Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
Sziasztok Srácok!
Nem is tudtam, hogy ilyen jó kis közösség van a PH!-n! Néha nem ártana szétnéznem...
Van egy viharvert 2002-es "big block" (1.3-as) Swiftem, háromajtós, 16 szelepes, veszedelmes. A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valakinek a sufni mélyén egy perfekt állapotú, vagy esetleg annál jobb 1.3-as váltója? Az enyémben 1.0-ás váltó van, és mivel többnyire városon kívül autókázom, ezzel nagy "zabál". Na jó, ez azért túlzás, 5,6-5,8-ból el van így is, de jó lenne egy gyári váltót belepattintani alkalomadtán. -
Studi
addikt
válasz Reaper #19246 üzenetére
Az enyémbe is a vissza kettőbe a recsegős.
A roti86 által linkelt táblázat helytálló, 4000 körül forog 130-nál. Az enyém ott már elég hangos is emiatt sajnos.
(#19245) tboy93: Ha igaz az óraállás, amivel 2008-ban megvettem, akkor nekem is 135 körül jár most.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #19864 üzenetére
Én hosszú évek óta az Auchannál tankolok, szerintem semmi baja a benzinüknek. Mondjuk Oil itt is van, de az Auchan automata kútfejénél kényelmesebb nincs.
-
Studi
addikt
válasz Kornel #19999 üzenetére
Meg a defenzív, figyelmes vezetés. Nem laszt minitben kell nagyot fékezni, hanem időben a megfelelő mértékűt. Hogy ne is koccanj az előtted levőnek, de maradjon is minél több lendület, ha már megy is tovább a sor a torpanás után. Nagyobb követési távolság sokat segít ezen, és ezáltal a jó fogyasztáson.
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20073 üzenetére
Azt ugye tudjuk, hogy a II-es Swift a 2002-ig gyártott?
Szerk: igaz, a "magyar Swiftet" is két generációra bontják valamiért. Volt egy ráncfellvarrás a szériában, nem tudom mikor pontosan. A lényeg, hogy a II-es semmiképp nem a 2005-től induló széria.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20081 üzenetére
Azt azért érdemes tudni, hogy az ilyen 35+ hőmérsékletben az 5w30 tényleg el tud hígulni egy tartós pályázás során. Apám Sharanjával jöttem fel múlt héten Szegedről, a nullásonn már nyígott valami német szöveget az olaj miatt. Megálltunk utána rendben volt, mennyiséget is néztem, azzal se volt gond.
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20182 üzenetére
A HWSW-n 2More forumtárs vásárolt ilyet, ez az a példány lehet? Vagy van több is az országban?
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20317 üzenetére
Passatot károsodás nélkül, persze... Akkor miért nyomnak akkora fekete pamacsokat a jürgendízelek, mint a legrégebbi Ikarusok?
Sosem hittem abba, hogy hardware módosítás nélkül, csupán chippeléssel lehetne tartósan ekkora erőtöbbletet kihozni a motorokból. Amikor beállítanak egy motort egy bizonyos teljesítményszintre, akkor nem "korlátoznak", hanem optimalizálnak. Kopást, fogyasztást, teljesítményt... Ha ebbe valaki belepiszkál, akkor valamelyik másik paraméter erősen sérülni fog. Az meg, hogy a chippelés után 20-30e km-el még nem kellett generálozni nem azt jelenti, hogy a következő tulajnál nem fogja elfosni magát csúnyán.
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #20342 üzenetére
Az emelő tartója bal oldalon van, a kulcsot mögé tudod beszorítani. A kerék nekem lefelé van betéve, és benne van a eü doboz, izzókészlet. Mellette pedig jobb oldalon a kerékkel beszorítva a háromszög, valamint jobb elöl, szintén a kerékkel leszorítva (de nem alatta, hanem mellette) a vonószem.
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20602 üzenetére
Az egészével. Az emberekből abszolút hiányzik a türelem, a tolerancia. Főleg a fiatalabbakból. Le kellene nyugodni, és odafigyelni inkább egymásra. Majd 10 éve vezetek napi szinten, a fővárosban, vagy a hasonlóan forgalmas környékén, elég lendületesen, soha nem szoktam feltartani másokat. Ezalatt a 10 év alatt ha háromszor kellett vészfékeznem, akkor sokat mondok. Igen, vannak sajnos olyan esetek, hogy valaki elbambul, és kikanyarodik eléd, vagy benézi a jobbkezet. De a balesetek legalább 95%-a elkerülhető lenne, ha legalább a másik fél odafigyelne. Ilyen volt Roberto druszám heti csattanása, de az is, mikor te írtad, hogy az M0 kalászi felhajtójánál, ahol 60-80-ról gyorsítasz alig tudtál elkerülni valakit, valamit. Ember, ott 50 a megengedett!
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20614 üzenetére
Általában én sem tartom be a sebességhatárokat, általában ha van tér a városban, akkor óra szerint a megengedett +10-et tartom. Előbbivel inkább arra céloztam, hogy ha így csattanok, vagy épp alig tudok megállni mert elém kanyarodnak, akkor elsősorban nem a másikat hibáztatnám, hanem magamat, amiért: gyorsabban mentem, mint szabad lett volna, és még nem is figyeltem eléggé, mert nem vettem észre a balf@szt.
