Új hozzászólás Aktív témák
-
Halver
csendes tag
válasz pc-user #17531 üzenetére
Üdv!
Nekem 2000-es évjáratú 1.0-s swift csinált ilyet kétszer is.
A "check engine" világított, de azonkívül nem vettem észre más hibát.A motoron felül, a vezetőülés irányában van egy érzékelő, melynek rövid a vezetéke és a 3 hengeres motor rezgésétől eltörik. Megforrasztod (mert a kábelt cserélni nem tudod) , esetleg toldasz bele 10 cm kábelt.
A forrasztás után szietelő szalaggal körbetekered.Nálam ennyi baj volt vele, a lámpa ezután kialudt.
-
Halver
csendes tag
válasz Anulu79 #17586 üzenetére
A vezetőülés kiégetve, valószínűleg dohányos sofőr volt a korábbi tulaj.
Más:
Péntek este vették meg el az 1.0-s swiftemet. 2000/06 évjárat, törésmentes állapot, 87e km-rel.
7 évesen került hozzzám, mindent időben cseréltem rajta (évente olajcsere, levegőszűrő csere.)Lassan vezérlés csere lesz rajta aktuális, de pl. az aksi is 2 éves volt.
Téli gumi 2 éves (2 pirelli/2 dunlop) a nyári szett külön felnin (3 éves Goodyear)
300.000 at kérterm érte, de ismerős vette meg.Még most is sajnálom.
-
Halver
csendes tag
válasz Anulu79 #17696 üzenetére
Üdv!
Nézd meg mindkettőt élőben, esetleg vigyél magaddal szerelőt!. Nekem ezek tűntek fel első körben:
1. A szürke 2001-es, a zöld 1998. 3 év nem nagy idő, de pont közte volt némi frissítés.
2. A szürkében van 2 elektromos ablak, a zöldnél nincs.
3. A szürkénél feltüntet elvileg 75000 km-t , a másiknál nem ír semennyit. persze a 75e is lehet több...
De a km nélküli hirdetéseket én nem szoktam megnézni.Üdv:
H -
Halver
csendes tag
válasz roberto211 #17887 üzenetére
Sokat jánál autópályán?
Mióta van nálad az 1.0 swift? Van vele valamilyen gondod?Csak azért cserélni az 1.0-t 1.3-ra, hogy erősebb motorú legyen szerintem nem érdemes.
És még nem is beszéltem a zsákbamacska faktorról, amit egy esetleg ismeretlen előéletű autó jelent. -
Halver
csendes tag
válasz roberto211 #18255 üzenetére
2000-es évjáratú swiftemmel (1.0 GL) 4,9 -es átlag jött ki Debrecen-Eger-Debrecen távra 90-100 -as tempónál. Igaz ez alföld.
Télen városban volt 7-8 a fogyasztásom.
H
-
-
Halver
csendes tag
válasz batai15 #19143 üzenetére
"Nekem a hoki 67 lovas 8v swiftemen 14 colos lemez felni van 165 65 gumival."
Ott a gyári méret 155/70 R13, ha jól emlékezem.
Már a tied sem pontos váltóméret, 2,3 cm-rel nagyobb átmérőjű a gyáritól.Itt talán az furcsa, hogy egy gyárilag 165/75 R14 helyett akarsz feltenni R17-et.
-
Halver
csendes tag
válasz szakalistvan #19257 üzenetére
Üdv!
Nekem most tavasszal halt meg a 2005-ös swiftemen a jobb első ajtó motorja. Utángyártott nincs, bontottat nem érdemes (a szerelőm szerint) ezért gyárit vettem. Suzuki kereskedésben 35000 -t mondtak rá, a szerelőm 29000-ért szerzett.
A rudast a helyedben bontóba nézném meg.
H
-
Halver
csendes tag
Szervusztok!
Már korábban kaptam arra a kérdésemre választ, hogy Swift II-re (2005 évjárat, 1.3) a gyári 165/70 R14 helyett 175/65 R14 -t nem okoz problémát, ugye váltóméret és van olyan fórumtárs, aki ilyet használ.
A számomra nem egyértelmű dolog az, hogy fel is megy a 175/65 R14 a gyári Swift acélfelnire? (ha jól emlékszem 5Jx14)
Az 1 cm -rel szélesebb abroncs elfér rajta ?
H -
Halver
csendes tag
A gumi témához egy érdekesség:
Pénteken voltam pecázni, mellettem egy fickó egy Marutival volt.
Dicsérte, hogy milyen jó és milyen olcsón vette, milyen jó, minőségi gumik vannak rajta.
Megnéztem, Michelin gumik voltak rajta, nem is volt repedt, de a DOT száma 173 volt.Nem volt több kérdésem......
-
Halver
csendes tag
válasz Kornel #22353 üzenetére
"szvsz ilyen GL+ körüli esztergomi gyártású felszereltséggel 3M környékén még lehet, hogy elgondolkoztató lesz."
Ha elolvastad az általad linkelt cikket, akkor világosan benne van:
"Indiában gyártják, és később sem fogják a csúcsra járatott Esztergomban"
tehát a kalkulált árához vedd hozzá, hogy Nirmal-ék rakják majd össze a távoli Kelethonban,
-
Halver
csendes tag
válasz roberto211 #22995 üzenetére
És vajon mennyibe került ez nekik....
-
Halver
csendes tag
Üdv!
Nekem is ez adta meg magát a 2005-ös swiftemen, a jobb első ajtóban. Én akadozást nem vettem észre, bár elég ritkán ülök jobb első ülésre.
Ebben belül műanyag fogaskerék van, ebből adódik, hogy nem örök életre tervezték. Ezt kibontáskor láttuk, valaki már megfúrta, tehát javítgatni próbálta.
A szerelőm szerint bontóból nem érdemes venni, utángyártott nincs, eredeti a suzuki szervizben 35e Ft lett volna (2015 nyara).
Legmacerásabb része a cserének az ajtó kinyitása volt.H
-
Halver
csendes tag
válasz Kornel #23301 üzenetére
Üdv !
Sajnálom a Swift Sportodat, már olvastam a fórumot akkor is, amikor megvetted.
talán érdemes beleszereltetni valamilyen védelmet (pajzs, váltózár, stb), de akkor sem 100 %, hogy nem próbálkoznak vele,.Talán a főváros kritikusabb ilyen szempontból...
A felfüggesztést cseréltetted már rajta? Vagy ezután lett volna?
Hátha megtalálják még azelőtt, hogy szétkapnák.H
Ui: Ha nincs saját garázs, akkor az új autót kihagynám a helyedben. A bérelt garázs pedig emeli az éves költségeket.
-
Halver
csendes tag
válasz huliganboy #25722 üzenetére
De itt sokan Exide akkukból is csak a Premium-ot ajánlották. Olvass vissza!
-
Halver
csendes tag
válasz Motion_Blur #27685 üzenetére
"ABS kocka kicserélve, ......65 rugóba fájt"
Ezek szerint felújítás volt?
Szerelőm azt mondta, hogy a gyári suzuki ABS 300+ ezer a gömböc swiftbe. (Nekem is tavaly adta meg magát.)
A felújítás volt 45, ha jól emlékszem.H