Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Kornel #11803 üzenetére

    Miskolci vagyok, mivel nyújt többet?

    Talán az első és legfontosabb: nagyobb mint a splash. Hosszabb távon jobban lehet használni, bár akkor sem az igazi nagy autó. Rövid/közepes távolságok + város amiben igazán jól használható.

    A fogyasztásról: fater is szokta használni, nála 6L-nél többet nem eszik. Óra szerint betartja a sebességhatárokat. Én jobban taposom neki de 1.5 motortól szerintem ez sem sok.

    Szerintem ami a legfontosabb/jobb a többi suzukinál a futómű, nagyon jó hiába magas az autó, egy Oktavia jobban bólint, úszik. Nekünk ingnis volt az Sx4 előtt. Az Ignisnél pl elpattogott a hátsó kerék, ennél nem tapasztalható. Tetszik hogy magasan ülsz nem a földön, belátni a forgalmat. A térded hajlítva van nem egyenesen, ezért hosszabb úton sem gémberedik el az ember.

    Motor: A splash-ben még nem ültem de, ignishez hasonlítva: Nekünk 2008-as és ebben sima DOHC (99LE) van VVT nélkül. Az ignisben VVT volt. Hát első érzetre kicsit lustának tűnik az autó de csak azért mert egyenletesen adja le a teljesítményt. 1500-2000 f/p környékén már lehet használni, rá állva a gázra pedig szépen gyorsul. Ennek fejében fent nincs olyan seggberúgás mint a VVT-nél. Ja és igen, sokkal levesebbet eszik mint a VVT. (legalábbis pályán). Pl 5 Fokozatban 100Km/h sebességnél nyomsz egy padlót és 150-ig nagyon jól gyorsul. Haverom ült az anyóson ő mondta hogy az 1,6-os astra classic-juk megy 4.-ben így. Előzéshez sem kell váltogatni.

    Ár: Újonnan perpill nem éri meg az árát, bármennyire is elfogadható autó... Használtan viszont 1,3-1,5 milláért nagyon jó vétel lehet. Ha pedig új autó akkor sokkal inkább felszereltebb (műszaki tartalmában sem kevesebb) Hyundai, Kia.

    Most egy 1.6-os GS AC CD 2WD 4,2 Milla, miénk 1.5 GLX AC CD volt anno 3,7 milla és akkor megérte (5éve) csak közben jött a KIA stb...

Új hozzászólás Aktív témák