Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Kornel #12193 üzenetére

    egyébként régen a G-s motorok mentek, utána az M13,15,16, jelenkor meg ugy K-s széria... am egyedül J20A meg J24A-s (vitara, amcsi SX4) szériáról olvastam ezt-azt, főleg külföldi fórumokban, de ott sem a megbízhatóság, hanem teljesítmény/fogyasztás arányról szólt a fáma...

    Nekem az SX4-ben, M15A motor van VVT nélkül... szerintem a 99 paci elég, főleg hogy alul is van nyomaték.. a fogyi meg 6.7-től 7.7-ig 8 fölé csak pályán 150+ tempónál megy... nézegetve a motort/szerelési utasítást.... egyszerű mint a szög, és nem valami kihegyezett motor... Bár még alapvetően fiatal széria, de ezek is elfutnak 300+ ezret, érdemi motorgenerál nélkül... am az M13-ról olvastam hogy 270.000e km-nél szétszedték gyűrűzni, mert kicsit füstölt, bemérték a fő és a vezérműtengelyt mindegyik századon belül volt a tűrésben.

    Nekem meg mivel VVT nincs a szelephézagot kell 150 ezrenként ellenőrizni, vezérműláncot meg soha, ehhez képest némelyik astrának, meg 60 e a csereperiódus... Azért ez kíváncsi lennék miért van? Ennyivel hülyébbek az Opelnál?.... azért nem hiszem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák