Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz blakey #45200 üzenetére
Ugyanez, ha csak tehetem, 4 évszakost használok, pedig én évi 25-30 ezret gurulok. Bír 2 évet, nagy kaland. Kötelező szervizekkel egy időben centír + első-hátsó csere van. Hátrányát még nem tapasztaltam, nekem csak előnye volt, megszabadultam az őszi-tavaszi sorbanállástól, cipekedéstől.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz blakey #45200 üzenetére
Ez a része is igaz, de mint fentebb írtam a Kormoran 4évszakosát használjuk (jó magam is vezettem vele nem is keveset), bátran mondhatom hogy tényleg jobb nyáron mint az EcoContact5 (gyárilag azzal volt szerelve), de az egy ECO gumi, nem várok tőle csodákat...
A kormoran előtt a téli szettel jobban muzsikált sónedves úton az Auris és kevesebbet sípoltak a biztonsági kütyük. (sípol egyet ha beavatkozik valamelyik, ne kérdezd miért, a szalonból így kaptuk, tesztautó volt 250km-el az órában)
A corolla EnergySaver-el volt szerelve, utána lett rajta GY F1, hát ég és föld volt a különbség.
A Vitara is EC5-el jött ki a szalonból, de nem fogom lecserélni, ha nem érzem biztonságosnak, akkor megy a kukába, de addig lejárom a mintát róla/eléri a 6évet, amelyik hamarabb bekövetkezik. (valszeg az utóbbi) Addig meg rettegjetek.
Majd utána kaphat SportContact-ot vagy nézek vmi normálisat rá, majd akkor megnézem a friss teszteredményeket és az alapján veszek vmit, ami nem horror árban van.
De hogy legyen némi poén is benne, a Michelin CC+ most 53k/db 215/55R17 méretben, a szalonban meg a Yokohama téli szett felnire szerelve 260k... számoljatok.@ncc1701: Én nem állok sorba, szezonon kívül szereltetek és magam teszem fel a felnit a parkolóban. Nyomatékkulcsom is van, mert olyan helyen dolgozom. 6-7 évente egyszer megjelenek a gumisnál, de olyankor 10 percnél többet nem várok... Mindegyik kocsit oda hordom évek (10+) óta gumishoz, ez a Vitarával 4-et jelent, ebből 3-on 2 szett van, szerinted mennyire mosolyognak ha meglátnak? Mint a Tom&Jerry-ben, megjelenik a dollár a szemükben...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #45202 üzenetére
Kormorant és egyéb gumikat itt nem szoktunk ajánlani. Általában olyan gumikat ajánlunk amik valóban jók, tehát ha bármilyen nem ajánlott 4 évszakos gumit említesz akkor említhetjük a bármilyen nem ajánlott téli/nyári gumikat is, ugyanolyan sz@rok és kompromisszumosak, szerintem eszerint kell cselekedni, ha sz@rt veszünk akkor az is marad.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #45202 üzenetére
Na, erre mondják azt, h mikor autót/felnit vesz az ember, akkor gondolni kell a gumi árára is. A swiftemre ugyanez a gumi 23500ft, mindjárt barátibb.
Amúgy külön felni szettel könnyű dolgod van. Asszony kocsiját is így oldottam meg, a nyári gumi gyári könnyűfémen van, a téli pedig acélon. De én lusta vagyok szerelgetni otthon, inkább viszem a szerelő haveromhoz, akkor már centírozás is megvan.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45207 üzenetére
Ha lesz vele gond 3 éven belül akkor visszaviszem és cirkuszolok, legalább az első garnitúra krómozáscserét nem nekem kell fizetni. Én ezen nem vacakolnék sokat a helyedben, ha jó az ár, ez legyen a legnagyobb gondod... nézd meg nyugodtan a konkurenciát, mit adnak annyi pénzért... Lehet ilyeneket venni, hűtőrács, menetfény díszítés stb. akár különböző színekben is: [link] Itt találsz cikkszámokat, azokra keresve kidobja a webshop-os árakat ha nagyon érdekel.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pigmeus
tag
válasz 2ozzmexy #45208 üzenetére
ez egy fél éves példány... még csak a szalonba rakták be és meg is néztem. Elvileg autópályán jártak vele és bele is ment fél év alatt 20 ezer km. Így jónak tűnt, a műszerfalborításon van egy kis sérülés, meg pár kőfelverődés. Igazából corollába nem fértem be, a többiek meg drágábbak és annyira nem tetszettek. Így valszeg ez lesz a szerencsés. A kereskedő azt mondta, hogy a műszerfal borítást ki lehet cserélni, (azt a szürke részt) de a linkelt katalógusban nem látom ezeket.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45209 üzenetére
Ez a sérülés mértékétől függ, ha együtt tudsz vele élni, akkor le kell tojni, ha meg nem akkor próbáld a vételárba belealkudni a cseréjét, lehet nem fog sikerülni... A linkelt katalógus a személyreszabós, ezek ilyen plusz cuccok amik "javítják" a kocsi kinézetét. Sétálj le a szervízbe és kérdezd meg mennyi lenne kicserélni (ők is ezt fogják tenni). A kőfelverődés ellen van fólia, de sajnos ez az orr érzékeny a kavicsokra, az enyémen is van már kettő. Bosszantó, de főleg a műanyag lökösön csak esztétikai a probléma. Nem tudom miért vihették vissza, én szeretem az enyémet, nem cserélném be.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Ma vezettem az Új hybrid Vitarát!
Nekem 1.4Turbó Vitara van jelenleg, dinamikában ehhez képest egy NAGY NULLA az új hybrid!
Az értékesítő a tesztvezetés előtt mondta, hogy szerinte csalódás lesz az 1.4T után ...
Ez a kamu hybrid rendszer a visszafojtott 130 Le-s motorral sehol nincs az 1.4 Turbóhoz képest.
Gyorsítás közben nagyon szép az animáció a műszerfalon ... csak kár, hogy nem gyorsul az autó!
Hagyta, hogy tesztelgessem különböző fokozatokban, és hát ez az autó NEM megy az 1.4T-hez képest.
Ez kb 1.6 szívó után lenne előrelépés!
Tudom, hogy ezt a co2 kibocsájtás miatt muszáj volt meglépni sajnos.Bocsánat akinek ezzel a lelki világába gázoltam!
(^)(>.<)(^)
-
SirKero
őstag
Most olvasom a FB S-Cross csoportban , hogy két ajtó cserére a biztosító 2,3 millió forintot számlázott ki.
Ezek szerint a négy ajtót fizettem ki a többi alkatrész ajándék volt ?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
nagyúr
válasz SirKero #45213 üzenetére
Az nem kicsit lehúzás. Igaz nekem Baleno van de mikor megnyomták az ajtót akkor elmentem három Suzuki szalonba érdeklődni az árakról. Az első ajtó talán 106.000 Ft, míg a hátsó 88.000 Ft lett volna. És ezek fix hivatalos árak voltak gyári ajtókra. Na most ugye ehhez jön még a fényezés, legyen mondjuk 50.000 Ft/elem + munkadíj (esetleg még egyép apróságok az ajtóhoz).
Nálam ennyit kellett javítani:
- első ajtó csere gyárira
- hátsó ajtó horpadás javítása
- fényezés (ajtó + a szomszédos elemekbe is ugye)Ez lett munkadíjjal együtt 330.000 Ft egy igen profi szervizben (nem Suzuki hanem direkt karosszériás).
Ebből kiindulva én ilyen max 6-700 k-s összeget gondolnék reálisra egy Scross két ajtócserés mutatványra.Més que un club!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #45216 üzenetére
Ha csak a két ajtó sérült... és nem mentek vele a műanyag díszlécek, sárvédő védőlemezek, B oszlop, üvegek...
Ha csak végig húzta az oldalát, akkor egy fényezés elég lett volna neki, de ha két ajtót kell cserélni (mert menthetetlen mindkettő) az már nagyot kapott... ott még lehet a padlólemez és a küszöb is ment. Mellesleg ezt hívják gazdasági totálkárnak...
A biztosítótól meg ne sajnáld a pénzt, van casco-d? Fizeted 10 évig, van egy káresemény és megemelik a biztosítási díjadat... Akkor minek is fizeted 10 éve? Nekem is van, csak kicsit visszás a dolog, hogy évek óta pénzelem őket és ha ki kell fizetni 100ezret akkor rögtön leverik rajtam.@dethroner: Of course... vagy csak nem ismerünk minden részletet. Ha csak parkolásnál lehúzod róluk a festéket, akkor nem kell cserélni azokat. És gondolom a szervíz sem hülye, komplett ajtót számláztak üveggel, belsőborítással, kéderrel, kilinccsel, határolóval tokkal-vonóval, noha lehet a többsége átszerelhető lett volna, de nekik egyszerűbb volt pár db csavarral lekapni a komplett ajtót és egy vadiújat feldobni. Ők is pénzből élnek, a javítás gondolom megvolt félóra alatt, de kiszámláztak másfelet.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #45217 üzenetére
Nem biztos hogy olyan nagyot kapott az ajtó hogy cserélni kelljen. Nekem is csak annyi volt hogy egy platós kisteher a platú élével nekitolatott az autó oldalának és hopp máris az egyik ajtó cserés lett.
2,3 milliós kárhoz mondjuk nem tudom mennyi mindent számoltak fel. Lehet tényleg valami brutál nagyot kapott és kb Tk lett az autó azon oldala. Azért enyni pénz már majdnem az újkori árának a fele.
Asszony BMW szalonban dolgozott, ott is volt valami szerencsétlen aki telekről jövet lezúzta az X3-asa egyik oldalát (ajtók, küszöb) de ha jól rémlik még annál is megállt 1,3 M Ft-ból a javítás. Pedig hidd el a BMW-nél baromi vastagon fog a ceruza.
Volt náluk egyszer egy 6-os amin motort kellett cserélni (szar a gyári konstrukció), 7,2 M Ft volt a kedvezményes végösszeg.Biztosítókat amúgy nem sajnálom, azért vannak hogy ha már fizetem őket akkor baj esetén térítsék a káromat. Az én esetemben mivel alig 1 éves autóról volt szó még értékvesztési kompenzációt is fizettek, igaz nem valami sokat.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
tm5
tag
válasz Napfénysüti #45218 üzenetére
Az a baj, hogy a biztosítóknál (is) a bevétel kalkuláció alapja az a várható kiadás + elvárt haszon. Ezután a bevételt szétosztják a díjfizetők közt. A lényeg, hogy a kereskedők/gyártók extra használt az alkatrészeken végülis te fizeted. Nemhiába van az a trend jó pár éve, hogy hiába mész feljebb a Bonus-Malus létrán egyre nő a díjad.
-
2ozzmexy
aktív tag
Nézd meg jobban, van műszaki adatlap hozzá és abban szerepel.
[link] Itt nézz körül, letölthető pdf-ekben van aszem ilyen adat.@tm5: Akkor ezért volt drágább a B8 mint az A0 az esetemben? Magyarul nem éri meg bónuszpontokat gyűjteni? Eszem megáll... mától csak a jobbat nyomom és nem ismerem el a felelősségemet semmiért sem.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
spirit007
senior tag
Szerintem nem gázolsz sehova
Aki tisztában van az ilyen törpe hibrid technikával (pl. korábbi swift shvs) az tudja, hogy itt nem teljesítmény növekedés lesz, hanem káros anyag kibocsájtás csökkenés és bizonyos helyzetekben fogyasztás csökkenés.
Bizonyos helyzet: budapesti dugóban araszoláskor csökkenni fog a fogyasztás. -
Brogyi
senior tag
válasz spirit007 #45222 üzenetére
"Bizonyos helyzet: budapesti dugóban araszoláskor csökkenni fog a fogyasztás."
Ez így 1000% nem igaz a magyaroknál, mert mindenki kikapcsolja a start/stop-t. Igen, tudom az nem hibrid technika, de a Suzuki-tól a Toyota-n át mindenki beleszámolja. Szóval nálunk a felét se fogja tudni ezek a hibridek. Csak gondolj bele. Ezek turbós autók, és ugye az szentségtörés, hogy kikapcsoljuk a motort a pirosnál. Tudom ez csak egy pici részlet, de számít. -
blakey
titán
-
Brogyi
senior tag
Hát fiúk pedig csak azt olvasom, hogy az első dolga a vezetőnek, hogy kikapcsolja a start/stop-t. Sőt, elektronikát raknak bele, hogy még véletlenül se legyen bekapcsolva. Hol itt a túlzás? 10-ből 10 Vitarás akinek 1,4T-je van ezt csinálja. Talán mégis van benne valami amit írtam. Igazából engem nem kell meggyőzni.
-
spirit007
senior tag
válasz Brogyi #45224 üzenetére
Ööö.. hogy a jön a 48v -os rendszerhez a start-stop?
Nem azért fog kevesebbet fogyasztani, mert SS leállítja motort... ez eddig is ment volna (5 éve van SS ) ...hanem azért, mert minden egyes elinduláskor 16km/h -ig +13 ló és 50Nm -el besegít a benzin motornak az indítógenerátor. -
dethroner
veterán
válasz spirit007 #45230 üzenetére
Összekapcsolta, ahogy a hibrid és startstop rendszerek is együtt adják ki azt a fajta fogyasztáscsökkenést, amire a gyártó hivatkozik. Amúgy nekem swift hibridem van ami papíron csak negyede a vitarának, de én se veszek semmi plusz erőt észre akkor se ha fullon van a kis aksi és besegít.Sőt, pár napja egy fórumtárs saját tesztútjának tapasztalatait osztotta itt meg, amikor az 1,4 turbóshoz hasonlítva erőtlennek írta le az új vitarát. Szóval érzésre nem hozzáad plusz lóerőket, hanem az elvetteket akarja pótolni, amit vagy tud, vagy nem. 16km/h sebességig ad hozzá 13 lovat? Na ez rossz hír, mert addig egy komolyabb széllökés is felgyorsítja az autót, míg az elveszett 10 lóerő később, nagyobb sebességnél is rendelkezésre állt volna.
Amikor hoztam el az autót, volt téma ez a leállítósdi is a kereskedővel, aki szerint roppant jó és okos dolog, és csak akkor állítja le, amikor a rendszer már be van melegedve, és nem kell sehová a motor termelte energia stb, stb. Hát a nagy büdös francokat. Januári hideg reggel, szerintem kicsivel 0 fok alatt volt, beültem, parkolóból kimentem a főúti bekötőig, kb fél perc és 300 méter, megállok hogy adjam az elsőbbséget, fényszóró világít, fűtés megy, zene szól, motor leáll. Nem foglalkozott az semmivel, spórolni akart. Előtte is minden alkalommal offoltam egyből ezt a ficsört és azóta is, de akkor valahogy kimaradt. De még jó is, mert így saját magam tapasztaltam meg, hogy semmiféle körülményre nincs ez figyelemmel. Pár nap és beszerzek egy kiiktató modult és többé nem lesz gondom se rá.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45232 üzenetére
Igen, elég ha az első szélvédőre van irányítva a levegő (Front világít) és be van kapcsolva a ventillátor, máris nem állítja le... De ezen kívül nincsen olyan körülmény hogy ne állítaná le, és ez igaz i30, Octavia, passat, Vitara esetén.
@dehtroner: Bizony, a Vitara-t az M3-ason elhoztam 130-140-el (óra szerint) 100+ km-t és a Szerencs utcához érve a start-stop le is állította a motort... a vörössen izzó turbó ellenére... A motornak abban a pillanatban (ami meg lett terhelve) elment a hűtése, kenése, és ez a környezetbarát!? "Te mond hogy rablótámadás a te hangod mélyebb... blaaah" A környezetvédelem mondvacsinált oltárán lassan a környezetet is feláldozzuk... csak jók legyenek a számok, az nagyon fontos.
@ncc1701: Ha 3 évre veszel autót akkor be sem kell melegíteni, csak a jobbat nyomjad hidegen is... Kérdem én (félve a választól) melyik a környezetszennyezőbb? 5 évente kukázni egy autót (mert ha eltűnik a használtautó felvásárló piac mert mindenki újat vesz ezen okok miatt akár hitelre is), vagy 1 literrel többet fogyasztani de jó lesz 10 évig? Ezt kellene mérlegelni, nem légből kapott számokat ráerőszakolni az autógyárakra...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BigBlackDog
veterán
válasz 2ozzmexy #45234 üzenetére
"...elment a hűtése..."
Vitara esetén leállítás után nem keringeti még a vizet egy elektromos szivattyú? Mostani Polomnál tudomásom szerint már működik ez, hallani leállítás után még néhány percig a szivattyú hangját. Illetve, mintha már a 2018-as Leonnál is hasonlót tapasztaltam volna. Tippre VAG vonalon hasonlóan működik a dolog mindegyik vízzel hűtött turbó esetén.
-
spirit007
senior tag
válasz dethroner #45231 üzenetére
Persze, hogy nem lesz erősebb, ugyan mitől lenne?
Nem RÁ segít a benzinmotorra, hanem BE segít... nagy különbség. Így a benyás motor 0-16Km/h sebességig kevésbé van igénybe véve és ezért csökken a káros anyag kibocsájtás+fogyasztás.
Egyáltalán nem az volt a cél, hogy villannyal támogatott "mégerősebb" autót csináljanak, hanem, hogy ezzel a BE segítős trükkel a lehető legolcsóbban megugorják a Co normát.
Egyébként az autós újságírók a legnagyobb trollok... -
dethroner
veterán
válasz spirit007 #45236 üzenetére
Nem rásegít, nem besegít, hanem megpróbálja pótolni a hiányzó, a lenyirbált motorerőt
Nulláról tizenhatra mennyi idő alatt megy, két tizedmásodperc? Az alatt aztán lehet jó sokat spórolni, de tényleg[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
spirit007
senior tag
válasz BigBlackDog #45235 üzenetére
De.
Ez alap minden vízhűtéses turbonál. -
spirit007
senior tag
válasz dethroner #45237 üzenetére
Szó sincs a "megnyirbált motorerő" pótlásról.
Azért vették le 129Le -re, mert az eredeti 140Le teljesítményhez a 48V + koromszűrő + SS + 2.8 Bar -ra fújt gumik kevésnek bizonyultak az EURO6-d teljesítéséhez.
Egy pesti dugóban főműsoridőben araszolva amikor pl. 87x kuplungolsz (0-1-0-1) egy Népliget - Róbertkároly szakaszon, a sebességed legtöbbször nem is lesz 16Km/h.
A fogyasztás és a károsanyag kibocsátás csökkenni fog. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45239 üzenetére
"megveszel egy autót, és azt 20 évig használod" ez a cél a Vitarával... de 15 év legalább.
Ha mindeközben annyi nyűgje lesz mint a corollának, akkor elégedett leszek.@dethroner: De, főleg japánéknál...
@tboldi: olaj+léghűtés
@BigBlackDog: amikor leállítja olyan csend van, hogy hallom ahogyan balhátul tellik a gyerek pelusa... szerinted van szivattyú? De nem kell, persze lehet használni, aztán majd jönnek ide 3 év múlva a
kommentekhsz-ek hogy "már az enyém is eszi az olajat meg zörög a turbó, mit lehet csinálni vele!?" A toyota okos szervizesei is azt hitték jó lesz a 10w40 az 5w30 helyett... sőt a VW TFSI motorokra ha gondolsz, azt hitték nem lesz gond az egysoros vezérműlánc... szóval a történelem az autóipart egy párszor már a szerszám rosszabbik végére tette, csak nem értem miért nem tanultak belőle..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gcsikos
tag
válasz spirit007 #45238 üzenetére
Sajnos nem. A Vitaráknak nincs a turbó hőmérséklettel kapcsolatos szenzora és szivattyúja. Ezért terhelt üzemmód után a s&s kikapcsolandó (ha nem tette meg valaki korábban és 30-40 másodpercig alapjáraton kell a motort hagyni. Ez városi dugókban nem szükséges, de ha valaki a Normafához, vagy a pl. Kékesre megy, hűtetni kell a feltöltőt. nemcsak autópályás pihenőnél, kútnál. Ez lesz az egyik sötét lova használt vitarák vásárlásánál, nem tudni, mennyire volt "figyelmes" az előző tulaj a turbóval. És sajnos a diag nem közli a turbó állapotát. MOst egy feltöltő javítása 250-300000 között van, nem márkaszervízben, hanem specialistánál.
-
dethroner
veterán
válasz gcsikos #45247 üzenetére
Egyik előző kocsim turbóját kellett javíttatnom. Nemcsak drága, nemcsak szívás mert addig az autót se tudod használni, de keresnem kellett egy szerelőt, aki a leszedés, pestre felküldés, javítás, pestről vissza vidékre, visszarakás ideje alatt a tárolást is vállalta. Egy hét volt az egész művelet, a márkaszervizben 80 ezret kértek volna a le és visszaszerelésre, plusz még a tárolás ami nem is kérdeztem mennyi. És még a javítás 140K. Márkaszerviz megmondta ők nem javítják, vegyek újat és akkor kicserélik.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz gcsikos #45247 üzenetére
Erre próbáltam én is rávezetni őket, bár nekem ezzel kapcsolatban is vannak fenntartásaim:
1500-as motorfordulatnál már leadja a maximális nyomatékát, tehát a töltő igenis tölt és ha tölt, akkor bizony melegszik is... városi használatban ha csak araszolunk akkor elfogadom hogy nem kell hűteni, de ha végignyomjuk szombat éjjel a Hungária körutat Teve utcától a Mester utcáig 70-el 2-3000 közötti fordulaton, akkor már kell hűteni városban is... szóval jó lett volna ha nem spórolják ki azt a hőelemet meg azt az egy visszajelző LED-et (inkább kettőt), de ugye valahol a fogyasztói társadalomnak is érvényesülnie kell, különben senki sem venne újat semmiből sem.
Bár az igazsághoz hozzátartozik hogy a szívóbenzin motor sem örül neki ha egy komolyabb autópályás eatp után elvesszük tőle a hűtővizet meg a kenést, még akkor is ha áll...
Nyugodtan javítsatok ki ha tévednék..."A Vitaráknak nincs a turbó hőmérséklettel kapcsolatos szenzora és szivattyúja" De a motrolaj hőmérsékletéből lehetne rá következtetni, nem? Mármint ha látnád valamivel?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000