Új hozzászólás Aktív témák
-
beef
őstag
válasz ncc1701 #43781 üzenetére
Sajnos buta, felelőtlen ötlet volt a nappali menetfény kötelezővé tétele úgy, hogy hátsó világítást nem kapcsol. Mivel az emberek hülyék.
Csak egy esetet említek, kora reggel, enyhe köd (ami nem igényelt ködlámpát, de hátsó világítást igen). Az autópályán 100km alatt 27 autót számoltam meg, aki csak sima menetfénnyel ment. Élvezet volt. -
beef
őstag
Valaki vett már hibrid ignist? Ha igen, sikerült bármit alkudnia? Több helyen is kérdeztem, de simán lepattantam. Azt mondják minimál haszon van rajta, nem tudnak engedményt adni a gyárin felül.
-
-
beef
őstag
Újabb ráncfelvarrást kap az Ignis. A legfontosabb, hogy lecserélik a 12V-os "gombelemeket" a 48V-osra a hibrid rendszerben. Gondolom az ára is még jobban emelkedni fog.
-
beef
őstag
válasz dethroner #44706 üzenetére
HVG írt róla
Gondolom ez lesz itthon is, mivel Japán import volt eddig is.Hadrianus:
Az áremelés már megvolt, kb. 400e jó magyar forinttal a mostani 12V-os hibridnél. Persze ez nem kizáró ok, hogy a 12-48 váltást megúsznánk további emelés nélkül. -
beef
őstag
válasz Pist@bácsi #45166 üzenetére
Magánszemélynél 1 év, cégnél 2 év a szavatosság (ez utóbbi esetben a szerződésben eltérhetnek, de minimum ott is 1 év).
Az adás-vételi papíron ezért célszerű beleírni azt is tételesen, hogy milyen ismert hibákról tájékoztatta a vevő az eladót. Ez mindkét félnek érdeke, mert később elég nehéz megmagyarázni, hogy ki mit mondott. -
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #45183 üzenetére
Ez elég érdekes téma, mert én eddig az összes téli gumimat kidobott pénznek érzem az ablakon. Gyakorlatilag néhány év alatt annyira degradálódik az anyaga (nem a barázda mélységével volt gond), hogy kukába landolt az összes, olyan volt, mint ha bakeliten kocsikáznék. Azért bosszantó, mert sosem a paletta aljáról vásároltam.
Szóval inkább a 4 évszakos lesz a következő, azt remélhetőleg "lejárom" addig, mielőtt ez bekövetkezne. -
beef
őstag
válasz Brogyi #45549 üzenetére
Melyik Android 8/9/10?
Mert elég sok helyről azt olvasom, hogy majdnem az összes custom rom alatt hibás.
Van aki szerint nem a rom, hanem az opengapps a hibás.
Nekem addig jut telefonon, hogy megkérdezi az értesítések engedélyét és onnan nem lehet tovább jutni. Néha a kocsi kijeljőjén megjelenik, hogy kapcsolódni próbál AA-hoz, meg az app is indul azonnal, amikor usb-n összekapcsolom vagy BT összekapcsol. De ekkor is az értesítés engedély kérésig jut az app és utána csak kiléphetek belőle.
Az én romom is AOSP alapon van. -
beef
őstag
Valaki képben van 2017-es Ignis kábelezésével?
Szeretnék kivezetni vonóhorog tápcsatlakozót. Rá lehet simán kötni a világítási kábelekre vagy a canbus belepofázik? -
beef
őstag
Nekem sem jelentkezik ilyen (2017 Ignis), viszont totál használhatatlan a 10 kis kocka, mert pl . első 100+ km után tűnik el egy, majd kb. 40km után azonnal második. Teljesen használhatatlan. Legalább annyira, mint a pillanatnyi fogyasztásmérő csík (miért nem lehetett maradni a régi, érdemi számszerű kiírásnál vajon?).
-
beef
őstag
válasz #40993792 #45998 üzenetére
Tudom, volt régi Ignisem is, ott tényleg 70km-ig, mint ami sosem akar elmozdulni
(#45999) ncc1701 igen én is napi számlálót figyelem, de azért na, 2020-at írunk és az sem lehet kifogás, mint ahogy tboldi írta, hogy nem szabályos a tank. Ezt azért egy elektronikus kijelzéshez simán hozzá lehet igazítani, hogy ha 50%-on van az úszó, akkor az nem 50%, hanem 37,452%.
-
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #46009 üzenetére
Áh, dehogy kell ehhez proci teljesítmény meg függvény. Egy nyavajás táblázat kell, hogy milyen úszó értékhez milyen valós érték tartozik. Nem egy űrtechnológia, csak itt is a "jóvanazúgy" elv érvényesül.
Egyébként én is úgy használom, ha kútjelző bekapcsol, akkor másik napi számláló és figyelés.Sajnos ennél még nincs tapasztalat, a réginél tudtam, hogy 80+ km biztosan benne van, bárhogy vezetek is (ott a 80km után volt még kb. 3 liter tankban).
A Ford Transitomban tökéletesen jelzi a szintet is és a megtehető km-t is, mondjuk ott egyéb problémák vannak, csak hogy ne legyen már boldog a felhasználó -
beef
őstag
válasz Idiofil #46078 üzenetére
Thule 9403
Ha nem akarsz túl drágát, de egyszerűen felrakhatót és megbízhatót igen.
Persze kell még hozzá egy ilyen vagy más által gyártott világítás/rendszám tartó.
Plusz kivezetni hozzá a szükséges vonóhorog táp csatlakozót.
Esetleg még egy szürke rendszám is befigyelhet, ha nem akarod állandóan pakolgatni a hátsót a póttartóra.
Swift '07-re meg a 9403 ugyanebből.Ha van vonóhorgod, akkor pl. Thule HangOn 3 vagy Xpress 2 a legjobb megoldás, mert a leggyorsabb fel- és leszerelés és nem is drágák.
Persze ide is kell pót rsz./világítás. -
beef
őstag
válasz Idiofil #46081 üzenetére
Itt találsz a szállítási módokról infókat és a szürke rendszámról is.
Sajnos akármelyik hátsó szállítási módot választod, a pót világítást nem úszod meg, mert a bringák 99% eséllyel kitakarják az autón lévőket és azt a rend őrei nem nézik jó szemmel.
Egyedül a tetőcsomagtartós a pénztárcabarát, de az nem kényelmes. Oda felrakni, levenni, figyelni, hogy mélygarázsba vagy egyéb alacsony helyre ne állj. -
beef
őstag
Ignist nézegettem múlt év végén. 0Ft kedvezményt ajánlottak (ez már az új kamuhibrides).
Igazából az újabb design érdekelt volna, de az még mai napig nincs kínálatban.
Így vettem egy használt nem hibridest (nem volt egyszerű, mert alig van) és a különbözetből még egy bringa is kijött[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
válasz BigBlackDog #46202 üzenetére
Sajnos az a rohadt gravitáció közbeszól állandóan. Le kellene szerelni az ajtót és vízszintesen profi munkát csinálnék
-
beef
őstag
-
beef
őstag
válasz laca891 #46454 üzenetére
Ott a fórum link a hozzászólásában.
Beregisztrálsz xda-ra, írsz a tagnak egy privátot, hogy mit szeretnél.
Válaszol (majd valamikor).
Benne lesz a letöltőlink (free) és a CID szám.Ezek a könnyen kivitelezhető részek.
A nehezebb, olyan kártyát szerezni, amin módosítható a CID.
A #46446 hozzsászólásaban arra is van tipp (az ebayes arc a CID-et is módosítja ha kéred).[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
Ahogy blakey is írta, a külső sávban haladva elmehetsz mellette.
Én ezt rengetegszer alkalmazom főleg 3 sávos emelkedőknél, amikor a belső és középső sávokban küzdenek egymással én 130-al a kapaszkodó sávban kényelmesen haladok.
Persze piszkosul figyelni kell, nehogy valamelyik okosnak épp akkor jusson eszébe a jobbratartási kötelezettség. -
beef
őstag
válasz 2ozzmexy #46648 üzenetére
Mármint a bluetooth zabál? Akkor az valami nagyon régi verzió lehet, vagy vacak OS a telefonon
Mondjuk a beépített töltő egy fabatkát sem ér az 500mAh-s töltésével és persze normális töltőt 2-3A-es rádughatsz, de akkor meg bukod a screen mirror-t (android auto). Mivel az is programozói lustaságból csak kábelen hajlandó működni, miközben ott a BT / Wifi is. -
beef
őstag
válasz Brogyi #46654 üzenetére
Ja, 500mA akart lenni, csak epp akkukat nézegettem és beragadt
Igen én is azon csodálkozom, hogy BT sokat fogyaszt, mert ez talán még igaz is volt a 2.0, talán még a 3.0 esetén is, de 4-től, főleg az 5 már alig észrevehető.
Én is állandóan wifi/bt/gps bekapcsolva vagyok. Nem jelentős a fogyasztásuk ha nincs kihasználva csak standby módban vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND