Új hozzászólás Aktív témák
-
Jadro
veterán
Akad autó ha rugalmas vagy. A rugalmasság meg több összetevős. Pl: Utazni kell érte, korlátozott a színválaszték vagy éppen az Allgrip amit említettél is. Ez azért nem merül ki annyiban hogy fél literrel többet eszik. Meg is kell venni +600ezerért kb. Ugyanez az automata váltó kérdés is. Nálunk alapból is kikötés volt az automata, de az allgrip nem. Ez a kompromisszum belefért szerencsére, így kb másfél hét alatt benne ültem az autóban. Mondjuk a GLX felszereltségig már nem mentem volna el.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Gyöször
senior tag
5,2úgy tudom én allgripes mt '17esemmel, hogy megtankolom, és egy 15kmet menni kell vele vidéken, óvatosan felváltogatva és gurulva lassítani kilométereket a köv. falu tábla előtt. Lehet 90el is menni, csak "1 hét" alatt kell felgyorsítani annyira
Ekkor 5.2vel állok be a garázsba. Legközelebb kiállok már 6.2 :-))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
félisten
1000-nél olajcsere ki mit mond? Én hagyom. De 3000 körül viszem, aztán további 10.000km futás után nagyra.
Ez a km/év szervízt sikerült tisztába tenni ott ahová majd jár, hogy ne legyen az, hogy mondjuk én viszem 10.000-nél de az nem számít a szerviznek és jön a 15.000km. -
addikt
-
Bossi
őstag
-
bigdigit
addikt
Ha figyelmesen olvasol írtam startstop nélkül van problémám. Ha be van kapcsolva persze hogy nincs probléma mivel akkor nem kell vissza fogni. Azért amikor több mint félórákat araszolsz neked is eszedbe jutna jó ez az autó le se áll már megint indít kb 5-10 másodpercenként. Álló helyzetben túl nagy erőt ad át a hajtásnak.
-
simonjoe
senior tag
Azért van templom, mert hívő is van.
Igen a mérnökök tudnak! Magam is az vagyok. Olyanokat is amikről az átlag felhasználóknak elképzelésük sincs! A garanciát meg ne feszegessük, mert a Suzuki (is) egy gusztustalan ezen a téren, kívánom, h sose legyen efféle élményed!Joe
-
blakey
titán
Okosan használva SS nélkül kedvezőbb is lehet a fogyasztás és ha a korábbi hsz-eket is olvastál volna ezzel kapcsolatban, mondjuk úgy 5 évre visszamenőleg, akkor azt is tudhatnád, hogy a volt/van olyan állás a légbeömlők esetében amikor az SS egyáltalán nem kapcsol ki/be, tehát én manuálisan egyáltalán nem kapcsolom ki viszont soha nem állítja le a motort. Ez is gyakran visszatérő "elem", úgy használja mindenki ahogy neki tetszik, engem konkrétan zavar az állandó motorleállás, főleg városi közlekedés esetében, ha a motorban, önindítóban nem tesz kárt, akkor bennem keletkezik a kár, elég bosszantó, persze a rendszer maga jól működik csak engem valahogy zavar.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
bigdigit
addikt
Én nem is az önindító miatt aggódom hanem a motor miatt. 5 évig myld hybrid swiftel jártam szóval ismerem az előnyeit. De hogy a motornak biztos nem tesz jót ez a sok újra indítás az biztos. A kedvencem mikor kiérek egy sima sarokra ahol nincs is szinte forgalom de meg kell állni egy pillanatra. A motornak ideje sincs teljesen megállni már indulok is tovább. De dugóban is sűrűn fordul elő ahogy leáll már engedem is fel a féket mert gurulunk még 3 métert.
Még AT.
Korábban csak ritkán mentem automata autóval így nem is foglalkoztam a kérdéssel. Mégis ki volt az a barom aki így osztotta ki váltókaron a pozíciókat?
Mi értelme van mindig áthúzni hátrameneten P-be-ki közben? Én biztos alulra tettem volna utolsónak. -
addikt
-
Moleman
addikt
A Mazda szerint 0.35 másodperc az övék, de nem hiszek nekik.
#59044 mefistofeles
Dugóban, sok lámpával, sok állással elhiszem, sokat tud számítani. Én hálistennek keveset megyek olyan körülmények között, csak vasúti átjáróban szoktam leállítani, ott meg jó manuálisan is. Szombathelyen csak hétvégén szoktam járni, akkor sem a belvárosban, nem tudom, milyen ott az igazi dugó.Amúgy a 2 literes Skyactivnak 550-600 körül van az alapjárata, feltételezem, hogy emiatt kevesebbet is eszik, mintha 800-1000 lenne.
#59046 dethroner
+1, ha meg spórolni akarok, van több másik, jóval hatékonyabb módja a fogyasztáscsökkentésnek, még lassabban se kell menni, elég ha kevésbé intenzíven gyorsítok. -
burgatshow
veterán
Valami jussa legyen már. Nem értem miért várja mindenki, hogy az autószerelő az legyen szeretetszolgálat. Ha nem akarsz érte fizetni vagy szerinted lehúzás vagy csak simán sokallod, csináld magadnak otthon vagy a pénztárcádnak megfelelő szerelőnél. Ellenkező esetben pénzbe kerül:
- hulladékkezelés
- szaktudás
- eszközök hitelesítése
- bérleti díj stb.És igen, az alkatrész kedvezmény is ide tartozik. Ami miért van neki? Mert nalonta több 10 vagy akár 100 ezer forint értékben rendel.
A nyilvánvaló kontárok esete értelemszerűen nem ez a kategória.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Szerelő haver azóta hanyagolja a bárdi/unix párost, h az az alkatrész, amit én beszereztem autodoctól 51-ért, neki 65e-ért akarták adni. Meg rengeteg ilyen példát mutattam már neki.
Btw tuti nem ingyen szállítanak a fentiek sem házhoz, mert ő speciel el szokott menni reggel a cuccért, ha kell. -
tboldi
nagyúr
Az autós topikban pont most írtam, hogy ha a WagonR-ben esetlegesen elromlik valami, az 93% eséllyel GM/Opel alkatrész lesz, erre tessék!
A miénk szerencsére már az Ignis kormányát kapta, a dudagombok teljesen külön vannak a többi résztől, van is 1-2 mm hézag körülöttük. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Műszaki okokból nyilván semmi értelme motort mosni - elvileg semmi nem szivárog, tehát csak víz és por juthat be, az meg nem árthat semminek.
Viszont az évek alatt annyi por rakódik rá, hogy nem túl esztétikus egy frissen mosott, ápolt gép motorházteteje alatt az a kosz - főleg egy kicsit megszállottabb autóápolás után Ott is vannak műanyag elemek, tömítések, rugalmasabb alkatrészek, csövek, amik bár nem igénylik a műanyag ápolót, bizonyára nem árt nekikNyilván más, amikor közvetlen eladás előtt nyomokat próbál eltüntetni valaki, vagy amikor minden tocsog az olajban, és azért kell lemosni, hogy megtalálja a szerelő, hogy honnan ömlik, mi a forrás
"... and I hope you have a great day!"
-
Qtya123
őstag
Én sem mostam le soha egyiknek a motorját sem. De még a műanyagokat is csak úgy tessék-lássék törlöm le a motortérben, mikor nagy ritkán eszembe jut. Évente 2-3 alkalommal.
Egyedül a fáról lehulló leveleket szoktam kiszedni a szélvédő előtti rácsról, az felettébb idegesít. Mondjuk ez a motortér tisztaság függ attól is, hogy hol használják. Vannak olyan poros motorterek, mintha egy porszívó porzsákja robbant volna fel benne. Gondolom azokat az autókat többször használják földúton.
Olyat is láttam nem egyet, amelyik össze volt fröcskölve sáros vízzel. Gondolom nagyobb pocsolyákba mentek bele tempósan és alulról befröcsögött.Nekem így néztek/néznek ki a motorterek a sosem mosással:
[kép]
[kép]Nem tiszták nyilván, de pl az első képen évtizedes mosatlanság van, ennek ellenére nem trágyadomb.
A második képpel van a nagyobb baj. Oké, hogy nem túl koszos, de teljesen rossz irányban van benne a motor.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MIUI / HyperOS topik
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Synology NAS
- Steam Deck
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Politika
- További aktív témák...