Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Nemrég értem haza Ceglédről, az 1.000 km-es pecsétért mentem be a kereskedésbe.
M4-en mentem, gondoltam kipróbálom az adaptív tempomatot, nekem se volt még tempomatos autóm, nagyon szeretem, beálltam 110-re 6-osban, bekapcsoltam a tempomatott, amint utolértem egy másik autót, az én autóm lelassított a másik sebességére, de amint bementem a belső sávba, az autó gázt adott, hogy visszagyorsuljon 110-re, a lábaim meg pihentek a padlón.
Nagyon tutiság .Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
Szia
Én kicsit több mint egy hónapja birtokolok egy indigó kék GL+ manuálist.
Eddig nem zörög, a menetzaj se nagyobb mint az előző autómban (Octavia II FL) volt.
Kettő kicsit negatív dolgot fedeztem fel eddig, az egyik, hogy a bal első ajtó kicsit nyöszörög rosszabb úton, a másik meg, hogy az ablakmosó fúvókák nem igazán oda permeteznek ahová kell nekik.
Az első hibát orvosoltam egy kis vákuum zsírral, amit filmrétegben a nyöszörgő gumira kentem körbe, a másikat pedig a szervizben cserélni fogják.
De az érzés, hogy alig várom, hogy vezessem, az még megvan.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Cunaja
addikt
Nagyon jó árak.
Ügyesen leírták, mert az automata Swift, kevesebbe kerül, mint a manuál.
Ezek szerint az automatát akarják nyomni?
Nem, csak elbarmolták az árakat. Nem tudom a Vitaránál is így van, de az oldalon amit linkeltél, direkt megnéztem a swiftet. Emelkedett az ár, 70.000-ret. viszont nem 600.000-ret, ahogy írják.
Ja, meg nem lett olcsóbb a CVT.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
őstag
[Itt] kérdez rá a gumira. Segítenék de nekem 4 évszakos van az scrosson. Az biztos hogy a suzuki által árult yokohoma-nál van jobb (amikor még figyeltem a Kleber krisalp hp 3 volt a középkategóriás nyerő, és a continental 850 vagy mi a prémium nyerő de az több éve volt).
-
zsolt19900
őstag
gondolod kalkulálok neked szívesen biztit, csak egyeztessünk privátban ha még épp nincs alkuszod
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Jadro
veterán
-
-
addikt
A kis fogyasztást egy 1.2 Swift produkálta. S Crosstol ne várj annyit.
AMD Power: télen szerintem minden autó többet eszik.
Bigdigit: Igen, össz. 7000 km van benne, természetesen átlagfogyasztása van állítva és mint már írtam, tankolásonként nullazom. Csak az autó adataira hagyatkozok, de azok eddig elég egyöntetűen voltak pályázás alkalmával.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
félisten
Nekem is ilyen van és igazolja a te adatod az enyém, decire. Mivel én hegyen lakom, úgy látom +0.3-al több mint neked, de 7L-ben megáll, kis álatkodással is.
Adaptívval óvatosan (írtam a cikk kegbe). Legközelebbi távolsággal belevitte magát olyanba, hogy még a veszfék asszisztens is belépett.
A kardán + automata plusz súly meg minden elem több benzint kér. Ez az adat is nagyon jó egy ekkora autó esetében. A sima 5.3 körül eszik.[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
Ennek ennyi a fogyasztása, szerintem teljesen rendben van. Dettó ugyanez a verzió van nekem is, még a szín is stimmel. Én Bp.-Brno-Bp. kört futottam hétvégén (650+ km) egy minimálisan kisebb fogyival, de nem is 140 volt a tempó hanem tempomattal 130-125. Nekem eddig 6,5-re sikerült leglejjebb vinni, de általában dugóban közlekedek vagy éppen pályázom. A fogyasztásnak legideálisabb folyamatos 90-100 keveset fordul elő.
Volt nemrég egy teszt, ahol azember elment Hollandiába meg vissza úgy, hogy tempomatot belőtte 100-rs. (6AT,4WD szintén) Neki sikerült levinnie 4.5-re, de ez már szerintem elég szélsőséges, nem egy mindennapos használat.
Nekem egyébként nagyjából pariban van a fedélzeti meg a tényleges mérés, mindig fullra tankolok. Persze nem mindig ugyanott és ugyanannál a kútfejnél. Ez a fogyasztás teljesen okés, nem izgulok rajta. Az Ignisnél még így is jóval jobb, a komfort/élmény pedig ég és föld.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
DarkByte
addikt
Itt minimum 2km az első, mert lakópark közepén van a szalon és onnan ki kell kecmeregni.
Köszi mindenki!
Azért meg fogom kérdezni, mert én is kíváncsi vagyok mennyivel töltik hivatalosan szállításhoz, biztosan rögzítve van ez is. Bár valaki írt is itt szállítólevelet. Ma délután lesz az átadó. -
Cunaja
addikt
A kollégám, ilyet rakott az S-Crossra és duplán, egymás mellé.
Jól mutat neki. Nem mondanám, hogy nagyon minőségi cucc, de a feladatát ellátja. 3-hónapja van fent neki és nem kopott még meg.
Hátulra meg, ilyen fóliát rakott védelemnek. A zsírtalan felület nagyon fontos. Ez is fent van neki még, sérülés mentesen.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blakey
titán
-
Qtya123
őstag
Na igen, a beázós dolog. Már egy ideje ismert, konkrétan 2013 óta, de a Suzuki még csak véletlenül sem cserélte le azt a silány minőségű anyagot, amivel felragasztja a párazáró fóliát.
Korábban már írtam, hogy a 25 éves Swiftemben százszor jobb minőségű az a fekete tömítőanyag. 25 év után úgy tapad, mint az állat, a Crossban meg ki van keményedve. Rányomkodod és alig tartja meg, ráadásul kicsit alul is méretezett a fólia, így feszül, tehát könnyebben elenged.Inkább szenved a Suzuki is ezekkel a garis vergődésekkel, minthogy másik anyagot használnának. Sok mindent nem csinálnak egyébként vele, több beszámolót is olvastam, hogy egy idő után ismét ázott neki garis javítás után. (érdekes amúgy, hogy csak a Crossokat érinti)
A mérték változó. Van akinek nagyon beázik és a kárpitig eljut, van aki észre sem veszi, mert annyi a "beázás", hogy egy kiadós eső után, ha kinyitod az ajtót és alá nézel, akkor látod, hogy az alján a kéderen belüli részen van pár vízcsepp az ajtó alján. Tehát kvázi nem ázik be, mert nem jut el a kárpitig, de akkor sem rendeltetés szerűen működik. Nekem is szerencsére csak az utóbbi szint van, a pár csepp az ajtón, de engem ez idegesít, mert ilyen önszivató maximalista vagyok.
Én ezt úgy fogom megoldani, hogy megvárom míg meleg idő lesz (ne törjenek a műanyag patentok), leszedem mind a 4 ajtó burkolatát és a párazáró fóliákat, és az a forintot nem érő gyári tömítést lecserélem erre: [link]
Jó móka lesz, nincs sok kedvem nekiállni. Meg persze az én autóm már nem garis, megértem ha garisat valaki nem akar otthon szétborítani.
Attól amúgy ne félj, hogy zörgős, lötyögős lesz emiatt. Sima patentok fogják, nem egy agysebészet, hogy nem úgy rakják vissza és zörögne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI műholdas TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tőzsde és gazdaság
- GTA V
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Elden Ring
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...