Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldn218
tag
A WD-40 kiváló vízelvonó képessége illetve a víznél jobb felülettapadása gyorsan felszárítja a felületet. Mivel nem vezeti az áramot és a nedvesség alatt védõvonalat képez, így kiválóan alkalmazható elektronikai alkatrészeken is, használatával elkerülhetõk a nedvességbõl adódó rövidzárlatok.
-
ldn218
tag
https://autooiladvisor.com/0w16-vs-0w20/
-
ldn218
tag
válasz bigdigit #59872 üzenetére
Egy ellenörzés nem árt neki. Például hogy a nyereg egyformán "uszkál" nincs-e megtapadva. A betétek egyforma vastagok-e ? Anno a fordom még új volt pár ezer kilométer volt benne és a betét is félre kopott hátul, mert a csuszkák megtapadtak. Megcsináltam soha többet nem volt vele gondom. Az már akkor is igaz volt hogy azon a picike kenőanyagon is rengeteget megspórolnak a gyártók.
-
ldn218
tag
válasz Olivér85 #56343 üzenetére
Én is így tudtam. Aztán a Szagszervíz vezetőnek volt egy olyan mondata hogy garancia vesztéssel jár ha kimarad. Kicsit megmosolyogtam. Aztán mikor az első szervíz után én szemléztem az ő munkájukat megint mosolyogtam. Majd a második szervíz sem sikerült zökkenő mentesre pollenszűrő hiány miatt kétszer mentem megint vigyor. A harmadik szervíz már az enyém lesz garancia sehol sz@rok a fejükre és boldogan szerelem
-
ldn218
tag
válasz 2ozzmexy #54959 üzenetére
A chip hiány oka inkább az hogy mikor az autógyártás megállt a chip gyártók termelését elszívta más felvevő piac ( nem csak autóba kell chip ). Aztán nem mellékesen 2020 novemberében leégett az AKM chipgyár.
http://www.automotor.hu/hirek/egy-japan-chipgyarban-bekovetkezett-tuz-miatt-sulyosbodik-a-felvezetohiany-az-autoiparban/ -
ldn218
tag
válasz bubi92 #54919 üzenetére
Ha szórványosan de még működik akármelyik akkor keresném hol van a kontakt hiba. Kábel átvezető, csatlakozó majd a végén maga a zár szerkezet.
Sajnos kitud fingani a zárszerkezet is és ha ez csukott ajtónál történik akkor csak "kibaltázni" lehet belőle.
Volt szerencsém trancsírozni a szomszédomét de akkor már beszereztük az újat hogy tudjunk is mit beletenni. -
ldn218
tag
válasz sepsi0 #54778 üzenetére
Nem egy ördöglakat kiszedni sem és az óracsoport szétszedése sem. A mutatókat majd lehet noszogatni kell hogy a tengelyükről lecsuszanak. Szeretnek rágyógyulni de két plasztik kártyát rátettem a számlapra ne sérüljön és lapos csavarhuzóval leerőszakoltam. Jegyezd meg vagy gyengepapír ragasztószalaggal jelöld meg a helyüket. Ha a motorokat eltekered kézzel sodort vissza alaphelyzetbe majd úgy tedd rá a mutatókat. Forrasztáskor figyelj nehogy összeszaladjon a forraszanyag nagyítóval is nézd át. A repedéseket is csak így tudod felfedezni olyan műtyűrök.
Sajnos amióta ezt a környezet barát forraszanyagot használják gyakrabban találkozhatunk repedésből törésből eredő kontakt hibával.
-
ldn218
tag
Sziasztok!
Alsó szomimnak van egy "vasaló" swiftje. Ha felmelegszik a műszerfal napközben nem mutat a sebesség mérője. A számláló működik. Az ABS érzékelők tiszták az elmondása szerint. Ha klímázik néha néha észhez tér. A kérdésem hogy szokott-e lenni az óracsoportjának forrasztásos problémája ami magyarázná a jelenséget ?
[ Szerkesztve ]
-
ldn218
tag
válasz csaba1203 #52948 üzenetére
Suzukim is van fordom is van. Igaz még csak 13 éves nem 21 de patika mert én vagyok a gazdája. Ráadásul még diesel is. Sokszor kimaradnak az egyenletből a gazdák a tulajdonosok. Pedig egy autónak legyen az bármilyen márka a tulajdonosa tud a legnagyobb ellensége lenni. Valamelyik technika többet elvisel valamelyik kevesebbet a "gondos" felhasználókból.
-
ldn218
tag
válasz Siriusb #51068 üzenetére
Nézd a gazdája meghozta ezt az áldozatot, azt mondta még így is kíméletesebb voltam mint a céges kollegái. A jobb oldali ajtó jelenleg használhatatlan, tehát muszály volt . Az ablak emelő csatijának biztósító füle tört el ( javítható ) és a belső kilincs házának stitelése ( szintén javítható ). Látható sérülést nem szenvedett.
-
ldn218
tag
válasz Siriusb #51065 üzenetére
Ez a szomszédom autója és csillag garázsban áll. Sikerült némi műanyag sérüléssel eljutnom az ajtó belsejébe. A zárszerkezet elektromos része működés gyanús mert reagála távírányítóra illetve arra a kapcsolóra ami a sofőr oldalt csukja nyitja az összes ajtót. Magába a szerkezetben lehet valami mechanikus galiba mert nem kerül nyitható állásba. ( KB kéthete keletkezett a probléma akkor még jó idő is volt ). A csukott ajtó miatt nem tudom kiszabadítani a szerkezetet. Már a jobb első sárvédő levételén is gondolkodtam hogy az ajtó elején levő zsanérokat lelazítsam és akkor a zárnál nyernék némi helyet a "szétflexeléshez" :)
-
ldn218
tag
Sziasztok. 2005 swift jobb első ajtaja nem nyílik. Sem távírányítóra sem belülről sem sehogy. Most megpróbálom a kárpitot megbontani csukott ajtónál ( ez érdekes lehet ) Mi okozhatja a problémát ?
-
ldn218
tag
válasz [CS]Blade2 #50746 üzenetére
Nem is a téma indítónak írtam. Formáltál egy véleményt feltételeztem hogy tapasztalatra építkezik az autóval kapcsolatban. Az én véleményem arra építkezik hogy el elcsenem az autót a Nejemtől és bizony végig "tornáztattam" már egy párszor a fordulatszám és a kilométeróra mutatóját a skáláján.
-
ldn218
tag
válasz [CS]Blade2 #50740 üzenetére
"140-ről tovább gyorsuláshoz vissza kellene tenni 4.-be, csak túl sokat nem segítene rajta"
Miért nem segít rajta ? Kb 140 nyit a dualjet. Mit vársz egy 1.2 szívóbenzintől ami 120 NM tud ? -
ldn218
tag
válasz [CS]Blade2 #50724 üzenetére
A harmadik és a negyedik közt nem lehet 10km/óra a differencia.
-
ldn218
tag
válasz 2ozzmexy #50725 üzenetére
Itt a kis tömeg miatt megtehették hogy öt sebesség van és hosszabbak a fokozatok. Az autó nagyon nem dinamikátlan a kategóriájában. A több fokozattal tudja javítani a gyorsulást a rugalmasságot. A motor fordulatot többet lehet a hatékony fordulatszám közelében tartani.
-
ldn218
tag
Nem ajánlod pályára mert hosszú az ötödik. Ezek szerint pályára szerinted az a jó ami legmagasabb fokozatban szétforogja az agyát. Húzattad már meg a kis autót mondjuk negyedikbe 160-ig ? Pont hogy pályára való az áttételezés. A dualjet miatt olyan 140- nél huzza meg még egy picit ötödikben a motor. Én inkább a kisautó kis tömeget hoztam volna fel mert emiatt nagy sebességnél kicsit izgágább, nem fut olyan nagy autósan mint pédául a focusom. Ami érthető.
-
ldn218
tag
Sziasztok!
2019-es swift 1.2 kulcs feltanításhoz itinert tud-e valaki? -
ldn218
tag
válasz laca891 #50311 üzenetére
A napi első indítás utáni pár métereken picit rángat a kuplung. 3-4 kuplungolás után ahogy melegszik elhagyja. Más fórumon is annyira lovagolják ezt a dolgot pedig nem csak a suzuki kiváltsága. Olvasom hogy sikerült garanciába valakinek cseréltetnie, de a hiba visszatért. A jellemző szerelői minőség fényében amúgy sem "baltáztatnám" szét egyik autóm sem szagműhellyel.
-
ldn218
tag
válasz tboldi #49541 üzenetére
A mi swiftünkben nincs 10000 kilométer és csinálja ( 2019 nyári a kocsi ). Van egy 2008 tdci focusom is 124000 kilométerrel és az is mindig csinálta. Én arra gondolok hogy a kuplung tárcsa anyagának kell egy bizonyos hőmérséklet , hogy optimálisan műkődjön plussz nem tartom kizártnak hogy hűvösebb időben leállítás után a pára is lecsapódik rajta ami a másnapi első elinduláskor fokozott tapadást idéz elő. Nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget mert hamar elhagyja mindkét kocsi. Kissé emelem a fordulatot és már el is marad a jelenség.
-
ldn218
tag
válasz 2ozzmexy #48537 üzenetére
"PSA 0,9TCe névre hallgató csodája"
A PSA az Peugeot, citroen, opel, vauxhall, DS, valamint fiattal és toyotával kooperál.
A 0,9 Tce az renault termék, a HTP meg skoda az még nem a downsizing korában készült.
A peugeot benzinmotorok Puretech néven vannak illetve.
[ Szerkesztve ]
-
ldn218
tag
válasz dangerzone #48289 üzenetére
Nekem ilyen van. Tartósan bírja a 150-et mert a kis önsúlyhoz hosszú áttételű váltó párosul.
-
ldn218
tag
Sziasztok.
Kollegámnak a munkahelyén felkínáltak egy Vitarát V6 benzin motorral, a piaci ár feléért. Holnap megtekintjük általános állapota milyennek mutatkozik.
A kérdésem az lenne hogy van-e valakinek tapasztalata mire figyeljünk különösképp.
Illetve akinek volt az milyen véleménnyel van erről a tipusról.
Válaszokat előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Samsung LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest