Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz huliganboy #24681 üzenetére
Először vizpumpa és termosztát.
Nem füstöl fehéren?
Az olaj nem vizes, habos?
A víz nem olajos?
A víz csövek nem keményedtek fel, mint a beton? -
Kornel
veterán
válasz huliganboy #24683 üzenetére
Annyit nézd meg, hogy járó motornal betonra keményednek e a víz csövek.
Ha nem, akkor jó.
Cseréld ki a vizpumpat meg a termosztátot is, nem nagy tétel, ezekből ítélve valamelyik biztos szar. -
Kornel
veterán
válasz huliganboy #24703 üzenetére
Venti szerintem csere.
Bontoban van bőven. -
Kornel
veterán
válasz huliganboy #24705 üzenetére
Siman, de ne használd így az autót!
Azonnal csinaltasd meg.
Ha felforralod, utána vége is lehet a motornak. -
pjen
félisten
válasz huliganboy #24705 üzenetére
Persze,menet közben nem nagyon kapcsol be a venti.
-
Siriusb
veterán
válasz huliganboy #24792 üzenetére
Motort próbáltad már beindítani?
-
lfabian
tag
-
Doze
aktív tag
válasz huliganboy #24992 üzenetére
Elég sok.... most nippartsot neztem 10k ért, az mar szerintem jó.. a nagyon olcsó már veszélyes, pl nem meretpontos stb.
-
yanna
őstag
válasz huliganboy #25448 üzenetére
Egyúttal azt miért nem néztétek meg? Amúgy lehet simán.
-
yanna
őstag
válasz huliganboy #25624 üzenetére
Semmit, vagy több mindent. Meg kell emelni és a hozzáértők megmondják.
-
válasz huliganboy #25719 üzenetére
Nekem az Exide nagyon bevált.
-
Halver
csendes tag
válasz huliganboy #25722 üzenetére
De itt sokan Exide akkukból is csak a Premium-ot ajánlották. Olvass vissza!
-
pjen
félisten
válasz huliganboy #25719 üzenetére
Én Lestit használok,eddig bevált.
-
yanna
őstag
válasz huliganboy #26708 üzenetére
Első körben meg kell nézni, hogy nem hiányzik-e a hűtőfolyadékból. Utána üzem melegen meg kell tapogatni az összes vízcsövet, talán kiszűrhető valami.
1. Gagyit nem vennék, bár sok példa volt már "márkás" f@s alkatrészre is.
2. Alvázszámmal be kell menni egy normális alkatrész kereskedésbe, valószínű ott meg tudják mondani. Bár így is láttam már olyat, hogy több félét hozott a "gyári" program. Ilyenkor nincs más, össze kell hasonlítani a kiszerelt alkatrésszel.
3. Amennyiben vezérműszíj hajtja a vízpumpát, akkor minden vezérlés cserénél illik vízpumpát is cserélni. -
Studi
addikt
válasz huliganboy #27618 üzenetére
Az csak akkor derül ki, ha szétbontod, megnézed. Ha darál, akkor esélyes, hogy a motor megy, és a rudazat hullott le róla. Én két éve cseréltem a teljes rudazatot, de sajnos már totál nem emlékszem, hogy az közvetlenül kapcsolódik-e a motorra, vagy van-e valami köztes darab, ami sérülhetett.
szerk: felelevenítettem. Le kell bontanod a szellőzőket a motorháztető fölött, műanyag patentos, nem egy nagy varázslat. Ha jól emlékszem a felső sor benyomós patent, az alsó sima, de ez megint nem biztos. Nézed, akkor adja magát.
A motor az utasoldalon van, itt látod azt a pici gömbfejet, arra pattan fel a rudazat végén levő műanyag csatlakozó. Ha megy a motor, de semmit nem csinál a lapát, akkor az törhetett el. Nem tudom, hogy külön be lehet-e szerezni, én új, utángyártott rudazatot vettem, mert nekem az egyik rögzítőtalp volt eltörve. Ha nem megy a motor, de a rudazat ép, és a helyén van, akkor tényleg motorcsere.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz huliganboy #37962 üzenetére
Én a kulisszára tippelnék, azt kellene megnézni. Ha szépen veszi a fokozatokat, akkor nem a váltóolajcsere lesz a megoldás (ettől függetlenül nem árthat amúgy sem).
Egyébként meg zsírozni kellene ezeket, nem WD-40-ezni, az hamar kiszárad.
-
tboldi
nagyúr
válasz huliganboy #37964 üzenetére
Ezt nem tudom. Eddig csak egyszer volt dolgom régi Swifttel, akkor is csak vezérműszíjat cseréltem rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...