Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz HUNPSP #19800 üzenetére
tankolj nyugodtan bele bármilyen benzint, omv, shell, stb. mind jó bele, nincs extra igénye.
én első olajnak beleraknám az eneos sustina 5w40-et, kicsit drága, de az biztos eltünteti a motorból a lerakódásokat. (én is ezt fogom rakni bele most)
amúgy pályán meghajtod egyszer kétszer, 4000 rpm körül már szépen ki kell, hogy kormolódjon.egyébként meg sok jó utat a kocsival, vagy mit szoktak ilyenkor kívánni
mod: sok balesetmentes km-t
-
roberto211
őstag
válasz HUNPSP #19800 üzenetére
Azt mondjak 3ezer fölött elég de a biztos a 4-5ezres fordulat pld valami adalekkal(spuri) 125ml.
Olajból sokan 10w40 et tesznek bele , ha bírja a moci nyugodtan mehet bele 5w40. Nem sokkal drágább.
Benyabol sztem tökmindegy csak ne ósanos. Kikormolasnal mondjuk tennék bele 100ast utána jó a 95. Én MOL meg lukoilnal szoktam mostanában tankolni. Sztem jók.
Mod: Gyere te is a talira,aztan megmutatod.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz HUNPSP #20677 üzenetére
Ajtónál a kilincs szokott sokszor eltörni valószínűleg a felső műanyag "pöcök" tört el azért lóg.
Kb 500ft de akkor egyúttal vegyél új kilincskeretet biztonság kedvéért mert nagy eséllyel ha lefogod szedni akkor eltörik mivel elég vékony es törékeny anyagból van.Mögötte a zár"rudazat" van. 2 vékony fémrúd szerűség. Bele van pattintva a kilincsbe. Ezzel nyitod/zarod.
Gyári dísztárcsa nagyon ritka,ha van akkor is aranyáron. Én vennék helyette egy szép könnyűfém felnit.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kenguru99
aktív tag
válasz HUNPSP #21372 üzenetére
"A Suzukisok, pláne a Swifttel rendelkezők szeretnek egymás mellé állni? "
Akkor mit szólsz ehhez:? -
roberto211
őstag
válasz HUNPSP #21401 üzenetére
NA grat akkor. dísztárcsákhoz, bár őszinte leszek nekem nem tetszik. De ugye nem is nekem kell tetszeni
Én is akarok majd dísztárcsát de valami felni jellegűt ami teljesen eltakarja a lemezfelnit .
Hankook gumik jók lesznek..
Kilincset meg te is letudod cserélni nem nagy bűvészet,ahhoz nem kell várni.. . Én is bal első kilincset cseréltem anno mert régebben sikeresen eltörtem.. Másikat is kéne mert azt egy normálatlan törte el alul a rugót leszakította a műanyag pöcökről de mindig elfelejtek hozni bontós cimborától.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Reaper
őstag
válasz HUNPSP #21883 üzenetére
Nekem pont ez volt a bajom, én is néztem azokat a pogácsákat vagy miket, de mivel eléggé megváltoztatnák a rugó karakterisztikáját, és meg volt az esély, hogy rosszkor fog rosszul viselkedni az autó, ezért inkább vettem bele 4 "ültető" rugót. 4mm-t ültet, de progresszív, minél jobban nyomódna össze annál jobban ellenáll. Azóta jó sokat mentem már vele, 4 fővel, +megpakolva, és egyszer sem húzta a seggét úgy mint régen, sőt fel sem ütött, csak persze kicsit alacsonyabb és keményebb lett. Nekem ez a megoldás vált be. Másik lehetőség, hogy elviszed a mostani rugókat felkovácsoltatni, lehet ér valamit, de azokkal nincs tapasztalatom.
-
-
Kornel
veterán
válasz HUNPSP #22445 üzenetére
6 liter télen teljesen jó, ne parázz.
de pontosan mérni csak teli tankra tudsz, lehetőleg ugyanazon a kútfejen tankolva.hány km-t mentél az olajjal?
biztos eredeti az olaj?
ha olyan 1000 km-en megeszik 2-3 deci olajat, azt még nem mondanám nagy bajnak, töltsd most fel max-ig, de vízszintesben legyen az autó, és mindig ugyanott nézd akkor a szintet, és olyankor, amikor már lecsepegett az olaj.
Nézd meg 1000 km-enként, és ha fogy, tölts utána mindig max-ig, és akkor be tudod lőni, hogy mennyit eszik belőle. -
Motion_Blur
félisten
válasz HUNPSP #22546 üzenetére
Köszi.
Érdekes, nekem pont a teszkós Shell-t ajánlották, sőt szakmában dolgozó ember mondta azt hogy kifejezetten ennél a kútnál tankoljak mert viszonylag új kút és új a tartály is amit egyébként ugye bizonyos időszakonként mosni kellene de mindenki szarik rá.
Sőt, olyat is olvastam rogobós topikban hogy ahova jártam évekig MOL kútra tankolni, kiderült hogy megfingatott egy robogót az ottani benzin, a szerelő látatlanban rákérdezett hogy ugye azon a kúton tankolt... stb.. nekem meg évekig semmi bajon nem volt ott.
Igazodjon ki az ember...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
_ocsisajt
őstag
válasz HUNPSP #22556 üzenetére
koszonom szepen, de miutan felkeltem (tegnap 24-es szoli rulez) du 1 korul megneztem a tartaly aljat es nagyon gyaszos volt a kep... hirtelen felindulasbol felhivtam a nem messze levo autoszerelo muhelyt rakerdeztem es tudtak egybol fogadni, gyorsan kellett a javitas, mert az hagyjan, hogy most tikk-takkban jarok vissza melozni, de meg du. kellett az auto ujra, igy rendesek voltak megoldottak (atmenetileg*)
*korbetelefonalas utan (vagy csak januarra volt rendeles, vagy bezart mar az alkatreszbolt) ugy oldottak meg, hogy a ket motoros gyari megoldasbol az eloremeno tropara ment, gyak. szetrohadt, de a hatrameno priman mukodik meg es atkotottek meg a likas csovet (Az is volt) is megoldottak... 8K-t fizettem, de szerintem jol jartam, mert ad1: kell az auto egyfolytaban ad2: unnepek are coming ad3: fogok latni legalabb elore (hasot ugy sem hasznalom csak a sima lapatot)
azert koszonom szepen!
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
Doze
aktív tag
válasz HUNPSP #22836 üzenetére
Nem tudsz mit csinálni, ha az adásvételiben benne volt hogy "állapotnak megfelelően"-vagy valami ilyesmi , masrészt a kereskedő sem lehet atyauristen, aki mindenről tud... nem védem, de ő simán mondhatja ezt.
Egyébként az autó füstöl? A kipufogón nincs fekete korom?, mert ilyen mértékű olajfogyás mellett már mindenre kiül a koksz. Ha nincs olajfolyás a blokkon, és ennyit bezabál belőle nem feltétlen jelent motorcserét. Szerintem gyűrűzni kell, vagy a szelepszár szimeringeket cserélni... olcsó alkatrészek, max a szerelés ami húzósabb lehet. De a 50-60k-tól jóval kevesebb...
Egyébként mennyit eszik? Hogyan megy? Gyengusz nagyon?, a legegyszerűbb módja hogy megtudd mekkora a baj az a kompresszió mérés.. nem tudom mennyit futhatott valójában, de nem is számít, ha nem csörög mint a fene akkor a mechanika jó, max tényleg széjjel vannak kopva a gyűrűk, (de már az is lehet hogy letapadtak mint állat)
Egyébként ha csak szökőévente cseréltek benne olajat, (mint haveromék 70.000km után ) , akkor sem adja be kulcsot, ma is vígan használják, ha meg nagyjából cserélgettek benne olajat, tuti nem cserés a blokk... régi swift inkább kirohad alólad mint hogy a motor szétperegjen
[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
válasz HUNPSP #22988 üzenetére
Szerintem bőven több lesz az mint 15. Az alkatrész olcsó, viszont eléggé meg kell bontani a motort. Az enyémnek is ez volt a baja, én nem szereltettem meg. 2,5 év és 15 ezer km alatt nem vettem észre változást. Töltögettem az olajat oszt' annyi
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
-
roberto211
őstag
válasz HUNPSP #23457 üzenetére
Nekem is anno ez volt az ablaknál hogy mire 21esen végigmentem addigra az ablakot annyira szetrazta h kijött a sinbol. Aztán megoldas ajtokarpit le , meleg mososzeres viz ,akkor a szerkezetet fektisztitoval tisztítani plusz én vegigfujtam a síneket is. Utana a gumit végignézni h hol gyurodott hol jott ki. Megigazitani es belefujni csomo szilikont. Ami tartja az üveget az a sin pld vezetolesnel ajtó jobb oldalának azt meg odabilincseled erosen valamihez h szorítsa az ablakot es ne lotyogjon mint minden régi suzukiba. Nekem azota jo.
Ahol találkozik a két gumisín ott szokott gebasz lenni.Ajtó meg passz. Vagy a zár vagy a kilincs ,stb megkell nézni karpitlevetel utan mi szorul mi nem.
Kuplunggal meg ne foglalkozz amig mukodik csak akkor nax ha mar alig veszi be a sebességeket. Akkor beledobsz 14k ert egy valeot es megint jo. Én hulye egyszer annyira "kuplungoltam" hogy a gumi helyett (volt 2 rossz gumim)a kuplung égett de vagy egy hétig ereztem a szagot. Utana elmult aztán semmi baja nincs.
Arrol meg ne álmodj hogy egy 15 eves autóval sose lesz semmi. Addig örülj velem egyutt amig csak ilyen kis dolgok vannak. Nezz at par automarka topicba (direkt nem mondok nevet ) hogy ott miket szoktak bajlódni a 10-15 eves autókkal. ) Nekem is most van feltengelycsuklo cseren lesz egy 20as max de meg mindig kissebb tétel mint egy notorgeneral stb stb.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz HUNPSP #24221 üzenetére
Nekem egyszer sz.rul centrírozták, akkor rázott 100 környékén (régi swift). El kéne vinned olyan gumishoz, ahol foglalkoznak felnijavítással, lehet, hogy görgőzni kell.
Nekem kicsit most tele lett a hócipőm a gumisokkal amúgy. Gumist is nehéz értelmeset találni, ahogyan autószerelőt / villamosságist / lakatost stb... Sok a kókler idióta. -
addikt
-
Motion_Blur
félisten
-
őstag
válasz HUNPSP #24458 üzenetére
szerintem a 7 éves gyártású gumi nem problémás, ha amugy nem repedezett anyagában, vagy sérült (és a minta is jó még)
ha sokat jársz nagy sebességgel, akkor választhatsz valami jobb márkát is legközelebb, esetleg tesztek alapján
de átlagos, nem sportos használatra jó ez a gumi még szvszcryptot minden termékemért elfogadom