Új hozzászólás Aktív témák
-
pc-user
aktív tag
válasz Ace Ventura #5994 üzenetére
40 literes.
Karosszéria rendben van?
-
pc-user
aktív tag
válasz Ace Ventura #5997 üzenetére
Az jó. A miénk 2003-as évjárat, de a télvégi nagy alvázmosás alkalmával észrevettem, hogy rendbe kell tenni az alját, mert korrodál. Kicsit összetett a dolog, mivel a rozsdafoltok miatt nem elég csak festeni (tisztítás után), hanem elő kell kezelni a felületet...
-
SpeedR
őstag
válasz Ace Ventura #7293 üzenetére
Jól sejted, minden jel arra utal, hogy szorul a féked. (Ehhez képest nem is rossz a fogyid.) Szét kell szedni, ki kell tisztítani, valószínűleg kelleni fog új fékbetét(árban nem vészes, párezer ft), rosszabb esetben tárcsa is. Egyébként nem hiszem, hogy a lengéscsillapító cserénél szúrták el, elvileg a fékhez nem kellett hozzányúlniuk.
99-es évjáratnál 15e km vagy 1 év az olajcsere periódus, szóval nagyon ideje lenne már.
A rohadásos kérdést passzolom. Dobj fel képet, aztán az okosok majd mondanak valamit. -
SpeedR
őstag
válasz Ace Ventura #7295 üzenetére
Még egy levegőszűrőt és egy gyertya szettet csapj hozzá, és meg is lesz a fullos szerviz.
A rohadást érdemes megcsináltatni legkésőbb ősszel, mert ha télre is úgy hagyod, akkor gyorsan szétterjedhet a baj.
Egyébként ilyen korban nem kell meglepődni a rozsdán sajnos, főleg ha korábban meg is volt csukva a járgány. Apám mazdáján is előjött 1-2 kisebb folt, pedig még nincs 8 éves sem, törve soha nem volt, és újkorától kezdve garázsban áll amikor nincs használva.Úgy látszik, hogy hasonló cuccokat használunk. Igaz nekem nincs suzukim, de a benzintemetőm mellett sokat járok anyám 1.0 gls aszfaltszaggatójával is.
-
SpeedR
őstag
válasz Ace Ventura #7297 üzenetére
Ha a kattogás kanyarodáskor jön elő, és főként akkor ha gázt is adsz, akkor az jó eséllyel a külső féltengely csuklóból jön. Nézd meg a kerék mögött a porvédő gumit, hogy ki van-e hasadva.
-
SpeedR
őstag
válasz Ace Ventura #7299 üzenetére
Akkor az más lesz, nézesd meg szerelővel.
-
g4besz
tag
válasz Ace Ventura #7315 üzenetére
Régóta mosóban dolgozó ismerősöm mondta, hogy a régi suzukik motorját simán le lehet mosni, nem szokott velük gond lenni. De csak a te saját felelősségedre mossák le, nem úgy mint a franciákat, azok motorját (náluk) tilos lemosni: beázik az elektronika.
-
g4besz
tag
válasz Ace Ventura #7317 üzenetére
Na ez az amit nem tudok pontosan, mivel én motort soha sem mostam. De nekem úgy rémlik, hogy ismerősöm a mosóban simán magasnyomású vízzel csinálja.
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7317 üzenetére
Bemész Tescoba vagy hasonló üzletbe, veszel pumpás Brigéciólt, azzal befújod a motorteret, gyújtó trafót, gyújtást biztosíték táblát nem bántod, ráhuzol zacsit vagy bármit és ha hatott az anyag magasnyomásúval levereted. Ennyi És ilyen tiszta lesz a motortered: [link]
-
mdk01
addikt
válasz Ace Ventura #7322 üzenetére
Hát azért rohadt mocskosnak kell ahhoz lennie a motortérnek hogy egy olaj vagy akármilyen folyadék szivárgását ne lehessen észrevenni.
-
mdk01
addikt
válasz Ace Ventura #7324 üzenetére
Az enyémen meg 10,5 évnyi, de csak koszos-poros amin azért nem nehéz észre venni egy nagy sötét foltot.
Az biztos hogy én nem fogom kimosatni ezzel megkockáztatva több 10ezer forintot mire megtalálják és kijavítják a hibát. -
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7327 üzenetére
lehet hogy az emelő motor adta meg magát
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7329 üzenetére
szerintem akkor nema biztositékkal van a gond.. de nem árt megnézni azt legelöször
de én az emelőmotorra tippelek
-
mdk01
addikt
válasz Ace Ventura #7331 üzenetére
Várjál még vele lehet csak most kopik be a fékbetét. Apám Auris-a is ilyen volt újonnan aztán most meg faxa. A betétnek amúgy 300km a bejáratási ideje.
-
SpeedR
őstag
válasz Ace Ventura #7333 üzenetére
Fékbetét.
-
Mercutio_
félisten
válasz Ace Ventura #7551 üzenetére
Ez engem is érdekel, első hangszórókhoz hogy lehet hozzáférni?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7551 üzenetére
előre 10 centisek férnek be.
jobboldal: ajtó kinyit, kihajt alul 2 csavar, az ajtó velől van 1 pöcöt, annak a közepét egy kattanásig benyom, majd kivesz(vigyázz, túl lehet nyomni és kiesik), a tetejét pedig kihúzod(fent a kesztyűtartó mellett), 2 kis kapocs tartja(fém)
baloldal: 2 csavar fogja alulról, illetve 1 pöcök az ajtónál, plusz erre van csavarozva a motortér nyitó is, azt is le kell oldani. Fent(ahol találkozik a műszerfallal, ott ilyen kis kipattintósak vannak mint a túloldalt. Lehet húzni nyugodtan, nem törik, fém
össsz: arra kell figyelni hogy a baloldalt nem döntve van a hangszóró, hanem egyenesen, és ajánlott bepróbálni a kiszemelt áldozatot, jobboldalt döntve van, oda fér rendesen.
Hátulra kell venni adapter, egyébként 4x6" oválisok mennek oda. Meg ugye kérdés hogy van-e hozzá kábel, ami nem biztos, mienkbe sincs, hiába van ott a fejegységnél elöl.
somogyiak között nézelődj, pl boxxer (igen ez reklám), vagy dupla kónuszú is jó. Mélyet egyik se csinál úgy se ezek boltokba is viszonylag olcsóak szoktak lenni, én is most tervezek venni.
kérdés? -
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7557 üzenetére
valószínűleg gyári szutyok asszem 3 watt környéke vagy hogy van, meg gagyi, akár mennyire is somogyi ez, akkor is jobb mint a gyári.
off: Dubaiba nézek hoteleket, beteg vagyok?
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7557 üzenetére
én előre egy 10cm-es pioneert ajánlanék.. asszem 4 ezer forint egy pár.. és nagyon szépen szól pontos típust most fejből nemtudom de megnézem.. ég és föld a gyárihoz képest
szerk: TS-G1011i a típusa. dupla konuszos.. 110W
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7560 üzenetére
lejön a rács mindegyikről fel lehet fogatni azzal együtt meg anélkül is
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7621 üzenetére
10cm.. tehát bekéne férnia.. inkább az a rizikós hogy ugye 3 utas.. a középen lévő hangszórók mennyire állnak ki
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7642 üzenetére
én meghallgattam a médiában.. sokkal jobban szól mint a gyári de ezekszerint neked ugyanaz az van igaz? és gond nélkül befért.. mert akkor megveszem én is.. ha tényleg tutira az van neked és befért
-
Mercutio_
félisten
válasz Ace Ventura #7651 üzenetére
Valamiért az utángyártott gyorsabban döglik meg, volt nekünk is ami 1/2 év után elszakadt és ment be a por, a mostani 1,5 éve bírja a gyűrődést.
Gyári az 8 évig bírta ha igaz (garanciális szervizeknél asszonynak nem mondták mit cseréltek gariba ) de hogy a mostani gyáriak hány évre tervezett élettartammal készülnek ki tudjaEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7653 üzenetére
az nagyon sok, még munkadíjjal együtt is.
mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy nekem vissza kellett vinni a kocsit, mert lecserélték a bal féltengelycsuklót, és egy hónap alatt szétrepedt a gumiharang rajta. mondjuk kérdés nélkül cserélték, persze díjmentesen. ezekre is legjobb tudomásom szerint egy év jótállás kell legyen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Mercutio_
félisten
válasz Ace Ventura #7653 üzenetére
Utángyártot, de mondom az előző is az volt, az 1/2 évet bírt, (pesti forgalom) de elgondolkodtató, hogy 1/2 éven belül gariban is cserélni kellene
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7656 üzenetére
az nagyon sok, nekem a csuklóval együtt került anyniba egy oldal (8k a csukló, 4k a munkadíj)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7767 üzenetére
nem nagyon.. esetleg azt tudom tanácsolni hogy elsőkörben minden alkatrészből gyárit próbálj beszerezni.. unix nál bárdinál
vagy ajánlon neked suzuki alkatrészek weboldalt
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7769 üzenetére
gyari alkatreszek tobbet birnak hidd el
-
Reaper04
aktív tag
válasz Ace Ventura #7808 üzenetére
Szia!
Nekem is hasonló a problémám, csak nekem mind a kettő első helyzetjelző.
Kíváncsi lenék, hogy miért!?
Vacak az anyag, kint hideg, bent meleg és párásodik/kicsapódik? Bár nyáron is állt bent a víz. Nem tudom.Ha kiszeded a lámpát, hátul találsz egy kis "kivezető" csövet. Ott ki tudod folyatni a vizet.
Először arra gondoltam hogy az a ludas... de szerintem nem (de nincs kizárva ) -
Reaper04
aktív tag
válasz Ace Ventura #7823 üzenetére
Akkor oks.
Amúgy a vizesedés miatt cserélgetted az izzókat ? (gondolom) -
Reaper04
aktív tag
válasz Ace Ventura #7825 üzenetére
Nekem is áll bent, igaz nem 2, hanem fél centi, de az is elég.
Gondoltam már rá, mi lesz, ha eléri az izzót.... Eddig még nem érte el, de kanyarodás, fékezés ...stb közben biztos lötyög bent, akkor viszont szerintem eléri. (Akkor meg jól van szigetelve ?)Rákérdezek majd a szerelőnél, hogy van-e esetleg valami ötlete miért lehet és mi rá a megoldás.
Mondjuk szerencsére csak a két első helyzetjelzőnél van probléma, másol nincs. -
Reaper04
aktív tag
válasz Ace Ventura #7827 üzenetére
De ha megfúrod, akkor pl. (nagy) hidegben a levegő is bemegy nem? Az nem káros(abb) az izzóra nézve ? Elfagy, bent is bejegesedik ... hasonló ?
(igaz ha bent lefagy, az izzó bekapcsolásakor leolvad és a fúrt lyukon ki is folyik, de ... szerintem nem egészséges dolog) -
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7835 üzenetére
Nem hinném hogy van ilyen legalább is az én kocsimba nincs ,nekem is meg állt kevés benzin volt benne világított az üzemanyag jelző és elég meredeken álltam meg simán nem indult hiába próbáltam ,egyenesbe gurultam és utána elindult gond nélkül .
De próbáld meg levenni az aksi sarut hátha segítNo.01
Nem annyira vészes az ára .én is utángyártottat vettem teljesen jó ,[ Szerkesztve ]
-
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7838 üzenetére
Az ac pumpa vagy üzemanyag szivattyú az általában vagy jó vagy nem elég ritka a köztes állapot ,ha az szórakozik akkor menet közben is gondot szokott okozni nem csak alapjáraton .
De minden lehetséges de én a gyertyával kezdeném hogy miért is egyenletlen a járása a motornak. -
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7840 üzenetére
Igen lehet rossz üzemanyag is ,de nem jellemző a nagy kutaknál hogy a minőség nem lenne jó ,de előfordulhat .
Ha nem jár egyenletesen a motor az a gyújtás hibája szokott lenni azt nézik először, gyertya ,gyújtótrafó ,esetleg vezeték áthúz, ezek is okozhatnak hibát . -
zolisx4
őstag
válasz Ace Ventura #7842 üzenetére
A váltó rezonálás is lehet sok mindentől , gumibak ,így elsőre ,valószínű össze tettebb a hiba forrása ,nehéz is igy mindent kideríteni .
Először megnézném a gumibakokat mert írtad hogy rezonál is .
A második átnézni a gyújtást gyertya csere az nem kerül sokba lehet megoldja a gondot .
Az üzemanyag ellátó rendszer az már nehezebb kérdés mert ott a szivattyút cserélni kell nem lehet javítani ,da a szivatyú hiba az más problémát is okoz nem megy egyenletesen a motor pl 80 km/h nál is dadog nincs nyomás ,nehezen indul ,meg hasonló.
D a e w o o Lanos volt régebben nekem annak voltak hasonló gondjai .de az úgy volt rossz ahogy volt az egész. -
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7856 üzenetére
gyertyakábelek, elosztó. nem kap elég benyát, elkoszolódott az injektor(fej)
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7858 üzenetére
Vagyis nem kap elég benzint amikor ráadod a gyújtást hallano hogy búg az AC, hallgasd meg, hogy nincs-e fura hangja.
h1n1_900: ha nem nagyon törött akkor igen, de amúgy
ezekben a szuzkákban egy dolgot nagyon szeretek: mocsok olcsó hozzájuk minden
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7874 üzenetére
fú az nagyon sok, nekem a 4wd fogyasztása alakul így:[link]
mondjuk ha csak városban használod, akkor végülis érthető
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
Hát.. a fogyasztás, a durrogás egyértelműen a keverékképzés, adagolás, égés folyamat elégtelenségét juttatja eszembe. Tehát szvsz ott lesz a kutya elásva. Esetleg motorvezérlés. Az elektronika meg ha jól tudom össze van kötve a lambdaszondával, ami a kipufogógáz összetétele alapján állítja a motorba jutó üzemanyag mennyiségét. Javítsatok ki ha tévedek.
Hidegen nekem is rángatva gyorsul, de ezt betudom a nem bemelegedett motornak.www.vakbelmutet.hu
-
xmad
őstag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
ez már durva.. ilyenkor már márkaszervizbe vinném.. sokszor olcsóbb is mint a maszek mühelyek..
én utána érdeklődtem pl a vezérlés cserének is.. márkaszervizben 10 ezer.. maszeknál 15 ezer.. több javitást is kérdeztem mindig a márkaszerviz volt az olcsóbb
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7908 üzenetére
nézd meg a lambda szondát, vagy injektorfej.
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7913 üzenetére
Hajtáskor te is rángatóznál, ha rosszul lenne beállítva a belélegzett levegő pl. oxigéntartalma Ezt viszont a lambdaszonda szabályozza.
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Ace Ventura #7915 üzenetére
Szerintem nem mindig ajánlott a hibakódot készpénznek venni...
Viszont én ha egy megoldandó problémával kerülök szembe, megpróbálom leszűkíteni a lehetséges hibaforrásokat. És a jelenség amit írtál a motorvezérlés körébe tartozó elemek és folyamatok hibája miatt következett be szerintem.
A/C pumpa lenne a legrosszabb, mert az ahogy néztem elég drága. Márpedig az elégtelen üzemanyagellátás indokolhatja a rángatást, viszont mivel írtad, hogy nagy a fogyasztás, lehet ennek a kalibrációja is javasolt. Bár többnyire inkább gyengülnek, mint erősödnek az alkatrészek és azok hatásfoka, így gondolom ezt ki lehet ejteni.Volt mostanság vezérműszíj csere? Mert mivel az egy fogasszíj, és igencsak számít, hogy pár borda csúszott-e egy kicsit. Általában gyárilag is van két jel aminek egy vonalba kell lennie, mikor felrakod a meghajtott tengelyekre a szíjat. HA az nem pontos, akkor gyujtáshibák léphetnek fel.
www.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7917 üzenetére
ha kifogy a benya, általában felszív valami szart a tank aljáról az AC, tehát benzinszűrő vagy ac tisztítás. Azért csak 10-15 másodperc után indul el, mert addig tart a gyujtás ráadásakor felnyomott benzin.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7922 üzenetére
Ha semmilyen hibajelző nem világít, akkor ott minden ok.
erre csak annyit, hogy tesóméknak is rakoncátlankodott az 1.0 swiftjük, nagy sebességnél nem mindig akart menni, hibakód nem volt, de végül egy üzemanyagszivattyú+befecskendezőcsere oldotta meg a dolgot...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ace Ventura #7924 üzenetére
mindent lehet, csak kérdés, milyen szerszámaid meg környezet áll rendelkezésedre.
egy tankleszereléshez akna, vagy inkább emelő ajánlott, akkor a tankról le tudod venni a benzinszivattyút, megnézheted hogy nem sérült-e az előszűrője, meg a tankból ki lehet a szutykot takarítani. a tank után jön az üzemanyagszűrő, az a bal hátsó kerék tájékán található, nem tudom az volt-e cserélve, de ártani nem ártasz ha kicseréled. a csöveket túlzottan nem tudod manipulálni, ezután meg már csak a befecskendező marad.
a befecskendezőre először mi se gondoltunk, csak aztán miután kicseréltük a benzinszűrőt, és még mindig csinálta a hülyeségét, és gyújtás minden rendben volt, hibakódot nem tárolt, kimértük a befecskendező szelepet, és meglepetésre volt hogy az előírt értéket mutatta a multiméter, volt hogy semmit. vagyis szakadás volt benne valahol a műanyag házon belül, és gondolom a rezgések miatt néha elment a kontakt és akkor nem szállított üzemanyagot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7934 üzenetére
3000 kornyeken erzi magat legjobban a swift. az en 2005 osom kb 3000 korul szokott porogni. igy 6.2 az atlag palyas vezetessel egyutt. (ha nem akkor volt mar 5.8 is )
1.3 as a lelkem. Probalgattam azt is hogy elobb felvaltok. az nem volt begyere. Efelett meg mar tobbet zabal -
Z0mbi
senior tag
válasz Ace Ventura #7936 üzenetére
Volt nekem is 99 es 1.3asom. Igen mostmar emlekszem az kevesbe volt lomha alacsony fordulaton mint amim most van.... De az tuti nem 8 at evett... (az is 6-7 kornyeken zabalt)
De ezen nem biztos hogy fenn kell akadj. Lehet az elozo tulaj 1000 nel mar felvaltott es soha nem porgott a kocsi 6000en Kormos, szaros, koszos.
Veszel egy szeleptisztito trutyit, es meghuzod a szajat. Aztan egy tank benzin utan mar a te vezetesi stilusodnak megfeleloen fog kajalni. -
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7936 üzenetére
Nem szabad!
Olyan dög hosszú a váltó áttétel hogy csak szenved 2000 alatt a motor. A felfele váltáskor kb 1000-et így olyan 3000 körül érdemes elváltani hogy optimális fordulatszámra essen vissza a fordulat, ha sietős akkor meg 3500-4000 körül nyugodtan gyötörheted. Kis motor pörgetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xbox tulajok OFF topicja
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Argos: MuzsikAI
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép