Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
hmm... hosszabb váltó az a splash-be is elférne.
nekem pályán fogyaszt a legtöbbet, 7 liter körül 130-140-nél.
országút 5, város 5,5.
ehhez képest nekem sok az sx4, bár lehet nálam az se enne olyan sokat, mint sok embernek, mert hallottam már vad dolgokat, 9+ liter stb.
merre laksz egyébként, kíváncsi lennék, mennyivel nyújtana többet nekem mondjuk egy sx4. -
Kornel
veterán
én is miskolci voltam, szoktam hazajárni. ha van kedved és türelmed hozzá, egyszer összefuthatnánk, és élőben megnézném, hogy mennyivel nagyobb a tied, hogy elég lenne-e nekem egy sx4 sedan, ha majd cserére kerül a sor (gondolom a sedan csak a csomagtartó méretében különbözik)
6-7 literes fogyasztással már kibékülnék, de 8-9 már a tűréshatáron felül van.
ami most nagyon tetszik nekem, az nem suzuki, hanem az új focus kombi, az egy jó kis tdci motorral még takarékos is, nagy is, csak kell még 2 év, mikorra jó áron megveszek egyet
-
Kornel
veterán
olvastam én is, tudom miről van szó.
pl. az egyik legjobb a suzuki kizashi volt az említett iihs small overlap test-en.
de pl. mercedes S osztályt még a listában sem látok, de BMW 7-es szériát se...
a biztonság ott kezdődik, nem a volvo-nál...
amit te mondasz, az igaz volt 15 éve, de azok az idők már elmúltak.
vagy szerinted a ferde szeműek majd erre fognak költeni? -
hzsolee
őstag
Semmi. Pöcre indul, nem eszik sokat, megy mint a golyó. Bár most télen hidegen kicsit kopogott. Csak a MIL világít. Ha kiütöm a hibát és nyomok egy erős motorféket akkor elég sanszos, hogy egyből bejön.
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Kornel
veterán
rendőr ezért megvág, nem?
egyébként nagyon helyes, hogy lecserélted a váltóolajat, gondos gazdára vall, többiek itt szeretik elfelejteni, hogy 45k a csereperiódusa.
én most 75k-nál lecseréltem, előtte 45k-nál volt szervizkönyv szerint, viszont az enyémen nem sokat segített, mert a kuplung kinyomócsapágy rányomja a bélyegét a váltásra, le kéne cserélni az egészet... nincs valakinek nagy kedvezménye unix/bárdinál? -
B-Man072
tag
Annyi volt a történet, hogy mentem haza, megálltam a kapuban, kinyitottam az a kaput, visszaszálltam, visszatolattam kb 2 métert mert előre nem ment. Azt hittem hogy valami tégla van ott vagy valami. hátra ment, kitolattam az út közepére, és onnan már se előre, se hátra..
A fékpofák már iszonyat kopottak voltak, lehet az lenne a gond? De attól meg miért ragadna be?
[ Szerkesztve ]
◄► [Termékeim: http://href.hu/x/kmee] ◄► [Megbízhatóságom: http://href.hu/x/kmeg] ◄► [Telefonon gyorsabban elérsz 9h-19h] ◄►
-
B-Man072
tag
Féktárcsa egyben van. Viszont a fékpofát az istennek se tudom lerángatni a helyéről. Csavarlazítót kapott, de kb mint halottnak a csók. Azt a csavart melegíteni kéne?
◄► [Termékeim: http://href.hu/x/kmee] ◄► [Megbízhatóságom: http://href.hu/x/kmeg] ◄► [Telefonon gyorsabban elérsz 9h-19h] ◄►
-
xmad
őstag
köszi
a hidrotőkéknek van néha hangja. ( nem gyáriak) és vissza akarom rakni a gyári tőkéket..
főleg hogy most megtaláltam a nem gyári hidrotőkék dobozát.. és ezen az van hogy hydraulic lifter ISUZU STYLUS...... :
tehát ez egy isuzu stylusba való hidrotőke.. én nem is értem miért ezt rakták bele amikor ötször elpofáztam az autó motorkódját is...
és sajna a neten sehol se találok semmi infót erről hogy ez jó lenne suzukiba is.. pedig kinézetre, méretre ugyanaz
-
Kornel
veterán
az a baj, hogy én pont az ellenkezője vagyok, az se jó, egy aranyközépút a nyerő.
én képes lennék elvinni futóműveshez, mert nagyon rossz úton, kátyúban mintha hallanék egy kis kopogást a futóműből, amit más nem is hall, illetve 2 hónapja volt teljesen átnézve, és beállítva a futómű.az lehet amúgy, hogy a szanaszét lévő kuplungszerkezet rezonál be olyankor, amikor nagyon rázkódik az autó?
-
anonymus89
addikt
Köszi ezeket nézegettem én is már nagyon sok autókán láttam ilyet akkor biztos nem lehet rossz.
Fater vett anno rá 1 éve gondolom a boltban már ott állt v. 5 éve felrakjuk mondanom sem kell nem hajlik rá a szélvédőre.kornelka: menni lehet vele de nem eladó egyelőre Neked hogy muzsikál a szplaty?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
ez jogos... legalábbis olyan részben, hogy ha újan vetted, annyit biztos nem kapsz érte, mint amennyit te gondolsz érte. viszont én használtan vettem a splash-t, ha nagyon akarnám, akkor 1,2-ért tuti elmenne, és akkor buktam 150k-t egy év alatt, kb. ez is van betervezve... ha meg megmarad még, akkor is tudom, hogy van még "értéke"... honda nekem is kéne
de egy ilyenben gondolkozok most, ez elmegy max. 10 literrel, ha nem városban használod, megbízható, és kényelmes.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
azért ez a sorhatos toyota motor elég megbízható, kb. 500k-t elmegy gond nélkül, és ez igaz az autó többi részére is, itt egy a lényeg, hogy ne legyen tekerve.
én egy 200k-t futott modern dízeltől sokkal jobban tartok, mint egy szívóbenzintől.
egyébként nem itthon lenne megvéve, de ez még tényleg a jövő zenéje, valószínű csak jövőre lesz lecserélve, mivel fél évig mindenhol gond nélkül lehet használni a magyar rendszámos autót is. -
Mercutio_
félisten
Akkor eszerint az utak melletti sebességkijelzők is csalnak?
Mert amikor az 52-t mutat nálunk az óra is 50 körül mozog emlékeim szerintEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Szakbarbár
aktív tag
Úgy tudom gyárilag minden órának +10%-kal kell többet mutatnia, mint a valós sebesség. Mondjuk az MZ-n 50-es sebességnél 30 és 70 között lengedezik a mutató . A megtett km számlálóban már nincs benne ez az eltérés ugye?
Mercutio_, szerintem azok pontosak, mert a bicikli órához képest legfeljebb 1-2 km/h eltérés volt.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
hzsolee
őstag
-
a_tesz
Korrektor
Vagy az is lehet, hogy a fékdugattyú porvédője sérült meg / fáradt el az évek alatt, és nem tud visszatérni a nyugalmi helyzetébe, ezzel pedig folyamatosan közelebb tartja a fékbetétet a tárcsához, kanyarban pedig mozdul annyit a betét, hogy hozzáérjen a tárcsához. Lehet hozzá szerezni felújítókészletet, szóval szervizkor meg tudják csinálni különösebb gond nélkül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Mercutio_
félisten
4-5 milláért ha igaz év végével már itt lesz a jobb anyagokkal és pofásabb külsővel kiadott Duster 4x4 Nissan Terrano-ként, vagy ott van maga a Duster ilyen-olyan extrákkal 3,1-3,8M-ért, és a Quashqai is listaáron 5M-ről indul.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
hzsolee
őstag
Nem írtam, hogy szar, sem azt, hogy "figyuzzatok mámegintösszetört egy fos".
De az általad sorolt kocsik (astra, civic) vs suzuki mérkőzésben inkább nem a suzukiban ülnék....
A volvóst sem én mondtam (kétségtelen BMW-ben túl lehet élni ezt-azt) De ez nem az a kategória.A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Kornel
veterán
nem hülyébbek, csak nem tudnak motort tervezni. jönnek itt a kis turbosokkal, mikor sima szivot se tudnak tervezni.
M1xA széria elmegy 500.000-et is csak olajcserékkel, szerintem a K1xB széria se lett rosszabb, enyémbe most van 80.000 km, de nyoma sincs olajfolyásnak, meg semmi rendellenességnek, a fogyasztásom a gyári érték alatt van -
trassher
addikt
-
Reaper
őstag
Azért a progresszív rugókkal nekem ritkábban koppan le, hiába a 4 centi ültetés. A gyári annyira gyenge volt, hogy valaki beült hátra, és máris a földön húzta a kocsi a farát. A gyengébb gátlókat gyorsan kinyírja, venni kell bele rendeset, a szilentek meg bírják átlag 1,5 évig a pesti rallyn, ilyenkor kb 10e Ft, azt ki lehet bírni. Bár ebben benne van a Hungária, Thököly, Nagy Lajos, Élessarok és társai is. Nem is tudom van-e olyan autó ami bírja ezeket hosszú távon.
Én most a sedannal elég gyakran megyek autópálya tempót, és semmi probléma nincs a stabilitással, a futóműnek egy rossz hangja sincs, a le-felhajtókon meg lehet élvezkedni -
Kornel
veterán
én is erre gondoltam kb., csak megerősítést vártam.
szerintem akkor ez a projekt halott ügy nálam.(#12271) GrimReaper: régi swiftem stabilabb volt oldalszélben, mint ez, mivel nem volt ilyen magas. alapvetően ez stabilabb (mindkét kocsi gyári állapotát tekintve), de ez rosszabbul tolerálja az oldalszelet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ami még eszembe jutott, hogy nemsokára itt a téli gumi ideje(3 hónap max.), és 185/60 r14-et rakok majd fel, így elvileg fél centivel lentebb kerül a kocsi, illetve nagyobb felületen fekszik majd az úton. Meglátjuk ér-e valamit oldalszél ügyben, nagyot nem bukhatok rajta, ha nem is váltóméret, de még megengedett a gyárihoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Delonghi Magnifica ESAM 3000 AKCIÓ -15%
- Baldachinos gyönyörű bútor szett eladó!
- Legrand Netatmo Pro NSC-PRO Intelligens WiFi Beltéri kamera eladó ÚJ!!