Új hozzászólás Aktív témák
-
Utóbbbi szerintem, menüpont mindegyiknél ott van, csak kell hozzá a navi kártya.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Vigneau
félisten
Jól látod, csak a térképet tartalmazó kártya kell bele és az SLDA utána teszi majd a dolgát. Én is várok már az SD kártyámra. Azért nem mindegy, hogy 10-15k-ból megvan, vagy 80k-ért megveszed a márkakereskedésben.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
nagyúr
-
dReFiX
senior tag
Ki mentem kipróbálni. Nehezebb picit mint a többi modellé egyébként, de nem okoz bármilyen fizikai igénybevételt egyszerűen érzetre nehezebb be nyomni. De valószínűleg garanciás így nézessétek meg inkább az a biztos egy márkaszervizben. De valószínűleg "ez ilyen" lesz a magyarázat.
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
Szimpla gyári, HERE 2019 térképcsomagot tartalmazó SD kártyáról van szó, amit behelyezve az SLDA-ba életre lehet kelteni a navigáció funkciót. Netes forrásból szerezte nekem egy Kedves Kollégám 15k alatt, míg a márkakereskedésben 70-80k-t kérnek érte.
Amivel megakadtam, az az utólagosan felrakható saját POI-k - esetemben traffipaxok - helyes bevitele, kezelése, illetve az adataikat kezelő csv fájl szerkesztése.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
-
blakey
titán
Ítt a topikban már többször volt téma, index fórumán de itt a ph-n is felbukkan egy srác aki gyári, eredeti SD-t ad töredékáron, lassan 3 éve vettem nála 1 kártyát amit azóta már többször frissítettem (kártya cserével és kb. 5e), most 2019-es térképet használok.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tigerclaw
nagyúr
A Baleno kormányzása sem az igazi, legalábbis egy Seat Ibiza után. Reszponzív, nekem a középreállásával sincs bajom, csak kanyarban fura használni. Nem értek hozzá hogy alul vagy túlkormányzott, de valamelyik az biztos.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
Bár a hirdetés már nem él, a linkből ki tudtam következtetni, hogy milyen autóról volt szó.
Ezzel az volt a család nagy baja - bárki vezette -, hogy a kuplunggal és a motorvezérlő szoftverrel senki nem barátkozott meg 15 év alatt... mindenkinek sikerült lefulladni induláskor.
User error.
Én "csak" úgy 9 éve vezetem az ugyanezzel a motorral szerelt WagonR-ünket, de nem minden nap, általában csak heti egyszer, illetve van egy Honda Jazzem, amit napi rendszerességgel vezetek, és teljesen más karakter, szóval leginkább ehhez vagyok szokva. Ennek ellenére nincs semmi bajom a Suzukival való elindulással, sosem fulladtam le vele. A gázpedál rugójának 0 ellenállása miatt inkább túl nagy gázt szoktam nyomni.Ja, és sokat eszik ez a motor! 6,5 -7,5
Az újhoz képest nyilván, mégiscsak egy sokkal korszerűbb motor, de az M13A-tól (vagy bármilyen más korabeli hasonló motortól) teljesen jó az a 6,5-7,5 liter (gondolom, vegyesben).
Az említett Hondával is (hasonló hengerűrtartalom és teljesítmény) ennyi szokott kijönni általában.(#44364) Szilágyi84: A Suzuki szerint nyugodtan tankolhatsz E10-et. Én nem aggódnék miatta, ha rendszeresen van használva az autó. Ha sokáig tart egy tank kifogyasztása, Akkor érdemesebb a 100-ast választani, mert a sima 95-öshöz az etanol csak hozzá van lötykölve, 1-2 hónap alatt kiválhat belőle és lerakódik a tank alján a trutymó. A 100-asban ETBE van kötött formában, az akár fél évig is eláll.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Próbáltam rákeresni a specifikációira, de nem találtam semmi használhatót. Viszont szerintem elég valószínű, hogy ezt is kellene cserélni.
Én korábban próbálkoztam ugyanezzel egy Honda Jazz-ben, szerettem volna egy picit részletesebb hangot, ezért vettem egy pár Gladen Alphát, de a dizájn és a kormányról vezérelhetőség miatt meg akartam tartani a gyári fejegységet. Hiába komolyabb hangszórók, ezzel a fejjel sokkal szarabbul szóltak, mint a gyári darabok, úgyhogy visszaküldtem őket, és visszaállítottam az eredeti állapotot.
Akkor megtanultam, hogy rendszerben kell gondolkodni. A gyári komponensek egymáshoz vannak tervezve, és ha csak egy valamit változtatunk meg az egyenletben, könnyen lehet csalódás a vége.Viszont mostanában azon kezdtem gondolkodni, hogy egy pár magassugárzót meg kellene próbálni a gyári hangszórókhoz hozzácsatolni. Volt ilyen opció anno a Jazzekhez, csak akkor kb. senki nem vette meg, manapság meg lehetetlen beszerezni egy ilyen OEM szettet. Jó lenne tudni, ezeknek milyen adataik voltak, akkor lehetne keresni hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Akkor ez remekül kitalált előírás, pont azt kellene segíteni, hogy az emberek Európa-szerte ne SUV-okat vegyenek belvárosi használatra, hanem kicsi, keveset fogyasztó és környezetbarátabb kisautókat. Erre még rá is segítenek a "városi terepjáró"-divatra, a főváros meg csodálkozik, hogy nem fér el a trolibusz egy sor parkoló monstrum mellett.
-
Dvix
senior tag
Ez a cikk annyiban jó, hogy az embernek rá kell döbbennie, hogy keresnie kell az egyszerű szívó és még most hibrid hajtás nélküli turbóst, a jó kokszoló dízelt, és a parkradaron kívül semmi más elektronikai (sávelhagyás stb.) cuccot nem tartalmazó autókat, hogy boldog legyen. irreális próbálkozások a vevők kárára. Az elektromos autó meg alig megy hidegben. Voltak a Suzukinak jó 4 hengeres 2.0,2.4-es szívói, azokat kell megcsípni a Grand Vitarában vagy a Kizashiban
Egyébként a természet rendben van gyerekek, csak mi "megyünk el", a természet marad, nyugodjon meg minden tudatos környezetvédő. -
2ozzmexy
aktív tag
Szabad verziókat atugrani? A másik kérdés h tudod e milyen hibákat javítottak, mert kicsit csehul beszélek hollandul.
@ncc1701: Igen futás függő is, de a kérdés arra irányult h mennyibe fáj ha meg sem mozdítja. Ha nagyon beteges, de ismeri a típust akkor sokat lehet faragni az összegen... viszont minden autó pénztemető, mert csak dobalod rá a 20ezreseket amit sosem fogsz visszakapni, aki ezt nem tudja elfogadni az járjon busszal, ha még belevag akkor csinálja becsülettel, ne azon spóroljunk h 3 évig járunk egy olajjal, mert ő csak évi 5000-t megy... Érted már? Akkor csereltessuk becsülettel amit kell akkor amikor kell, ne azért járjon 8 éves gumin, mert drága az új szett és arra nem futja már urhatnampolgarnak... Ezért sem prémiumot vettem, egyszer meghajtottam a 600Sel-el a rollert... Elég tanulópenz volt...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
csaba1203
addikt
Mivel a fotón is látszik a fehér csíkoknál lement alapozóig szerintem.
Ezeket kéne ugye befoltozni majd egybe polírozni a színével de ez már szakértelmet igényel.
Aki most ezt csinálta egy jó ismerősöm és tényleg csak próbaképp, hogy mit mutat a dolog.
A fényező barátommal majd 2 hét múlva találkozom és mivel ez neki rutin munka megcsináltatom vele. -
ncc1701
veterán
Szerintem felesleges okoskodni. A fehér szín, ahogy nézem, az alapozó, azt ugyan hiába polírozod. Ha sokáig polírozod, lekoptatod a lakkot, majd a festéket.
Erre most 3 megoldás van:
-Le kell szarni, ez ilyen. Előnye, h eladáskor látszik, h gyári az elem, nem volt mókolva.
-Javítófestékkel óvatosan feltölteni a mélyedést, síkba polírozni, majd ezt ismételni. Erre youtube-on sok video van. Ez ugye kicsit látszani fog, ha valaki nagyon nézi, de eladáskod rétegvastagságmérő nem fog problémát jelezni.
-Elvinni fényezőhöz, aki ráködöl-lakkoz. Előnye, h nem fog látszani, hátránya, h eladáskor kötekednek, h tuti körbe volt törve a kocsi. Le kell fotózni.