Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Zoleee83 #28748 üzenetére
Az 1.6 szívó is igen jó esélyekkel indul az éhezőbajnokságon. Elmegyek én vele 4,2-3 literrel... igaz ekkor mozgó forgalmi akadály vagyok ) ld. még IFA)...
De ha az ember fia/lánya betartja a sebességhatárokat, akkor is megáll 5-5,5-ből.
Nekem senki ne mondja, hogy a turbós motor kevesebbet fog enni.
Jó szerencsét!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Zoleee83 #28862 üzenetére
Nem minden esetben fillérbaszás, és soha nem sajnáltam az autóra a pénzt, mindig mindenből a legjobbat kapta és kapja most is. Én azért nem cseréltem soha fékfolyadékot, mert 3-ból 3 szerelő + a környezetemben mindenki azt mondta hogy nem kell és én hittem nekik. Szerintem sokan voltak/vannak így...
akkor cseréltem le amikor már szar volt a forráspontja, 10 évesen... de akkor már mindegy volt neki, a friss folyadék sem segített rajta és szépen fokozatosan esett be a pedál 1 év alatt, amikor egy fékezés után már nem keményedett vissza.. ezután már balesetveszélyes volt és egyből cseréltettem a kockát. Sőt, pár hónap múlva újra le fogom cseréltetni a fékfolyadékot a biztonság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz Zoleee83 #28864 üzenetére
Most néztem használatiban,nekem egyértelműen 2 év a csere periódus.Nincs is vele semmi bajom,csak nehogy úgy járjak mint a váltó olajjal,vagy ha én nem, akkor rengeteg lelkiismeretes suzukis.Hiszen a legöregebbek is csak 12 évesek és már iparág van a javításra.Pedig szerintem az első vagy a második kötelezőn mindenkinek cserélték.
-
Kicsirics77
veterán
válasz Zoleee83 #28910 üzenetére
a szép az benne,hogy az elsö voltam, a mögöttem lévöt tolta rám a 3,5tonnás megrakott kisteher,akit rámtoltak az elöttem 5-6 méterre állt meg az szerintem totálkáros lett mert eleje hátulja tört de csúnyán.
nekem a bal hátulja,lökös,a takaró lemez felszakadt, a csomagtér ajtó tört,nem lehet lezárni,igy a kocsit sem lehet zárni,illetve a sárvédö lemez is megy a levesbe.
meg ugye ami még nem látszik,majd meg kell emelni a szervizben és akkor derül ki ténylegesen mi lett még..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
pjen
félisten
-
kunberci
aktív tag
-
kunberci
aktív tag
válasz Zoleee83 #28947 üzenetére
Ha a rugó kérdést nekem szántad, akkor meg én nem értem, hogy Te mit nem értesz ?
Akkor magyarúl, hogy Te is értsd. 400-450-500kg terhelésnél az autó motorcsónak.
Az autó vadi új (újszerű) ugyanis 900km van benne.
Ugyanis a kollégának nem volt baja a rúgóval.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz Zoleee83 #28949 üzenetére
Hozd el hozzám majd én produkálom.
Egy történet:
Középsulis korunkban már megvolt a 2db simson 4sebességes endurónk. Mondanom sem kell alattunk max 60-at ment. Elmentünk osztálykirándulásra és az osztálytársam hozta a 4-seb simsonját. Kérdezem tőle a tiéd mennyit megy? Mondja 90-et, mondom had probáljam meg. Szerinted mennyit ment alattam az ő simsonja,
na elárulom 55-öt, pedig ő sem hazudott.
Na ezért lehet nálad jó, ami már nálam nem.[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz Zoleee83 #28960 üzenetére
Úgy igaz minden szó, ahogy leírtad.
-tekercsrugóra nem írtam, hogy rossz, csak azt, hogy vékony, mint golyóstoll rugója, ami igaz, meg 4 japánra van méretezve.
-valóban ez nem az autó hibája
-nem is jelezném a szervizben, mert tudom, hogy ez az extrém terhelés az én problémám.
-Nem mindíg 100%-os terhelésen használjuk.
-Viszont a légrugó beépítését nem tartom problémának.
-Az első félévben 900km-t mentem, tehát az első 3évben kb 5400km lesz benne, tehát a garancia sem bír nagy jelentőséggel.
-Természetesen lehetne 10 misiért is autót venni, csak az nem a mi autónk.
-Na az utolsó két nekem írt hsz-el értek egyet teljes mértékben.[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz Zoleee83 #29025 üzenetére
Hát sajnos igen mert a csomagtér ajtót cserélni kell egy az egyben,a hátfalat meg még nem tudják mert nem látták még burkolat nélkül,a vonóhorogról meg ne is beszéljünk.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
xmad
őstag
-
blakey
titán
válasz Zoleee83 #29343 üzenetére
Köszönöm. Már minden benne van amire szükségem van/volt, majdnem GLX szintű jóval olcsóbban, gumiszönyegeket is kaptam ajándékba, pótkerék, GPS, kartámyasz, óra, csomagtérvédő csík, stb. A küszöb nem is olyan vészes mint gondoltam, de van teflon matricám azt rá fogom tenni, körbe fújtam nyestriasztóval, szélvédők kaptak egy rain-x-et. Remélem a parkoló szomszédaim vigyázni fognak rá. Élőben tényleg szép.
(#29344) Kicsirics77
Köszönöm, reméljük úgy lesz, előző autómat a szemem láttára 5 naposan húzták meg, fájdalmas volt, még aznap vittem a fényezőhöz.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
domojko
senior tag
válasz Zoleee83 #29825 üzenetére
Szerintem kényelmesebb az obd, mint az akkusarut le fel kötögetni, illetve igy az alapjárat sem sz@rakszik. Plusz minden akkusaru levétel után nullázódik a km napi számláló, a rádióadókat lehet beállítani, és az órát is. Obd-vel kb 2 perc, akkusaru procedúra kicsit több b@szakodás.
-
Studi
addikt
válasz Zoleee83 #30048 üzenetére
Érdekes kérdés ez amúgy. Kellő figyelemmel és rutinnal szerintem évekig el lehet vezetgetni úgy, hogy az ABS egy pillanatig se dolgozik. Másrészt viszont ha kell, akkor jó, ha számíthatsz rá. És még fontosabb, hogy tudd kezelni/tudd kezelni a hiányát. Egész más a vészfékezés egy ABS-es autóban, mint anélkül.
Ráadásul a rutintalan emberek reakciója épp ellentétes azzal, amit tenni kellene: ABS nélkül elkezd csúszni, sikítani a gumi, akkor még inkább rányomnak a fékre, mert így jó, most fog erősen a fék. Holott épp el kellene emelni, hogy visszanyerd a tapadást, és újra nyomhasd a féket a nagyobb lassuláshoz.
ABS-es autóban pedig a pedál kezd el visszarúgni, ekkor a rutintalanok ösztönösen elveszik a lábukat, holott épp tovább lehetne még emelni a fékhatást, mert ilyenkor még csak 1-2 keréken dolgozik a blokkolásgátló, a többinél van tartalék a tapadásban.És persze a legrosszabb a rossz ABS, amikor nem tudod, hogy mi vár rád a pedál lenyomása után...
-
Pist@bácsi
őstag
válasz Zoleee83 #30112 üzenetére
Elég a gyári is de a fizikai méreteire figyelj, nincs sok hely.
A legegyszerűbb ha nem zárt az akksi és tudsz mérni savsűrűséget a cellákban. A zárlatos cella nem veszi a töltést (idővel ólomiszap gyűlik össze az alján és az okozza a zárlatot)
Vagy ha töltőről levéve megméred az akksi feszültségét és 12V alatt van akkor is ugyanaz a helyzet, akksi kuka. -
Kicsirics77
veterán
-
válasz Zoleee83 #30182 üzenetére
ezek a számítógép értékek is viccesek tudnak lenni, még jelezte a KIA ceedben, hogy 80 km-t tudok menni, majd pályán 160-nál 3 db vonal lett a 80-ból "---"
Tomics: nem a szalon tankol bele, hanem a gyár, évi 500000 db autónál már az 1 liter is tetemes összeg[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
a_tesz
Korrektor
válasz Zoleee83 #38792 üzenetére
...és Szajo: Ezzel most lehet nem leszek népszerű, de ha ugyanazon autóból, hasonló üzemeltetési körülmények közt az egyik olaj leengedés után fekete, a másik szinte új, akkor a kettő közül az a jobb, amelyik feketébb, mivel jobban magában tartja a korom- és kopadékrészecskéket, ergo kevesebb lerakódást képez a motorban. Ha meg megég az olaj, akkor nem való az autóba, de valószínűleg a minősítése sem a motorhoz illő, szóval nem csoda, hogy rettenetes az állaga leengedéskor.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Motion_Blur
félisten
válasz Zoleee83 #38801 üzenetére
Olajos topikba pedig éppen az a mondás hogy ha nem feketedik meg az olaj akkor nem végzi jól a dolgát
Nekem a turbós benzines autóban sem feketedik meg az olaj, pedig Castrol. Na ezt add össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section