Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz kenguru99 #20597 üzenetére
De így fogom gondolni.. Mivel tudom,hogy akkor már nem leszek képes oly módon koncentrálni az útra mint 20-50 évesen, nem tudom helyesen ilyen korban kezelni az autót, illetve reakcióidő is nő hatványozottan..
Én 60-65 fölött nem nagyon akarok már vezetgetni.. Akkor már kb semmi dolgom nem lesz,hogy autó az létfontosságú legyen.. Levitetem magam bevásárolni 1 hónapban 2x taxival vagy gyerekeimmel ha lesznek..
Nem erőlködök mint most az öregek nagyrésze a ticoban,matizban, meg a régi gl swiftekben..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
HUNPSP
aktív tag
válasz kenguru99 #21380 üzenetére
Konkrétan azt is játszhatnánk, hogy ki talál több Swiftet és Ignist egy képen... Itt a saját kép amiről írtam, köztük áll az enyém is.
Ez pedig az Asia center parkolója, pár Suzuki szintén rejtve van a háttérben...Szerk.: igen, köszönöm a válaszod roberto, amit kérdeztem Hankook az vadonatúj gyári, így lenne 11e/db felni nélkül. Szerintem akkor ez marad a vélemények alapján.
Belső bal kilincset 1200ft/db áron szereztem, ez is majd jövőhét elején lesz megcsinálva a téli gumi felszereléssel együtt. Találtam eredeti Swift tárcsákat is, a 4db volt 12.000 postával együtt, ezek gyáriak, egy 2003-as Swiftről valóak, ezzel gurult ki az előző tulajdonos a szalonból. Ez a fajta dísztárcsa, újra festve, lakkozva, tényleg gyári állapotban. Nekem ennyit megért a 4db patika állapotban, habár lehet beteg vagyok.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
nagyúr
-
PeterPH
senior tag
válasz kenguru99 #39136 üzenetére
Az attól függ, mit értesz gyári szerelésű alatt.
A gyárban biztosan nem fogják felszerelni, minden megrendelt extrát a szalon rak rá a beérkezett autóra.
Ha volna is "gyári", katalógusból rendelhető horog, akkor az - hasonlóan pl. a tetőcsomagtartóhoz - valamely ismert gyártó átcimkézett terméke lenne. -
dethroner
veterán
válasz kenguru99 #39376 üzenetére
Én is úgy látom, csak GLX-ben van [link]
(#39383) tomi5244 Az eladott Subaru Forester 2 literes TD 130-nál 2500-at fordult. És mindezt néma csendben, klíma maxon és ha gázra léptél, még belemélyedtél az ülésbe
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Agent T
tag
-
dethroner
veterán
válasz kenguru99 #39572 üzenetére
Egyszer hallottam egy ismerős szerelőnél egy beszélgetést erről. Azt mondták a papír Swift váltóját be beapplikálni a vasalóba, de ki kell bontani a házból, mert azzal együtt nem fér be. De ház nélkül pont bele illik
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz kenguru99 #41587 üzenetére
Értem, hogy miért akaszkodtak rá az autóiparra és mára szerintem sokat is tettek az ügyért, de ahogy nemrég rámutattak több cikkben, úgy néz ki, hogy a repülés és hajózás nagyságrendekkel több szennyezést okoz hozzájuk képest és az EU illetékesei elfordítják a fejüket. Ráadásul nem csak sokkal több CO2-ről van szó, hanem olyan szennyező anyagokról, amiket autók esetén nincs értelme mérni. Pl. a kéntartalma a hajóüzemanyagnak akár többezerszerese a benzinhez képest, ami jó kis alapanyaga a savas esőknek. Épp azért használják a hajók azt az üzemanyagot, mert szárazföldön be van tiltva. Ránézésre olyan mintha szurokkal tankolnák a hajókat. Olyan sűrű, hogy melegíteni kell már tankolásnál, hogy elég folyékony maradjon, illetve szintén fel kell melegíteni elégetés előtt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
gurabli
senior tag
válasz kenguru99 #42790 üzenetére
155/65 R13 van, az lenne a gyári. De abból nincs is Nexen, sőt alig valami. Ellenben 155/70 R13-ból van, többek között a már említett Nexen is. Igazából a legjobb méret érdekelne, szerintetek?
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Hego
tag
válasz kenguru99 #43524 üzenetére
Értemén, hogy jó látási viszonyok között kell használni, de nagyon sokan elfelejtik felkapcsolni a lámpát, mostmár sötétben is, talán mert a digitális műszerfal mindig világít.. Szóval szerintem igen is kötelező kéne hogy legyen a hátsó menetfény is.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kenguru99 #43569 üzenetére
Okés, akkor tévedtem, de itthon a legtöbb japánautó szalon alkatrészellátójában elérhetőek, valószínűleg ez kavart meg...
Én személy szerint a JakoParts-al és az Aisin-al meg voltam elégedve és azok tuti utángyártott alkatrészek. A Nipparts-hoz nem volt még szerencsém, de több toyotás ismerősöm esküszik rájuk, a japanparts meg úgy tudom britt import és ott is raktak össze több japán autót (amennyire tudom azoknak az alktrészeivel a japanparts megegyezik). Én még azt is meg merném kockáztatni, hogy szállítanak be, csak abba az alkatrészbe nem a saját márka, hanem az autógyártó márkája van beleütve...@dethroner: Igen, ez sajnos szinte minden autóalkatrészre igaz kb '92 óta. Azért ügyeskezű és leleményes emberek a "gondozásmentes automataváltót" is fel tudják újítani... Szóval tuti van rá mód, kísérletezni meg szabad, max veszel újat. Én csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy a mérleg két serpenyőjében mi van. Az egyik oldalon a gyári alkatrész (csak hasra ütök) 25ért, vagy van a kínai 14ért. Ha ehhez hozzáveszed hogy a gumiszerelés díját, úgy már elgondolkodtató, plusz azt a rizikót hogy beletörik a szelepet. Kinek mi mennyit ér meg, én inkább most költök el picivel több pénzt (persze ha van, mert ha nincsen ugye akkor nincs mit költeni...), és évekre le van róla a gond. Elméletileg mondom, de ugye a telep 5-6 éves élettartama alatt pont egy garnitúra gumi fogy el a felniről, szóval akkor kell cserélni amikor a gumit is ideális esetben.
@Mindenki:
Tegnap fura dologra lettem figyelmes a Vitarában (bár lehet csak a szemem káprázott a fáradtságtól), de mintha a váltó felett a sárga utasoldali légzsák visszajelzője nem világított volna. Ilyet tapasztalt valaki? Lehet csak a No.1 magyar utak miatt lerázódott egy csatlakozó? Reggel lementem, beindítottam és világított, de esküdni mernék rá hogy tegnap este hazafelé menet nem...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kenguru99 #43575 üzenetére
Na az Aisin-t nem tudtam hogy gyári beszállító is, a Denso-t meg a Bosch-t tudtam.
@eami, @SirKero: Köszi az infót, a másik kocsiban folyton világít, nem is értettem miért...
@dethroner: Nem egészen értem a kérdésedet, szerintem tök8 neki melyik hova kerül. Nekem a téli szerelt szett nem volt jelölve, a nyárikat pedig leszedésénél megjelöltem szelepsapkával, mindig így szoktam kerékcserénél, mert így tudom melyik hova való...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Pist@bácsi
őstag
válasz kenguru99 #45163 üzenetére
Úgy tudom nem fél hanem egy év a szavatosság magánszemélyek között, de a bizonyítás a vevőt terheli. Bár ebben az esetben ez egyszerűnek tűnik, de a szakértői vélemény vagy az ügyvéd pénzbe kerül. Az értékre való tekintettel nem biztos, hogy kifizetődő.
Jelen esetben már mindegy, de a jövőre nézve a megelőzés az ami megéri. Ilyen korú autónál érdemes a típus hibáit megismerni, szakszervizben/szakemberrel megnézetni. Ez sokkal olcsóbb, még ha kidobott pénznek tűnik is ha elmarad a vétel.
-
peestike
senior tag
-
slett27
addikt
válasz kenguru99 #68900 üzenetére
Fényezés. Egy autófényezőé lehetett az autó fiatal srácé és nem tudom ez vizsgamunka lehetett vagy unatkozott. De értelek. Vagyis akkor én olyan 300e-re tippelek.
"A futóművet, gumikat kell átnézni ha nem érzed biztonságosnak."
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Gyöször
senior tag
válasz kenguru99 #68900 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem ismered az előzményeket. Srác 180al szeretne bevenni hajtűkanyarokat, nagy gáz kis kézi, tudod sportosan. Meg zavarja, hogy 180nál már nem húz az autó úgy...
Valószínűleg valamilyen verseny ignis futóművet kellene keresgélni hozzá, biztos van.
Slett: mutattad már eccer régen a gépet, azért hívom farkasosnak
U.i.: bocsi szeretek kicsit túlozni, de a béjembéket kivillogod a belsőből, ugye?
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz kenguru99 #68989 üzenetére
Az előző Lanciánk esetében elég egyértelmű volt keréklevétel nélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz kenguru99 #69159 üzenetére
Hát ja. Ez már az ős Swiftnél is így van. Volt olyan, hogy a hűtő lamelláinak a fele hiányzott, de a kánikulában a hőségben, akkor is szigorúan középen állt.
Bezzeg a Lada, főleg mikor combosabb motor volt benne. Ahogy jött az emelkedő, úgy mászott a hőfok is. Nyáron egy-egy hajtósabb Pécs-Komló esetén már igencsak magasan járt a mutató.
[ Szerkesztve ]