Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz PeterPH #31049 üzenetére
Még annyit, mikor körbenéztem az autót úgy tűnt mintha egy kéttenyérnyi felületen hologramos lett volna a fényezés. Remélem rosszul láttam, de átadáskor alaposan át fogom nézni ismét.
Mit lehet ilyenkor tenni azon kívül hogy szóvá teszem. Orvosolható a probléma vagy ha nem kérjek árengedményt? -
SirKero
őstag
válasz PeterPH #31265 üzenetére
Nem az mondom,hogy hatóságilag kalibrált eszköz de nem is pillepalackról beszélek. Barkácsüzletben kapható méretezett 10 literes műanyag kanna.
Egyébként Én is úgy tudom 2L a legkissebb kiadható mennyiség[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Danex
addikt
válasz PeterPH #32170 üzenetére
Ha 8 évvel számolok a legvége oda jön ki ígyis úgyis de valóban, ezzel nem számoltam a TPMS-nél.
Sok-sok változó van, mert pl ha 20ezer futással számolok akkor pl a 4évszakot 2,5-3 évente már cserélni kell és így a cserélőssel szemben már kisebb lesz az előnye, sőt akár fordulhat is.
Grafikonból, meg így nézve, az 1felni vagy a 2 felni kb ugyan oda jön ki hosszabb távon, mert azért a szerelési díj is összeadódik + a felni is kophat a sok csere során.
Viszont a 4évszak talán csak ilyen évi 15K alatt érheti meg hosszútávon. De javítsatok ki ha tévedek.
-
Kornel
veterán
válasz PeterPH #32170 üzenetére
Egy Hankook vagy egyéb közepes téli gumi adott esetben simán rosszabb is lehet, mint egy prémium négyévszakos.
Sok-sok tesztet bújtam át, és viszonylag sok gumit is használtam már a sűrű autó cseréknek köszönhetően, így van némi első kézből szerzett tapasztalatom is.Nekem átlag évi 15k km lesz, de lehet meglesz a 20k is, mégse esek kétségbe, maximum nem 4, hanem 3 évig lesznek fent a Kleber-ek, amik elfutnak 55k km-t, ahogy a Michelin is elfut 56k km-t.
Neki ülök már, csinálok egy gyors számolást, illetve kapcsolni kellene ide, hogy hányszor lesz a működési tartományon belül az adott szezonos gumi, mert a januári 15 fokban már a nyári is biztosan jobb lenne, mint a téli...
-
Danex
addikt
válasz PeterPH #32170 üzenetére
Itt van elvileg a ~20K- hoz közelibb táblázat és a kitolt TPMS élettartam.
Mivel úgy néz ki a következő években 20K vagy afelett lesz az éves távom így a külön gumik maradnak. Az meg még eldől ,hogy külön felnis megoldás lesz-e az akkori anyagiaktól függően.
Viszont a tesztekbe belebújva, meg így utánaszámolgatva, ha ilyen 10K körül mennék akkor 4évszak lenne.
Bár simán el tudom képzelni, hogy 5-6éves korára autócsere lesz ott meg nem nagyon fizetik meg ,hogy van-e gumi az autón. De ez még messze van.
Köszönöm mindenkinek a véleményét
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz PeterPH #33062 üzenetére
Az is lehet, hogy valami "kiskaput" nyitva hagytak és azt szeretnék "bezárni", mert nekem egyelőre nagyon jól muzsikál.
szerk.: most olvasom, hogy hamarosan elérhető lesz az új.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Padre81
csendes tag
válasz PeterPH #34549 üzenetére
Ismét nagyon köszönöm a segítséget! Nem bírtam kivárni a hétvégét, és nekiálltam ma este, de sikerült! Android Auto csatlakozás működik gond nélkül (persze miután elmagyaráztátok az Android APK-s okosságot )
Spotify, Waze, telefonálás működik,de holnap majd egy munkába menet során tartósabban is kipróbálom. Úgy tűnik, hogy vagy a frissítés vagy az Android Auto miatt mind a zene, mind a telefonkihangosító nagyobb hangerővel szól, ami nem feltétlenül baj. Köszönöm még egyszer a segítséget!
-
dnelb
veterán
válasz PeterPH #35546 üzenetére
lehetne, de 6 milláert nem az. Nyugodtan olvasgass utána, nagy hype van körülötte, de felejthető autó.
vicces, itt pont egy Suzuki val szemben húzzák le a motor karakterisztikajat..
https://www.carthrottle.com/post/wq2k2d3/
egyébként csak azért tudom mert én is nézegettem már mire kéne váltani, de ez a 86 nem lenne nagy elorelepes 400on is csak 0.6s xxdd[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
D@ny7
aktív tag
válasz PeterPH #36534 üzenetére
Ezek szerepelnek a hivatalos oldalon:
Sebességtartó automatika (tempomat)
Adaptív sebességtartó automatika (tempomat)
SebességhatárolóGL+ tól felfelé mind benne van, kivétel az adaptív sebességtartó autómatika, mert az GL+ esetén csak akkor ha 4WD hajtás van benne.
Viszont Tolatóradar csak GLX esetén van elől és hátul is, alacsonyabb felszereltségnél egyáltalán nincs.
-
IreN!CuS
őstag
válasz PeterPH #37104 üzenetére
"""""Papíron""""" nem fogalmaztam meg jól. Arra gondoltam, hogy mérni fogom minden tankolás után - egy ideig - mennyi az annyi már csak azért is, hogy lássam mennyit csal a fedélzeti.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
HKorn
addikt
válasz PeterPH #37777 üzenetére
Ez tényleg jó, köszi.
Azért nem kicsit drágult az 1.6 GL+ -> 1.0 GL+ vonal, 260 ezer forint. 1.4 GL+-ról nem is beszélve.
Sőt, anno én még akcóban vettem az 1.6 GL+-t 4.14M-ért téligumi garnitúrával.
Már csak azt lenne jó tudni, hogy milyen új extrákat kapnak a felszereltségi szintek.
Run&Ride
-
tomi5244
őstag
válasz PeterPH #37777 üzenetére
Jól látom, hogy 50e Ft difi van Vitara és Scross között?? Tény, hogy megoszlóak a vélemények a külsőt illetően, de ezek után ki az aki Vitarát vesz?? Már bocs, vitara is pöpec tudom és nem is vitatom, de az scross egy szinttel feljebb van, ami úgy látszik az áron nem nagyon érződik meg.
-
HKorn
addikt
-
blakey
titán
válasz PeterPH #41518 üzenetére
Amikor átvettem az autót, első beüléskor már ment is be a kártya, akkor 830-as szoftver volt fent és emlékeim szerint már akkor ott volt a navi rész de már nem tudom ellenőrízni. De a biztos az ha megnézi a szervizmenüben az adatokat, ha OK van a GPS mellett akkor nincs gond.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz PeterPH #41539 üzenetére
Még nincs döntés, de a Baleno tűnik befutónak GL felszereltségen. A gyári navis infotainment nem hiányozna igazán, mert láthatóan ezek egy 10 évvel ezelőtti belépő tablet szintjén mozognak. A hátsó elektromos ablakok, az adaptív tempomat és 1-2 biztonsági funkció viszont jól jönne. Esetleg tolató radar és kamera.
Persze lehet hogy mire döntök, már nem lesz eladó Baleno.
Az Ignis formája nekem nem jön be, ráadásul ha annyira kis autó is megfelelne, inkább vennék egy Aygo-t, gyengébb motorral. A S-cross a kinézete és ára miatt is kiesik, a Vitara meg az ára miatt és azért is mert pár percenként az jön velem szemben az úton. Hiába néz ki szerintem is jól, sőt talán a Suzukik közül a legjobban az tetszik, de túl sok van az utakon és még több lesz. Ez a népautó szerep átka. Egyébként talán a garázsba sem tudnék vele beállni a magassága miatt.
A Swift marad B tervnek a Suzukik közül. Más gyártóknál meg a Yaris, Clio, Corsa. A Suzuki az alapmotorjával kiemelkedik az egész mezőnyből.
Külön probléma, hogy a Vitara és az S-cross kivételével nincs a Suzuki szalonokban más, szóval nemhogy a tesztvezetés nem jöhet szóba, de még élőben se lehet megnézni az importált tipusokat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
hcs57
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen