Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
A hyundai szerintem karosszériában masszívabb azért, de szerintem használtan nem nagyon érdemes venni mert túl jól tartja az árát.
Simán vettem volna tucsont ha pl. volna az ami alap változat (2 lityi szívó benzines + 6-os hagyományos automata).
-
Kornel
veterán
-
őstag
válasz Kornel #35008 üzenetére
Nem töréstesztre gondolok, inkább arra hogy több benne az "anyag". Hangszigetelésben, menet közben ez szerintem érződik. Törésteszt az azért alapvetően a merev vázon múlik az megvan a suzukinak is már.
Mondjuk a hyundai tucson az mindenféle törésteszten szintén jól szerepel (ahol az amiknál ha jól emlékszem a toyota rav4 pl utasoldali első védelemben lebőgött).Tegyük hozzá hogy biztonságban igazán csak a volvonak hiszek, azok valós élet karambolok alapján is nyomulnak (meg azért azok az ajtóvastagságok...).
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #35009 üzenetére
Igen, így lehet több anyag van egy tucson-ban, mint egy Sccross-ban, viszont nem is egy kategória a kettő, maximum méretben vannak közel egymáshoz, mert nincs egy egész szám előnye a tucson-nak.
Viszont a kisebb Hyundai-ok ugyanúgy puritánabbak, mint a Suzukik, engem egy most kifutott i30 sem győzött meg, az i20 meg egyesen Swift szint, szerintem.
-
tboldi
nagyúr
2 liter pezsgőt mindenkibe!
-
Sza_Sa
senior tag
Hihetetlen, ne autókon járjon az agyatok, helyette igyatok, aztán álmodhattok pedálos moszkviccsal, Gizikével, vagy esetleg gőzekével!
B. és U. és É. és K., hajrá 2018!
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Harkovz
aktív tag
-
Kornel
veterán
válasz Harkovz #35019 üzenetére
Dízel, de a Volvo dízelei elvileg az egyik legjobb konstrukciók, bár ugye árban újan közel sem alternatívái a Suzukinak.
Igazából a Boosterjet-ek is egy nagy kérdőjelek, amint hallunk majd esetlegesen az első 2-3 egymással összefüggő üzemanyagrendszer meghibásodásról, lehet érdemes lesz eladni.
Bízzunk benne hogy nem lesz ilyen
-
őstag
válasz Kornel #35022 üzenetére
Ha már tények. Reggel elmentem volna zsemlékért, a ház körül úgy ürültek a helyek hogy gondoltam átállok az i30-al mert egyedül foglalt nagy helyet (kis autók elmozogtak). Alig indult, aksi (múltkor is igazítottam rajta én perfekcionista hülye, út nélkül másodjára már nem indul igazán). Mivel városban van most használva nem mertem leállítani ezzel mentem boltba hogy töltsön, szerdán éves szervizen aksicsere.
Hát az scross összességében persze jobb (hát menetteljesítményben ez az 1.4-es szívó, hát mit mondjak), de hangszigetelésben és hifi-ben egyértelműen jobb a 2007-es koreai gyártású i30...
Kelleni fog nekem is a hangszigetelés és hifi feljavítás.
-
Thome
veterán
SSS 2012
Fényérzékelő szenzornak van biztije? Ha igen, hol keresendő? -
Motion_Blur
félisten
SS alternatíva: [link]
Mai napig nem is tudtam hogy az i30-ból is van ilyen bika változat, sőt most jön a 250 pacis, igaz az újonnan 8M
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #35025 üzenetére
Még mindig nem új.
És nem is egy kategória lesz a 250 pacis. -
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #35027 üzenetére
Igen.
Plusz egy jó kipufogó rendszerrel 7 alatt lesz az új SS, és akkor még chip se kell, meg semmi nagy okosság.
A G7 GTI gyárilag 6,5 sec, és legalább kétszer annyiba kerül.
Igaz nagyobb is és igényesebb is, de a Swift biztosan játékosabb, akinek volt, az tudja miről beszélek. -
Kornel
veterán
Körkérdés, mert van itt pár ember, akinek adok a véleményére:
Ha asszonynak autót néznék, van jobb vétel 1M környékén egy 1.2 Splash-nel?
10 évesek, 2008 környékik, megbízható, keveset eszik, biztonságos, van benne minden ami a napi használathoz szükséges (GLX, GS). -
Kornel
veterán
válasz tboldi #35030 üzenetére
Gombóc Swiftben ott a váltó hiba lehetősége, illetve kb. 0,5-1 literrel többet eszik, és kevésbé praktikus.
Bár kicsivel többért már van SSMás:
Suzuki SX4 Sccross alternatíva, igaz kicsit drágábban: 6,2M-ert hirdetik akciósan a Kia Sportage winter edition-t: [link]
Mod: ahogy látom már 1,4-tol van SS, szóval az se vészesen drága, ellenben +2-3 liter fogyasztásban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Kornel
veterán
Nem rossz tippek.
Viszont kicsivel többért van már Swift Sport, az meg többfunkciós lenne -
Magnum_
nagyúr
sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Haveromnak van egy két éves automata Celerioja. 50k km.
Elindulásnál üt a váltó. Tudjátok, mint amikor a 10éves multitronic 300k km után elindulásnál rúg egyet :-)Az autó garanciális.
Elképzelhető, egy ilyen egyszerű aut.váltó megmakkan ennyi km után? Garanciális ügyintézés jól működik suzukinál? Minden gyári előírás be van tartva (csak a gyári előírás, szervizelés az alapján történik, előbb semmi sem)
KöszönömI humbly and respectfully decline™
-
Nerd
aktív tag
válasz Magnum_ #35040 üzenetére
az nice!
Az indexes forumaban nem panaszkodtak meg ra, esetleg ott is kerdezd meg.
index forumHa jol tudom eleg egyszeru valto van benne.
-
Magnum_
nagyúr
És Kornel
Köszi-kösz!
Ha esetleg az itteni, suzukis fórumtárs reagál, az tök jó lenne!A haverom egy itteni szervizzel sincs megelégedve, de még amikor új volt, én vittem el neki a Dózsa Gy. úti szervizbe első olajcserére, én vártam meg, néztem, stb, nem volt akkor azokkal gond, ha én is kellek hozzá (elősegíteni az ügyintézést ), akkor ide mennék.
de tudjátok mire gondolok. piros lámpa, gázadás, rúgás, és megy. (nem a gumi fötör a nagy nyomaték miatt )
szombaton átadja nekem, hogy én teszteljem vezetés közben, tegnap az anyósülésről kérdeztem rá, hogy wtf.
ha lassan indul el nagyon, óvatosan, akkor persze nincs rántás (gondolom, ekkor ugyanúgy kettesből indul, mint a meghalóban lévő multitronic, azzal meg van tapasztalatom)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen