Hirdetés
- PlayStation 4
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Cunaja
addikt
Látod, ezért nem veszek többet utángyártott szelepet. Ha most cserélnem kell, akkor megveszem a gyárit, de a gumi, tuti 6-éves lesz amikor lecserélem.
gya/352: Ha eljutok a gumishoz, megnézik.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
Á, én kalandvágyó vagyok, így is megy rövid távon, nem éget a szelepcsere. Ezért olcsó megoldást választottam, 4 db szelep szállítással együtt 10500 forint [link]
Én nem is foglalkoztam azzal hogy kiderítsem mi a hiba, teljesen nyilvánvaló hogy lemerültek az elemek. 5 éve vettem, ennyit tudott, nem volt drága, de most még jobb áron jön. Sőt, ha igazán fullba akarom tolni a kretént, a kiszedett szelepet szétbarmolom, meglátom mekkora meló kicserélni egy ilyenben azt a párszáz forintos elemet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
Nekem ugyanilyenek voltak, ugyaninnen. Az idézőjeles részből sajnos rám a márkaszervizben fel kell tanítani rész lett a sztori vége, de mint írtam később elfelejtette ismét, mikor kerékcsere volt. Pedig direkt ugyanoda tettem vissza a kerekeket, nem cseréltem a pozíciót. A Continental tipusokkal tanítás nélkül tökéletesen működik.
Részedről szerintem egy próbát megér az utángyártott, sokaknál működik hibátlanul. Annyi a cumi benne, hogyha mégsem, akkor ugyan vissza lehet vinni, de a 4 kerék ismételt szerelésének költségét bukja az ember.
Nekem még volt egy olyan próba is, hogy ebből az utángyártottból raktunk be másikat. Azt sem ismerte fel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Én 2 éve ezt vettem bele, kemény 4x8000 Ft volt és még megy mindig: gumi, kerék, abroncs nyomás érzékelő ellenörző szenzor TPMS szelep, 43139-61M00, 43130-61M00, utgy.
-
félisten
-
dethroner
veterán
Ha a sumo elég nagy tételt berendel ebből a szelepből, még arra is van esély hogy ugyanabból az alomból vettél, amiből én 2019 novemberében Tegnap felraktam a téli kereket, de a TPMS úgy tűnik lemerült. Pont 5 szezont bírt, R.I.P. Most utánanézek hol a legolcsóbb ez a ketyere.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
aktív tag
-
Gyöször
senior tag
Mi a hibajelzés?
Ha lapos kereket ír, akkor igen, fújd fel 3 ra mind a 4et és _menj vele_. Nekem sosem volt ilyen gondom, de sokaknak bevált. Laposkerekes hibajelem 1x volt, szög miatt. Normál 2,4re fújtam és eltűnt a hibajel.
Ha nem a lapos kerék a hibajelzés, akkor gondolom valami tpms hiba jelentést kapsz pld service tpms.
Nekem a yokókat mielőtt levettük a gumis közel tartott egy kis lcd kijelzős kézi kütyüt és azzal megmondta, hogy működik a szelep. 4 kerék egymáson volt, egyenként arrébb vittük 2 méterrel, úgy tartotta közel. Tehát igen, ha 3 báros kör után nem javul, menj gumishoz, 1 perc alatt megmondja mi van.
Nekem most 7,5 évesek. Ki tudja mikori. Elfelejtettem lefotózni mikor levették a gumikat. Rá van írva?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
hdanesz
őstag
Sokra megyek a sötétített hátsó ablakkal ha épp az anyósülésen vannak a cuccok mellettem.
De inkább segítsetek ebben a kérdésben, ti melyiket vennétek?
2011 év végi külföldi (de már két éve honosított) Swift 208 ezer km-rel....vagy 2012 évi magyarországi Swift 61 ezerrel? Az árkülönbség 650 ezer ft, gondolom kitaláljátok melyik olcsóbb. A többet futott autón nem volt még komolyabb javítás ami ekkora futásteljesítménnyel előfordulhatna. A magyarországi pedig sérülésmentes (hagyta körbemérni a kereskedő ) és valós 61e km van benne. Mindkettő 1.2-es benzines.
-
félisten
-
félisten
-
Kicsirics77
veterán
Hát látok csodát mindennap én is, elég sokat megyek családdal is meg a lakóhely és munkahely között.
Az hogy ilyen időben mint ma is volt hogy szakadt az eső meg szürke minden, nem nagyon zavarta a kamionost a szent istván hídon, világítás nélkül ment.
na mindegy van baj nemkevés..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
Cunaja
addikt
-
burgatshow
veterán
Alátámasztom. Automata itt is viszont csak 2WD, 6-7 között, mindegy hogy tél-nyár, mit tankoltam bele, meg hogy én vezetem vagy a feleségem (kb. 50-50%-ban vezetjük szóval) totál egységes a kép.
A felhasználás is hasonló napi 100-120 km, eleje-vége városi forgalom közepe autóút/autópálya. Viszont én a csúcs előtt/után közlekedem, szóval stand-still dugóban csak akkor állok ha valami esemény van.
A kocsi Excel táblája alapján a 63 alkalom tankolási átlaga: 6,72 l/100 km
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
tboldi
nagyúr
Leginkább tapadásban. Amikor még újak voltak a CC+-aim, és jártam még Suzuki tesztvezetésekre, 5-10-zel többel be tudtam venni ugyanazt a kanyart a 4S-sel úgy, hogy ne nyikorogjon.
Illetve a 4S előtt én is eco nyárit használtam, Hankook K425-öt, amit kaptam az autóhoz.A CC+ mondjuk kifejezetten nyáriasnak számít, de mivel évről évre egyre több a napsütéses órák és a kánikulás napok száma, a telek meg egyre enyhébbek és rövidebbek, abszolút valid választás.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
4 évszakos gumi=spórolás?
Csupán az jutott eszembe mivel 4 évszakos és gondolom akkor azért valahol a nyári-téli között van minta,tapadás,keménységi szempontok miatt.Ergo mérhetően többet is fogyaszt vele az autó.
Biztos van az az éves megtett km mennyiség ami után már nem is spórolás főleg ha figyelembe vesszük ajánlott lenne azért évente egyszer centíroztatni is.Ebben az esetben már csak 1db kerékcsere ára ami kihagyható évente.
Ha 0.5l többlet van 100km-en és 10.000km beszalad máris 15.000 magyar pénz.Vagyis majdnem ugyanott vagyunk már egy alap futás esetén is.Írtam ezt úgy nem tudom többet fogyaszt-e a 4 évszakos de logika szerint biztos.
-
burgatshow
veterán
Mindenhol ennyit tolnak bele mert az majd tok jo lesz. A mernok meg vakarja a fejet miert pattognak el a kocsik… A 2,6-2,8 az Scross eseteben az 5 fo es vagy csomag uzemmod, egyebkent kevesebb.
a teli/nyari allapotot se ertem, a cimken nincs ilyen info csak az hogy mekkora kereked van, max. az elso/hatso tengely kozott lehet elteres a terhelesi modtol fuggoen (lasd 1. bekezdesem).
Szoval tenyleg nem ertem miert toljak 3 bar kornyekere egyesek, holott meg ulnek egyedul a kocsiban… Megallitani meg majd a Szentlelek fogja a vasat…
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
nagyon nehezen érem el a tető közepét - azért nem olyan bonyolult, lehet kapni összecsukható műanyag sámlit, erre a feladatra tökéletes.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
Én sem szeretném az R-es rendszámomat, persze, hogyha megyünk nyaralni "bunkópesti"-zenek...
Undercover-ban nyomom inkább, remélem hamarosan átállítják a trafikat is és nem fogja felismerni a régi rendszámokat a frissítés után, az lenne a legjobb nekem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
félisten
-
mefistofeles
addikt
Egyre több ismerősömtől hallok hasonló híreket. (haverom egy kissebb kúton 5 litert kapott, mert az volt a max. amit kiadtak)
Szerencsére Szombathelyen ezt még nem tapasztalom. Bár a kedvenc Shell kutam már nem szolgál ki egyszerű földi halandókat, de itt még mindenhol van benzin úgy tűnik.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
burgatshow
veterán
Ritkán van tényleg akkora köd, amikor kell a ködlámpa (mert számít, hogy annyival alacsonyabban van). Én az elmúlt 17 évem alatt mióta jogsim van egyszer használtam, de akkor a tompitottat le is kapcsoltam mert saját magam vakítottam vele.
A többi esetben totál felesleges (főleg a mai modern LED-ek mellett).
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Nekem még az előző nem hybrid (2019) van,én is automatán hagyom a klímát így egyátalán nem párásodik.Úgy tűnik nem kell bánkódnom,hogy nem tudtam új Scrosst venni,lehet jobb ez a verzió.Bár nekem tetszik az új kijelzője meg a sok okosság benne.Adaptív tempomat,holttérfigyelő,radarok,kamerák.Bánom,hogy ebből a verzióból sem találtam GLX-et akkor,így GL+ lett automata 4wd 13 ezer km-el szinte új,így erre esett a választás.
-
Franky74
tag
A műszerfal jobb oldali kis rúdját nyomva kell tartani, bejön egy menü. Ott a rúd jobbra- balra forgatásával megkeresed a TPMS részt. A rúd benyomása az ok. Ott lehet állítgatni. Ha rosszul írom, a többiek kijavítanak.
A menű angol nyelven van, nem értem miért nem lehet magyarra fordítani?? Nem Mo-n gyártják? -
DarkByte
addikt
Új 2022-es S-cross-ra nekem se dobja be. Pedig ez is JY + K14D forgalmi szerint.
Mondjuk lehet csak a weblap nem tudja még hogy ezért is szólnia kell.Egyébként email erről honnan jönnen? My Suzuki? Szerviz?
Bár lehet hogy a Suzuki Connect is szólni fog, az is tud valami ilyent.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
bigdigit
addikt
Klíma megy ha szükséges és 2WD.Ha mindig dugó lenne csak 7l is lenne. Szerencsére elég korán ingázok.
Egyébként cseberből vederbe estem. A Swiftet azért utáltam mert indulni volt vele xar ezzel még megállni. Ott a tipikus kuplung rángatás tett tönkre itt meg az állóra fékezés hangja meg egyben az ereje. Swiftnél kigurultam mindig az utolsó métert és mint a vaj úgy álltam meg. Itt fejbólintás nyekkenés. Nem tudom hosszú távon mennyire káros ha az automatát is mindig kívágnám üresbe a végén. Meg ugye ilyenkor oda a kényelmi funkció egy része is.
-
félisten
-
JSaN
addikt
A fogyasztast en is ugy gondolom teljesen rendben van, ennel a felszerelesnel. Ha en is vissza vennek kicsit a fogyasztasbol akkor jon autopalyan is a 6.5L szerintem. Heten en is megyek Brno-ba, na most hasznalni fogom tempomatot 130al meg irom az eredmenyt majd.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
+1
Vannak szituk ahol nem jól fogyaszt és vannak ahol durván jól. 123km/h-val (ne kérdezd miért éppen ennyivel mentem), az átlag 6.9 fölé nem ment. Nekem az a durva, hogy a szintén Allgrip manuális vitara alatt eszik 0.5 - 0.9L-el.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Cunaja
addikt
Jó kis ketyere.
Itt viszont olcsóbban is van.
Azt még nem tudom, hogyan kell beszerelni, de biztos megoldom, ha aktuális lesz.
Az első hátső kamerát is magam kötöttem be parkoló móddal az Astrába. ( Mio Mivue 818 + Mio Mivue A50) Azóta nincsenek a hátsomban, ahogy meglátják a kamerát hátul.
zsolt19900 #59300: Egyértelmű. Kicsit macera, de a fagynál széthúzzuk a tükör kábelt és kész.
Közösségi információ!
Jelentem az autó legyártásra került.
Csak lesz már valami.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
zsolt19900
őstag
én is megvettem, de már fél éve itt van a dobozában
A tükörbehajtással viszont vannak fenntartásaim, mert nem lesz "gombspecifikus" sajnos télen nyáron behajtogatja, ami ugye télen felfagyva lehet veszélyes.... megoldható persze: nem dugja rá az ember azt a kábelt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bigdigit
addikt
Ennél 1 fokkal jobb és 100 fokkal kényelmesebb megoldás egy WiFi adapter. Beszállok autó indít teló zsebben és mire indulok már megy is az android autó. Hosszabb útra mondjuk bonyolódik de ez nálam évente max 2 út. Ilyenkor gondoskodni kell a teló töltésről is. Ilyenkor teló be a könyöktámaszba és rádugom a 12v töltőre ne merüljön le a hosszú navigáció miatt.
-
Cunaja
addikt
Megint félre vagyok értve, Egy szóval nem írtam, hogy a manuális jobb. Sőt, rosszabb, mert több pedál van, többet kell váltani is. Viszont nekem nem jön be. Mentem Swift automatávql és nekem nem nyerte meg a tetszésemet. A taposást is megváltoztatom, fékpedálon való lábtartásnak. Persze, lehet ha S-Crosst próbáltam volna ki, akkor nem írnám amit írok. Szerintem abban azért sokkal jobb az automata comfort érzet.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
félisten
-
félisten
Dehogynem tölt vissza, pont néztem péntek reggel, utcából kifordulok (ez kb 100 méter garázstól) és már tölt vissza a jel szerint is. Nekem amikor van lendület és utána csak hagyom kigurulni tölt vissza.
#58889Kolondrum: engedi ha azonnal ráindítasz, elvben nem kéne és nem is szabad N-be hagyva megállni.
Másik automata autóm pl. nem is engedik a kulcsot kivenni (itt ugye nincs kulcs), ha nem P-ben van.
-
Melegen sem, mert 30 alatt gurul, de lesz motorfékem. Reggel kiderül. Első ilyen eset lesz, alig állt mióta hazajött.
Kuter! Könyv szerint, kézifék után P amúgy, nem pedig P és kézifék. És befagy, az Ignis be ám.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
félisten
-
őstag
Úgy vigasztalásként én jó táblafelismerőt még nem láttam. Jazzben is vacak meg a Rav4-ben is... Lehajtóra 40-60 van és mész a pályán? Már ott is a 40 amit ügyesen észrevett... Ezért aggódom komolyan milyen lesz a sebességkorlátozó csoda ami nyártól kötelező az új típusokban.
-
Cunaja
addikt
"Egyébként meg remélem, hogy ott fog "elhasználódni" 15 év alatt és egyszer sem kell elővennem"
Így gondolom én is.dethroner: Nem úgy gondoltam én sem, hogy azzal fogok száguldozni 130-al, na meg, nem is a tengerpartra. Csak a rendőrbácsik miatt kérdeztem. Veszek egy 15"-at és kész,
Szétnézzek a használt fronton. Ha mindegy, akkor az is jó.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
-
Cunaja
addikt
Mindenkitől kérdezem, aki tudja a megoldást. Viszont nehogy az jöjjön, hogy vegyek GL-t.
Most felteszek egy furcsa kérdést, de ne legyen már belőle napokig tartó diszkurzus és vita.
Ugye, mivel nekem GLX lesz, aminek a nyári gumija 16" felniken van.
A téli gumi viszont 15"-os felniken lesz, mert csak akkor tudok ballonosabb gumit ( 175/65 R15 ) felrakni.
A váltóméret kalkulátor szerint, itt nincs sebesség visszajelzés változás.
Ha veszek egy 15"-os mankókereket , azt használhatom-e, a 16" guminál defektnél, mert nekem kicsit fura ez?
Ha veszek egy 16"-os mankókereket , azt használhatom-e, a 15" guminál defektnél, mert nekem kicsit fura ez?
Addig oké, ha az eslő kerék lesz defektes, akkor kicserélem a hátsóval és hátulra teszem a mankókereket, de milyet vegyek?
Vagy esetleg téli felniben is vegyek 16"-os készletet?
A Suzuki a téli szettben 15"-os méretet kínál. Persze nem azt akarom megvenni, annál azért komolyabb gumikat raknék fel.
Érdekes kérdés.
Sajnos 16"-ban, nem ballonos a gumi. A pesti utakon, jobb a komfort érzet vele.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
Nekem így lenne rá szükségem, csak minden alkatrésszel.
+ A beépítető készlet is, mert itt csak a gumi van. Ez így 60K, ha hozzáadok mindent ami kell, már majdnem 120-nál járok. Ha lenne valami olcsó komplett megoldás, azt szívesen fogadnám.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Kíváncsi vagyok hogyan viselkedik. Egyedül attól nem tartok, hogy a pcsm alatt az a kis akku nem tölt fel.
Manuálissal én is 2-be jöttem le, néha kis fékkel. Lakó pihenőn jövök végig. Max 30 óra szerint a kényelmes.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
burgatshow
veterán
Szabóékhoz nem tudom. Én ott vettem az enyém, de a mai napig nem jeleztek vissza az 1000-re, így végül Fóton csináltattam a Szeleczky-nél. Őket felhívtam és 2 napra rá adtak is időpontot.
Szerintem előzetesen hívd fel a szervízt, ahova vinnéd, csak megmondják. Arra figyelj, hogy az időpont választáshoz kalkuláld bele az addig megteendő kilométereid, mert már tavaly nekem is mondták, más forrásból / ismerőstől is hallottam, hogy a Suzuki szigorított, nincs már túlhordás. Egy kicsit sem...
-
Gyöször
senior tag
Nekem ez az első linkeden szereplő van, onnan is vettem. Ballonosabb a gumi mint a 17es, de ez tök lényegtelen, próbából felszereltem, ugyan olyan magas mint a normál kerék, legyen az téli 16os vagy a gyári nyári 17es. Elfér a féktárcsán, jó hozzá a gyári 5 csavar, nem hosszúak, szóval a sumos az jó ez biztos.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
senior tag
Nano bevonat? Kerámiára gondolsz? Sajnos ehhez többnyire bele kell polirozni hogy legyen tapadófelület, szóval vekonyitod a lakkot... utána pedig akármilyen szerrel nem moshatod különben csökkented az élettartamát.
Úgy érdemes mosni ahogyan szeretnéd, e téren én már itt semmit sem merek írni, de ha érdekel akkor visszaolvasol.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Én a 15-18 éves autóinkat is lándzsás önkiszolgálóban mosom, az újjal is így tennék.
-
Cunaja
addikt
Már csak pár napot kell nekem is várni, hogy megkapjam a verdát.
Nem olyan vészes, csak kb. 160x pár nap.
Használd egészséggel és vigyázz rá, mert úgy tűnik, lassan egy autót sem fogunk tudni venni, olyan árak lesznek.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest