Új hozzászólás Aktív témák

  • kenguru99

    aktív tag

    válasz pjen #41422 üzenetére

    Szívesen leírom részletesen, hogy mennyi hülyeséget hordanak össze ebben a bejegyzésben. 1. valutáért lehetett nyugati kocsit is venni a konsumexen keresztül. 2. A trabant egyes burkolóelemei nem farostlemezből hanem duroplastból készültek. 3 8-10 éves várakozás idő sosem volt semmilyen autóra magyarországon a merkuros időkben. 4. A vételárelőlegre ( ami eleinte nem is 50 hanem 20 százalék volt) fizettek kamatot, igaz nem sokat. 5. A moszkvicsot pont azért kellett reklámozni mert a zsiguli mellett a kutyának sem kellett. Ezért hosszú várakozás sem volt rá. 6. 1975-ben nem volt eladási korlátozás az új autóra (azt 1979-ben vezették be). Valóban el lehetett adni felárral az új autót de ez az akkori szóbeszéd szerint 10-20 százalék volt. A duplája semmiképp. Végül csatolom a merkur 1975-ös tájékoztatóját, melyben láthatóak a szállítási határidők. Mint látható a trabanton kívül a leghosszabb várakozási idő 1 (azaz egy) év volt (az 1975-os évre vonatkozóan). Később ez sokat romlott de beszélgetés elején elhangzott 8-10 év nem fordult elő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák