Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Joker88 #11845 üzenetére
szerintem ez nem egy garázsban tartott nagypapa autója volt... nem tudom mikor vetted, és mennyiért, de ezen képek alapján sokat nem adtam volna érte. mennyit mondtak rá karosszériamunkára? igazából egy ilyen kocsira én sokat nem költenék... 100k már fájna, az biztos, ha ráköltöd, viszont nem látod, az biztos.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Joker88 #12388 üzenetére
azért ez már nem az általad említett G10B engine...
most a K10B-t nyomják a splash-be és az alto-ba, gondolom ezt fejlesztik tovább egy kicsit.
amúgy a K1xB motorokkal tért vissza a suzuki a régi swiftek legendásan kevés fogyasztásához. (nálam mondjuk a K12B kevesebbet eszik, mint a G10B evett anno, +200 kg ellenére is)
viszont ezek már koránt sem annyira igénytelen konstrukciók, köszönhetően a jelenleg már euro5-ös normának, tele van érzékelővel, elektronikával... az idő majd eldönti, hogy hogy bírja[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Joker88 #12827 üzenetére
Merre van ez?
Swift sedan-ba kellene bal eslő tükör burkolat és hátul a csomagtér aljában ami van farostlemez.Bónusz kérdés: Milyen égőket javasoltok előlre? (a mostaniak elég haloványok, olyan kellene ami átmegy a vizsgán is, rendőr se köt bele, de érezhetően erősebb a fénye mint a gyári)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
trassher
addikt
válasz Joker88 #13212 üzenetére
Ha sebbességben hagyod akkor akkor miért kell kézifék? Tavaly télen beálltak a kocsimmal az udvarra, kézifék be. Nem tudtam róla és elindultam. Nem tűnt fel hogy nem forog a kerék mivel levolt járva a hó és rá is fagyott. Aztán kifordultam a takarított útra, na ott már éreztem hogy ez nem pálya. L200-al húztak haza az út mellől
Redmi Note 7
-
Doze
aktív tag
válasz Joker88 #13337 üzenetére
hát 2 dologra tudnék tippelni.
1. lehet valahol levegő maradt a rendszerben.. nem tudom hogy vagy miként.
2. 2 féle fagyálló van az egyik a hagyományos amit sűrűn kell cserélni (2 év), és kék színű. A másik a hosszú ideig bíró(5év), foszfát stb mentes Piros színű.
A "piros" azért is jobb mert nem savasodik el, ami aztán spontán lyukadást eredményez a műtőrendszerben, meg nem nem oxidál, így nincs mi lerakódjon. A kék az régebbi öntöttvas blokkal rendelkező autókba való.
Na most ha neked régi piros az új kék akkor lehet ezért van, de az is lehet hogy pont fordítva történt. Aztán most érzed a különbséget.