Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
Szerintem drága egy 13 éves autóért.
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
2 éves olajcserék, joisaz.
-
bigdigit
addikt
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
A reális ára talán 1milla.
-
gerii
addikt
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
GS, első tulaj, kevés km, teljesen jó ár érte.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
Simán
Kornel: az hogy 10 vagy 13 éves az nem oszt nem szoroz... kevés km, első tulaj, nincs összebaszva, ezt megfizetik az emberek úgy néz ki, meg amúgy mit vennél helyette 1-1,2M-ért?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35768 üzenetére
v levan takarva nézd meg obd-vel tuti van valami hibakód indításkor mennyire pörög fel?
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35770 üzenetére
Akkor van hibakódod, azért pörög ennyire Égne a lámpa. Valószínüleg p4020, ha pesti vagy kiolvasom neked szívesen valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35772 üzenetére
keress rá pls topikban
-
nagyúr
válasz Balázs1621 #35772 üzenetére
Lambda szonda lesz az. (2. Kontroll szonda)
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35772 üzenetére
elírtam bocs p0420
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35776 üzenetére
? Ki van szedve az izzó, levan takarva, vagy kiégett(de ezt kétlem). Ezen kívül nincs más opciód.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #35945 üzenetére
Az autók 99,5%-ában a kati után.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36039 üzenetére
Próbáltad már hagyományos izzóval is?
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36041 üzenetére
Nem értek nagyon a LED-ekhez. Csak azért kérdeztem, mert ha hagyományos izzóval tökéletes, akkor a LED-ben keresendő a hiba, de ha az is megdöglik hamar, akkor az autóban.
-
bigdigit
addikt
válasz Balázs1621 #36043 üzenetére
Nekem 2008-as swiftben anno mikor még meg volt pár hónapot kibírtak első helyzetjelzőben aztán vissza is raktam rendes izzókat. Szóval lehet nem bírják .
-
kabdzsi
tag
válasz Balázs1621 #36039 üzenetére
Nem igazán szeretik a feszültségingadozást, valószínűleg ezért mennek tönkre. Ha tennél elé egy előtét ellenállást akkor szerintem megoldaná a problémád.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Balázs1621 #36551 üzenetére
Szerintem először az égőt,de ha szabályosan működik és rendesen kattog,én biztos nem szedném le a műszer falat.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36553 üzenetére
Pedig előfordulhat. Műszakiig azért nézesd meg, mert hivatalosan minden visszajelzőnek működnie kell.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36585 üzenetére
Szerintem inkább hátulról kellene próbálkozni. Mármint az óracsoport hátsó részénél.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36719 üzenetére
Létezni biztosan létezik, valakinek csak megvan. Vagy Autodata, Vivid, és ehhez hasonló programokból is ki lehet nézni.
Én a Kauffertől szoktam vásárolni, de ott van még a Kovács Autó, Fékmester, Unix, Bárdi (utóbbi kettőhöz nem árt, ha van törzsvásárlói kártyája az embernek).
-
domojko
senior tag
válasz Balázs1621 #36719 üzenetére
Dobj egy email címet. Átküldöm neked pdf-ben.
-
domojko
senior tag
válasz Balázs1621 #40334 üzenetére
Ha a gombóc swift-ről van szó, akkor az 1-es a leeresztő csavar, 2-es a betöltő-szintellenőrző csavar.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Balázs1621 #40345 üzenetére
Pedig ez a kép is a szerelési könyvből van. Neked véletlen nem a kezelési könyv van meg? Vagy esetleg nem az automata váltót nézted?
-
blokad
senior tag
válasz Balázs1621 #40376 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #40376 üzenetére
Megszokni, mert ez sajnos ilyen. Műszaki előtt ki kell törölni a hibakódot, ideig-óráig jó lesz, aztán újra bedobja majd.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #40379 üzenetére
Egy próbát megérhet, hogy párszor teletankolod prémium benzinnel és meghajtod autópályán ( mondjuk 50-100 km-en keresztül 4000-es fordulat felett).
-
Zoleee83
addikt
válasz Balázs1621 #40376 üzenetére
Nekem is ez az évjárat/típus van, nálam változó gyakorisággal előjön, jellemzően a benzin aktuális minőségétől függően. Két opció létezik:
1. Lehúzod az akksisarut 5-10 percre (ha szerencséd van nem törli magát a fed komp, és megmarad az alapjárat, ha nincs akkor majd újrakonfigurálja magát, pár napig hulllámzik majd a fordulat, nem para)
2. Veszel egy Bluetooth diadnosztikai eszközt és törlöd mobilról, én így szoktam 1,5$-ért vettem Ali-ról, sokkal kényelmesebb nem kell szerelni, marad az alapjárat is.
Nem kell megijedni az esetek nagy százalékában fals hibajelzés, az elején gyakran vittem Suzuki szervizbe ők is csak törölték.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz Balázs1621 #40386 üzenetére
Az attól is függ hová viszed.Van ahol még világítóval is átmegy.Felpörgetik,lekapják a gyujtást a fordulatszám mérő még mutat(jár a motor,pedig nem).A hiba jelző nem világít,így fényképezik a műszer falat.
-
pjen
félisten
válasz Balázs1621 #40388 üzenetére
Honnan Tudod?elvitted szervízbe?Nekem mikor kijőtt a p0031 ha jól emlékszem.Mindenki azt mondta ne foglalkozzam vele,csak üssem ki.Aztán fokozatosan mündenféle nyűgje lett a kocsinak,persze menni ment.Elvittem a géró hoz kicserélték a felső oxigén szenzort azóta nincs lámpa,és megint olyan mint uj korában.Egyébként kiolvasni és törölni az index fórumon lévő ajtó nyitogatós módszerrel üs lehet.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Balázs1621 #40386 üzenetére
Honnan veszed hogy nem engedik át? Az egy dolog hogy tárolta a hibakódot. Ha adott pillanatban vizsga alatt nem produkálja akkor nincs hiba.
(#40384) tboldi Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős