Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Kornel #17002 üzenetére
Ez biztos, de azt te is tudod, h hamarabb el fog kopni, es tapadasban az elejen kozel azonosak, utana pedig km-rol km-re a jobban kopo lesz a jobb, legyen az barmilyen marka, persze a jobbak kozul.
A multkor itt is volt egy durva eso, nem siettem, de azert akartam haladni is, tiszta szar katyus nyomvajus ut, tempo 110-115 km/h korul, es belementem a jobb kerekekkel az ut szelen egy baszottnagy tocsaba, ami mar inkabb egy tora hasonlitott... Na ott majdnem kiment a kormany a kezembol... Azota sem foltoztak be termeszetesen azt a reszt, pedig egyreszt katyu, masreszt dol is, szepen egy nagy teruleten megmarad a viz. Egyebkent palyan mentunk multkor 140 koruli utazoval szakado esoben, hat az is "felelmetes" volt, az a Fokaval Michelin PS3-mal, az biztos h igy nem lehetne menni egy kopott kinaival... Mondjuk azzal uj koraban sem, de ez mar mas kerdes...
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16996 üzenetére
O jaj, Fokan egeszen veletlen PC5 volt... Majd te probald ki a Vredi Sportrac 5-hoz kepest, kopast is vedd figyelembe, utana nyilatkozz.
Igaz nem ugyanolyan auton volt, de nagyon hasonlo meretben, es en szarazon jobbnak ereztem a Vredestein-t, halkabb is volt, esoben vizes uton tok egyforma, kanyarban biztosan, mert vizes uton nem szoktam feszegetni a hatarokat, fekezeskor az ABS hamarabb kattogott PC5-nel, de az szerintem a nagyobb fek es nagyjabol ua. suly miatt volt. Nem tudnam megmondani, melyik tapad jobban, szarazon nekem a kormanyreakcio, kanyarkepessegek a Vredi fele billennek, esoben mindketto megall ahogy kell, vizfelfutasrol nincs tapasztalatom szerencsere. Ami miatt en kijelentem, hogy a Vredi jobb gumi, egyreszt olcsobb, masreszt kesobb kopik. Nagyon nem mindegy, hogy 3 ev mulva lesz a Contin 4mm a Vredin meg 5-6mm, esoben iszonyat nagy tud lenni a kulonseg. Nem kerdes szamomra, mar csak a kopas miatt is, kesobb megjobban a kevesbe kopo fele fog billenni a merleg.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Régi swift-be tökéletes, gondoltam szólok, jó minőség fillérekért:
Tesco-ban akciós lesz a Total Classic motorolaj, 10W-40 4 liter pl. 4.290 Ft
-
giigz
veterán
1,4 cm-rel magasabban ül, ez inkább előny lehet, a futómű és úttartás szempontjából semmi hátrányt nem okoz, szintén csak jobb lesz az úttartás.
A 165/65 R13 0,2 cm-rel lenne alacsonyabban, de az a méret drágább, a Barum esetében pontosan 2k-val darabonként, és mivel az az 1,4 cm átmérő növekedés bőven belefér, nem látom okát, miért ne a "jobb" méretet vegye.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #16796 üzenetére
Az a visszafele érték nagyon tetszetős
-
giigz
veterán
Megnézem ma a Tesco-t, ilyen volt:
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16697 üzenetére
16 éves Megane, 230k km, gyári váltóolaj
Élettartam olaj, nincs előírva csereperiódus.
A vásárlás előtt elhatároztam, hogy ha lesz majd autó, és élettartam olajos, tuti lecseréltetem, hogy finomabban járjon, jó legyen neki, stb... Ez már bő 1,5 éve megvan, és nem visz rá a lélek, hogy kiadjam azt a pár ezer forintot, mert egyszerűen semmi baja nincs a váltónak. Pontosan kapcsolható, ha beledobom csak új kétújjal, akkor is pontosan beveszi, mint ahogy azt kell is neki. Egyszerűen nem látom okát, hogy miért kellene cserélnem. 20 éves korában sem lesz a váltójának baja, akkor is venni fogja a fokozatot szépen a gyári olajjal... Persze ha már mindennel végeztem lehet lecseréltetem, hogy megnézzem finomabban fog-e járni utána, de egyelőre nem látom értelmét...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
"Ez az 5w30 Eneos nem valami fasza , múltkorában az 5w40 eneossal jó tapasztalat volt, meg a mobil1 0w40 sem volt ennyire rossz.."
Te mostantól itt nemkívánatos személy leszel. Hogy mertél ilyet tenni? Eneos olajról vagy jót vagy semmit, itt ez a szokás, mert neduddki azt mondta! Hogy jössz te ahhoz, hogy Eneos olajról rosszat mondj? Az az olaj nem rossz, csal te nem tudod használni
-
giigz
veterán
Nem, ezt csak ő mondhatja, pár mondatot betanult amivel okosabbnak tűnik, és azt ismételgeti folyamatosan
Pl. ez az azt hittem képes vagy süket dumán kívül valamire is egy tökéletesen bevált mondat, be szoktak neki dőlni, és elhiteti sokakkal, hogy tényleg hülyeséget beszélsz, ő pedig a szent és sérthetetlen, mert azt írta, hogy te hülyeséget beszélsz
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16656 üzenetére
Félreértések elkerülése végett leszögezném, hogy a Mannol olaj nem nagyon ismert Magyarországon, ezért olyan piszok olcsó, viszont nem csinálnak rossz olajat, nyugodtan bele lehet rakni az autóba. A Mannol számtalan autós kiegészítőt/felszerelést gyárt, amik az ársáv alján helyezkednek el, mindenből csinálnak filléres megoldást, a minőség nem a legrosszabb, de a drágább nagyobb márkák pl. Sonax minőségét természetesen nem éri el. A olajuk szintén használható, nem lesz rosszabb vele az autó mint bármilyen más olajjal, nyilván apróbb különbségek adalékban is vannak, de alapból egy jó olaj a Mannol. Mostanság kezd elterjedni, és mint írtam a múltkor, valószínűleg egyre gyorsabban fog terjedni, és ha túl nagyot nem emelnek az áron, akkor ismert, sikeres lehet. Tehát aki olajcsere előtt áll, nyugodtan vehet ilyet, legalább elmondhatja magáról, hogy még az elterjedése előtt mélyen áron alul vett jó olajat
A MOL pedig ha már szóba került, nem tudom miből gondolod, hogy rossz motorolajat csinál, az én információm szerint abszolút nem rossz, viszont szintén nincs elterjedve, és azért nem is lesz, mert ahhoz túl magas áron adják, hogy az "ismeretlen MOL" olajat elkezdjék venni meg ajánlgatni... Viszont minőségileg nagyon jók a MOL motorolajok.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Siriusb #16438 üzenetére
Egy ismerősöm is a múltkor pont azt mondta nekem, mint te az előbb, jött oda hozzám nagy kétségbeesetten, hogy jajj mi lesz, látott egy trafit, és 55-tel ment, na most kezdődhet az izgulás, jajj mi lesz, hetekig izgulhat...
A saját érdekükben mondom, akik nincsenek tisztában az aktuális szabályokkal, nézzenek utána, és megkímélik magukat a fölösleges aggódástól. Mint leírták előttem, 50 km/h sebességhatár esetében 15 km/h túllépést engednek meg, erre jön 3 km/h mérési hibahatár (na nem mintha annyira hitelesítve lennének a mérők, de ez másik történet), tehát 68 km/h-ig nem jön csekk váráson belül, 69 km/h-tól igen. Ez a tényleges sebességre vonatkozik, viszont a km óra legalább 2-3 km/h-t már ilyen sebességnél is felfele csal.
Én városon belül mindig óra szerinti 60-65-re állok be, beteszem neki az 5.-et, és egyrészt ez már haladós tempó, másrészt itt fogyaszt talán a legkevesebbet az autó, és ugye még nincs bünti. Ha sietek, akkor óra szerint még a 70-et is szoktam tartani néha, ilyenkor a tényleges sebességem 65 körül lehet, tehát még itt sem büntetnek. Kivéve akkor, ha az egyik autó mér, egy másik pedig áll az utca végén, és szépen megállít, akkor már 55 km/h fölött jár egy enyhébb büntetés (30.000-hez képest).
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mercutio_ #16418 üzenetére
Az, hogy a kocsi mit szeret, az adott típusonként eltérő. Nem lennék meglepve, ha az én Megane-om szeretné a Total benzint, viszont olyat még nem volt alkalmam kipróbálni, csak valószínűsítem, hogy a franciák nem magyar benzinnel fejlesztették ki a motort... Lehet, hogy a Swift a FuelSave-et szereti a legjobban, az enyémnek a sima OMV 95 (előbb említett 2 típus MOL 95 + valamennyi adalék) lehet a legjobb, legalábbis fogyasztásra. Járásra nekem egyértelműen a MOL EVO, másnak pedig a Shell "drágábbik" benzin vált be. Amit én még nem próbáltam az a MaxxMotion 100, az osztrák nyál, arra még kíváncsi leszek egyszer... Tehát szerintem minden autó mást szeret, ezt ki kell tapasztalni, hogy melyikkel a legjobb a fogyasztás, motor járása. Különbség biztosan van, van amelyik kocsiban jobban észrevehető, van amelyikben kevésbé.
Itt pedig áttértünk a kérdésedre, hogy a régi kocsiba ajánlott-e, vagy csak az újabbakba... Szerintem a régiebbi autókba ajánlottabb a nagyobb minőségű benzin, pl. nálam 230k km után eléggé kopottas a motor (előző tulaj nem nagyon tarthatta karban), és én minden egyes tankolás után észreveszem a különbséget, hol pozitív hol negatív irányba. Az EVO volt, ahol a legnagyobb különbséget vettem észre, valószínűleg olyan adalékok vannak benne, amit szeret az autóm, és tudja hasznosítani. Tehát az ECU észleli azt az összetevőt, így nagyobb hatásfokkal tud üzemelni. De van olyan is, hogy az autó ugyanúgy állítja a kevéréket, ha nem érzékeny az adott adalékra. Ez olyan, mint ha valaki sima 95-öt tankol, mellé meg önti a Spurit, vagy bármilyen adalékot... Én pedig "készre keverten" beletankolom az EVO-t, és ez így az én autómnak fekszik.
Tehát az én véleményem az, hogy kopottabb motornak mehet a jobb benzin (kipróbálás-tesztelés után, amelyik cég terméke bevállt, EVO európai szinten is jó minőségnek számít), viszont újabb autónál, pl. nekünk még a 8 éves 151k km-es Focus 2 1.6-ban is totál mindegy milyen benzint raktunk, ugyanolyan szépen járt minddel, az a motor olyan finoman üzemelt, hogy lehetett benne sima 95 vagy adalékolt 95, ugyanolyan szépen járt, nem lehetett észrevenni különbséget.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Európa szinten is egyik legjobb benzin, nem is hasonlítható az itt kapható sima 95-ösökhöz, de az adalékoltak közül is kiemelkedő: MOL EVO NEO 100+
Én sem hittem benne, egyszer félig üres tankra rá is tankoltam, nem nagyon vettem észre különbséget, talán egy picit finomabban járt, de olyan keveset tankoltam rá, hogy tényleg nem volt nagy változás... Aztán a múltkor porzó tankra, talán 3 liter körül lehetett benne, rátankoltam az EVO-t, a beindítás pillanatában már nem hittem el... Olyan simán járt a motor, hogy az nem igaz. Alul jobban húzott, kisebbek lettek a belső rezgések, egyszóval érezhető volt a pozitív változás. Literenként 35 Ft-tal drágább a sima 95-nél, de engem meggyőzött, azóta 1 tankolás kivételével mindig az EVO-t tankoltam, havi szinten 2.000 Ft-tal több így a benzinköltségem, de mintha fogyiban kevesebb lenne 1-3 decivel, és ugye az autónak sem hátrány, ha jobb benzin van benne, eléggé kopottas már a motorom...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16314 üzenetére
Egy ismerősöm 2007-es Swift-jében van vagy 150k km körül, 10W40 oldajat rak bele ha jól tudom mindig, Shell vagy Castrol-t, de lehet 5W30 is volt már benne nem tudom, beviszi a szervizbe, és megmondja hogy cseréljék le neki, nem érdekli mit raknak bele, és a motor szépen, finoman jár ennyi km után is, semmi probléma nincs vele
Persze én egy ilyen motorba biztos 5W30-at raknék, csak bármennyire is meglepő, a 10W40-nel is elmegy hosszútávon is...
-
giigz
veterán
válasz Motion_Blur #16305 üzenetére
Kíváncsi vagyok, mi lesz a hiba oka, Swift esetén még nem hallottam ilyen problémáról És persze, hogy mennyibe kerül a javítása
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16253 üzenetére
Ha a szoban forgo 1.3 16V-d van, akkor igen
Egyebkent az elobb elragadott a hev, most jut eszembe h nem csak az a 70 Ft-os izzo volt, hanem az ablak bovden szakadt el egyszer, az 8k volt...
roti86: 1.3 16V fele varos fele orszagut? Nem szentiraskent irtam a 6 litert, csak pl. haveromnak a 2007-es 1.3 16V Swift 6-ot eszik vegysben, nekem meg 6-6,5-ot, es hasonlo korulmenyek kozott hasznaljuk, csak az ove 7 eves, az enyem meg 16...
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16243 üzenetére
Azert az enyemben nem egy Lada motor van Igaz regi konstrukcio ez az 1.4 8V, de meg igy 230k km utan is finoman jar, a vegyes fogyi 6-6,5 liter, ami azert igencsak nem rossz egy 1.4-tol, ami 20+ eves konstrukcio... Persze rendesen karban van tartva, Mannfilter olajszuro, multkor Total, most Mobil olaj, es szerintem nem is fogom lejjebb adni...
Ja igen, hogy meg dicserjem egy kicsit a franciat, miota megvettem 1,5 ev es 15k km alatt egy 70 Ft-os izzo egett ki, semmi mas hibaja nem jott elo. Ja igen, meg egy kis dicseres, a fogyira visszaterve 10 evvel ujabb 1.3-as 16V-s Suzuki motor sem eszik kevesebbet, max. fel literrel, de vegyesben azzal is 6 liter koruli fogyikat olvasok. A franciak motorok szempontjabol azert topon voltak mindig is, na meg dizajn, kenyelem szempontjabol is, egyedul az elektronika es a valto nem ment nekik, mondjuk ezt en szerencsere kikerultem, mert az enyemben semmi bonyolult elektronika nincs, es a valto is egy hibatlan, igenytelen darab, igaz a mai valtokhoz kepest hosszu uton jar, de pontos.
Tudom, nem kellett volna megirni ezt a hsz-t
-
giigz
veterán
válasz batai15 #16217 üzenetére
Meleg motornál, normális állapotú olajjal, csak rövid ideig, abszolút nem öli.
Én pl. úgy vagyok vele, hogy ilyen kis motoroknál huzamosabb ideig még a ~4000-es fordulat tökéletesen megfelelő, tehát több száz, hosszútávon több ezer km-t nyugodtan meg lehet tenni 4000-es fordulaton, megfelelő körülmények mellett, abszolút nem fog jobban kopni a motor. Viszont hasonló hosszú távot 5k+ fordulaton már nem tudom mennyire jó, nem nagyon kell erőltetni szerintem ilyen kis motorokkal, de a 4k még bőven belefér hosszútávra, és a "pillanatnyi" tovább pörgetés is.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16151 üzenetére
Így igaz
A Xiaocai meg az eddigi legjobb telefonom, fölényesen. Gyors, soha nem bugol, nem indul újra, nem ad hibaüzenetet, minden funkciója tökéletesen működik, a Cai OS-ben plusz hasznos funkciók vannak egy sima androidhoz képest, aksi sokkal tovább bírja, mint a Samsung, Apple, HTC, 100k+ telefonjai, kamera is nagyon jó, elegáns, jól néz ki, 7,8 mm vastag, komolyan nem hittem volna, de ez a telefon az első olyan telefon, amire azt tudom mondani, hogy mindenben tökéletes számomra
-
giigz
veterán
válasz Kornel #16149 üzenetére
Én vagy féléve vettem Bosch-t, de amilyen kevés eső van, nem kellett túl sokat használni. Régen mindig töröltem az ablakot, szárazon is, ha egy picit is koszos volt, ablakmosó fújás + törlés azonnal, de mióta ezt a Bosch-t megvettem, úgy vagyok vele, hogy csak akkor törlök, ha vagy már nem látnék rendesen, vagy ugye eső van... És szerintem ez a kulcsa, hogy nem kell mindig törölni, és akkor sokat fog bírni. Én pl. úgy vagyok vele, hogy most több évig nem fogok ablaktörlőt venni, ha minden igaz...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Tomics #16088 üzenetére
Azt hiszem írtam már hasonlót, de tényleg nem hittem, hogy nekem valaha is fog tetszeni egy Suzuki modell, de a Kizashi után itt van ez a Swift, és kifejezetten tetszik.
Ebben a formában, ami itt van a képen, pont ezzel a felnivel, pont így, nagyon bejön. Tényleg azt tudom rá mondani, hogy ez egy tökéletes forma, nem lehet belekötni, modern, fiatalos, sportos, szép, és nem tűnik gagyinak, inkább minőséginek. Az egyedüli, amibe bele tudok kötni, az az ablaktörlő, hogy nem flexibilis van rajta, hanem ez a sima fajta...
A sebességről meg annyit, hogy minden autónak kötelezően többet kell mutatni, olyan nem létezhet, hogy gyári kerékmérettel és jól működő órával kevesebbet mutasson, de még az sem, hogy ugyanannyit, mert fölfelé kell csalnia, egy bizonyos %-kal vagy sebesség értékkel.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #15955 üzenetére
7 auto az semmi, foleg ilyen aron, kinalat alja, vagy csak alja autokat hirdetnek ennyiert, szerintem az se biztos h 20-30 kiprobalt auto utan donteni tudsz, mert amiket megneztel, annak kapasbol a fele kep alapjan meg hirdetes alapjan olyan volt, h meg sem neztem volna...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Szerintem csak a kozelieket nezi, azert nezett meg ilyen keveset meg...
AMD: A "garantalt km-es" autot miert nem nezted meg hamarabb?
Uhh emlekszem amikor en neztem autot, azt sem tudtam milyet akarok, csak jol nezzen ki meg kenyelmes legyen, semmi mas nem volt szempont, semmi szervizarnak, semminek nem voltam tudataban...
Persze a Ford-ot azota is sajnalom, de csak korbe volt torve, ezen meg egy karc sincs...
-
giigz
veterán
válasz trassher #15910 üzenetére
Nekem ismerosom nyaralni ment az 1.0-lal
Persze jobb az 1.3, de talan nem veszes az 1.0 sem, legalabbis amikor benne ultem, tokeletesen tartotta a forgalom ritmusat...
Mondjuk nem tudom milyen felszereltseggel nezi, klima lesz-e benne, mert gondolom klimahoz alap az 1.3...
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15903 üzenetére
+1, regen egy ismerosomnek olyan volt, semmi gond nem volt vele varosban, es a motorero orszaguti kozlekedesre is eleg volt, de persze autopalyan is lehet vele tartani 100-110-et (csak peldat irtam), persze elozesekre figyelni kell.
Azal a kicsi sullyal meg elmegy az 1.0 motor is.
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15869 üzenetére
Még annyival egészíteném ki, hogy szerintem a Swift-nél nem néz ki rosszabbul, az alapváltozat is egy teljesen vállalható autó, így meg kifejezetten jól néz ki.
Nálam nem lenne kérdés, hozzátenném azt a +100k-t, elvégre a Swift-re is rá fog menni az a +100k, ami lehet hogy a WagonR-re nem menne, persze az is lehet igen, de 100k +-t szerintem éppen még megérne a WagonR...
Mondjuk továbbra is tartom, hogy ha van Megane, akkor a Swift, WagonR felejtős, csak ki kell próbálni mindhármat, utána nem lesz kérdés... Tudom, a fenntartás a legfontosabb neki, de akkor is WagonR a jobb választás szerintem is...
-
giigz
veterán
válasz Mercutio_ #15856 üzenetére
Nem alkudtam, ennyi volt az ára, ott megvártam személyesen
Az ár számlás, én Debrecenben csináltattam, itt van a llumar kivitelezői lista, az árak nagyjából hasonlóak mindenhol. Az átlag autók, amiken nincsen kirívóan nagy üvegfelület, ~15-20-25k-ból megvannak.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15853 üzenetére
Én is annyit költöttem már a kocsira, hogy nem igaz, pont ezért csináltattam meg végre a fóliázást, ezen már ne múljon...
Nekem 25k volt, llumar fólia műbizonylattal, kivették az ablakokat is, hogy 100% tökéletes legyen, és tényleg mm-re pontosan tökéletes lett, olyan mintha gyári fóliázás lenne Elvileg 10-12 évig nem lesz vele gond
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15848 üzenetére
Sötétítésre egy plusz 2 hete csináltattam meg B oszloptól a legsötétebbel, simán ki lehet látni, az autó külsején sokat dob, és a hővédelem jelentős Mióta fent a fólia, sokkal hűvösebb az autó. Tudom, mert nekem nincs klíma, minden egyes pici hőmérséklet változást észreveszek, és tényleg hűvösebb van, de nem is kicsivel. Nyilván a szemből sütő napnál ez nem igaz, de ha oldalról-hátulról jön a nap, akkor nagyon megfogja
-
giigz
veterán
Ha nem kell szervo akkor jobb a helyzet 2002-2003 fronton...
Bar en mindig ugy neztem hasznaltautot, hogy szervo + elektromos ablak alap, ezen 2 dolog nelkul tutibiztos hogy nem vettem volna...
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz zalman90 #15831 üzenetére
Biztos jó cucc
Én még nem döntöttem el pontosan mi lesz, az biztos hogy a látható részre alapozás + kikvert festék + lakk kell, alá meg rozsdaátalakító, viszont az aljára meg nekem is ilyen alvázvédő kellene, bár nem tudom, hogy a rozsdaátalakító vagy ez az alvázvédő a jobb...
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #15826 üzenetére
Akkor nagyjából (terv szerint, "optimális" esetben) ugyanaddig lesz neked a Swift mint nekem a Megane, és én úgy gondolom, hogy egy kicsit rozsdásodó autó 3-4-5 évet elmegy anélkül, hogy szétrohadna...
Nekem is van egy kis rozsda az autón, pontosabban az alján és egy ponton a hátsó kerékívnél, de könnyedén meg fogom csinálni, és az autó alján lévő rozsdásodást is lekezelem majd.
Már akkor rozsdás volt amikor megvettem, igaz végig garázsban volt tartva, de a tél csak megviselte egy kicsit, viszont engem annyira nem érdekelt, az volt a lényeg, hogy ne legyen szétrohadva, a kis rozsdát elég jól lehet kezelni, és 3-4-5 évet tutifix bírni fog.
Én is 1,5 éve nem csináltam meg a rozsdát, egy kicsit terjedt azóta, de még mindig simán (otthon is) javítható, kezelhető.
Pici csiszolás, lekenem Korant-tal, aztán alapozó/alvázvédő, ahova kell oda festék+lakk. Maga a festék+lakk 6k körül van, tehát ahol látszik ott nagyon szépen kell megcsinálni, hogy ne üssön el nagyon, esetemben ez pár cm, gyakorlatilag észre sem lehet venni, ha pedig csak olyan helyen van ahol nem látszik, oda rozsdaátalakító tökéletesen elég, + arra az alvázvédő (vagy már lehet az nem is kell, elvileg a rozsdaátalakító is elég lehet), mindez 1.000 + 2.000 Ft, és tényleg ki fogja bírni vele az autó évekig...
Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy szerintem ne keresd mindenáron a tökéletesen rozsdamentes autót, egy kis rozsda még nem tragédia, mint írtam lehet azt kezelni is, és inkább műszakilag legyen tip-top (már amennyire lehet).
-
giigz
veterán
válasz Kornel #15817 üzenetére
Ahogy sejtem nincs rá 900k-ja... Tudom nem ér annyit, jó esetben a felét, de:
1. Nekem ennyiben van, úgy nem adom el, hogy veszítsek rajta.
2. Ennyit nem ér, nem vennék meg.
3. Nem eladó.
4. Nem is lesz eladó egy hamar, mert azért vettem és azért csinálok meg rajta mindent az utolsó karcig, hogy 4-5 évig kiszolgáljon. -
giigz
veterán
válasz zalman90 #15776 üzenetére
Ezek közül a Multihawk sem rossz, vagy ha drágább kell akkor a Dunlop, viszont én biztos a Vredestein T-Trac-ot venném a helyedben, magamnak is ezt vettem kb. 1 hónapja, nagyon meg vagyok vele elégedve, iszonyat jól tapad, kanyarokban is, fékezéskor is, és hangja sincs. A menettulajdonságai is nagyon jók, a kormányzás közvetlen lett, pontos.
Itt 11,2k-ért van, elég drága, nekem a 175/70 R13-ban volt 11,8k, de az biztos hogy nagyon jó gumi, szárazon/esőben, 10/10-re értékelem, pedig vezettem már 1-2 autót, mindenféle gumival, ezelőtt Kormoran/Sava volt, igaz 5 évesek, de ég és föld a különbség, és nem csak a korból adódóan, szimplán maga a gumi nagyon jó. A gumis ismerősöm ajánlotta, nem bántam meg, hogy ezt választottam.