volt akkor is menni kellett Hambrugtól Essenig. Érted már? Ez a mazda is kintről lett behozva, nem biztos h ez a srác, hanem előtte valaki, aki eladta neki autó árában a szemetet. Helyre lehetne hozni, csak pénz és elhivatottság kérdése a dolog, csak nem tud annyit, hogy megérje. Ezt a felszereltséget és minőséget megkapod egy Passat-ban is, csak az nincsen elrohadva jó eséllyel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
poolbig
aktív tag
Hali!
Igazítsatok kérlek útba. Új Vitara és a tulaj szeretne navigációt a kocsijába, de nem 50e+áfáért. Meg lehet ezt oldani házilag ha van a közelben egy informatikus?
THX -
2ozzmexy
aktív tag
válasz poolbig #44882 üzenetére
Android Auto!? (GoogleMaps/Waze meg még pár extra, ami kényelmesebbé teszi a mobilozást vezetés közben)
Szerintem ez a feature egy életre megölte a gyári navikat...
Vagy FB csoporton árulnak néha SD kártyát gyári navi szoftverrel olyan 20-25k körül..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #44881 üzenetére
Akkor alapjában véve egyetértünk.
Nem, a yaris nem ütött autó, direkt nem a kínálat aljára lőttem. Van a lökösökön pár kissebb karc, de az ugye műanyag, és nem érdekel, mert hát anya is szokott "érdekeseket" művelni, ezért meg sem csináltatom. Műszakilag patent, belülről patent, kasztni nem rohad sehol, nem volt törve. Nálam ezek alap dolgok, mikor kocsit veszek, cserébe elfogadom, h egy szép állapotú, (valóban)keveset futott autó drágább, mint a gatya.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #44855 üzenetére
4 éves autó.
És mindegy mennyibe került újonnan, ha most annyi az euró amennyi, és annyit emelkedtek az új autó árak, amennyit...
Apámnak 2 éves patika 1.6 GL+ van, kb. heti szinten mennek hozzá oda hogy 1.6 szívó? -igen, eladó? -nem...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
poolbig
aktív tag
Köszi mindenkinek az útbaigazítást.
Megkérdezem a tulajt, mik az igényei, és meglátjuk, hogy veszünk-e kártyát, vagy Android auto-zunk. -
2ozzmexy
aktív tag
Na ne már srácok: [link]
AndroidAuto + Waze telepítés ~10 perc... (0HUF)
Tényleg 2020-ban itt tartunk? Ne vegyünk már SD kártyát meg egyéb vackokat meg telefontartót szivargyújtós USB töltővel... ez annyira 2007...
Útközben tölt a telefon, megy a kihangosító és felolvassa az SMS-eket a robotasszony... sőt, az M0-áson a "parkolósávban" lehetne filmet is nézni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #44893 üzenetére
De ott szerintem SD kártya olvasós navi sem opció.
Mondjuk abból a szempontból jobb lehet a gyári navi, hogy nem kell dugdosni a kábelt minden beszállásnál és nem pazarol el az ember töltési ciklusokat. Vezetéknélküli AA még elég kevés autónál van. Illetve szerintem érv lehet az is, ha nincs esetleg AA vagy CarPlay kompatibilis telefonja.
(#44894) Napfénysüti: Nekem Waze-el tök jól működik a navi AA-n keresztül (igaz VW). Bár vannak nyűgjei, de egyszer sem volt olyan, hogy kifagyott, vagy megbolondult volna.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #44893 üzenetére
Mondjuk abban nincsen "központi információs rendszer"... amin csak a turbóhőfok nem jelenik meg.
Viszont ha már így aljasul hátulról szóba hoztam, tudja valaki honnan lehet olyan műszert szerezni ami a turbó olajhőmérsékletét mutatja? Beszerelik azt nekem a márkaszervízben az óra helyére? Gondolom van ott CAN bus csati, csak az a kérdés hogy 12V is van oda vezetve? Vagy oda valamilyen spéci cucc kell? Azt sem tudom hol kezdjem a keresést...
Valami ilyesmire gondoltam [link] ...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #44892 üzenetére
Ez az én véleményem a gyári fej+telefon összedugdosásnak [link] szarba se való hitvány próbálkozása annak, hogy használható multifunkciósnak tűnő fejnek hazudhassák.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #44897 üzenetére
Miért érzem hogy túl mélyen érintette a lelkedet az 1db USB port!?
Segítek, USB HUB, bár még nem próbáltam. A telefonba beledobtam az első microSD kártyát amit otthon a fiókokban találtam, leformáztam, úgyhogy örültem. Talán 8GB, de arra ráfér pár "Mása és a Medve" epizód meg talán rajta van egy pár "Thomas a kisgőzmozdony kalandjai" rész is, ennyi pont elég h a gyerek az őrületben kergessen a kocsiban, szóval részemről megvagyunk. Dobtam rá pár zenét MP3-ban szigorúan az nCore webáruházból és ennyi. Pár évig lesz mire kornyikálnom a kocsiban."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #44895 üzenetére
Valid.
2ozzmexy: Inkább az a kérdés, hogy az ECU figyeli-e, és ha igen, hozzáférhető-e az adat ilyen eszközökkel. Nagy reményeket nem fűznék hozzá.
De ha mégis, akkor OBD-n is megpróbálhatod. Én is így csináltam vízhőmérsékletet a Hondába, mert csak egy kék C és egy piros H van alapból.
[kép1], [kép2][ Szerkesztve ]