Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
-
Qtya123
őstag
válasz Siriusb #68153 üzenetére
Fene tudja. Egyszer lemerült az akksi és bikáztam a 6 hengeres 2.0 IS-t a 3 hengeres 1.0 Swifttel. Gond nélkül ment. De mondjuk az IS-ben is kis fing akksi van, nem kell neki erőmű.
Egyszer egy dízel A4 Audit is bikáztam vele, de abban nem tudom pontosan milyen motor volt és mekkora akksi. De mivel dízel volt, biztos nem ilyen 48 Ah hokkendáré. -
slett27
addikt
válasz Siriusb #67194 üzenetére
Ezt még nem hallottam a motorlámpára. De sajna világít. Katalizátor (elvileg) de újabb kiolvasás még nem volt. A jó öreg P0420. Akkor OBD.
Thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Kuter
senior tag
válasz Siriusb #65057 üzenetére
Itt néz körül. ZS+U Autóalkatrészek Árgaranciával-30 éve az alkatrészpiacon
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
mouzrr
őstag
válasz Siriusb #64383 üzenetére
Placebonak jók az biztos. Elnézve a tapasztalatokat és a szerelőktől hallottakat, mindenki küzd ezzel a gonddal de senki se tud rá végleges, fix megoldást, akkor sem, ha az ember nem sajnálná rá a pénzt. Én csak ezért próbáltam az adalékot, illetve számos helyen olvastam hogy másoknak segített. De az is elképzelhető hogy elég a 100-as benzines magas fordulatos hajtás időnként.
-
simonjoe
őstag
válasz Siriusb #63990 üzenetére
Érdekes ez nagyon, az meg főleg, h nem tűnik fel senkinek, h a környező országokban nincs üzemanyaghiány, pedig csak mi kaptunk "engedményt" a Putyin olaj vásárlására. Sem a Korona sem a Zlotyi nem bukott akkorát mint a Forint. Csak nálunk van hatása a brüsszeli politikának, és csak nálunk gond az Ukrán háború. Na ez a gáz, h ezt (is) benyelik a Zemberek!
Joe
-
-
blakey
titán
válasz Siriusb #63965 üzenetére
Csak annyit, hogy amikor betetted, már késő volt, akkor már volt arról információ, hogy rendben be tudták fejezni.
Szomorú, hogy mi megy végbe az emberek fejébe, tisztelet a kivételnek, egytől-egyig idióták. Mi a f@szért kell pánikvásárlásba kezdeni? Ezt a hülye ársapkás dolgot még tavasszal ki kellett volna vezetni, akinek nincs pénze, spóroljon, tömegközlekedjen, stb, mindenre van megoldás, feleségem 11. kerületből jár Törökbálintra, háztól-házig, gyalog + vonat 30 perc, autóval sem kevesebb, sőt, csúcsidőben sokkal több.
Amúgy most du. elmentem tankolni, mert mindig féltanknál teletöltőm, így az előttem álló 1 hétre volt tervezve, hogy valamikor tankolok. Mivel az időm megengedte, így belementem a játékba, mivel első kútnál nem volt semmilyen benzin, kénytelen voltam egy 25 km-es kört tenni, ahol 10 kútnál jártam, első 2-ben csak gázolaj volt, a következő 7-nél semmi, az utolsónál a kedvezményes gázolajon kívül minden volt, 3 autó volt előttem, igaz, nagy kútról van szó, mindegyiknél álltak, volt ahol 8 autó volt, de 15 perc alatt végeztem, összesen 1,5 óra volt a teljes kör, azért ennek véget kell vetni.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Siriusb #63939 üzenetére
Csak arra kell figyelni, hogy ez múlt hét csütörtöki hír, azóta már más a szitu, ha korábbi "linkre" hivatkozol, akkor írd oda, hogy esetleg ilyen is előfordulhat, stb..
Ez már nem neked szól, akinek nem inge, az ne vegye magára.
A pánikkeltés még bennetek is megvan, hiába írtok mást. Gondolkodjatok el azon, hogy a napokban mennyi hülyeség hangzott itt el, névtelenül mindenki szakért, a valóságban meg "nyuszi", nem "fröcsögni" kell, hanem normálisan gondolkodni és a helyzetnek megfelelően viselkedni.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mefistofeles
addikt
válasz Siriusb #63939 üzenetére
Válasszuk szét a két dolgot.
A finomító hibái az egy tipikus magyar "ej ráérünk arra még" hozzáállás következményei előbb vagy utóbb helyre áll a termelés, jó szokás szerint a legrosszabbkor pattant ki a dolog.. Minden egyes hiba kb. 3 nap csúszást jelentett eddig. Magyarul elvileg ez két héten belül megoldódhat. Nekem annál sokkal tovább is elég a cuccom, nem megyek napi 1000 kilométert.
A benzinástop pedig (szerintem) csak lazán kapcsolódik ehhez, nagyon kincstári optimizmus kellett ahhoz, hogy valaki úgy gondolja, hogy örökké kitart. Ha meg vége lesz akkor kb. tök mindegy hogy tele van a kádad benzinnel, úgy is el kell döntened, hogy megveszed vagy gyalog jársz.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
AtHoS
nagyúr
-
ncc1701
veterán
válasz Siriusb #63884 üzenetére
Trabi megvolt, kis polski fiat dettó, azóta tudom, h az is extra, ha az autónak kanyarból kijövet magától egyenesbe áll a kereke, mert annak nem. Skoda 120-on tanultam, de annak az egyik hengere néha nem ment, szóval egy teherautót is nehéz volt elhagyni a lámpánál.
Én tuti kötelezően valami régi szoci vason oktaknám a vezetést, ha azon tud valaki vezetni, akkor bármin. -
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #63874 üzenetére
"Mondjuk azt nem értem, miért probléma, ha valaki a külső sávban 110-zel megy az autópályán."
Mert nem fog ott maradni, ugyanis ma Magyarországon (sőt, igazából bárhol az EU-ban) 5km-en belül tuti lesz egy kamion ami 85-el "ballag", és amint ez bekövetkezik ki fog jönni előzni és ugyanezzel a 110-el tervez besorolni a belsőben 140-150-el érkezők elé...
Ha sétakocsikázni és a tájat élvezni szeretné, akkor rossz helyen van, az autópálya azért van hogy relatíve gyorsan és biztonságosan haladj rajta, éppen ezért is fizetős, mert különben nem nyernél vele semmit, ha kifizeted a pályamatricát akkor nem 1-2 lehajtót fogsz megtenni rajta. Legalábbis ez a nagy globális elmélet mögötte, de a gyakorlat nyilvánvalóan mást mutat. A magyraok nem tudnak autópályán közlekedni, ha tetszik ha nem, nyeljétek le a békát, jobb lesz mindenki napja.Nem vagyok morcos, csak nem szeretem amikor olyan emberek szakértenek akik életükben nem vezettek egyben 800km-t autópályán több országon keresztül hogy legyen egy reprezentatív mintája arról hogyan is kellene ezt csinálni és hogyan lehetne, ha nem lennénk ilyen korlátoltak és sötétek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz Siriusb #63874 üzenetére
Ezt én sem értem. Ha valaki annyival megy a külsőben, mont mondjuk egy kamion, akkor már nem akadályoz semmiféle forgalmat.
Meg mégegyszer, én azért fosok a swifttel gyorsabban menni, mert nem érzem biztonságosnak, mert egy vékony papírbódé az egész, nincs benne anyag. Városi autó, ha felborulok, belém jönnek, tuti én szívom meg jobban. De ott az Insigniám, az valami 1.8T fölött van, abban nincs ilyen bajom, az a swifthez képest kb egy tank. -
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #63811 üzenetére
Momentán az enyém sem tisztább sokkal...
