Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
veterán
-
Mattyokar
tag
Köszi
HKorn:
GL+. Nem vagyok vele teljesen elégedett, de a fogyasztás úgy tűnik, némileg kárpótol (még ha esetleg fél litert füllentene is).
Üléshuzat pedig azért kellene, hogy védje a kárpitot, pl gyerekektől.
Állatot nem akarok benne szállítani, de nem garantálom, hogy az asszony nem fog.SzaSa:
köszi a tippet, hát, egyelőre ezek tényleg drágák Inkább a max 10-15e körüli kategóriában nézelődnék.Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Mattyokar #36590 üzenetére
Mad üléshuzat, nekem az van, nem mondanád meg, hogy van valami az ülésen és nem a gyári huzatot látod.
Négy negatív tulajdonsága biztosan van,
1; nagyon drága
2; sokat kell rá várni, nekem 2 hónap volt
3; cseppet sem egyszerű feltenni a hátsó ülésre.
4; mivel vastag, az ülésfűtés nem lesz annyira bika."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Mattyokar
tag
Sziasztok!
Végül megvettem a Vitarát.
Meg tudná mondani valaki, hogy milyen üléshuzatot tudok rá venni, ha a cél az, hogy
- üléslégzsákokat ne fogja le
- isofix lukacskákat se fedje le?Köszi!
(ui: sajna google nem a barátom, nem sikerült még találni)
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
tboldi
nagyúr
1. Autófüggő, a Honda Jazz GD1-nél van különbség. Még ha nem is az oktánszámbeli különbség miatt, hanem az adalékok miatt.
2. Szintén típusfüggő, van olyan autó, amiben nem való a túl vékony olaj, mert kinyomja a siklócsapágyak közül. Honda Jazz esetén nincs ezzel baj, a gyártó is megengedi.
3. Ha valaki betartja a gyár által előírtakat, azzal nem tesz rosszat, de azért ők sem működnek szeretetszolgálatként, nem érdekük, hogy mindig minden jó legyen.(#36588) Balázs1621: Jó, nem szedtem még szét soha Swiftet, meg nem is vagyok műszerész.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tboldi #36581 üzenetére
A benzin csak pénz kidobás,placebó.Viszont volt itt egy fórum társ aki erőltette a 0 ás olajat aztán rájött,hogy csörög vele.Egyébként nem vagy autó gyilkos,mért lennél?Mindenhol azt írják egy kategóriával el lehet térni az olajnál,büntetlenül.Én inkább azt nem értem mért nem hiszed el,hogy a gyár ért hozzá.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36585 üzenetére
Szerintem inkább hátulról kellene próbálkozni. Mármint az óracsoport hátsó részénél.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36583 üzenetére
Azzal nem nyúlsz mellé, mehet tovább ugyanúgy.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36577 üzenetére
Az sx4scross.hu-n elérhető a kezelési útmutató.
(#36578) pjen: Ha mindenből jobbat teszek bele a gyár által előírt minimumnál, az miért baj?
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36577 üzenetére
Ez megint olyan mint az olaj.1000 mérnök 10000 óra alatt kikísérletezi melyik jó bele.Másnap már huszan 40 féle olajat öntenének bele.Én simán elfogadom,hogy ahol gyártják ott értenek hozzá.
-
Kakaduku
senior tag
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
Én csak OMW - nél tankolok és sima 95-öset. Az OMW és MOL között azt vettem észre, hogy kevesebbet evett az OMW-s üzemanyagból, viszont hasonló körülmények közt a 100-assal többet fogyasztott. Én sem értem, de így volt. Azóta csak a sima 95 megy bele. Lehet, hogy megpróbálom a premium 95-et is.
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk én is V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be.
Német piacos, prémium 95-ös van előírva (érdekes módon a magyaroknál csak a sima, pedig ua. a motor), de érezhetően finomabban jár a 100-assal, mint a V-Power 95-össel. Valószínűleg minőségben, adalékolásban ez felel meg a németnek.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36569 üzenetére
Ártani nem ártasz vele,szerintem.Egyébként mi van a gépkönyvben?
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
A magasabb oktánszámú benzinnel kisebb előgyújtás állítható be, mert kevésbé hajlamos a kopogásos égésre. Gondolom, a 95-ös van előírva, kérdés, hogy tud-e a jobbal kezdeni valamit. Ha nem, akkor felesleges a nagyobb oktánszám.
A közvetlen befecskendezés érzékeny dolog, én biztos, hogy prémiumot tankolnék valamelyik nevesebb kúton.
-
Yushchenko
őstag
Igen, de az omv mm 100+ elvileg jobb minőségű. 1% az etanol csak benne, és schwechat-ból jön. Az adalékok is jobbak benne. Csak nem tudom, hogy megéri-e, vagy ugyanezt tudja a normál 95-ös is. A legtöbb ember prémium üzemanyagot javasol a turbós, közvetlen befecsis benzines motorokhoz.
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
A magasabb oktánszámtól nem lesz baja,csak az alacsonytól.A magasabb oktánszám általában csak pénz kidobás.
-
Yushchenko
őstag
Azon kezdtem el gondolkodni, hogy a jövendőbeli 1L-es turbós s-cross-omba milyen üzemanyagot tankoljak. Elvileg kényesebb a motor a kenésre és a tisztításra. OMV MM 100 vagy 95? Esetleg Mol 100-as? Magasabb oktánszámtól lehet baja a motornak, vagy ezek már tudják ezt szabályozni?
-
Agent T
tag
Sziasztok!
2005-ös Suzuki Swift -nél (1.5 benzin) megtudja mondani valaki, hogy az utastérvilágíásnál milyen izzó van? A neten két fajtát is találok.
Köszi!
Igazi profi. Úgy csinálja, mintha könnyű lenne....
-
Sza_Sa
senior tag
Liqui moly hűtőtisztító adalékkal valakinek van tapasztalata? Trisót nem adék az alunak, eléggé meg tudja enni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Soseee #36554 üzenetére
Teljesen más autó (Kia Ceed) igaz, de volt nem rég nagyon nagy szervizben majd miután elhoztam láttam,hogy nem működik sem a fordulatszámmérő sem a sebességmérő.
Visszavitettem, felnyitották a motorháztetőt, blokk mellett benyúlt a szerelő hallottam egy kattanást aztán annyi.
Hátha hasonlóan van megoldva a Suzukinál is, és akkor érdemes lenne ránézni arra a kábelre/csatlakozóra.
Többet sajnos nem tudok mert baromira nem értek a kocsikhoz, csak egy nagy tipp, tessék helyén kezelniSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36553 üzenetére
Pedig előfordulhat. Műszakiig azért nézesd meg, mert hivatalosan minden visszajelzőnek működnie kell.
-
Soseee
csendes tag
Sziasztok!
2007-es (ráncfelvarrás utáni) 1.3 Swiftem produkálja a fórumban korábban jelzett hibákat, de mivel nem találtam egyértelmű megoldást, ismét feldobnám a kérdést:
A km-óra és a fordulatszámmérő random indításokkor fekve marad, majd x idő eltelte után "feléled" és normál módon működik tovább, de némi csalással (ha pl 30 km/h- val megyek és ott tér magához a sebességmérő, akkor az aktuális sebességem a kijelzett +30km/h. Ugyanígy a fordulatszám: járó motorral alapjáraton nullát mutat, de ha rálépek a gázra akkor mutatja a fordulatot, csak hozzá kell adni az alapjárati 5-700-at)
Mindezt kellemesen kerregő hang kíséri a műszeregységből, de csak lassításkor (kb mintha két apró müa. fogaskerék ugrana át egyfolytában egymáson)
A hang nagyjából mindig jelen van, a mutatós műsorok kb havonta 2-4x esnek meg, egymástól függetlenül.Gondolom ez már kívül esik a jeladó hibáján - valaki találkozott már ilyennel?
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftsausstellung meg hosszú!
-
pjen
félisten
válasz Balázs1621 #36551 üzenetére
Szerintem először az égőt,de ha szabályosan működik és rendesen kattog,én biztos nem szedném le a műszer falat.
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok,
2005-ös Swift. Műszerfalon nem villog a jobboldali irányjelző visszajelzője. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Az első-hátsó irányjelző villog!
-
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #36537 üzenetére
Egy 2k-s OBD II-vel kb havonta törölni a hibakódot, olyan nagy macera?
-
tboldi
nagyúr
Pontosan.
CoolBoy323: Áááh... Mit kezdenél egy diszkófelnis fűnyíróval?
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #36537 üzenetére
Vagy ez vagy a kitörlés.. Nézd, költhetsz rá 500at is, akkor sem lesz jó soha. Van aki cserélt komplett katalizátort (új gyárit), full kipuff rendszer + 2 szondát, mégis dobta. Vagy megtanulod elfogadni vagy add el..
-
D@ny7
aktív tag
válasz tboldi #36538 üzenetére
Pár perc netes keresgélés után elég sok megoldást találni rá, de ahogy nézem mind ideiglenessen oldja csak meg a hibát. Legtöbb helyen azt irták nincs is sok értelme foglalkozni vele, kitörlik.
Laikusként én úgy gondolom ez konstrukciós hiba
így lehet nem is olyan hülyeség az autócsere -
tboldi
nagyúr
-
D@ny7
aktív tag
válasz PeterPH #36534 üzenetére
Ezek szerepelnek a hivatalos oldalon:
Sebességtartó automatika (tempomat)
Adaptív sebességtartó automatika (tempomat)
SebességhatárolóGL+ tól felfelé mind benne van, kivétel az adaptív sebességtartó autómatika, mert az GL+ esetén csak akkor ha 4WD hajtás van benne.
Viszont Tolatóradar csak GLX esetén van elől és hátul is, alacsonyabb felszereltségnél egyáltalán nincs.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36522 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #36528 üzenetére
vezesd ki a szondat motorterbe hogy mindig friss levegőt szívjon
-
biker
nagyúr
a vészfékasszsztens mindenben van, az arra aktiválódik, amikor hirtelen fékezel, és ráadja a max fékerőt és bekapcsolja a vészvillogót
Amire te gondolsz, az az RBS radar brake support, ez a tárgyakat figyeli.
Nem igaz, hogy indokolatlanul fékez, ellenben indokolatlanul riaszt. aluljáró igen lehet gond, vagy egy rossz helyen lévő tábla, de a fékezéshez olyan közel kell lennie, ami már nem indokolatlan. Csak kicsit hisztis idegbeteg és visítElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
A Suzuki vitara vészfékasszisztensével kapcsolatban mit lehet tudni?
Pár helyen olvasni olyan véleményt hogy indokolatlanul is fékez, pl egy aluljárónál stb.
Az mennyire igaz hogy ez a rendszer más a GL, GL+ és GLX felszereltségnél?
A suzuki oldalán elméletileg minden felszereltségben van vészfékasszisztens, de ott nem írják hogy különböző rendszer üzemel bennük. -
pjen
félisten
válasz Pintim.... #36522 üzenetére
Hogy tudnék,gondolod kicibálom.
-
pjen
félisten
válasz Pintim.... #36520 üzenetére
Egy kis fém fül van általában a betéten ami hozzá ér a tárcsához mielött a betét nagyon elkopna,ennek van egy hangja,de szerintem vedd le a kereket,és nézd meg.Szorulhat a fék dugattyú is,látni kéne,egy SZERELŐNEK.
-
pjen
félisten
válasz Pintim.... #36516 üzenetére
Attól még elkophatott,de lehet a kopás jelző fül mozdult el.
-
tboldi
nagyúr
-
Pintim....
tag
Azt tudja esetleg valaki hogy ha fékezek,miert ad ki elolrol valami fémes,dörzsolo hangot? Tavaly juliban volt cserelve fekbetet 4000 km-t mentem vele azota.
-
tboldi
nagyúr
Ez csak egy kupak tulajdonképpen, nincs jelentősége. Az én Jazzemen is ilyen, habár az 12 éves és német import.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #36510 üzenetére
Szigszalag?
-
CoolBoy323
nagyúr
0420 hibakódra van még tippetek, hogy lehetne megoldani, hogy ne dobálja rohadt gyakran?
Gyertya csere, EGR pucolás, friss szoftver pipa.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36508 üzenetére
A két lyuk a min.-max. Értelemszerűen a kettő között.
-
Pintim....
tag
Sracok a motor olaj jelző palcan,hogy kell alnia a az olajnak? Mert bincs min ws may jeloles rajta hanem valami 51k es 2 db lukacska.
-
Sir Pocok
őstag
Azt akartam is kérdezni, hogy teljesen kompatibilis minden alkatrész a normál swifttel?
Illetve a hátsó dobféket simán lehet cserélni tárcsafékre?
A toronymerevítéshez mit szóltok? Van értelme?
Bocsi a láma kérdésekért.
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
gurabli
őstag
Sziasztok!
Most lettünk egy kis Alto boldog tulajdonosai, 2004-es, 1.1 GL. Érdekes egy kis verda
Amiben a segítségeteket kérném: tudnátok egy megbízható, hozzáértő és normál áron dolgozó szerelőt mondani Göd vagy Dunakeszi közelében? Most költöztünk ide, nem ismerek senkit. A rég szerelőm mindent megcsinált, kivéve a vezérlés cseréjét, arra nem maradt már ideje.
Kapott új olajat (5W40), gyertyákat, fékfolyadékot, szűrőket, lecseréltük a váltóban is az olajat.Vezérlésből mi az ajánlott? Vízpumpa is cserélendő?
Szerelő mellett kellene egy szintén megbízható és nem drága karosszéria lakatos is, mivel az alján és még pár helyen kicsit megfogta a rozsda, amit szeretnék rövidesen javítani.
Köszönöm előre is, akár privátban is jöhetnek a tippek.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
bigdigit
addikt
Ma végöl is kiderült miért nem működtek a gyári TPMS jeladók.Mikor levették a gyári nyári kereket mert ugye télivel hoztam ki nem jelölték be melyik kerék hol volt.A gumis még meg is jegyezte biztos azért nincs mert még vadi újak nincs jelentősége elsőre hova kerülnek.Nos lett mivel ha nem oldalon vannak csak előre vagy hátra cserélve újra kell tanítani őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest