Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz Pist@bácsi #2345 üzenetére
''A Swift II nek az egyetlen baja a neve
kb 1 mill km -et vezettem csupa nagy kocsival, sokszor unom már, de a nejem Swift II -jét szívesen vezetem.''
Ez akár reklámszöveg is lehetne. -
divot
veterán
válasz Pist@bácsi #2347 üzenetére
Nekem már mindegy.
-
sasa311
veterán
válasz Pist@bácsi #2351 üzenetére
Főleg, hogy tök más, mikor egy autó betonfalnak ütközik és más, mikor egy másik autóval...
A gyerekülés-rögzítőért tényleg + pont jár? hogy ez mekkora marketingszemét....Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
st.hubertus
tag
válasz Pist@bácsi #2374 üzenetére
nem kell megkockáztatni, tényleg az. A kategóriájában nagyon rendben van, és ha az ár/érték arányon a használati értéket vesszük, akkor tényleg OK az autó, nem nagyon vannak olyan hibái, ami miatt rossznak számítana. Még a Totalcar sem húzta le a riportjában, pedig ők elég alapos munkát végeznek, ha tesztelésről van szó. (nézzétek meg a wagon r+ sport tesztjét, ott kapott a suzuki rendesen az arcába). Nem tudom, a jelenlevők között ült-e már valaki új swiftben, (én igen) elég kényelmes, olyan 206-hoz tudnám hasonlítani, és a műszerfal &kezelőszervek is rendben vannak. Persze nekem a Mini a szerelmem
-
tildy
nagyúr
válasz Pist@bácsi #2374 üzenetére
Hát ha a 3 milliós váltzatot nézed, akkor annyi árban már kapsz méretileg nagyobb, és talán jobb autót is.
Az alapáron tényleg eléggé verhetetlen, és abs, meg vezetőoldali légzsák (de lehet utasoldali is, ezt nem tudom) már ott is alapl megvan."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Pist@bácsi #2400 üzenetére
PEdig de. Pont divotét Mint mondtam , szerintem 2.6 lenne reális ár érte.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
dnelb
veterán
válasz Pist@bácsi #30058 üzenetére
istenem most komolyan megmagyarazod miért jobb egy blokkolt kerekekkel irányíthatatlanul csúszó autó mint egy kormányozhato? ezt a felengedest is megneznem a sok szajhostol, kizart dolog hogy veszhelyzetben amikor 0.5 másodperc van reagálni majd ti pumpalgatni fogtok... hahahahah
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz Pist@bácsi #30111 üzenetére
Köszi a választ!
Igazad van a gyári adatlap szerint: Jobb plusz (-+)
Most 55Ah van benne, de a gyári 40 A/h-46 A/h.
Elég ez vagy legyen a nagyobb 55Ah-s?Remélem hogy akksi mostmár, és nem indítómotor, bár kulcsot elfordítva kattogott az összes központi, nem volt áram, ebből gondolom.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
válasz Pist@bácsi #30113 üzenetére
Nincs mivel megmérjem, de bízom benne hogy akksi baj.
Ezt néztem ki méretek is megfelelnek, indítóáram is jónak tűnik: LINKMarad a hétfő, remélem elvisz a boltig.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Kornel
veterán
válasz Pist@bácsi #30138 üzenetére
persze.
nem a szokásos city szervós kisautós feeling.
komoly nagyon, Krisztián tud róla mesélni, hogy tudok vele kormányozni -
Kornel
veterán
válasz Pist@bácsi #30159 üzenetére
Legjobb autó.
Csak casco kell rá. -
Benhill
senior tag
válasz Pist@bácsi #38938 üzenetére
Hidegebb idő van, akkor valami másfajta hang is jön elölről alapjáraton, valamint ha váltásnál alacsony fordulaton vagyok, akkor is zörög valami elől illetve hátul is, csak sokkal hangosabb.
Ha bemelegszik a kocsi, akkor megszűnik a zörgés.
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39196 üzenetére
Nos, az a bajom, hogy csak -5 fok volt. Egyrészt. Másrészt fagyott már meg folyadékom, de a motor akkor is tekert. Őööö.....kettő van? Persze, logikus lenne, mert kétfelé kell vinnie a folyadékot....
Azért megnézem, nem fagyott-e meg tényleg. A tartályban tuti nem.Mondjuk reggel mentem vagy 80 km-et a verdával, nem kellett volna kiolvadnia?
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39198 üzenetére
Ah, értem. Köszönöm. Akkor ezt a lehetőséget is megvizsgálom.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39200 üzenetére
Azt sajnos nem tudom megtenni. Egyébként nem kellett volna kiolvadnia 80 km. után? Elég közel van a motorhoz
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39202 üzenetére
Köszi a tippeket mindenesetre
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39202 üzenetére
Szia, fagyva volt. Szerintem maradt egy kicsi a rendszerben a nyáriból, de kitolta magát. Köszi a segítséget
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Pist@bácsi #39205 üzenetére
Shellnél vettem, eddig sosem fagyott meg
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Zoleee83
addikt
válasz Pist@bácsi #39349 üzenetére
Köszi! Ebben a nagy Debrecennek nevezett faluban alig lehet ilyet találni.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
pjen
félisten
válasz Pist@bácsi #39359 üzenetére
Fűtés csap van,de azon kívül teljesen igazad van.
-
@tco@
aktív tag
válasz Pist@bácsi #39359 üzenetére
Szóval úgy gondolod akkor, hogy hidegre állítva nem lesz jelentősen hamarabb üzemmeleg a motor? Én úgy gondoltam eddig hogy melegre állítva kinyílik az adott szegmens, és több hőt húz át. De igazad lehet, talán tök hülyeség így melegíteni...lehet akkor 1-es ventin és feltekerve hagyom egész télen
Én ezen két cikk alapján szoktam vezetni hidegben: cikk1, cikk2, hátha valaki még nem olvasta őket, hasznos -
racerx
őstag
válasz Pist@bácsi #39359 üzenetére
NA ja, pont ezen gondolkodtam én is, mekkora lehet a fűtőradiátor felülete, talán 2 tenyérnyi..?? Kb minimális hőt "vesz el" a fűtőkörből, maikor rá van nyitva a külső levegő.. Talán -20 fokban lehet egy kis spétje ez miatt a melegedésnek, de egyébként szvsz szinte semmi. Ez ugyanolyan mint amikor télen letakarják a hűtő elejét, mondván hamarabb bemelegszik.. Max. ugye ha kinyit a termosztát, akkor jobban "visszahűti", vagy "átfúj" a hideg levegő a motorra menet közben, s ez is hűti.. Kb semmiség.. Ezekkel az ember szinte smmit se nyer.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pist@bácsi #39382 üzenetére
Nincs tapasztalatom vele, csak eléggé nyálcsorgatósnak tűnik egy automatával összeházasítva. Pályán csak beáll az ember tempomattal a kívánt sebességre és jóeséllyel csak kormányozni kell.
-
addikt
válasz Pist@bácsi #39382 üzenetére
Kifelejted azt a lehetőséget, amikor közel ugyanolyan sebességgel mentek. Meg aztán személyautóval is van bőven olyan helyzet, amikor nem tudsz előzni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dnelb
veterán
válasz Pist@bácsi #40410 üzenetére
Miről beszélsz? Egy kategória típusban vannak, warm hatch és hot hatch. Ugyanannyira réteg mind2. Az ss mindig is azért volt csak warm mert gyenge a motorja, a többi kb rendben volt. Szervizes dolgot remélem nem gondoltad komolyan, ez már nem m16a motor, ugyanannyi esélye van a szétesésre mint az ecoboostnak. Nem tudunk róla semmit. Az STben lévő alapvetően egy jobb motor, nincs annyira szetfaragva, több a tartalék.. Suzuki lusta volt kifejleszteni egy normális motort, könnyebb volt a vitara swap, de így meg egész egyszerűen nem ér ennyi pénzt. Én imádtam a sportom de ez most nem jött össze. Kb 4.5m körül kéne adniuk. Vitara 400m 16.3s sport meg 15.8s? Legjobb úgy promózták instan hogy mostmar belép ezzel a hot hatch kategóriába.. Erre 0.3 s-el megy jobb időt mint a szívó előző ss. Nevetséges.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Pist@bácsi #40413 üzenetére
Nem keltettem prémium látszatot, annyit írtam beltér, futómű stb kategóriával feljebb van, amit nem tudsz cáfolni, ez tény.
Nem siklottam át semmin, én írtam 2 éves ST 4.5m még garival, 20-40k km-el. Te jöttél az új árak nézegetesevel, nem én.
Látszik nem volt hot hatched, nem írnál ilyen hülyeségeket. Ilyet azért veszel hogy járjál pályanapra, gyorsulni, szerpentinezni. Kutyát nem érdekli a hétköznap. Kompromisszum van, lemondasz a kényelemrol, zajosabb stb, ezért élvezhető. Az a baj te autó szempontból közelíted meg, én meg onnan amire tervezték. Ezért nem érted mi a gondom vele. -
Hego
tag
válasz Pist@bácsi #40424 üzenetére
Swift Sport se tartja jobban az árát. Ez rétegautó, szerintem elég nehéz eladni. Am 4,59M-ért van swift sport használtan. 1.4T fél éves.. 2000km..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
hundai
aktív tag
-
ncc1701
veterán
válasz Pist@bácsi #42870 üzenetére
Wd40-el befújva tökéletes.
Más. Volt itt szó az emelt fényű izzókról. Asszonynak kicseréltem osram nightbrakerekre, és nem vette észre. Mikor kérdeztem, h van-e valami változás, akkor mondta, h mintha jobban világítana, de ha igen, akkor is csak minimálisan.
-
privatposta
tag
válasz Pist@bácsi #43448 üzenetére
köszi a választ!
Igen, én is javítottam már pár autót, de ez tényleg érdekes.
Első gondolatom az volt, hogy olaj kerülhetett a tárcsára. Viszont még akkor is lenne valamennyi súrlódás. Lehet hogy amikor tönkrement, volt valami hangja, de most jelenleg teljesen csendes.
Második gondolatom, hogy a lapos acélrugók benyomódva maradtak. Azt hiszem ez lesz a megoldás. A kinyomócsapágy és a visszahúzó rugó működik, de a lapos tányér rugó "bent" maradt... -
Dvix
senior tag
válasz Pist@bácsi #44994 üzenetére
Igazad van megpróbálom ez alapján mérlegelni!
(#44995) ncc1701 nem érted. Én azon akadok ki h ezt a fost képesek, hybrid hajtásnak nevezni Ettől még nem pártolok el a Suzukitól, de nyílván új autót így nekem nem éri meg náluk venni a jövőben szerintem. Ennyi...mérlegelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Pist@bácsi #45046 üzenetére
Tudom, ezért írtam a többi helyzetet, az autópályás dolgot meg csak azért említettem, mert sokan abban a tévhitben élnek a gyártó sugalmazása miatt, hogy ezek a kis autók lepkefinggal is elmennek. Pályán eléggé kijön a magas és meredek szélvédő átka.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
A swift anyagár 280k köröl van.
-
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
Pont most volt TC-n cikk a ledes fényszórókról. Van aki javítja őket, de az sem olcsó mulatság.
[link]„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nagyúr
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
Meg ez igazán majd a másod-harmad tulajok baja lesz...
Nekik zsebbenyúlós lesz majd, ha bedöglik, de addig szuper.Vagy igen, addigra lesz aliexpressen is utógyátott... vagy "okosba" megjavítós olcsóság.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
beef
őstag
válasz Pist@bácsi #45166 üzenetére
Magánszemélynél 1 év, cégnél 2 év a szavatosság (ez utóbbi esetben a szerződésben eltérhetnek, de minimum ott is 1 év).
Az adás-vételi papíron ezért célszerű beleírni azt is tételesen, hogy milyen ismert hibákról tájékoztatta a vevő az eladót. Ez mindkét félnek érdeke, mert később elég nehéz megmagyarázni, hogy ki mit mondott. -
pjen
félisten
válasz Pist@bácsi #45189 üzenetére
Volvo busz tükör radiálon,tél közepén.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45232 üzenetére
Igen, elég ha az első szélvédőre van irányítva a levegő (Front világít) és be van kapcsolva a ventillátor, máris nem állítja le... De ezen kívül nincsen olyan körülmény hogy ne állítaná le, és ez igaz i30, Octavia, passat, Vitara esetén.
@dehtroner: Bizony, a Vitara-t az M3-ason elhoztam 130-140-el (óra szerint) 100+ km-t és a Szerencs utcához érve a start-stop le is állította a motort... a vörössen izzó turbó ellenére... A motornak abban a pillanatban (ami meg lett terhelve) elment a hűtése, kenése, és ez a környezetbarát!? "Te mond hogy rablótámadás a te hangod mélyebb... blaaah" A környezetvédelem mondvacsinált oltárán lassan a környezetet is feláldozzuk... csak jók legyenek a számok, az nagyon fontos.
@ncc1701: Ha 3 évre veszel autót akkor be sem kell melegíteni, csak a jobbat nyomjad hidegen is... Kérdem én (félve a választól) melyik a környezetszennyezőbb? 5 évente kukázni egy autót (mert ha eltűnik a használtautó felvásárló piac mert mindenki újat vesz ezen okok miatt akár hitelre is), vagy 1 literrel többet fogyasztani de jó lesz 10 évig? Ezt kellene mérlegelni, nem légből kapott számokat ráerőszakolni az autógyárakra...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45274 üzenetére
Olaj a turbó tengelyére be/kimeneti cső!? Az biztosítja a kenését és hűtését...
@BigBlackDog: Nem az a célja, hanem hogy irányítható legyen az autó, ha blokkol a kerék is leszarja (vagyis csak te látod blokkolni), de ha forgatod a kormányt akkor tudod kormányozni, ha vezettél már ABS nélküli autót akkor tudod miről beszélek, ha még sosem, akkor nem tudom ennél jobban elmagyarázni. Ott ha rálépsz a fékre és nyomod, akkor beblokkol és onnantól nem te kormányzol, hanem a fizika törvényei, mint a szánkót, ezért tanítják az un. rénszarvas manóvert úgy, hogy mielőtt kormányzol elengeded a féket, majd újra fék és megint elenged,manőverez és ismét fék. Javaslom hogy menjetek el vezetéstechnikai tréningre, megéri, sok dolgot elmagyaráznak és hidd el megéri, ha egy tükröt megmentesz egy S-Cross-on már visszajött az ára. Mi 3 évente megyünk, a cég beírat minket, aki kihagyja elveszik a céges autóját... és a sajátjával kell menni dolgozni.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45277 üzenetére
Nem tudom neked megmondani pontosan, mert szerencsére még nem kellett szétszednem. De akkor hol megy rá az olaj? Szárazon futna? Nem hinném. Vízcsőnek kicsit kicsi az átmérője, nem? Majd még keresgélek, hátha találok egy jobb képet róla. A tetején a WGV csücsül, az biztos, eléggé vékonyka az állítókarja, remélem nem lesz hajlamos a felakadásra...
Arra gondolsz hogy a turbóról lejövő forró vizet leküldi a blokk-ba és onnan majd a vízpumpa elintézi? Érdekes megvalósítás, de nem rossz, bár én ennél nagyobb hőcserélőt kerestem eddig...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45281 üzenetére
Nekem is, ezért furcsálom amit spirit007 írt a vízhűtéssel kapcsolatban, de még azt is el tudom fogadni h tényleg van egy pici szivattyú és azért van a leömlőre csavarozva, mert így a blokkal (hengrefejjel inkább) azonos (kvázi azonos) hőmérsékletre kerül, amit pedig a keringő víz hűt...
Azon a két lukon a turbó tengelye kapja a kenést (motorolajat) látszólag, a hűtését pedig a levegő és az olaj végzi meg ugye a közvetve a motor hűtése.@tboldi: És mindegyik csak a csapágyazáshoz? Én valami akkora cuccot vártam volna mint az intercooler hűtője a bömbikben. Vagy az úgy örökélet+5nap!?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
racerx
őstag
válasz Pist@bácsi #45274 üzenetére
Vízcső
-
tm5
tag
válasz Pist@bácsi #45449 üzenetére
Gumisnak biztos jó a teljes készlet, de nekem eből csak a sárgák kellenének.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #45469 üzenetére
Igen, szerintem szerencse is meg az is hogy akkoriban nem iagzán verettük 150-el a pályán, mert (igaz gyerekként) de a '80-as években már éltem és emlékszem hogy a 105L Skoda (a lopakodó villám ahogyan édesapám hívta, Isten nyugosztalja) 80 fölött szét akart esni, 120-nál sokkal többet meg kizsírozott szakadékban zuhanva sem tudott a 4-es váltóval. A lényeg hogy az egy más világ volt.
Mi azért landoltunk az árokban, mert a durrdefekt kitépte 200-nál a kezemből a kormányt, lerántott balra a fűbe a belső sávban és reflexből elrántottam a kormányt h ne szakítsuk át a szalagkorlátot, ezért keresztbe fordultunk, bukfenceztünk balra 3-at majd amint újra a talpán volt kicsúszott a leállóba a kocsi és a padkán megakadva borult az árokba... a tetején állt meg a menetiránynak háttal. Gyakrolatilag a felismerhetetlenségig összetörtem azt az alfát, pedig két kézzel fogtam a kormányt és akkor már vezettem vagy 3-4 éve napi szinten. A sors iróniája hogy az a 156-os nem az enyém volt, hanem az ismerősömé (akkor még csak a kollégám volt), azóta jóban vagyunk, de még hónapokig rémálmaink voltak utána. Azért kétkilónál akkorát perecelni, csoda hogy életben maradtunk, ő agyrázkódást szenvedett (eszméletlen volt amikor megálltunk), nekem megrepedt 2 bordám és betört a fejem és én is alig voltam magamnál. Megbüntettek 800€-ra közútiveszélyeztetésért és még plusz 400€ volt az autópálya rekonstukciója és a roncsok eltüntetése.
Mindez egy durrdefekt miatt, amit nem tudjuk mi okozott, a rendőrök is értetlenül álltak a dolog előtt, helyszíneltek, vizsgálódtak, majd azt írták a jegyzőkönyvbe h ismeretlen okból defektet kaptunk és lefutottunk a padkára. Felelősségre nem vontak senkit, de magunkon kívül még 2 autóban tettünk kárt, igaz azok kisebb károk voltak.Az ilyen megtörténik, ez ellen semmi sem véd meg és tudni kell továbblépni rajta.
Nem ezért vagyok a teljesértékű pótkerék mellett és belátom h ritka az ilyen defekt, de én mint fentebb is írtam másképpen állok a dologhoz, a pótkeréken van hogy 60-70km-t is elmegyek mire el tudok menni a javítottért. Az én gumisom annyira leterhelt (mindig), hogy őt kivárni egy élet, jobb ha otthagyom és majd szól ha a srácok végeztek vele és vihetem.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
válasz Pist@bácsi #45480 üzenetére
Értem igen
-
dethroner
veterán
válasz Pist@bácsi #47396 üzenetére
Tud ám mocskos nagy párát képezni ha lezárod szellőzőt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz Pist@bácsi #47545 üzenetére
Szalonból téli gumi felniken valami 260e volt anno. Tudom, mert a haver megvette.
-
ncc1701
veterán
válasz Pist@bácsi #47772 üzenetére
Nézd, én elég erős ember vagyok, de tényleg. Huszon éve gyúrok. De nem tudom arrébb tolni az autót, ha sebességbe hagyom. Ha jót akarsz magadnak, akkor nem rángatod feleslegesen a kéziféket, hanem sebességben hagyod. Ha nagy a lejtő, akkor meg a padkának nekikormányzod az első kereket éles szögben. Ez többet ér, mint bármilyen fék.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Pist@bácsi #47772 üzenetére
Rugóerőtárolós rögzítőfekre gondolsz?
Amúgy azokat ne keverjük ide, főleg a legfekeset... Tudod, az ifat ha leparkolod a tenger fenekére egy buborék sem jön fel, de reggelre akkoris elengedi a levegőt.
Azoknál még az is egy plusz ugye h levegő nélkül nem mozdul... Az USA-ban meg főleg mert ott még un. Clutch-brake is fogja a kihajto tengelyt...
Akkor van ciki amikor el van kopva a kuplung, ezt tapasztalatból tudom sajnos, ha nem vagyok észnél odanyom minket a corolla egy nagykapuhoz...
A hátsó kerekes autók többségében az elsőket fékezi a kézifék, van amelyikben nem...C+E-n tanultad vagy belföldin h ekkel is rögzíteni kell a szerelvényt bizonyos %-nal meredekebb lejtőn, külön a gépest, külön a potot, a buszt is, a csuklóst elől hátul.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Pist@bácsi
őstag
válasz Pist@bácsi #47775 üzenetére
A járdaszegélynek kormányzást úgy célszerű csinálni, hogy orral emelkedőnek felfelé álljon az autó és hátra gurulva kormányzod neki. Így elinduláskor eleve jó irányban áll a kerék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külpolitika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Óra topik
- További aktív témák...