Új hozzászólás Aktív témák
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Az új Suzuki vitarában lévő multimédiás egységről (rádió), hol találok neten bővebb információt?
Keresgélem a suzuki oldalán, de szinte semmi infó a tulajdonságairól.Köszi a segítséget.
-
-
D@ny7
aktív tag
válasz KubanitoS #35973 üzenetére
Szerintem már az előny hogy android fut rajta, már csak az alkalmazások miatt is.
Na meg ha esetleg usb-n keresztül plusz funkciókkal lehet ellátni, az se egy rossz dolog.
A garancia az tényleg kérdéses, ezért is írtam hogy az ebay és társai felejtősek.
Bár előbb magával az autóval barátkozom, hisz végső soron az a lényeg. -
D@ny7
aktív tag
válasz KubanitoS #35976 üzenetére
Amiket én használok a céges autómba (androidos gps tablettel): tunein radio, youtube, Igo, google maps.
Viszont abban csak egy egyszerű sony rádió van, és nem igazán akarok költeni bele, így maradtam egy wayteq X995 max-nál, de mivel elég nagy a szélvédő, elfér zavarás nélkül.
Na meg ha van benne wifi az számomra nagy előny, az online rádió miatt.Ha már itt tartunk, Igo elfut a Bosh gyári rendszerén?
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
A Suzuki vitara vészfékasszisztensével kapcsolatban mit lehet tudni?
Pár helyen olvasni olyan véleményt hogy indokolatlanul is fékez, pl egy aluljárónál stb.
Az mennyire igaz hogy ez a rendszer más a GL, GL+ és GLX felszereltségnél?
A suzuki oldalán elméletileg minden felszereltségben van vészfékasszisztens, de ott nem írják hogy különböző rendszer üzemel bennük. -
D@ny7
aktív tag
válasz PeterPH #36534 üzenetére
Ezek szerepelnek a hivatalos oldalon:
Sebességtartó automatika (tempomat)
Adaptív sebességtartó automatika (tempomat)
SebességhatárolóGL+ tól felfelé mind benne van, kivétel az adaptív sebességtartó autómatika, mert az GL+ esetén csak akkor ha 4WD hajtás van benne.
Viszont Tolatóradar csak GLX esetén van elől és hátul is, alacsonyabb felszereltségnél egyáltalán nincs.
-
D@ny7
aktív tag
válasz tboldi #36538 üzenetére
Pár perc netes keresgélés után elég sok megoldást találni rá, de ahogy nézem mind ideiglenessen oldja csak meg a hibát. Legtöbb helyen azt irták nincs is sok értelme foglalkozni vele, kitörlik.
Laikusként én úgy gondolom ez konstrukciós hiba
így lehet nem is olyan hülyeség az autócsere -
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már írtam ide, de most jött el az a pillanat hogy eljutottam odáig hogy megvegyem az autót.
Viszont jelenleg 2 típus között gondolkodom:
Vitara GL+ 2WD (4.3M,) , lenne még egy GL+ 4WD (5.0M) 1.6 szívó motorral mindegyik.
Vagy esetleg még gondolkodom az SX4 S-CRSOSS GL+ 1.4T 2WD (4.8M) motorral szerelt változatán.
Az árakat névre írva stb kell érteni.
Az lenne a kérdésem hogy mik a tapasztalatatok ezekkel az autókkal kapcsolatban?
Ha vitara mellett döntök, érdemes-e az összkerékhajtást választani vagy tök felesleges?
Nem kell félni aturbós 1.4-estől? Tényleg annyira lomha az 1.6 szívó?
Remélem lesz lehetőségem tesztvezetésre mindkettő típusnál, mert elég nehéz a döntés.
Mindegyiknél van pozitív meg negatív érzésem. Vitara jobban tetszik kívülről, viszont belsőben egyértelműen S-CROSS.A merkantil bankos hitellel kapcsolatban esetleg valami tapasztalat valakinek?
Picit kriminális hogy ha készpénzben szeretném kifizetni az autót akkor nem érvényes az akciós ár, csak listaáron vihető el (plusz 7-800 ezer ft) . Mivel nincs autóm az autócsere program se jöhet szóba. -
D@ny7
aktív tag
Van a családban, igen elvileg rendben van az is 5 üzletből 5 is ugyanezt javasolta. Viszont ez olyan trükközős módszernek tűnik, meg hát nem szívesen rángatnák bele mást is, így maradt a minimális hitel amit legkésőbb év végéig visszafizetnék.
Mindenképpen ki fogom próbálni amennyiben lehetséges. -
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #36823 üzenetére
S-cross felszereltségben tényleg sokkal jobb. Belső is szebb egy picivel, bár szerintem nem túl sok a külömbség. Amitől viszont tartok egy picit az scrossnál az a turbós motor, az rendben hogy erősebb de vajon ugyanolyan megbízható?
Plusz még egy, az s-crossban ez a kulcs nélküli nyitásos rendszer picit aggaszt. Nem értek hozzá, de ha a több 10 milliós porsét roncsolás nélkül ellopják egy "jelerősítővel", akkor ezt a rendszert biztos könnyebb feltörni.
-
D@ny7
aktív tag
Megszületett döntés, SX4-Scross GL+ 1.4T lett megvéve.
Remélem nem fogtam vele mellé. Most jöhet a több hetes várakozás.
Persze előtte meg kell várni a hitelbírálatot, de az eladó szerint nem lehet gond vele.
Azért döntöttem emellett mert belső tere némileg tágasabb mint a Vitara-é, meg a felszereltsége is jobb. -
D@ny7
aktív tag
válasz mirci18 #36940 üzenetére
Szia.
Szerintem ha Dacia és nagy hely kell, válaszd inkább a lodgy-t az 1.6 szívó benzinessel.
Az talán megbízhatóbb mint a három hengeres turbós.
A nagyobb értékvesztéssel mindegyik dacia-nál számolj. (más márkákhoz viszonyítva)
Nem tudom hány évig akarod megtartani, de én ha ilyent választottam volna akkor garancia lejárta után szabadulnák tőle. (vagy még előtte)Sajnos hallotam olyanról hogy másfél év után egyszerüen széthullot a dacia sandero kipufogó rendszere.
Persze garanciába cserélik az ilyent, de azért szerintem ennél többet kéne bírnia.Azzal számolj hogy ezek az autók nem arra készülnek hogy kényelmessen hosszú távon autózgass velük. Hiába az a sok extra, ez csak olyan eladás könnyítő a kereskedések részéről.
Az ilyen olcsó új autóknak az az egyetlen egy előnye a pár éves használttal szemben hogy van rá garancia, és ha tönkremegy nem neked kell állni a költségeket. (megjegyzem van olyan hely ahol a használtautóra is vállalnak garanciát)
-
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #36942 üzenetére
Amennyi használtautót én végignéztem (pedig nem is ennyira sok), szinte mindegyik márkánál felfedezhető volt a rozsdásodás 5-6 éves kor után. Pl: BMW is elég sok van amin fellelhető némi rozsdafolt. De valóbana Mazda nagyon kilóg a sorból. Igazából csak végig kell nézni egy használtautó kereskedésnél hogy melyik márkából / típusból van a legtöbb a piacon, és rá fogsz jönni hogy nem véletlen adják el olyan nagy számban.
-
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #36945 üzenetére
Én most megnéztem a hahu kínáltát, két autó kapcsán.
Ahogy én számoltam Duster esetén 2-400 Ezer, Vitara esetén 1-200 Ezer az értékvesztés.
Mindez 2-3 éves autóknál. Mivel énis először vitarában gondolkodtam, ezen kifejezetten meg is lepődtem. egy 30-50Ekm-t futott példény szinte alig olcsóbb mint egy vadonatúj. Ezért végül énis az új autó mellett döntöttem, bár scross lett belőle (vagyis inkább lesz mer még várok rá). De mindez inkább 5-6 év után lehet érdekes, persze akkor már nagyban befolyásolja az árat, hogy milyen szinten volt karbantarva az autó, van-e szervízkönyv stb. -
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #36947 üzenetére
Más gyártóknál is megszüntették vagy meg fogják szüntetni a szívó motorokat.
Pl: Ford 1.6 benzin (focusba van ilyen), mitshubishi szintén 1.6 benzin (asx, lancer).
De még valószínű hogy lehetne sorolni.
Szerintem leginkább a kereslet miatt tartja az árát olyan szinten a suzuki.Ami meg nagyon sokat számít az az igazolható előélet (vezetett szervízkönyv, törésmentesség, igazolható alacsony km futás teljesítmény, első Magyar forgalombahelyezés stb.). Az ilyen autó 5-6 évesen is eladható jó áron, amyennyiben jó állapotban van. Az ilyen autókra nagy a kereslet, és szerintem nagy részben ez azért van így mert sok autót hoznak be külföldről aminek ismeretlen az előélete. A leigazolható autók pár nap alatt elmennek hahu-n többször alku nélkül, a külföldi meg sokszor hónapokig fenn van, persze akkor már 5-600 ezret visszavett az árából.Sajnos az utóbbiból rengeteget találsz, a minőségiból meg alig.
Amiket most leírtam az tapasztalat, már jó ideje autót keresek, illetve a családban van más is. Nem egy autónál mondták hogy ha tényleg érdekel menjünk mert pár nap alatt ezt elviszik, hát úgy is lett. Sajnos egy átlag dolgozó ember nem teheti meg hogy azonnal ugorjon...
-
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #36949 üzenetére
Nem tervezek az s-crossal 10 évig, max 5év, de lehet csak 3.
Én részemről nem rajongok a hybridért és az elektromosért sem igazán, ez főleg az autómata váltó miatt van.
Hatótávba egyébként nem sokkal rosszabbak. A probléma az akku élettartamával van, meg a magas vételárral (ami szerintem jelenleg nem térül meg, hacsak nem megújuló energával álítod elő az áramot). -
D@ny7
aktív tag
Javítsatok ki ha tévedek, de ez már a 3 hengeres 1.5 ecoboost?
Ha az akkor részecskeszűrős lesz. Bár ha nem városi tötymörgésre használod, szerintem nem kell aggódni az eltömődése miatt. Ha mégis eltömődött nem feltétenül kell cserélni, lehet tisztíttatni is.
Látványra/ kényelemben jók azok az autók. -
D@ny7
aktív tag
Sajnos a garancia az nem jelent semmit, ráadásul a belülről kifelé történő rozsdásodásra értendő. A külső tényezők (kavics, só stb..) miatt keletkezet rozsdásodásra nem érvényes. Ezek az új vitarák alig pár évesek, azért az fura lenne ha rozsdásodna. De majd meg kell nézni 8-10 évesen
Szerintem 10 éves korára szinte mindegyik autón találni némi korróziót, de ez nagyban függ a használattól, meg attól is hogy hol használták. (pl tengerpart közelében használt autó sokkal hamarabb kezd rozsdásodni) -
D@ny7
aktív tag
Megkaptam ma az e-mailt hogy megérkezett a megrendelt utó a szalonba, szerintetek kb mennyi idő mire az átvehető lesz? Sajnos az eladó ma szabadságon van így nem tudok ma intézni semmit sem
-
D@ny7
aktív tag
válasz mirci18 #37151 üzenetére
sagesz93: Ha biztosítóval nézetné meg az ember tuti azt mondaná rá, mivel ott szinte mindent gyári alkatrészárakkal számolnak. És ugye nem azt fogja mondani hogy itt ott egy kis hegesztés, lemez stb ára, hanem hogy komplett elemcserére szorul stb.
mirci18: Lesz rajta bőven javítani való. Ahogy a videóban is volt, lekapart egy két épnek tűnő részt és alatta ott volt a rozsda. Persze ha van aki olcsón és jól javítja, meg ha mindenképpen meg akarod tartani akkor neki kell állni minnél előbb. De ha egyszer elkezdődik és megjavítod, akkor pár év múlva előjön másik helyen.
Én ha tehetném a helyedben megválnák tőle. Lehet javítgatni toldozni foltozni, de ettől nem lesz értékesebb az a kocsi. Ha meg nincs pénz újabbra akkor minnél előbb meg kell akadályozni hogy tovább terjedjen. Nem csak az esztétika miatt, hanem a te és utasaid biztonsága érdekében.
Csak egy cikk a sok közül: https://www.autoblog.hu/videok/igy-befolyasolja-az-auto-toreset-a-rozsda-video/
[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
válasz coreduo #37171 üzenetére
Nekem ennél olcsóbban adták volna (Győr 50E Ft-al, Székesfehérvár 100E Ft-al ).
Győrbe adták volna ingyen bele a szőnyeget+kartámaszt+órát, Persze mindezt miután mondtam hogy köszönöm nem mert máshol olcsóbb ajánlatot kaptam.
Próbálj meg másik kereskedést, de azt tudd hogy május 31.-el befejezték a gyártását.
Legközelebb szeptembertől lesz újra rendelhető, de már a ráncfelvarrott, és nem lesz többé 1.6 szívó.[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
válasz Motion_Blur #37177 üzenetére
Mostis minimális bukással tudnád eladni, pár 100E ft.
De olvass vissza picit, ott láthatod hogy egy fórumtárs mennyiért adta el egy évesen. -
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok.
Akinek volt tapasztalata az autó átadással kapcsolatban, leírná hogy neki mennyi idő volt és hogy zajlott?
Elsején megérkezet a szalonba az autó, 5.-ikén elutaltam a pénzt, 9.-ikén meg aláírtam az összes szükséges dokumentumot amit kértek. Azóta még nem igen történt semmi. Ma telefonáltam és állítólag a járműkísérő lapot még nem küldte meg feléjük a suzuki, ezért nem lehet forgalomba helyezni. Persze az ügyintéző szerint pár napon belülmegérkezhet. Bár már most előre látom hogy a héten ebből semmi nem lesz.
Ez így mennyire tűnik reálisnak hogy ennyi idő eltelik az átvételig?
Én választottam rosz kereskedést, vagy ez tényleg ennyire lassú folyamat?
Másik kereskedésnél még mikor árajánlatokat kértem, azt mondták hogy 1 hét alatt általában megvan, amennyiben náluk van az autó. De tudok olyanról ahol 3 napon bellül átvehették az autót. -
D@ny7
aktív tag
válasz dReFiX #37280 üzenetére
(#37273) Napfénysüti : Sajnos szombaton nem adnak át autót, pedig nyitva tartanak délelőtt. Nekem egyébként munka miatt az a nap lenne a legjobb.
(#37280) dReFiX : A Merkantil már kiküldte póstán a papírokat, kicsivel több mint 3 hét mulva már vonják is a 2.-ik havi törlesztőt, az első (ami egyben az önrész), már ki van fizetve Tehát ha a Suzuki felé nincs kifizetve az összeg akkor az csak a kereskedés sara lehet.
-
D@ny7
aktív tag
válasz Napfénysüti #37284 üzenetére
Nekem is fura, de ha nem akkor nem. Énis kb 50-60 km vagyok tőle, szóval nem úgy megy hogy csak odaugrok érte. De ez bosszantó hogy múlt héten lebeszéltük és mégse. Legközelebb jövő héten érek rá, de akkor megmondom hogy melyik nap hány óra aztán igazodjon hozzá
-
D@ny7
aktív tag
válasz BigBlackDog #37286 üzenetére
Itt pont ez a baj hogy az előre megbeszélt időpontban nincs meg az átadás.
Remélem a szervíz már gördülékenyebben fog menni a jövőben. -
D@ny7
aktív tag
Jelentem, ma sikerült átvenni az autót
Kellet hozzá egy kis szerencse meg segítség hogy eljuthassak érte, de megérte.
Végülis így csak egy nap csúszás lett belőle.
Szokni kell még az biztos.
Számomra a gázadás az ami furcsa, neten több helyen írták hogy a kormányzás érzékeny, de szerintem ez pont hogy tökéletes. Az audió rendszer elsőre elég pocsék hangot adott, de megpróbálom majd belőni valahogyan, eddig nem találtam jó beállítást. -
D@ny7
aktív tag
-
D@ny7
aktív tag
válasz Tom1939 #37391 üzenetére
Ne a hahu alapján nézd, kérdezz rá telefonon vagy személyesen.
Amikor bent voltam a Stabilnál, mondta az üzletkötő hogy ami fent van náluk a neten nem biztos hogy megvan. Akkor pont vitarát kerestem, és akkor mondta hogy pár nappal ezelőtt szedte le azt a hirdetést ami már 3 hete elkelt. Egyébként meg a Győri Suzuki Stabil volt az a szalon aminek a hozzáállása elég gyenge. Még az elején telefonon is kértem árajánlatot, voltam személyesen is, e-mailben meg a mai napig nem érkezett árajánlat.Pár éve vettünk tőlük használtautót és pár nap után kijött rajta egy apró hiba, mégpedig nem világítottak a hátsó lámpák. Mint kideült az oda vezető kábelek voltak megtörve, ami ugye nem 2 nap alatt megy tönkre.
De a cég semmilyen javításba nem ment bele, mondván amikor átadták működött.Győrben van másik suzuki szalon is, ott viszont lehetett alkudozni több dologgal kapcsolatban, és még vissza is hívtak aznap stb...
-
D@ny7
aktív tag
válasz tboldi #37386 üzenetére
Erre a rángatásos dologra majd énis rákérdezek a szervízben az 1000 km-es átvizsgálásnál.
Valami hasonlót véltem felfedezni, Bár az a 100-150 km amit eddig megtettem vele nemsok.
Hozzáteszem ez az első turbós autó amit vezettem, de amikor megindul az tetszik.Érdemes lesz olajat cseréltetni az átvizsgálásnál? Az eladó javasolta hogy cseréltessek, bár szerintem korai lenne még az. Inkább 3-5 E km között kellene, addigra tuti bekopnak az alkatrésze, bár nem vagyok autószerelő.
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Mit gondoltok a Suzuki gyári téli gumijáról?
Yokohama W.Drive V905
Nem nagyon ismerem, és szívesebben látnék az autómon Continental ContiWinterContact -ot.
Érdemes télre venni külön felnit,vagy maradhat a alu?
-
D@ny7
aktív tag
válasz Motion_Blur #38805 üzenetére
4 évsakosat semmiképp sem akarok. A Bakonyba lakok
Igen nem olcsó, viszont szerintem megérné az árát.
De ha felnit is akarok hozzá venni akkor nekem sem fér bele a keretbe. -
D@ny7
aktív tag
-
D@ny7
aktív tag
válasz villifog #38818 üzenetére
Az a nagy baj hogy a kedvezményes ár a komplett szettre vonatkozik: felni+gumi+tpms+ (elvileg az árban benne van a dísztárcsa is). Összelegózva valószínűleg sokkal drágábba jönnék ki.
De mindenképpen átbeszélem majd az autószalonnal, és számolgatok picit.
A Continental TS 860 jó lenne Nem is sokkal drágább ahogy nézegettem. -
D@ny7
aktív tag
válasz nandow #39084 üzenetére
Szia.
Én zörgést nem tapasztaltam (bár 5000km-nél ne is legyen egy autóban sem).
Biztos hogy van jobban zajszigetelt autó, de szerintem abszolult nem rossz az ár/érték szempontjából.
Pedálnál nálam nincs semmi probléma (43-as cipő méret)
Ami zavaró számomra:
-üléspozíció (háttámla) állítás (tipikus suzuki-s karral állítós ezeréves megoldás).
- tanksapka csak bellülről nyitható (bár ez annyira nem zavaró)
- néhol kopogós műanyagok (bár ettől is el tud vantokoztatni az ember, és ebben az árkategóriában van rosszab beltérrel ellátott autó)
- rádiós multimédia: szarul szól (nálam 13-es hangerőn már recseg ropog stb). idővel minimum a hangszórókat cserélem majd. Mirrorlink, android autó használható amennyiben el tudod indítani a telefonodon (enyémmel problémás, LG G4). De hogy jót is írjak FM rádió vétel egész jó. Sajnos DAB+ hilyányzik.
- beázást nem észleltem (de meg fogom nézni részletesen a korábbi hozzászólások alapján)Ami pozitív:
- LED-es lámpák iszonyat jók (autómatán kapcsol, kivéve távolsági)
- autómata ablaktörlő is egész jól használható
- tolatókamera (én szeretem használni, bár felbontásba lehetne jobb)
- motorerőben nincs hilyány 1.4 T (bár 2000-es fordulat körül van némi érezhető torpanás ami picit zavar )Ha egy kombiból fognak átülni, az első ami zavarni fogja őket az a csomagtér mérete.
Nem kicsi de nemis nagy (2 bőrőnd befér).
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!