Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Davebowman #18256 üzenetére
1.2 körül már 1.5ös GS swiftet kapsz, 8 légzsákkal ülésfütéssel mindennel... Szóval nagyon nem.
-
dnelb
veterán
válasz Davebowman #18260 üzenetére
Ezt nem írtad hogy fontos a magasság Ignis
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18260 üzenetére
Swiftbe se leülsz mivel állítható ülésmagasság hanem inkabb be. Tehat nem olyan mint a régi Swift h kikell mászni ha erre gondolsz.
Gl-gs-glx-glx CD ac-stb stb ezek mind a felszereltséget jelentik.
Eddie: Hat. Nem tudom h sok v nem sok. Ez van lehet az is közrejátszik hogy sűrűn elpörög 5-6 ezerig meg nem váltok 3500alatt ha mar uzemmeleg. Cserébe nem lusta es bírja rendesen
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18276 üzenetére
Wagonr t felejtsd el ha nem 1-2 évre tervezel persze.. Eljárt már felette az idő kicsit...Meg egy normális wagonr 500, 750 körül meg már ignist lehet kapni..
Tehát ignis vs swift?
Városi közlekedésre tökmindegy melyiket választod mindegyik megállja a helyét városban..
Ignis magasabb ,955 kg Swift meg alacsonyabb (de nem alacsony úgy ahogy te gondolod) és 1030 kg..Ignis ugye magas de cserébe nem is olyan stabil,mint pld egy swift.. Ignis szeret azért dőlni erre arra míg a swift II nem annyira..Ez persze nem azt jelenti,hogy felborulsz a kanyarban de nem annyira stabil mint a swift... Futóműve tartós de pattogós..Tapasztalat mivel muternak ilyen van, nővérem exének meg ignise volt 8 évig.
Ha jól tudom( ha nem akkor a többiek kijavítanak ) akkor ua a motor van bennük m13a,m15a,m16a(swift sport) megbízhatóak, 3 ezerig ilyen nagypapa feel, 3000 körül viszont megindul rendesen egészen 6500 ig kb.. Tehát menetdinamikával nem lesz gond feltéve ha nem 1500-2000 nél váltasz.
Fogyasztás: Normál használat mellett abszolút elviselhető pld 1.3 swift 5-7 l között szokott enni, Ignisé is kb 6-7,5 körül volt... Ha sűrűn tolja neki az ember megeheti a 8,5 öt is..
Swift II beltere szerintem modernebb, szebb mint ignisé, több légzsák is van már benne(felszereltségfüggő) én úgy vettem észre,hog kicsit dinamikusabb is, akkor stabilabb jobban elnyeli az úthibákat, halk.. Akkor ezeknek már törésük is jobb. Ignis magasabb, némelyik alkatrész olcsóbb hozzá mivel öregebb, szerintem városba a parkolás is könnyebb vele de minden autónál meglehet ugye tanulni..
ignist már 750ért lehet kapni teljesen jót , swift viszont olyan 850-900 tól kezdődik(vagy ha szerencséd van akkor ennyiért kapsz már jót is ) a jól felszereltek.. Amibe 8 légzsák,stb van.. Mérlegelj aztán dönts ezek alapján (is)
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18325 üzenetére
Egy suzuki se a szervizigenyessegrol híres. Swift kb annyira szervizigenyes mint az ignis.
Swiftnel szokott a valtonal probléma lenni neha neha , de ha van vezetett hiteles szervizkonyve akkor ez is kiszűrhető.
En swiftet vennem. Hallgass asszonyra mindig igazuk van
Amúgy az valóban igaz h kicsivel többet eszik meg nem annyira stabil mint a stift pld. De magasabb is
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18327 üzenetére
Mármint a swiftet vagy a igniset?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18339 üzenetére
Kedden lemérem neked mert pont most vittük karosszeriashoz. Keddre tudok választ mondani felemelt üléssel es leengedettel is. Hat ha fel van emelve akkor nekem a 2 meteremmel is felkel ülni egy minimálisat. De ha lent van akkor se nagyon kell kinyomni magam es nagyon jo ülése van szerintem es eleg jol tartja a gerincet. Ha az en nagydarab testemet megtartja kanyarokban mindenhol muter swiftje akkor elhiheted
Keddre tudok neked adatot mondani.
Viszont az ignis magasabb tény de cserébe nem tart olyan jol. Mas fajta az ülései.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz Davebowman #18341 üzenetére
Gc-t ne vegyel.
100 alkuval jo lehet ha minden oke. -
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18341 üzenetére
Gc t valóban ne vegyél az nagyon alap. Minimum glx. De gs a jó választás ha jol tudom az a legmagasabb szint.
Amúgy 1,2 ert ha nem enged 100at az ember sztem akkor is jo vétel lehet. 2006os gs ek e körül mozognak.
1.3 v 1.5 ös?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz Davebowman #18715 üzenetére
Porgesd, kulonben lomha Ja es kanyarban ovatosan, mert felborulsz
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18715 üzenetére
Sokkal finomabban a gazt de majd meglátod.
Németeknek legfőképpen regebbi opelek nem ismerik azt a szót,hogy gazreakcio.
Lehet eddig azt hitted h gyors a gázpedál "reakciója " F astranal majd ignisbe meglátod h ahhoz kepest egy lomha ...
Milyen ignishez kepest ...... Régi swifhez kepest is na de mindegy elkanyarodtunk a témától.
Tehat ezekre mind rafogsz érezni de gazt sokkal finomabban kell ,kuplung hirtelen gyorsan fog mint általában minden Japánnál. De nekem nagyon bejön ez a "működés" szerintem neked is befog jonni majd
De tetszeni fog az tuti az F astra utan.
Váltani sűrűn kell sztem (de ebbe nem vagyok tapasztalt ) mert hamar felporog.
3-3500ig nyugodtan tolhatod neki mivel 3000korul indul meg.
Majd számolj be h tetszik meg milyen
Tboy: Ez kb minden japánra igaz ,meg az 1.6 vtecre is(6g) mivel nincs bennük sok nm de pörgős motorok.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tboldi
nagyúr
válasz Davebowman #18750 üzenetére
Variable Valve Timing, azaz változó szelepvezérlés.
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18750 üzenetére
Bizonyos fordulat fölött valt a szelepvezerles. De szo szerint azt ,amit előttem írtak.
Ha jol tudom suziknal(vvt) 3500 nal valt.
Vti-nel általában 5500.
Es igy tovább es igy tovább.Amire en vagyok kiváncsi az az ,hogy mit jelent a dual vvt
Mert ugye uj swiftbe (1.2es) mar ilyen motor van de nem tudok rájönni mi az a dual vvt[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz Davebowman #18759 üzenetére
Ha megveszed,akármit mond az eladó szerintem az olajat és a szűrőt cseréld le.Az aksira rá van írva hogy mikori.Az mondjuk nem jelent semmit,bármikor lehet cella zárlatos,minden előjel nélkül.
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18759 üzenetére
Ez tok fölösleges mert ezeknek a cseréje alap(kivéve Akksi ).
Ha mar megnézted /atnezted sok mindent nem tudsz mar rajta nézni /kérdezni.
Amúgy mennyiért vetted ha szabad kérdezni ?
Jövőre en is tervezem verdacseret aztan az ignis is benne van a tervben.
Olaj,szűrőket ,vezérlést(ha jol tudom szijas meg ) meg ha kaki a fek akkor egy betétet cserélj aztan használd.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18816 üzenetére
Nézd meg vagy a használatiban vagy ha van hozza akkor a jótállási füzetben ide felszokták írni.
Ha nem akkor csak vmi elektromos szaki tudja megcsinalni szerintem.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz Davebowman #18816 üzenetére
Ha az előző tulaj átírta a gyári kódot... akkor nem tudsz mit tenni. Nekünk is volt ignis, és ugyan ez volt a baj. Lemerült az aksi, vagy a saru le lett véve már nem tudom, de a rádió az nem ment. Vinni kellett márkaszervizbe, ott kihúzták félig a rádiót, leolvasták a szériaszámát, és az alapján megkértek a gyárból a "factory" kódot, ami olyan mint a PUK-kód telefonnál. Az a baj hogy ez a művelet jó 8-9 éve is 12K-huf volt.
tomi5244 DRL szerintem már széria, mert 2012-től eu-s határozat van hogy az új autókat már csak ezzel lehet eladni, + ezzel egy időben a TPMS (keréknyomás ellenőrzés) is kötelezővé tették.
Talán úgy van hogy 2013. jan 1-től Minden új fejlesztésű autóra kötelező, a többi már gyártásban lévő autóra talán +1 türelmi időt adtak.. De pl a facelift úgymond új széria, és abban így már kötelező.
roberto211 Ne tévesszen meg, a legtöbbje céges.... pl felénk a polgárőröknek S-cross-t vettek. Skodákat meg tényleg csak cégek veszik kilószámra. A statisztikák alapján a "magán" eladásokat a Duster vezeti, de jön fel új Vitara is, meg a Mazda is kelendő.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Davebowman #18832 üzenetére
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__2485060-ignishez-tudom-az-eredeti-kodot-a-radiohoz-blaupunkt-hogyan-kellene-beallita
Első hsz.
Nem tudok most linkelni
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- BMW E36 E46 Alkatrészek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000