Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #44855 üzenetére
4 éves autó.
És mindegy mennyibe került újonnan, ha most annyi az euró amennyi, és annyit emelkedtek az új autó árak, amennyit...
Apámnak 2 éves patika 1.6 GL+ van, kb. heti szinten mennek hozzá oda hogy 1.6 szívó? -igen, eladó? -nem...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Gyöngyházas fehér Vitarára kell szerválnom javítófestéket.
Gondolom #csakagyári. Tudtok rá forrást?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Üzemanyagból és olajból a legjobbat kell az autónak adni
10W hidegoldalival van a probléma..
Én turbósba is 0W40-et raknék. Sőt 0W30 megy a TSI-be nálam.
Egyszerűen semmi nem szól a 10W mellett, de még az 5W mellett se.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #44364 üzenetére
100-as nyál menjen bele, nézd meg Gajdán Tanár úr videóját a témáról.
Forensis kártyával -20 Ft-ot jelent, így már alig drábább mint az etanolos 95. Emelett jobban adalékolt és az alapbenzin is más. 100-as MOL-ról beszélek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Montesantos #44305 üzenetére
Ahogy olvasom szerintük apám 1.6-os szívó benzin Vitarája is 140 ló, 120 helyett.
A nagy lófaxt... komolytalan cég...
Korbelhez kell vinni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz gyenesmartin #44127 üzenetére
Eddig is LED-es volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Hadrianus #43978 üzenetére
Még 5.5-be is jó deal egy S-Cross ilyen technikával és felszereltséggel.
A konzervatív magyar szemnek még mindig csúnyácska, ezért veszik a Vitarát. Pedig ugye az S-Cross egy számmal nagyobb autó és belül is minőségibb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz 2ozzmexy #43495 üzenetére
Milyen motor?
Sokak szerint az 1000 km-es csere felesleges, és elég 5000-nél, majd 15000-nél.
De fater az 1.6 szívónál nem cserélt, csak 15000-nél. Most 30000 van az autóban, készül olajcserére de még mézbarna az olaj az autóban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Pickit3 #43389 üzenetére
Ez a közel 4 bar már nem balesetveszélyes?
Nem értem hogy a Suzukinál mi ez az új trend, hogy 1 tonnás autókat fújnak majdnem a normális duplájára, érdekes hogy a más típusú 1.3 tonnás autóba 2.3 bar a maximálisan ajánlott..
De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Nekem tavasz óta 2.3-ról 1.5 barra ment le mind a 4 kerék. Igaz nem Suzuki, de lényegtelen.
Hanyag voltam és nem ellenőriztem, illik legalább 2 havonta.De most már veszek egy rendes kompit, mert a szivargyújtós semmire nem való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #42829 üzenetére
update:
Fater ma megkapta a Vitarát, amik cserélve lettek: első lökös, menetfény, első gumik, j.e. lengőkar, j.e. stabpálca, bölcső, motorvédő burkolat, nagyjából ennyi, a többi apróság
Ez volt bő 1 milla
Elavulás címszó alatt ki kellett fizetni 19e Ft-ot, illetve mivel a biztosító csak 1 gumit fizetett így a tengelyen lévő másik gumit is, amit a gyári szervíz volt szíves 46e Ft-ért kiszámlázni, Toyo Celsius 4 évszakos, árukeresőn pont 26e Ft... szóval 65e Ft-ba került ez neki, hiába a biztosítás.. így most elöl új Toyo-k vannak, hátul 20e km-t futott Kléber Quadraxer 2-k. Csodás..
A lényeg: nem éri meg balesetezni
Fater rákérdezett hogy ha venne újat akkor mi a helyzet: utolsó darabok mennek el a napokban, legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #42956 üzenetére
A radiátor alján van egy fehér leeresztő csap, fekete O-gyűrűvel. Azt kell kitekerni, illetve felül a motortérben a betöltőnél a sapkát letekerni. Kiegyenlítő tartályt is szedd ki nyugodtan, mosd át szépen mert lehet szmötyi az aljában.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Szerencsére semmi baja nem lett, de úgy két kerékre állt az autó hogy boruláshatáron volt. Képet tolok majd fel, remélem fater csinált párat biztosítóból az értékcsökkenést lesz nehéz kiverni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Csak mint infó:
Fater balesetezett az 1 éves Vitarájával. Szembejövő kamionról leszakadt a pótkerék és már nem lehetett reagálni, szerencsére nem telibekapta, de a jobb eleje kapott + futómű, lengőkar, féltengely, motorvédő, küszöb és a jobb első ajtó is nehezen csukódik...
A lényeg hogy oda lett trélerezve ahol vette, márkaszervíz. Azt mondták hogy ha idén kész lesz akkor össze teheti a kezét
Hiába haza gyártás, nincs szervízalkatrész mert minden a gyártásba megy. Azért ez döbbenet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka javítás után örök élet, ha 2-3 évente cseréld majd a fékfolyadékot
A váltó már nem ilyen egyértelmű, van akinél több százezer km alatt se jön elő, van akinél már 100e alatt, de évekig nem lesz vele problémád javítás után
Ugyanez a kuplung, azt tudod tesztelni. Kinyomott kuplungnál változik az alapjárat hangja. A csere kb. 90k.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz *Mukeey* #40796 üzenetére
Sporthoz minden 3x áron van.
Én nem javíttatnám, főleg ha egyébként az autó esztétikailag és műszakilag is jó állapotban van akkor meg kéne rá venni az újat.
Főleg annak fényében hogy ezeknek az autóknak az ára tartja magát, sőt a megkímélt, keveset futott példányok drágulnak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Benhill #39800 üzenetére
Az ökölszabály az hogy a fordulatszám tartomány középső harmadát célszerű használni, szóval ha 6000-nél jönne a piros akkor 2000 és 4000 között.
Én Swiftnél is, és most is úgy vezetek hogy lehetőleg 2000 alá ne essen a fordulat.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Drughi #39753 üzenetére
Nem foglalkozik ezzel senki, leszarják.. vagy Te nem ezt tapasztalod mindenhol?
Mivel munkaerőhiány van, így hígul minden "szakma" illetve az alkalmazottak tudják hogy megtehetnek szinte bármit, akkor se fogják őket elküldeni. A jó kis magyar habitus meg erre rá is játszik persze. Mindenki sz*rik mindenre és mindenkire ebben az országban!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39474 üzenetére
nekem céges autó mellé egy olyan (hétvégi) autó kellett amivel kényelmesen lehet pályázni hosszabb távokat és van csomagtartója emelett nagyon tetszik a sedan forma és maga az autó is
HA nem lenne céges autóm, akkor egy Swift Sport befigyelne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39472 üzenetére
[link] 6 éves, 147e km, szalon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jut eszembe... fater holnap viszi olajcserére a Vitarát.
Rábeszéltem hogy a Bartához vigye (Szfvár), mert tudom hogy jók... de vajon itt is a szájukba kell rágni hogy a flakonos ECSTAR olajat öntsék bele, vagy alapból is úgy csinálják? Csak mert fater nem akar ott lenni a műhelyben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én Őt hajtottam 8 évig és a szívem egy része örökké Suzukis marad
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Vitaraban is olyan egyszerű izzót cserélni mint a gombóc Swiftben?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fater kicsit panaszkodott hogy kicsit gyenge a Vitara tompítitt fénye (GL+).
Ez projektoros H11 ha jól tudom. Érdemes cserélni emelt fényűre?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
1.0T Vitara végsebesség teszt: [link]
Ekkora légellenálással ez teljesen korrekt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fater 10k km-t futott 1.6 szívó Vitarája megevett kb. 1-1,5 dl hűtővizet.
Érdemes foglalkozni vele? Minimum felett van jócskán így is.
Én mondtam neki hogy ne töltsön rá hanem figyeljen h megy-e még le.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz r.levente75 #38837 üzenetére
175/65 R14
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én tuti egy nyárias 4évszakosat tennék fel a nyári gumi helyett, ha csak nem hegyvidéken laksz.
A gyári Yokohama középkategória (alja), a Conti nyiván űber, de ebben a spéci méretben méregdrága.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Zoleee83 #38801 üzenetére
Olajos topikba pedig éppen az a mondás hogy ha nem feketedik meg az olaj akkor nem végzi jól a dolgát
Nekem a turbós benzines autóban sem feketedik meg az olaj, pedig Castrol. Na ezt add össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bajaki #38599 üzenetére
A 10W40 Aral olaj és a Viking gumik (WTF??) miatt komoly fillérb*szó emberrel van dolgod szerintem
A leírás alapján csak ABS kocka az ami rizikó, minden mást cserélt elvileg. Megéri megnézni, csak nem értem miért nem lehet tisztességes olajat beleönteni és rendesen felgumizni egy autót. Egy Magnatec 5W30 pont 2e Ft-al lett volna több..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Fater Vitarájára kellene 16"-os acél felni, TPMS szelep + téli gumi.
Honnan érdemes venni ezeket illetve mi a 16-os gumiméret?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez így van, mivel fele annyiba merül mint egy minőségi 5w40 vagy 5w30.
10w40 se tragédia bele, de érdemes mindig a lehető legvékonyabbat beletenni az ajánlott viszokozitásokból.
pl. nálam a könyvben 5w30 van, de közben módosította az ajánlást a VW 0w30-ra
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38294 üzenetére
Az 5W40 tökéletes olaj bele a továbbiakra is, feltételezem hogy azért rakna bele a szaki 10W40-et, mert azt gondolja hogy a kopott motorba vastagabb olaj kell.
Ez egy általánosan elterjedt tévhit... főleg hogy ez Suzuki motorban a 200e km az semmi. Ha nem nyélen ment végig
sokan 5W30-at raknak M13A-ba, köztük én is azzal etettem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38291 üzenetére
Milyen motor? M13A?
Miért kéne elfelejteni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38289 üzenetére
2 emberes, vagy gép kell hozzá.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz SirKero #38279 üzenetére
Tegnap vezettem fater 1.6 szívó Vitaráját, közút-pálya-BP (~ 200km).
Szóval első kézből össze tudom hasonítani a saját autómmal (1.2 TSI 105 lóerő), és úgy érzetem hogy egy lefojtott auóval megyek. Pedig ugye a számok nem ezt mutatják. Nagyon tetszik az autó, imádom az M16A-t, de turbósból ha visszaülsz a szívóba, olyan mintha egy malomkövet húznál magad mögött. Szóval dinamikában az 1.0T is megeszi reggelire a 1.6 szívót ebben biztos vagyok, főleg mindennapi használatban, nem tiltásig való gyorsulásban.
Egyébként krva jó autó a Vitara, menetzajon kívül nem tudok másba belekötni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz pető bá' #38085 üzenetére
Mondhatjuk hogy fogyasztásra lett kihegyezve, fater kitapasztalta már hogy 120 fölött ugrik meg aránytalanul a fogyasztása, ott már azért beköszön a légellenállás
amúgy a nagyátlaga 5.2, de közúton melóba eljár 5 literrel is. az alá nem sikerült mennie (még)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Infó:
Fateromék megjárták Horvátországot a Vitarával (1.6 szívó GL+), 2 személy + minden fullon csomagokkal, számolva lett a fogyija 5.3, nagyrészt autópálya 115-120 tempomat + szerpentinek.
Szerintem ez egy krva jó érték.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38082 üzenetére
Nekem anno (2-3 éve) 8k volt a pár, kerámiázva.
Szóval nagyjából annyi amit írsz, vagy picit több.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38035 üzenetére
Nem biztos hogy mutat átlagfogyit, felszereltség függő.
Váltóolaj anyag: [link] x3
Munkadíjjal 15-17k-ban megáll[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
5w40 jó bele, de azért tudd már meg milyen ment bele.
1 év / 15.000 km a csereperiódus, ami ennek a motornak rnendben is van, ha jót akarsz a lelkednek akkor 10-12 ezernél ledobod
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #37558 üzenetére
Faternak 5.2-re beállt, 90% közút (90-110km/h), 10% falu.
Szerintem ennél kevesebbet nem nagyon tud enni ez az autó, de hogy 6 fölött egyen ahhoz meg nagyon gyilkolni kell vagy sokat pályázni 140 fölött.
annyit még hozzátennék hogy fate Audi A6-ból ült át (2010-es) a Vitaraba és nagyon szereti és elégedett is vele.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #37539 üzenetére
Így különösen jó, kb. 1.0T fogyiját hozod
dnelb: a középsőt szerintem igényes ember nem veszi meg... korának megfelelő állapot - magyarul elhanyagolt autó.. írja is hogy nincs rá ideje, nem nyílik a kesztyűtartó stb. műszaki állapot meg kérdéses, mennyire racsingolta szét a tuning verdát. az első tényleg jónak néz ki
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz r.levente75 #37491 üzenetére
Az az 5 liter inkább azért a 6 fele van közelebb
kb. 650 km a hatótáv vegyesben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz r.levente75 #37488 üzenetére
Akkor benne van, jobb oldalon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #37313 üzenetére
Te aztán még csak gondolni se merj ilyenre, bejáratós még a kicsike!
Ma délután az M7-esen a visszapillantóban feltűnt egy új Swift, de gyanús volt mert túl gyorsan közeledett, aztán miután megelőzött láttam hogy egy zsír új Sport volt, fehér színben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz róland #37306 üzenetére
Éppen a turbó miatt nem kell pörgetni... nálam a turbós autó 4.000 rmp fölött nem járt, nem is fog. Nincs értelme, addig van nyomatékcsúcs.
mod: 2.000 rpm alá pedig csak akkor esik a fordulat ha 1-ből váltok 2-be
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Thaddeuss #37259 üzenetére
5 ajtóst vegyél, lehetőleg magánszemélytől.
Amire figyelni kell:
- ABS kocka volt-e cserélve, ha nem akkor rendesen cserélve volt-e a fékolaj max. 3 évente. ha nem, akkor 60e Ft-al számolhatsz ha meghibásodik
- váltó - ez bármikor előjöhet, 90k környéke
- kuplung cserés lehet 200e km környékén, ha úgy volt használva.. ezt úgy tudod tesztelni hogy alapjáraton teljesen más az autó hangja kinyomott kuplunggal [link]
Amúgy szerintem 1M körül nem fogsz kapni korrekt 10 éves Swiftet, max. szerencsével.
Azok inkább 1.2-1.3 körül vannak: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest