- PlayStation 5
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- EAFC 24
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EA Sports WRC '23
- Nintendo Switch
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
A TC-s cikket nem kell túllihegni... volt 1-2 széria az 1.3 (sima első gombóc swift), amiben talán fos a csapágy, szerintem annyira nem fontos a probléma hogy vásárláskor szerepet kapjon, pláne ha kipróbálod és jó. No meg cseréled 45ezrenként a váltó olajat.
Másrészt ignis, wagoner stb. amiben m13 motor van ugyan ezzel a váltóval van, érdekes nem terjedt rémhír egyik autóról sem, juj ilyet ne vegyél. Mióta a tc élvezkedett hogy a szuszkó is el tud romlani azóta beszélnek erről..
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Mivel most nekem Sx4 van, előtte meg családban volt ignis 1.3 motorral így van összehasonlítási alapom.
Ugyan olyannak kell lennie.... tesztelni meg úgy tudod hogy nagyra nyitod a füleidet, egyesben és hátramenetben persze ez nem igaz mert ott amúgy is "szól" egy kicsit de nem nagyon. Végig pakolgatod a sebességeket kis kihúzatásokkal, hangtalanul és akadás mentesen kell vennie. Ha függetlenül búg, reszel stb.. akkor csapágyas a váltó, ha valamelyik sebességet nehezen veszi vagy reccsenéssel akkor pedig szinkrongyűrű. Jellemző hogy egyesből-kettesbe váltásnál adja meg magát a szinkrongyűrű (hirtelen váltások, meg ott ugye nagy a két fokozat közti fordulatszám különbség)...
100ekm fölött kicsit lötyögős a váltó, az a futás miatt van... kopik a kulissza.
Egyébként ahogy nézegettem, az 1.3 és az 1.5 váltók robbantott ábráit, sokkal bonyolultabb az 1.3-as váltó: a léptetővillák környékén+más szinkrongyűrűk alkalmaztak... nem értem miért kellett áttervezni a régi 1.3 váltót, vagy miért nem használták 1.5-stb váltót, ugyanis az 1.6 régi swift, 1.5-1.6 Baleno, 1.5-1.6 Sx4 váltóinak belseje szinte csereszabatos, csak a ház más itt-ott..
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
én megnézném, hogy meghajtjátok a kocsit rendesen, és utána visszajön-e a hiba.
egyébként kíváncsi lennék a katalizátor beszállítójára.
ezek gyakorlatilag új autók, nem szabadna ilyet produkálniuk.
illetve arra lennék még kíváncsi, hogy vajon a sedan-ba (made in japan) is ugyanez van-e, illetve ott is jeletkezik-e a hiba. -
roberto211
őstag
En ugyanakkoranak éreztem a helyet elől a stiftben is meg sx4ben is tehat nem volt okom panaszra. Érdekes minden esetre.
Lomhabbnak nyilván lomhább mivel sx4 be is 1.5 van meg swiftbe is de a Swift azert könnyebb mint az sx4 ezért fürgébb. Ezért mondom h 1.6kell. Az 120 Lovas.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Igen,ezt akartam írni csak nem rég keltem fel aztan nem volt erőm se írni.
Muteréra pld nincs rajta a logo pedig legmagasabb full full gs felszereltség.
Mondjuk ki hallgat mar manapság lemezről zenét. Nem sokan szerintem. Ha meg igen ,18-20k egy USB s normális fejegység.Thome: Jó lesz ez. Az apro nyomodasokat meg simán meglehet csinálni.. Karcokat meg kis polírral ellehet tüntetni. Viszont ezeket sztem alkudd le a vételárból kb 30-35 bol ez megcsinalhato.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
Akkor lehet nincs ráírva vagy nem gs... Ha gs akkor MP3 ott van fehéren feketén, de most ránéztem Suzuki EPC-ben is. Az meg aztán nem hazudik....
Olyan nincs hogy egyik ilyen másik olyan.... rendelsz egy GS-t aztán ha mákod van MP3-at kapsz? Na ne ám már.
Egyébként hogyan lehet megállapítani hogy valami GS vagy nem? Kulcs nélküli indítás, ülésfűtés.... de ami a legszembetűnőbb a 4 elektromos ablak.
Ha valaminek híja van az GLX, GS-ítve
-
Doze
aktív tag
Mondjuk egyszer szétszednék egy hibás 1.3 váltót.... egyszerűen megöl a kíváncsiság hogy miért megy ki benne?
Azt mondják "alulméretezett" de szerintem más van a háttérben. Gépelemek I. c. tantárgy ami kb 150 éve változatlan.... van kb 3 db képlet amivel világosan ki lehet számolni/méretezni axiális/radiális terhelés függvényében a csapágyakat, 1000 üzemóra pontossággal. Inkább a használt csapágy minősége a ludas, amit ha egyszer kicserélnek valami jobb darabra akkor abbahagyja
-
Thome
addikt
Én is arra tippelek, de nembaj, elmegy az anélkül is
Nagyon bízom benne hogy obd kompatibilis rendesen, mert nem találom a csatlakozót.
Itt kellene lennie (link), de nekem marghára nincs ott ilyen plusz levehető panel.Megtudod mondani, hol keressem, vagy egész alsó elemet szedjem le hogy hozzáférjek?
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Na tárgytalan, kiolvastattam más módszerrel. 3 hibakód, nem jó előjel:
1170: Eeprom access error / memory error
1100: Lost communication with ecm / receiving error of bcm from ecm for specified time continuously
1101: Lost communication with tcm / receiving error of bcm from tcm for specified time continuouslyÖtletem nincs hogy mi merre kihez hova.
-
roberto211
őstag
Osztókörmódosítóval felmegy valszeg,de amúgy ha jövőre lemegy ilyen 1,1-1,2m ra a II-es swift sportoknak az ára akkor elgondolkozom azon ,hogy inkabb azt vegyek a sima 1.3 helyett.
+ 200-300 e de azert jóval több a teljesítménye. Szerintem van esély ra mert most megy ilyen 1,5m ert kb.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
pedig nem kamuzott.
ott volt az összes pályamatrica is benne, svájc-mo volt a táv.
motor pöc röff, kaszni jó, de motorháztető meg jobb hátsó sárvédő fújt, első lökös cserélt, de erről is megvan a számla, meg a szervizkönyv is reális.pjen: inkább M0, ritkán város.
holnap még megnézem ezt is.
viszont ha nem annyival jobb, akkor a másik se rossz, ahhoz képest, hogy mennyit futott.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows Insider Program
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EAFC 24
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- PH! Darts
- További aktív témák...