Jön a karácsony, év vége aztán mindenki tegnapra akar mindent is, a bimmerben élek lassan 2 hónapja, ketteske már csak azt kérdezi hogy a vasárnapi ebédnél jelen leszek e...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz Siriusb #63777 üzenetére
Párkányba szoktunk kimenni, mikor arra járunk. Esztergomban van nyaralónk, annyival nem olcsóbb a vásárlás, h maglódról kifizetődjön, de ha már eszergomban vagyunk eleve, onnan már megéri egy nagyobb bevásárlás. Volt, h 100ft-al olcsóbb volt a tej darabja, be is ugrott 2 karton. Ha meg nem érted, h mi az a termék, amit nézelődsz, hát minden második vásárló, és szinte minden kasszás magyar, meg lehet kérdezni, mert angolul/magyarul nincs kiírva.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Siriusb #58724 üzenetére
Na ez viszont tényleg jó kérdés, de nem a felszereltségi szinttel pakolják be a motorféket, hanem akkor amikor a C betűt D re cserélik a motorkódban. A mi ótónkban k14c nincs motorfék, a ti hibridjeitekben van, mert fogja az isg. Ezért a motorfék feláras extra!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz Siriusb #56223 üzenetére
Nekem a rönőban közel 10 évig nem volt fűtés, annyira elvízkövesedett a radiátor, egy csepp víz nem folyt át rajta. De lusta és talán skót voltam kicseréltetni. Aztán amikor rászántam magam, utána vertem a fejem a falba, miért nem egyből csináltattam, miért fagyoskodtam benne évekig. Szóval átérzem
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Zolás
addikt
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #51100 üzenetére
bpiautosok-ra nem nehéz felkerülni, itt a fővárosban lassan több a kamera mint Kínában...
Ráadásul az önkéntes rendőrök is osztódással szaporodnak, mégis mindig rám köpködnek... pedig én még egy felvételt sem küldtem be, pedig szép gyűjteményem van a barmokból már..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ldn218
tag
válasz Siriusb #51068 üzenetére
Nézd a gazdája meghozta ezt az áldozatot, azt mondta még így is kíméletesebb voltam mint a céges kollegái. A jobb oldali ajtó jelenleg használhatatlan, tehát muszály volt . Az ablak emelő csatijának biztósító füle tört el ( javítható ) és a belső kilincs házának stitelése ( szintén javítható ). Látható sérülést nem szenvedett.
-
ldn218
tag
válasz Siriusb #51065 üzenetére
Ez a szomszédom autója és csillag garázsban áll. Sikerült némi műanyag sérüléssel eljutnom az ajtó belsejébe. A zárszerkezet elektromos része működés gyanús mert reagála távírányítóra illetve arra a kapcsolóra ami a sofőr oldalt csukja nyitja az összes ajtót. Magába a szerkezetben lehet valami mechanikus galiba mert nem kerül nyitható állásba. ( KB kéthete keletkezett a probléma akkor még jó idő is volt ). A csukott ajtó miatt nem tudom kiszabadítani a szerkezetet. Már a jobb első sárvédő levételén is gondolkodtam hogy az ajtó elején levő zsanérokat lelazítsam és akkor a zárnál nyernék némi helyet a "szétflexeléshez" :)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #51047 üzenetére
Áh, ki ne gyertek, én is a pénzért csinálom. Most értem be, mert 23km-en keresztül kuplungteszteltem, még elintézem a papírmunkát aztán belecsapok a hazaútba... sokat nem fogok megállni úgy érzem. Mókás lesz, Ausztriában havazik...
@AMD Power: no, legalább minden működik, nyílnak ajtók, nem fagynak be. A -9 jobban hangzik mint -20-ban jeget kaparni... (Itt nem lehet álló helyzetben járatni az autót, mert megbüntet a rendőr, ha lefagyott autóval meglát, akkor is mert veszélyezteted a közbiztonságot...)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #51043 üzenetére
Ma fuvarozhatta volna a hátsómat, mert mire lekapartam az i30-ról jeget, befagyott rendesen...
Alázatosan jelentem Nürnberg mellől hogy az i30 műszerfala szerint a külső hőmérséklet -19,5 Celsius... sajnos nincsen hangulatjel a fázásra, de higyjétek el, kutyahidegvan."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #51008 üzenetére
Ha emlékeim nem csalnak akkor az osztóműbe kell GL5 (4x4-ben van csak osztómű!), a váltóba GL4 vagy GL4+ ha találsz...
Castrol Syntrans 75w90: [link] (ez az ajánlott itt a fórumon, többen ilyet használnak nagy elégedettséggel)
Amúgy ilyen lötyik kellenek bele ha jól vettem ki a szavaidból: [link] (Mind Castrol)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Siriusb #50977 üzenetére
Variable Valve Timing, azaz változó szelepvezérlés. Többféle verzió is létezik, a leggyakoribb (és amit a Suzuki is használ), hogy a vezérműtengely végén van egy köznyelvben csak okoskeréknek nevezett cucc, ami egy bizonyos fordulatszám és olajnyomás elérése után elfokolja egy kicsit a vezérműtengelyt, így máskor nyitnak és zárnak a szelepek, nagyobb lesz a teljesítmény.
-
AMD Power
titán
válasz Siriusb #50977 üzenetére
Tessék!
Változó szelepvezérlés -
dethroner
veterán
válasz Siriusb #50944 üzenetére
Ne aggódj, nekem a rönó forgalmijában olyan teljesítmény adat szerepel a motorkódhoz, amivel nem is készült ez a fajta motor. Vagy hogy még jobbat mondjak, a családnevünk kezdőbetűje az évtizedek alatt valamelyik közalkalmazott hibájából kifolyólag egyszer csak megváltozott, és azóta helytelenül szerepel a hivatalos okmányokban.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
a_tesz
Korrektor
válasz Siriusb #50944 üzenetére
A neten nehéz pontos adatokat találni. Ha kinyitod a motorháztetőt, és van alatta egy nagy fekete csík a motor tetején DOHC felirattal, akkor M13A és van vvt, ha egy nagy szürke 16 Valve felirat fogad, akkor G13BB és nincs vvt.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Gyöször
senior tag
válasz Siriusb #50920 üzenetére
Rákerestem a sumo oldalán a kocsidra, hozza a webshopjuk ugyan ezt. Na ezafasság...
Egyébként régen én is raktam gl5 olajat szinkronos váltóba, természetesen a nemtudás miatt. Nem lett vele semmi. Úgy voltam vele, hogy mivel az api sg nél jobb az api sl, a gl4nél is biztos jobb a gl5 :-) Vegyél hamar egy belevalót, cseréld le, hátha a tiéd sem sínyli meg. Ajánlani nem fogok semmit, ti tudjátok mit szeret a wagonR, csak gl4 legyen. És ezt jó, ha mindenki bevési. Szinkronhoz, bronzhoz: gl4, hipoid difihez, stb gl5.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz Siriusb #50922 üzenetére
Nálam is úgy derűlt ki,hogy a FB csoportban írták a képhez,hogy Eneos váltóolajat vettem. De ugye az már csak GL5 gyárt... ami ugye nem jó az SX4-be. Így vihettem vissza és akkor cseréltem ki a Castrol-ra.
Persze a boltos csávó rá akart beszélni,hogy jó lesz az bele.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Siriusb #50870 üzenetére
Meg is lepődtem én is. Sőt meg ,hogy a váltolaj is volt cserélve.....
Ezeket rendeltem meg most az autóhoz.
- Eneos 4l 5W30 motorolaj
- Bosch olajszürő
- Nipparts légszűrő
- Nipparts pollenszürő
- Gates generátor szíj
- Gates klíma szíj
- 4db Bosch iridium gyújtógyertya
- 3 liter Eneos 75w-90 váltoolaj -
2ozzmexy
senior tag
válasz Siriusb #50870 üzenetére
"... Jaj kezitcsokolom a valtoolaj meg a hutoviz miatt nem kell aggódni, az is élettartamra van feltotve mint a fék..."
Ezt 3 éve hallottam egy autoszerelőtől, na azóta nem mentem oda többet.
"ezek a mai modern long life olajok 4-5 évig is elvannak a motorban különösebb gond nélkül" ez egy másik volt, azóta az én autoimban csak úgy lehet bármit cserélni ha vagy én csinálom vagy ott állhatok az autó mellett amíg csinálják...
Van néhány ismerősöm aki azt hitte h jól megfogja a neppert ha autoszerelővel megy, mindegyik megszivta a végén..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz Siriusb #50865 üzenetére
[link] Valami oxigén fűtökör hibát mond a kereső, elvileg semmi köze az üzemanyaghoz. Nem igazán értem, mihez fűt ez a cucc, vagy hogy is van ez, de a hibakódra ezt adja ki mindehol.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy Watch - időtálló
- Windows 11
- Jövedelem
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- GoPro Hero 13 kamera: felkészült az akcióra
- Windows 10
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest