Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz BrownB #16237 üzenetére
akik nem tudnak motort meg váltót gyártani, ott muszáj.
mondjuk váltót a magyar suzuki se tud, azaz inkább lengyelnek mondanám, mert ott készül.motorba tuti nem raknek ilyen sz*rokat, rakj bele eneos sustinat, ha nagyon penzt akarsz kolteni
nekem az megy most bele, mert valoszinu sok varosi uzem lesz mostanaban, ugyhogy megkapja a leheto legjobbat a moci most[ Szerkesztve ]
-
Krenk01
újonc
válasz BrownB #17225 üzenetére
De azért illene egy 45 literes tankal egy olyan 600-650 km elmenni nem ?
Az lenne még a kérdésem, hogy van benne ez a motor hiba jelző lámpa az kigyuladt ezt követően azt bevittem szervizbe kiüttettem de megint kigyuladt az tényleg típushiba?Valamint az is érdekelene , hogy nekem ugyebár 3 ajtós változat van a vezetőoldali ajtónak ilyen lemez hangja (rossz fazék ) :-) hangja van de állítólag nem volt sérült nem volt cserélve az ajtó, de akkor miért különbözik ennyire a 2 ajtó hangja lehet kopottabb ennyivel a kettő ? Szétszedtem már a kárpitot de benne van minden aminek kell.
-
Szólista
senior tag
-
domojko
senior tag
válasz BrownB #17229 üzenetére
Nekem 2006.03-i swiftem van. GC verzió. A kilométeróra egységet cseréltem rajta meg a középkonzol órát is.
Az üzemanyagszint jelző nem pontos nálam. Mikor kigyullad a figyelmeztető lámpa ezután még simán elmegyek 150 km-t. Egyszer kipróbáltam. Tele tank 5.8 átlagfogyi. 580 km-nél gyulladt ki és 760 km-nél állt le a motor. A középkonzol órát is simán lecseréltem. Az átlagfogyit alapból simán méri. Viszont a külső hőmérséklethez kell venni egy jeladót amit a hűtő mellé kell rakni, ott van a helye. Ezt 2 vezetékkel kell bekötni a BCM-be, csak igy tudja mutatni a hőmérsékletet.