Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleee24
tag
válasz villifog #28262 üzenetére
Nekem 2005-ös GLX Swift-be ENEOS 5W40 Motorolaj,ENEOS 75W90 váltóolaj került, otthon.
Én minden 3. olajcserénél cserélek váltóolajat is (kb 45 ezrenként mikor-hogy), az a plusz ötezer forint nekem belefér főleg ha két-három évre számolom.
Észrevehetően simább a váltója olajcsere után, szinte bepattan a helyére.
Inkább olajat cserélek mint váltót/nyelestengelyt.Az 5W40-re meg leginkább a sok indítózás miatt esett a választás.
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
Akkor lehet eleresztette a gázt, van ilyen sajnos, vagy kapcsoló hiba (ennek drukkolj, mert ez filléres dolog ).
@ Kornel - Igen viszont figyelembe véve a telet (-20 vagy az alatt hőmérséklettel) amikor is az olaj ledermed, pont emiatt lett 5W40, a 0 vagy -10W40 helyett
@pjen - abszolút igazad van, nem feltétlenül olaj függő, állítólag szerencse kérdése Suzuki szervizes ismerős is mondta. De ha lehet akkor megelőzöm, plusz nekem adja nagyon a vajpuha váltó.
+ mivel magamnak cseréltem láttam mi jött ki belőle... háááát... pedig az Eneos nem a legrosszabb minőségű olaj.Nekem elvileg gyertyasor csere lenne lassan (104 ezer km), de 120.000-ig bőven jó.
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
Bizakodhatsz, hogy kapcsoló, nálam volt már ilyen, világított a kapcsoló az utastérben olyan volt mintha menne a légkondi, aztán meg nem kapcsolt. Filléres dolog volt.
A gáz töltés már neccesebb, de szerintem az a ritkább, ha addig ment rendesen, nem gondolom hogy egyik pillanatról a másikra megtört a cső, vagy eleresztett egy illesztés, Swiftre nem jellemző.Ú fejből meg nem mondom milyen méret, csináltunk hozzá speciális kulcsot, hogy jobban odaférjen és ne "nyalja" el a csavarfejét. Emberesen belehúzták az utolsó szervízes alkalommal
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
Nem, direkt nem oda vittem mert rablók.
Klímáshoz vittem, univerzális kapcsoló van benne, vagy olyat tettek bele erre már nem is emlékszem.Ami nekem problémás az információs kijelző (középen, fogyasztás, hő, óra), na ez nekem csíkoz, újraindulgat.
Márkaszervíz mondta hogy csere, 47ezer! Mondom mivan, na neee ?!?
Erre fogtam lehúztam a csatiját azóta nem zavar. Nem kell az oda[ Szerkesztve ]
-
-
zoleee24
tag
Jah, mondjuk nem különösebben zavar, télen lett volna jó tudni hogy minusz hány fok van vagy fagy-e már kint éppen, hogy mennyire lehet bohóckodni vele.
Most benne van az egység csak lehúztam a gyorscsatlakozót így nem villog az arcomba.Az meg hogy pillanatnyi fogyasztást mér nem is tudom hogy gondolták, EPIC FAIL
(Tudom, az újabbak már tudnak átlag fogyasztást is a 2-es swiftből de ez még 2005-ös kiadás) -
zoleee24
tag
Szerintem vidd el egy klímáshoz még most, míg nem indul be a klímaőrület, ha elkezd melegedni az idő mindenki egyszerre viszi, legalábbis felénk.
Hátha nincs nagy baj és nem kell szétbombázni a motorteret-utasteret, meg hátha nem kompresszor.
Igazából a kompresszor zsebbenyúlós a történetben 60k -> csillagos égig újonnan.[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
válasz Motion_Blur #28303 üzenetére
Debejó', most vertem bele 40.2 litert...
Mondjuk már muszáj volt. -
zoleee24
tag
Bár írták közben többen előttem is, de teljesen normális.
Én is furcsának találtam, először azt hittem, hogy a "rendes" hűtője búg fel állandóan, aztán kinyitva ugyanezt értem tetten.Lényeg, hogy megoldódott, de
*+!32*a kereskedésnek, hogy megpróbált átverni, gondolom sérülésmentesként' vetted...Tipikus magyar hozzáállás, bezzeg én meg még a legutolsó csavar cserét is felírom, hogy a következő tulaj (ha lesz neki) lássa mi volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
Hát akkor én vagyok az ellenpélda.
Eddig mindegyiket használtan vettem, nem vagyok hajlandó 5-600 ezret bukni azon hogy miután kigurulok vele a kereskedésből máris annyival kevesebbet érjen.
Állapotot vettem, igaz nagyjából vágom mi merre , mit kell megnézni, hová kell behasalni stb, stb.
(Persze a te esetedben ez felejtős lett volna, nem látható helyen)
Szervíz dolgait is otthon oldjuk meg amennyire lehet.De igen értem mire gondolsz/gondoltok, bár a garanciás autókkal is tudnak csoda dolgokat művelni az erre magasan kvalifikált szervízmesterek. (Ismerősnél pl. sikerült beleszakítania a mesterembernek' az iridium gyertyát a kettes hengerbe, na az egy szép mutatvány volt )
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
válasz Kicsirics77 #28449 üzenetére
Gondolom nem lenne természetes a te mosolyod sem ha a vatta új/garanciális autódat szétbombáznák mindegy, hogy a szervíz állja vagy sem.
Onnantól ha valami bontva van az már sokféle irányt vehet.Hosszútávra terveztem a Swifttel, ezért nem vettem francia/olasz autót, meg utánaolvastam, persze megnyugtató a műszaki + 3 év gar is, de egy jóállapotú valós! kevés kilóméteres autóval nagy bajok nem lehetnek, ki kell fogni.
Újabbaknak hogy bírja a kisebb löketű motorja, van valakinek sokezerkilóméteres' tapasztalata?
-
zoleee24
tag
válasz Kicsirics77 #28452 üzenetére
Az jól hangzik! Nagyon tetszik a Vitara, jól eltalált forma, +elég jókat írnak róla.
Nem ide tartozik, de valós:
Benzinkutas ismerős kérdezte legutóbb, hogy mennyi km van a Swiftedben?
Mondom neki 114 ezer, erre ő: "Imént volt itt egy ugyanilyen "kettes" Swift volt benne 816.000"
Hmm.Ha az újak is ilyen tartósak, maradok a márkánál, elégedett vagyok minőségben/alkatrészárban is.
@dedike - nem erre porcosodik
@xmad - nekem a kesztyűtartóból jön, mögüle, ha megfogom, megtámasztom nem hallom, de csak ritkán csinálja, vagy rossz úton
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
válasz Harkovz #28500 üzenetére
Nekem most hétvégén került fel 4 új Nankang Econex NA-1 185/60 R15 88H XL a nem gyári alukra.
Eddig nagyon elégedett vagyok vele, nem zajos, elég jól tapad, + óccsó' volt.
Gumis szerint is egy jó közepes, ráadásul erősített oldalfalú, ami a mai hulladék utakon nem hátrány. -
zoleee24
tag
Pont ugyanígy gondolom, az új Swift nem kéne ellenben a Vitara/Sx4 s-cross kettősből bármelyik.
Kicsit túltolták a dizájnt az új Swift-nél, egyszerűen nem tudom hová tenni az első hűtőmaszkot,lámpát + a hátsó részt sem.Izlések és ficamok, Nekem nem tetszik sajnos, mondom ezt régebbi Stift tulajként.
-
zoleee24
tag
válasz Motion_Blur #28579 üzenetére
Pont multkor nézegettem a KIA-kat élőben, lehet meg leszek kövezve érte, de sokkal! inkább kéne ez a RIO mint az új Swift pl.
Nagyon eltalálták ezt a formát, nekem nagyon bejön, a belseje is egészen korrekt a felszereltséggel együtt (még ebben a változatban is)
Igen valóban valós alternativa lesz a Swift után, talán még el is férek benne 198 centimmel
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
válasz Motion_Blur #28583 üzenetére
Ahogy mondod!
Ráadásul végre egy "normális" 4 hengeres szívó motor
(turbós hülyeség meg 3 hengerezés helyett)84 lóval, valószínűleg tartós is lesz, egyszerű mint a faék.A felszereltségnél nálam ennyi kell hogy meglegyen: Elektromos ablak elől, Multikormány, Klíma, a többi nem hiányzik csak plusz ha van.
[ Szerkesztve ]
-
zoleee24
tag
Elég érdekes, ha jól emlékszem K12B-s motorral szerelt 11'-es kiadású a Swifted.
Ebbe az adatlap szerint ez kellene:
2011 API GL-4, SAE 75W90 semi-synthetic for manual gearbox Transaxle, 2.2 litersLehet csak elírták.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Foxpost
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...