Azt nem szabad elfeledni, hogy 20% sebességtúllépés az ~45% mozgási energia többlet, 30% pedig már ~70% mozgási energia többlet, amit a fékeknek meg kell fognia. Ez nagyon nem mindegy. A legfontosabb a tolerancia, figyelem, deffenzív vezetés. Ha van hely, akkor lehet menni, de tömegben cikázni, városban gyorsulgatni az nálam is bicskanyitogató magatartás.
A cikk meg nem nekem szól.
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20643 üzenetére
Nekem a jobb első ülés háttámlája remeg, ha nem ül benne senki. De amennyi zaj van a kocsimban ez már igazán belefér. Csak elég csúnya hangja van sajnos.
-
Studi
addikt
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20787 üzenetére
Szerintem akkor csak pályán levő kútnál tankolj, mert az elméleted alapján ott lesz a legjobb a benzin!
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #20800 üzenetére
Nálunk szerencsére van automata kút, mindig ott töltök.
Mercutio_: remélem mondtad neki, hogy ha kell egy kis segítség a rutinszerzéshez akkor engem kereshet nyugodtan!
szerk: amúgy vilagitas.eu-n rendeltem +120%-os Tungi H4-eseket, kíváncsi vagyok milyenek lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz bacsis #20813 üzenetére
Szép a körmöd!
A harmadik kép jobb felső sarkán az a pici pukli a résben a gyári kopásjelző, elméletileg addig engedhetnéd a gumit lekopni. Gyakorlatilag azért jobb, ha már a kétszeresénél cseréled, főleg a télit. Ellenben ezek a felnik nincsenek top állapotban, a gumik pedig szerintem igen öregek lesznek, inkább amiatt kukáznám. Én nem venném meg.
-
Studi
addikt
válasz bacsis #20818 üzenetére
A DOT szám az első kép jobb alsó sarkában van. DOT DLEY 0AAR és utána négy szám. Az a négy szám határozza meg, hogy mikor gyártották, első kettő elvileg a hét száma, a második kettő az év. Én 8807-nek látom, ami kizárt, mert 88 hét nincs egy évben. De jó eséllyel 2007-es gumik, tehát öregek.
pjen:
-
Studi
addikt
válasz Ace Ventura #20822 üzenetére
Kárfelmérő mit mondott? Kisebb kárnál az alap az, hogy hazamegy, számol neked egyet, és felajánlják azt az összeget, átutalják számlára. Utána ott javíthatod, ahol akarod. Amikor az enyémbe tolattak, akkor a bal első sárvédő sérült, picit horpadt, picit hátracsúszott, picit lejött a festék, erre kaptam ~40e Ft-ot. Azóta is úgy járok vele.
-
Studi
addikt
srácok, melyik online olajshop a gyors és megbízható és még olcsó is?
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20917 üzenetére
Ha a Tungsram +120%-os fényszórók annak számítanak, akkor hétvégén tuningoltam. Sőt, jövő hét végén bekerül az új ablaktörlő rudazat is, így reményeim szerint 100 fölött is tudok majd ablakot törölni!
-
Studi
addikt
válasz roti86 #24408 üzenetére
Kivéve, ha valakinek az előző tulaj beletett egy ezres váltót, csak erről nem szólt.
Mondjuk hosszú évekig ki sem derült, városban használtam, ott inkább előny volt, most, hogy kiköltöztem Maglódra, és az útjaim 80-90%-át országúton vagy az M0-n tolom le, hiányzik a gyári váltó. -
Studi
addikt
Srácok, háromajtósommal szeretném vinni a bringámat. Milyen kerékpártartót lehet, érdemes beszerezni?
-
Studi
addikt
válasz ^Clown #24686 üzenetére
Az az 1 liter azért nem teljes egészében fogyasztás növekedés, mert a 175/70R13 kerülete bő 5%-al nagyobb, az óra pedig a gyári mérethez van belőve. Ha 1km-t írt az óra, akkor te 1050m-t tettél meg kb. De persze ez csak kis részben kompenzálja a többletfogyasztást. Ekkora különbségnek amúgy azért nem kellene lennie.
-
Studi
addikt
Srácok, motorolajat melyik webshopból? Castrol 10W40 kellene.
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #24698 üzenetére
G13BB Swift, de sajnos már eléggé ki van a motorja, zabálja az olajat. A hígabbakat még jobban.
-
Studi
addikt
válasz Kornel #24700 üzenetére
Olajlehűzó gyűrű lesz nagy valószínűséggel. Hidegen indítva pöffent a kocsi egy szép kékes pamacsot, aztán egy ideig jó, majd bemelegedve megállás-újraindulásoknál megint jön a szép kékes felhő. Olaj tiszta, víz tiszta. Még egy vizsgán szerintem átsegítjük valahogy a nyáron, aztán megy, ameddig megy. Kasztni egyelőre nem rohad, de ütött-kopott felől, beltér is lelakott, rendbeszedni nem érdemes, eladni szintúgy.
Nem, a 10W40-el jól elvan amúgy, 2-2,5l körül töltök rá két olajcsere között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asztrofotózás
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős