Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomics
addikt
-
-
SirKero
őstag
válasz bigdigit #34589 üzenetére
Úgy jött elő a téma,hogy elmondtam jó lenne a bankok részéről egy olyan nyilatkozat aláírva amit egy földi halandó is fel fog fogni és nincs kibúvó.Gondolok ilyen kerek perec egyértelműen kijelntve pl:minden körülmény között az adós ennyi és ennyi összeget köteles csak vissza fizetni.
Na ilyet egyetlen egy bank ( legalábbis nálunk ) nem fog veled kötni mivel a legkisebb kockázat lehetőségét is áthárítja az adósra.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
dnelb
veterán
válasz bigdigit #34842 üzenetére
Mármint mire gondolsz? Hogy 1.0T 6.2L, 1.4T 7.3L tesztátlag jött ki nekik és hülyeség ? Olvasd vissza amiket linkeltem, ott is 6.31L és 7.24L jött ki sok sok embernek, szóval full reális amit értek, ez a valóság, nem a katalógusadat Persze nyilván ha valaki max 50-90-el megy mindig, dugók nélkül, 0 város, max rpm 2000 stb, úgy lehet.. Igy nekem is csak 5.5 litert eszik a sport, csak hosszabb távon kinyírom a főtengelyt meg a váltót, katalizátort, motort ...
tboldi : ennyi, ha fillértb*szni akarok akkor veszek dízelt[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz bigdigit #34846 üzenetére
Végigkattoltam gyorsan az első 20 legkevesebbet fogyasztó autót, 5.0 és 5.4-et senki sem hozott (max 1x-2x véletlen), de legyen igazad.
Amit te taposásnak hívsz az normális felhasználás.. Hazafelé 210km utat tudok fejből, minden kanyart ismerek stb, megoldom úgy hogy kb 30x kell csak fékeznem, max 100 km/h sebesség, ahol lehet 6. fokozat, 0 dugó, motorfék ahol lehet.. Kijelző szerint 4.4L átlagfogyasztás, valójában 6.4l, ami a gyári vegyes érték.. Csak hogy érezd mi kell ahhoz, hogy hozni lehessen a gyári értéket De így nem vezet senki hosszútávon mert megőrül az ember, max az igazi fillérbas*óak, vagy a mazohisták.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bigdigit #34855 üzenetére
Pont hogy nem tudja immár a valós fogyasztási adatokat, a turbós motorok megjelenésével.
1.4T valós vegyes fogyasztása 5,4 liter?
Te sem gondolod komolyan!
Most írtam, hogy nyugis országúti tempóban evett ennyit.
Pályán 7 liter felett van, városban szintén.
Nem tudom hogy neked van-e ilyen, vagy nekem, mert nekem van, nem tudom neked mi van.
Ha gondolod gyere próbáld ki, ha vegyesben 5,4 liter környékén fog enni nálad, akkor megeszem a kalapom.Gondolom neked a spritmonitor átlagok sem reprezentatív minták, biztos ott is mindenki tolja neki mint egy barom, direkt tiltáson használja, csak hogy nehogy hozza a gyári fogyasztási normákat.
Egyébként elárulok még valamit. A boosterjet télen jobban fogyaszt úgy, hogy ha bemelegítés után (~10 km) odalépsz neki akár titásig, és valóban üzemmeleg lesz a blokk, a turbó, az olaj, után normál tempóban haladva elkezd visszaesni a fogyasztás a nyári fogyasztási értékekre.
Végszó, hogy a cikkben szereplő Sccross fogyasztási értékek teljesen megfelelnek a valós vegyes fogyasztási értékeknek, a Suzuki immár meg se tudja közelíteni a gyár által megadott vegyes fogyasztást, igen, volt olyan amikor ez megvolt, az összes K12B motor ilyen, ahol gyakorlatilag fél literen belül van a valós és a gyár által megadott fogyasztás.
-
Kornel
veterán
válasz bigdigit #34857 üzenetére
Nem hozza, de sokkal közelebb van hozzá.
1.2 teljesen jó egy Swift méretű autóba ~900 kg.
1.0T is sokkal közelebb van a valós fogyasztási értékhez, mint az 1.4T.
Az összehasonlításból és a spritmonitor-bol is az derül ki, hogy az 1.4T a gyári 5,4 liter helyett 7 litert eszik minimum! vegyesben, de még így is kimagaslóan jó egy hasonló méretű, és teljesítményű bármilyen más autóhoz képest, minimum 0,5 liter előnye van, de inkább több.1.4T teljesítményű motorja (a Kizashi 2.4-es blokkján kívül) eddig nem volt a Suzuki-nak, így ezt nincs is értelme semmihez sem hasonlítani, maximum ahhoz.
Az 1.0T pedig az 1.6 szívot váltja, így fogyasztásban ahhoz van értelme hasonlítani, annál pedig valóságban 0,5 liter körüli fogyasztáselőnnyel rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz bigdigit #35165 üzenetére
GL+ban nincs automata vészfék asszisztens és távolságtartó tempomat, ennyi.
Mondjuk ez van akinek előny, van akinek hátrány.
LED fényszóró a GL+ felszereltség része.1.0T minden fordulatszám tartományban nagyobb teljesítményt ad le, mint az 1.6 szívó, tehát ha az elég volt az Scross-ba és elég a Viatara-ba, akkor az 1.0T is elég az Scross-ba.
Vezettem, néha bánom hogy nem azt vettem, azzal átlag 5,5-el járnék, nem 7 literrel[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bigdigit #35168 üzenetére
Nincs benne kamera, az ahhoz tartozó funkciók nincsenek benne.
Ennyivel fogva a GLX itt.
Automata fényszóró kapcsolás és automata ablaktörlő is része a GL+ felszereltségnek, minden nap használom, ezek teljesen jók működnek. (Automata ablaktörlő és automata világításvezérlés néven keresd)Ahogy Krisztián segített kikeresni, az 1.0T Sccross 6,3 liter körül fogyaszt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bigdigit #35252 üzenetére
Jó lesz az, Swift-nel én sem vennék mást.
Nálam a drágamunkáltatómmunkaügyes telefonon elküldte a francba a hitelügyintézőt, hogy telefonon semmilyen adatot nem ad ki, pedig ugye már minden adat náluk volt, csak arra voltsk kíváncsiak, hogy ott dolgozok-e még, nem állok-e felmondás alatt.
Ennek ellenére a 18 éves OTP-s múltom miatt csont nélküli megadták a zsetont (merkantil is az OTP csoport tagja).Yaneez: nálam ezek nem gondok, megoldom magamnak.
Civic esetén már a fél műszerfalat szétszedtem, és úgy is zörgött. Az mindenhol zörgött, ez nem szerencsére, ahogy Te is és én is mondtam, pár apró helyen van csak gond.[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz bigdigit #35294 üzenetére
Grat! Azért az durva, hogy az előző generációs Swift 1.2 GLX-et 2014-ben 2,8M-ért hoztam ki. Mondjuk felszereltségben azért ez a max ha jól látom, az enyémnél tempomat, autoklíma, ülésfűtés, nappali menetfény/ködlámpa, BT rádió, alufelni stb. nincs.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #35290 üzenetére
Grat!
Hogy a kérdésedre is legyen válasz:
A start-stop azt jelenti, hogy megálláskor (pl. piros lámpánál) ha kiveszed sebességből és felengeded a kuplungot, leáll a motor. De gondolom, Te most a keyless entry-re és a nyomógombos indításra gondoltál. Egy ilyen távirányítót/jeladót fogsz kapni. -
blakey
titán
válasz bigdigit #35290 üzenetére
Gratulűlok! Egy kicsit sántit a kérdésed, mindegyik ma kapható új Suzuki Start/Stop rendszerrel van ellátva, de a kulcsnélküli indításra gondolsz és igen,kapsz kulcsot is, benne van.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
válasz bigdigit #35328 üzenetére
"A hosszabb távra tervező boldog újautó-tulajdonosok tehát valóban jól teszik, ha az első pár száz kilométeren némi önmérsékletet tanúsítanak, és üzemmeleg motornál sem lépnek túl a maximális fordulatszám és nyomaték 2/3-án, kerülve a hirtelen, nagy gázadásokat éppúgy, mint az alapjárathoz közeli, alacsony fordulatszámokat."
totalcar.hu
Én személy szerint 1000km-ig 3.500 fölé nem vinném a fordulatot. De 2.000 alá se nagyon engedném.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
blakey
titán
válasz bigdigit #35330 üzenetére
Használd egészséggel és az utat figyeld ne az órát. Nem kell ennyire addógni, minél jobban figyeled annál inkább fogod alá vagy fölé tekerni. Normál vezetés mellett semmilyen gondod nem lesz.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kunberci
aktív tag
válasz bigdigit #35389 üzenetére
Feketére vannak festve, festeni nem kell őket.
Én pótkeréknek Alcar-t rendeltem, de MWD-t kaptam. A méret a lényeg. -
kunberci
aktív tag
válasz bigdigit #35396 üzenetére
Az új swiftre elvileg M12/1,25 csavar kell.
Itt megnézheted, hogy neked milyen van.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz bigdigit #35398 üzenetére
Télire mindegy, hogy milyen sebességindexű gumit veszel, úgysem mész annyival. Azt mondom a sebességindex lényegében mindegy.
Válassz egy neked szimpatikus téli gumit.
Kerékcsavar valószínűleg más.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- BestBuy topik
- Politika
- Projektor topic
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- További aktív témák...