Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz wolf033 #16941 üzenetére
Ha semmi hibát nem produkál, (rángat stb..) akkor elsőként vedd le az akkusarut, az kinulláz (rádió ha kodolva volt akkor írd fel a kódot stb)..
Házi hommade módszer, ha ki akarod íratni a hibakódot (azt táblázatból ki tudod nézni mi baja lehet)
Hibakód olvasása
Suzuki Swift,SX4 nem ilyen féltékeny a hibamegoldásra: ha gyújtáson nyitott ajtónál háromszor ráadjuk a világítást, és háromszor megnyomjuk a belső lámpát kapcsoló ajtógombot, kiadja a km-számlálóban a hibakódot, meg egy led levillogja. Ugyanez négyszer a törlés.Hibakód törlése SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1) Kapcsolja ki a gyújtást.
2) A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a
motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d)
lépéseket 10 másodpercen belül.
a) Fordítsa el a fényszórókapcsolót a “HEAD”
helyzetbe.
b) Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c) Háromszor ismételje meg az a) és a b) lépést.
d) Nyomja le és engedje el a vezetőoldali
ajtókapcsolót négyszer.
3) A fenti lépések végrehajtása után ellenőrizze, hogy
nincs működési hibát jelző DTC. -
Kornel
veterán
válasz wolf033 #16948 üzenetére
vidd el pályázni egyet, 100-200 km-en, üzemmeleg motornál toljad neki 4-esben is 5000 rpm-en, vagy akár felette is, persze csak ha jó még az olajod
ha meg közel van a csere, utána akár le is cserélheted az olajat, a meghajtás biztos lehoz egy kis lerakódást.
5w30-at rakj bele, vagy 0w30-at. -
Doze
aktív tag
válasz wolf033 #17042 üzenetére
Az is jobb, mint egy tükörsima slick gumival menni, nem is ez probléma... de mikor fillérbaszás átmegy a másik irányba, és még valaki bizonygatja is hülye vagy mert miért veszel ilyen drágán gumit... azért az meredek. Igen 107e jó magyar a forint egy normális garnitúra, és akkor még nem csapongtunk mert vannak drágább gumik is.
Ha valakinek nincs pénze akkor mondja meg írja le, de ettől független hót más gumit rakni az autóra azért érdekes.(a te esetedben még nem gáz)
De az esztelen költekezés nem itt, és nem így kezdődik. Mert van egy másik nézőpont is, azért van Suzuki, mert nem drága autó fenntartani. Amikor meg lett vásárolva az autó, akkor nem az volt a szempont hogy fillére ki lesz centizve, és ha valamit meg kell venni akkor állandóan azt nézem megint költeni kell rá...
Nem sértés, de aki mondjuk új autót vet, és 6 év után sincs arra pénz, hogy gyári gumit vegyen rá, azért az gáz... kicsit olyan mint a fukszos lurkó a bémvébe.. Ha beszarik valami akkor 6 hónapot áll a garázsba...
Csak azért nevetséges, hogy egy 5w30 olajat drágaságnak tartanak, vagy egy 100e forintos garnitúrát... mondjuk 5 évre számolva összesen nincs 1600 forintod havonta rá?... pláne akkor ha tudod mondjuk jövőre gumi kell... (persze lehet nem várt anyagi kiadás stb nem is erre értem), csak az egész egy olyan irányt vesz mintha ez "helyes" lenne...
Persze gazsi elmegy autót venni, aztán elvárja 10 évesen "új" legyen, mikor jó maga meg az előző autójában 50 ezrenként cserélt olajat, fék olajat meg hűtővizet sose...
Azért kicsit ki vannak itt fordulva egy páran, nem kell sokat elkúrni rá, jó ha 3-4 évente bele kell locsolni pár 10e forintot, aki erre nem képes annak bicikli, vagy lábbusz, esetleg tömegközlekedés.
Ha veszel egy 17 colos, kerekű Skoda Octáviát, mire 40-50e forint per gumma akkor mit csinálsz?, teszel rá 14 colos felnit meg /90-es gumit hogy jó legyen?... vicc azért ez valahol
-
Doze
aktív tag
válasz wolf033 #23062 üzenetére
Nem, de forumot átnyálazva legtöbben egy dowdenszerű mechanizmusra panaszkodtak, ha szakad a bowden, vagy egyszerűen csak magszorul, akkor szokott ez előfordulni, a motor ritkán szarik be
A két kiálló cuccról van szó, én szedtem már le az ajtókárpitot... elsőként a visszapillantó mögött lévő háromszöget kell lepattintanod, ha az megvan akkor alulról megkzedve szisztematikusan óvatosan lepattintva a bolhákat lejön az egész, majd mikor elvált az ajtótól a gombokhoz menő kábelköteget le kell csatlakoztatnod (elektromos ablakemelő, tükör stb) Utána egy fóliát látsz magad előtt az ajtó belső oldalán. Azt le kell szedni, ilyen fekete ragacsos trutyival van feltéve, ami nem köt, szóval vissza is lehet ugyan úgy tapasztani. Csak figyelj ne kend bele semmibe
Aztán meg kell nézned a zárszerkezetet, túl sok hibalehetőség nincs, szóval szerintem észreveszed hogy mi a baj.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen