Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
más; amíg csinálták a kocsit nézegettem a balenot, hát aki 175cm-től több ne akarjon hátul ülni mert a tetőbe belefog érni a feje... csomgtartón érezni azt a +100 litert, de amúgy nem adnám érte a swiftet. Volt kiállítva 1.4T s-cross is, esküszöm szebb élőben sokkal... A vitarara viszont így elkéne már az a facelift, valahogy sokkal modernebbnek néz ki mellette.. Ignist kérdezték mikor jön, milyen lesz, semmit se tudott róla a csávó, mondom fasza...
-
Kicsirics77
veterán
Nálam nem volt kérdés a vitara mert egyrészt 190+centi vagyok
Meg nekem sajnos nem ajánlott mélyen ülni meg alacsony kocsiból kiszálni eü probléma miatt.s-cross nekem nem is jött képbe,szép de nem fogott meg elsőre..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kornel
veterán
Ezt mondom én is, de ugye van aki jobban tudja.
Mint mindent 😂Coolboy: egyszer volt akcióban 2,5, utána 2,8 körül adtak, gondolom most kifutóban beszeraron meg akarnak szabadulni a keszletektol.
***Nalam pont az ülés magasság maxra állítása segít az osszes suzukiban, ezáltal érzésre nagyobb labteret lehet teremteni.
Krisztian: komolyan ide jársz kamuzni? 😂
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Ott van a mondandójában. "pláne ha hidegen"... Hidegen egy autó se szereti..
De mondjuk nem hiszem vagy nem tudom h pirosmezőt mennyire szereti a suzka... Az oké h 6-7ezerig elpörgetik de 7 fölött van asszem a redline.. Folyamatos redlinet gondolom suzik se szeretik.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tboldi
nagyúr
Nyilván nem gond, ha már üzemmeleg a motor, de bemondásra nem hiszem el senkinek, hogy nem hajtotta hidegen.
ilyet hülyék nem vesznek
Ebben sem lennék teljesen biztos.(#26961) kornelka: Nem sértődöm meg, és tudom, illetve tudjuk apummal, hogy a túl kevés km-nek is vannak buktatói. Nem tudok semmi konkrétat azzal kapcsolatban, hogy milyen rendszerességgel cserélték benne a dolgokat, de pont ezért megyünk megnézni élőben, plusz szervizes átvizsgálást is tervezünk, ha arra érdemesnek találjuk. Győr itt van egy köpésre Mosonmagyaróvártól (minden nap megteszem ezt a távot, igaz, vonattal ), nem vesztünk semmit, ha mégsem tetszik.
Amúgy van még kb. 300k Ft tartalék a vételár + névreírás mellett, hogy minden esetleges hibát megjavíttathassunk.Most ha valós 100k km körül találnánk jót, az sem lenne baj, de 200k körül és felette már kicsit neccesnek érezzük. Pár éven belül szeretnénk egy új Vitarát vagy S-Crosst, és akkor vagy a WR-t, vagy ezt az Ignist beszámíttatnánk, amelyik rosszabb állapotban lesz majd akkor. Értelemszerűen, ha az Ignis marad, akkor az lesz apum melóbajárós autója, amibe onnantól simán belemenne évi 25-30k km. Azért abban egyetérthetünk, hogy a sokat futott autókban már elég sok minden esélyes a cserére, és ő nem engedheti meg magának, hogy több napra kiessen a melóból, mert az autó a szervizben áll. Ezért nem lenne jó eleve sok km-rel nekiindulni.
Motorosként egyébként tisztában vagyok az időlimitekkel, a kétkerekűeknél általában mindent sokkal hamarabb le kell cserélni, mint egy autónál. A CB500X-emnél pl. fékolajat 2, hűtővizet 3 évente kellett cserélni. Az már más kérdés, hogy az utóbbit nem érhette meg...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az a "baj", hogy apum részéről nagy az elvárás, majdhogynem csak egy új autó felelne meg neki. Például ha már egy picit is meghúzták parkoláskor, már fordul is el tőle. Tőle származik a km-fétis is.
Másik probléma, hogy Mosonmagyaróvár és max. 100 km-es körzetében kellene találni, mert sok idő/pénz egy olyan autóért az ország túlfelére utazni, ami élőben nem is tetszik, vagy ha igen, akkor is el kéne menni többször az ügyintézés miatt.Ezek jelentősen leszűkítik a kört. A fenti feltételek mellett nem találtunk se 1.5-öst, se GS-t, se Sportot, ami megfelelne. A linkelt példány éppenséggel tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A szervizes átvizsgáláshoz is ragaszkodik, azt meg nem könnyű egy napra összeegyeztetni, pláne hétvégén.
Néha úgy érzem, hogy rosszabb vele autót nézni, mint ruhát egy nővel.
válasz a szerk.-re: Nekem nem tűnik olyan rossznak, de majd élőben meglátjuk, ha megyünk holnap.
[ Szerkesztve ]
-
CsakEgySrác
csendes tag
Ez sem ér akkor sokat? Amúgy eddig én sem láttam sok wagonrt az utakon, parkolókban, de mióta rá vagyok állva és figyelem őket, azóta többet látok. Ott vannak mindenhol, csak eddig nem vettem észre őket
Tigi: Most ültem egy swiftben, hááát elhiszem, hogy minőségben minden jobb nála
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Elég lesz a 16" Ha össze is jön a dolog, akkor kb február végén tudom átvenni a kocsit. Jó lenne ha az alap 15"-ost télivel szerelnék, de erre kevés az esély. Úgyhogy vagy egyből eladom a gyári 15öst, vagy kivárok egy évet.
Amúgy ezt néztem ki, mert ez van 6" szélesben ET45-vel: [link] Igen... ku..v@ drága
-
Kornel
veterán
-
kunberci
aktív tag
-
domojko
senior tag
Ködlámpa beépítés projektben vagyok éppen. Ebben a faxsza időben addig jutottam hogy a lámpatestek a helyükön vannak. Sumo suzukinál vettem egy komplett szettet, kábelköteggel relével biztivel kapcsolóval szoval mindennel. A szépsége h semmilyen papírt nem tartalmaz a csomag. Sem bekötési leírás sem kapcsolási rajz, semmi. Dobtam egy email-t nekik h a dokumentáció lemaradt, kérem pótolják email-ben. Válasz: Nem tartozik semmilyen leírás ehhez a csomaghoz, autovillamosságisnál érdeklődjek. Mondom köszi.
Besz@rás h nincs hozzá semmi, bakker, manapság már az elemes távirányítós autóhoz is adnak, ehhez meg nuku.
No mindegy, kivettem a ködlámpa takarókat h nekiállok beszerelni. És itt el is akadtam hirtelen. Mivel nem bepattintani kell hanem hátulról csavarozni így egy kicsit macerás.
Sem előről sem felülről nem lehet sehogy sem hozzáférni. Kerékjáratnál a műanyag betét egy egységet képez, nincs kihagyva szerelő nyílás. Akna hiányában kénytelen voltam megemelni a kocsit, plusz leszedni a kerékjárati műanyagokat. Még így sem egyszerű mert b@szottul nincs hely. A bal oldali még csak-csak ment, de a jobb oldali az halál. Kb 3 cm-re rajta van az ablakmosó tartály. Csillag fejű csavarokat kaptam hozzá, mondanom sem kell h csavarhúzó nem fér be. Kapartam a fejem h most mif@aszt csináljak. Levegyem a tartályt vagy levegyem a lököst. Végül találtam hasonló méretű hatlapfejű önmettsző csavarokat, ezekkel fogattam fel csillagvillás kulcsal tökölődve.
Amit eddig leírtam kb 3,5-4 óra b@szakodás alatt sikerült megoldani. A lassú munkához ugye idő kell. Mondanom sem kell h közben csontá fagytam.
Szóval lámpatestek a helyükön, öröm boldogság. Kábeleket felcsatlakoztattam, majd rögzítettem h ne lógjanak oda ahova nem kellene.
Ekkor jött megint egy hideg zuhany. A relé a biztosítékkal nem ér el a relédobozig. Halleluja. Nem szeretném h kinn legyen szabadon a relé ezért szerettem volna berakni a helyére. De ez igy most nem jött össze elsőre mert rövid a kábel.
Szépen bezacskóztam h ne ázzon ne fázzon, és majd ha jobb idő lesz, folyt.köv.Akinek gyárilag van ködlámpa a suziban, hogyan van bekötve? Ha jol tudom akkor csak helyzetjelző felkapcsolása után szabad h működjön. Ha lekapcsolom a helyzetjelzőt akkor az első ködlámpának is le kell kapcsolódnia.
Még egy kérdés. A km óraegységben az első ködlámpának van visszajelzője vagy csak a ködzárófénynek?[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Igen, sprayvel próbálkoztunk de az azt csinálja, hogy cseppfolyósítja a párát az ablak belsején. Amit ha letörölsz letörlöd a "végőréteget", szóval igazán párás időben ez nem opció. Azért kérdeztem mert kíma nincs a gépben, mire bemelegszik a fűtés az azért sokszor sokk tud lenni.