Hirdetés
- Elindult a Marathon zárt alfa tesztje
- GTA V
- Nintendo Switch
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2
- Rövid előzetest kapott a Mandragora: Whispers of the Witch Tree
- PS Vita / PlayStation TV
- The Division 2 - Jövő hónapban jön a Battle for Brooklyn DLC
- Old Skies teszt
-
GAMEPOD
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
buke
tag
Lesz valami update jövőhéten, lesz benne valami lényeges változtatás ?
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49310 üzenetére
[HUN]NIMROD: nem ígértek meg ilyet, a feltett kérdésre nem válaszoltak decemberben, gondolom a béta alakulását is várják még. Kár, hogy nem lehet szanálni
, javítani. Pl. a felszíni bázisoknál túlságosan leradírozza a környező domborzatot, tehát pont azt tünteti el, amiért éppen oda telepíti az ember.
-
buke
tag
Jó kis fizetős, végtelen grindelős kieg.
Nekem az volt izgalmas, ahogy a saját elképzelésem szerinti rendszereket megtaláltam.(dupla szűrés után) Egyet viszont elvesztettem, mert más lefoglalta, amíg az aktuális acc.-ommal oda értem. Napokba telt mire kihevertem
Nemtudom ki volt, de olyan is volt aki eladott nekem kb. 4500 unit mindenféle anyagot, a kolonizációs hajóra, aztán elment.Gondolom nem tudott vele mit kezdeni,mert láttam a rendszerét és oda nem kellett.
Kérdés: mikor indul a buboréktól független telepítések időszaka a csillag ködöknél ? Én már erre is elvileg felkészültem, de egy mérnökölt szállító cutter kelleni fog a koloniai körzetekbe is.
Az akadozás még mindig van,de inkább a betöltéseknél új helyeken jelentkezik rövid ideig. A homokórázás megszünt. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Elméláztam azon, hogy ez a kolonizálós kiegészítő elég nagy falat ahhoz, hogy lehetett volna fizetős. Ezek szerint az ARX biznisz elég jól megy ahhoz, hogy többé nem fognak pénzért árulni DLC-ket. És ezzel az induló Lifetime Pass is kifújt. Azért megérte.
-
mumtaz
senior tag
válasz
5150head #49304 üzenetére
Bakter. Ezt nem hagyhatom ki meglepődés nélkül.
65-öt tud FSD booster nélkül? Az nem semmi.Nekem némi felszereléssel, meg FSD Boosterrel tud 68-at maximum
Jó. mondjuk annyira nem fejlesztgettem agyon. -
5150head
senior tag
válasz
Leslie33 #49303 üzenetére
Ha megnézed ship builderben:
Ha csak az FSD-t mérnökölöd maxra, és leveszed a felesleges modulokat, a core modulokat kisebbre veszed, akkor is 65 felett ugrik a Mandalay, guardian booster nélkül, szóval ezért sem érdemes arxért venni, ha van ingame credited.
Az más, ha az ember nem akar várni 3 hónapot és mire megjelenik creditért az új hajó, mint most a Corsair. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49299 üzenetére
[HUN]NIMROD: megnéztem, maradt ugyanaz nagyrészt.
-
buke
tag
[link] primary port téma
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49299 üzenetére
[HUN]NIMROD: legyél óvatos, mert most olvastam a redditen ezt, ahol valaki kérdezte,de a válaszoló azt írta, hogy 70 ezer körül van az első coriolis csak erről nincs infó. Akkor most mi az igazság ??
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Leslie33 #49296 üzenetére
Ha jól látom (toggle details) SEMMI extra cucc nincs rajta, csak azok amiket így bemész a boltba és megveszed. Akkor már az Asp, ami még olcsóbb, és tele van mérnökölt modulokkal, plusz a Guardian FSD booster!! Arx-t fizetni akkor van értelme, ha valami olyat kapsz ami sok időbe kerülne feloldogatni, megszerezni, összegrindolni rá a matikat stb.
#49295 buke: most pont egy építkezés közepén vagyok, így nem tudom ellenőrizni, de nagyon nem hiszem hogy egy ilyen bug sokáig meg tudna maradni.
-
Leslie33
tag
Szeretném a véleményeteket kikérni, mivel hajóépítésben nincs nagy tapasztalatom. Akciós az alap Mandalay, 10738 ARX.
A Stellar felszereltségű pedig szintén akciósan 21450 ARX. Kb pont ennyim van és pont explorer hajónak szeretném használni. Érdemes megvenni ezt, vagy maradjak az alapnál és majd felszerelem?
https://www.elitedangerous.com/store/product/mandalay-stellar
Köszi a tanácsokat és mindenkinek Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok! -
buke
tag
Jól látom, ha az elsődleges portnak coriolis-t választok, akkor is elég egy outpost-nyi mennyiség, vagy ez egy elírás csak.
-
buke
tag
Újra normális a belépés időtartama, mint a villám pikk-pakk.
A térképek is időben reagálnak, a többit egyenlőre nem néztem. -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49291 üzenetére
Most rendesen rátettem és a játékban is megnéztem, ott tényleg rendben van. Csak az előnézet mutatja csökevényesen, más matricánál ilyet még nem láttam.
buke: pinghez, ha esetleg nem tudtad: nem kell folyamatosan nézni, mehet a háttérben is, majd nyomsz egy CTRL+C-t, ezzel leáll és ad egy statisztikát. Akkor jó ha 0% a loss, és erős az átlag.
-
buke
tag
válasz
5150head #49291 üzenetére
5150head: "Van olyan commodity amit mindenképpen a bubiból kell vinnem a Coloniás mérnököknek? Egyéb tanács?"
Lásd: ED Odyssey Materials Helper: Ships fül, Engineers fül.
Én a nekem szükséges 3 mérnököt oldottam fel ( általános mérnököléshez és Mandalay mérnököléshez.) Van egy 4. is, ott vannak a cannon stb. fegyverek és opt.int.modulok.máskor még fontosak lehetnek.
A koloniai ship mérnökök feloldását a következő bubi mérnökök feloldásával kell kezdeni, ami mindegyiknél 3 level és 33% repu. üzenetet kapsz, ha megvan egyből, amikor kraftolod a materiálok hozzáadásával...Neked ezek meglesznek, de nézd meg mielőtt elindulnál.Ha kell kraftolni olyan modult válassz, ami legalább G4.-ig vihető.(volt hogy ezt nem figyeltem) Tehát, ami kellenek mérnökök a bubiból: Elvira Martuuk, The Dweller, Liz Ryder, Tod McQuinn. A bubiból nem kell szvsz. áru. Én nem vittem. Ott szedtem össze, ami kellett adománynak, feloldásnak. Ennyi.
Végezetül, ha már ott vagy ne felejts el egy sidewindwert venni és ott dokkoltatni, pl. a Jaques állomáson, majd ha visszajöttél a bubiba ide szállíttatni. A default indulási helyedre érdemes vitetni. Nekem ez a legtöbb accountomnál az Ay Indi. Ezután (3,5 nap) után bármikor teleportálhatod magad a koloniára, főképp a gyalog materiálok és gyalog mérnökölés miatt érdemes.
Ja a 3 főbb mérnök: Mel Brandon, Petra Olmanova, Etienne Dorn.
a 4. Marsha Hicks. -
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49289 üzenetére
Nálam teljesen jól mutatja a PP Decalt.
Közben egyébként a #49278[HUN]NIMROD -ra reagálva eszembe jutott, hogy anno én az egyik videóból, vagy streamból, vagy már tudja a tököm honnan csináltam egy ilyen screenshotot, hogy mit-hogy érdemes pinelni a mérnököknél. Hátha másnak is segítség:
Lassan nekem is el kellene indulni a Mandalay-el colonia felé, mert még nem voltam ennyire hosszú trippen. Galaxy plotterrel néztem, h Neutron Jumppal kb 100 ugrás, az simán vállalható.
Van olyan commodity amit mindenképpen a bubiból kell vinnem a Coloniás mérnököknek? Egyéb tanács? (AFMU-n meg a Repair limpeten kívül, mert az már fent van a hajón)
#49290buke Akkor valószínűleg rendben van nálad a hálózat. Ha lenne hálózat eldobálás akkor Time Outot dobna. Bár én hagytam volna fél órát futni, semmi bajod nem lesz tőle, hátha mégis kibukik valami.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
A PowerPlay rank matrica már nem nagy semmit mutat, hanem alul-felül 1-1 körívet. Nálatok?
Építettem mostanában pár kereskedő outpostot, és mindegyiknél teljesen mások voltak az anyagszámok, kb ilyen 10%-os ingadozással.
-
buke
tag
válasz
5150head #49286 üzenetére
5150head: Nemtudom mi foghatná le, régóta, évek óta ugyanaz minden, eddig ilyen, ilyen összetetten nem fordult elő sohasem, csak 2020-ban, de akkor is csak a SC-be ugrás körüli gondok voltak leginkább az FC-k megjelenése miatt. 1G-ás net van itt évek óta, hálózati egyéb problémát máshol nem érzékeltem. Persze nem is tudom honnan kezdjem az ellenőrzést, ha nálam van valami.
-
5150head
senior tag
FC-n nem voltam a legutóbbi update óta, azt elvileg javították már, de akkor lehet mégse
A többi nekem nem nagyon jött elő. Talán az ugrás néha hosszabb volt amikor VIP taxiztam, de ez is kb 20-ból egyszer. Engem belogolásnál is simán beenged, pedig este szoktam játszani. Ma 2x voltam ben eddig a CG miatt, rendben volt minden kivéve a stuttert mert az mindig van... Hibaüzenettel meg csak akkor vágott ki amikor szerver off volt legutóbb.
Nem fogja valami a hálózatot nálad? -
buke
tag
Ja, a belogolási idő növekményt elfelejtett említeni, ez félelmetes mennyit növekedett.
-
buke
tag
A szaggatás is zavaró, de összességében nem tart sokáig. Viszont a menük használatánál, FC-n a trade slotok beragadása, térképek bekapcsolásánál, váltásánál, továbbá a launch parancs kiadása utáni több másodperces üresjárat, SC-be ki-be ugrásnál szintén ez van.
A hiperugrásnál meg sosem akar odaérnia másik csillaghoz. Ezután néha kivág Ivory cobra hibaüzivel.
Nos ezeket, ha összegzem idegbajt okoz, mert minden helyzetben lassít egy kicsit. Szinte folyamatosan ez van és mostmár a hétköznapokra is kiterjed. Lehet így lehetne leszoknom erről a játékról. -
5150head
senior tag
válasz
Leslie33 #49282 üzenetére
Véletlen egybeesés.
Régóta fenn áll a probléma, teljesen random, hogy mikor hol. Kaptam stuttert harc közben, állomáson, sc-benm úgy hogy csak soloban nyomom. Pár másodpercig laggol aztán 0,5-1 óráig megint semmi, de van h sűrűbben előjön.
Egyik top voted issue a trackeren: [link] -
Leslie33
tag
Valami szaggatást én is észrevettem mostanában, elsősorban SC-ben. PL amikor tankolok és kerülöm a csillagot, vagy csak simán manőverezek a bolygók körül. Attól tartottam, hogy a gépembe hardver, vagy szoftver hiba lesz, vagy melegedés és ki kell takarítanom megint a gépházat. Az utolsó videokártya frissítés óta tűnt úgy, mintha szaggatna, de lehet csak véletlen egybeesés.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49278 üzenetére
NIMROD: hogyne lenne...
Emlékszem 2022-ben arra jártam először feloldani a gyalogos mérnököket, mert ügye ott a Kolonián ez könnyebb. (még ide is írtam be az ajándékozás miatt.)
Akkor ugrott be az Fsd Interdictor csak 4-es volt és szintén a
Mel Brandonnál kellett felhúzni. Ez ügye a kalózkodáshoz kell, és én azt választottam itt, hogy élesebb szögben is már működjön az ID. Azóta sok idő eltelt, megnövekedett az acc.-jaim létszáma és már eleve feloldom ezeket a mérnököket, az utazás már nem jelent problémát, amióta megoldottam a teleportációt.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Most kellett rádöbbennem hogy a Shield Cell Bank 4-es szintre húzását csak Mel Brandon tudja a Kolónián... Milyen kapitális kicseszés ez?? Hogy lehet az hogy a kihelyezett mérnök jobban tud valamit mint a bubin belül bárki? Most mehetnék emiatt 44.000 fényévet megint?... Persze ki fogom bírni a kihagyását, nem nélkülözhetetlen, de rohadtul bosszantó... Tényleg, vajon van még valami amit csak ott tudnak?..
-
5150head
senior tag
Nálam is beszaggat, valószínűleg szerverpara. Nálam teljesen random a szaggatás függetlenül attól, hogy éppen hol repülök.
Én már egy hete pihentetem a kolonizálást, az aszteroida bázisom kb 40%-nál áll. Még a carrieren van kb 11 (cutter) fordulónyi cucc aztán még egy kör a carrierrel és megvan az is. A felszíni portot szerintem el is engedem. Hatalmas grind lenne így egyedül, de még pár embernek is.
Múlt héten kalózkodtam, több kevesebb, de inkább kevesebb sikerrel, aztán most az utóbbi 2-3 napban limuzin taxizok.
Éptettem egy luxus orcat és celebeket furikázok egy tourist rendszerből mindenfelé. Eddig élvezetes, főleg h tettem az orcara egy surface scant is így a megállóknál szoktam scannelni is, uh onnan is jön pár millió meg közben húzódik az explorer rankom. Eddig érdekesek a touris beacon-ök sztorijai is, a lore-hoz ad hozzá sokat. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Valamit a legutóbbi nagyobb változtatásnál nagyon elrontottak, szerintem a Trailblazers első kiadása óta ami hivatalosan is béta (azaz kaka) amikor az exe is visszaállt odyssey-ről elitedangerous-re. Még mindig szaggat rendszeres időnként teljesen indokolatlanul a legerősebb gépeken is, színes hajós hibákkal kivág össze-vissza, meg pl ilyen teljesen érthetetlen jelenségek is előjönnek hogy egy CZ-ban megjelenő Capital Ship egyik Heat Relay "egészsége" nem +100-ról hanem -100-ról akar indulni, és emiatt nem lehet sebezni, vagyis a dög elzavarhatatlan.
-
buke
tag
Nemtudom másnál is belassulnak a parancsok így hétvége kezdetével egészen hétfő estig, keddig. A hétköznapok rendben vannak, pár másodperc a belépési procedura. Most viszont többszöröse ez az idő. A játékban is a térképek nyitogatása, a launch parancs is késik kb.15-20 sec !! ( menekülésnél ez baromi izgalmas
, a kisebb és gyengébb hajót egy large bázis dupla légvédelme szétkapja, ha nem tud eltávolodni 2 km kívülre.
Folyamatosan dupláznom kell a trade slotok nyitását és aktiválását az FC-ken.Lehet, hogy sokan visszatértek a 21-es nagy elfordulás után ? Akkor voltak hasonló tünetek. Még a SC-be ki-be ugrás is elnyúlik. Viszont az FC-k ugrás ideje az most jó. Ha tudatosan mókoltak ezzel akkor ez nem biztos, hogy megéri, hiszen minden zavaróan belassult.
-
buke
tag
Nem tudok tova haladni a kolonizációs zónákban rendszereket nézni
-
Peppo
őstag
A jó öreg Tojás. Bármikor eszembe jut, kedvem lenne sütni egy rántottát az emlékére. Kifizette a Fleet Carriert tele modulokkal meg vagy tíz évnyi fenntartási költséget, Pedig én messze nem farmoltam annyit, mint sokan mások, és nem is csináltam a legoptimálisabban. Nem volt meg az 1M/h csak kb. a fele.
-
buke
tag
Régi szép idők
-
buke
tag
válasz
Leslie33 #49269 üzenetére
Leslie33: Szia, az LTD-t a bányász npc hajók szállítják, régebben ez sokat ért a többi bányászható ásványhoz képest. Ha egy ilyen hajót ki tudott fosztani a játékos, akkor az jó pénzt jelentett, hiszen akkoriban az LTD 1,6m volt az ünnepnapi ára. A lopott 0,75 szorzóval persze csak. Ha egy pl. Type-7-est elkapott az ember, benne lehetett 50-150T -ig. Elég jól lehetett vele kaszálni és nem volt unalmas. Amúgy az LTD mindegyik kitermelési módban bányászható a jég aszteroidákban. A híres vagy inkább hírhedt varázs tojásból is ezt termelték ki.
UI: 3 dolgot kellene tenni, hogy ismét élvezhetőbb legyen ez.
1. a szállítmányok tartalmazzanak más, jelenleg értékes ásványokat. (musgravite, stb.)
2. növeljék az aktív szállítási időszakot.
3. Lehessen üldözni a hajót rendszereken át, addig, amíg újra nem törvényesbe ugrik. -
5150head
senior tag
Ez amúgy rohadt szomorú...
Az utóbbi 4 nap (összesen 4-6 óra játék) több rendszerben csak 1 db (!!!) T9-et találtam, abban is csak junk volt. Amiben rendesen volt LTD az 2 db KraitMK2 volt. Bányász hajókat is alig találni. Ezen a két hajón kívül mást nem találtam.
1m populációnál nagyobb, anarchia, ind, rendszereket néztem boom státuszban és ring nélkül... Kínomban már a theft küldikre próbáltam rá, az kb ugyan az, de "vicces" egy 250-500k credites küldetést berakja 8-as Threat-re.
Aztán próbálkoztam low secus rendszerrel is, de ott se nagyon találtam értelmes hajót addereken meg ilyen kis sz@rokon kívül... pedig az billiós populációs volt boom státuszban. Persze szinte azonnal kaptam a nyakamra a secusokat hyperdiction után.
Ezt a role-t rendesen kiherélték, vagy próbálják a kalózokat openbe terleni...
Még azért 1-2 napot próbálkozok vele hátha találok valami fasza rendszert. -
Leslie33
tag
Olvasom ezt a kalózkodás témát 5150head és buke hozzászólásánál és gondolkodtam, mi a fene az az LTD. Bajban vagyok még ezzel a sok rövidítéssel és sajna az angol tudásom sem az igazi.
Az összefoglaló rövidítéseiben nem volt benne. Google a barátom így megtudtam, hogy az LTD az a Low Temperature Diamonds rövidítése.
A kérdésem az lenne, hogy miért csak ezt keresitek? Ez a legmegérősebb, vagy van valami küldi, ami erre épül?
Bocs ha láma a kérdés, de én még nem kalózkodtam. -
buke
tag
Egy kérdés az építési tier pontokkal kapcsolatban: ha nem használom fel a Tier 3-as pontokat nem tudom átváltani másra valahogy ?
-
buke
tag
válasz
5150head #49265 üzenetére
5150head: A közelmúltban nekem is csak nyűglődés volt, kapás egyre kevesebb, ezenkívül bejött egy rejtélyes bug. Amikor végre kiszedem a hajót SC-ből és közelítek hirtelen neki ütközöm egy láthatatlan valaminek. Ilyenkor jelzi a pajzs az ütközést és hang is van. Ez régen jó játék volt, amikor az LTD 1,6m/t volt ünnepeken, a lopott LTD 1,2m-ért ment el. Igen, sajna nem mindennap ugyanaz történik. Simán benne van,hogy 1 óráig nincs semmi. A hajók, amit érdemes megvizsgálni az a közepeseknél a Krait MK, Pyton, és a teherhajók. Aztán jó a Type-7, Type -9. Clipperben, combat hajóknál soha semmit nem találtam. Ha rendszert keresel, akkor ne legyen benne gyűrű. A Cupisii elég jó. Emlékszem kezdetben a még nem mérnökölt nagy hajóimmal mentem és bizony néha egy-egy agresszív Type-9 csúnyán helyben hagyott. Voltak öngyilkosok is
. Olyan is akadt amelyik csak annyit tett, hogy le lövöldözte folytonosan a próbálkozó limpetjeimet. Ezeket úgy semlegesíteni, hogy a hajó megmaradjon nemigen lehetett. Egyszer egyszer azért befutott egy lomha Type-9 is, ezt már előre látni lehetett a menekülésnek a sikertelenségéből.
A raktérben kb. 150-től 320-ig volt az LTD. Volt egy esély,ha elugrott utánna lehetett menni,de ez bedöglött, csak a konzolosoknál maradt meg.
-
5150head
senior tag
Utóbbi néhány napban szórakozok a PVE kalózkodással Gliese 3897 B rendszerben ami ajánlott elvileg, több kevesebb sikerrel. Elsó nap találtam 2-3 bányász hajót, tegnap már csak egyet, ma meg semmi... pontosabban egyet találtam de nem volt benne LTD
Van erre valami tipp h milyen rendszerekre érdemes szűrni azon kívül h anarchia és ind? Azt írták h boom is jó ha van és 1m feletti népesség.
Elfogadnék néhány tanácsot hogyan érdemes normális rendszert találni ahol nem azzal megy el az értékes játékidőm, hogy 45 percig repkedek fel-alá. Köszi -
[HUN]NIMROD
senior tag
-
5150head
senior tag
válasz
Raymond #49261 üzenetére
Persze, én is megbuildeltem ezeket, nem ezekre gondoltam, hanem amik idén fognak megjelenni és az első hajó belőlük a Corsair. A Corsair helyett simán jöhetett volna a Panther szerintem.
#49260buke
Az update előtti egyik CG pont ez volt hogy, hogy ezeket az FC-ket tankoltuk fel. Nyilván ha magasabbra jutott volna a CG több FC lett volna, de talán még így is többet kaptunk mint ami eredetileg volt a CG-ben. -
Peppo
őstag
válasz
5150head #49258 üzenetére
Igen. Nem is értem, hogy lehetett ezt kihagyni. Évek óta csesztetik őket azért a hajóért, és most tényleg lenne értelme is. Mondjuk lett volna eddig is, mert megdobhatná a hagyományos kereskedelem népszerűségét, mert azt most kb. senki nem csinálja, nincs benne pénz a szállítóküldetésekhez képest.
Az idei négy hajóból elvileg az első három M, és talán az utolsó lesz L. De ha ez igaz is, akkor is év végére jön. Addigra aki akarta, már kolonizált magának rendszereket. És semmi sem garantálja, hogy az a hajó a Panther (vagy valami hasonló) lesz.
Időnként annyira hülyén tudják tervezni a dolgokat, hogy arra szavakat is nehéz találni.
A látottak alapján a most érkező Corsair kellett volna legyen a Python II. Ugyanolyan multifunkciós gép, csak kicsit jobb mindenben.
Míg a már megjelent Python II kifejezetten harci hajó, csak ebben az egyben hasonlít az alap Pythonhoz, de minden más feladatra alkalmatlan. Úgy tűnik, az elnevezéseknél is érvényesült a brit logika.
-
Raymond
titán
válasz
5150head #49258 üzenetére
En nezegettem az uj hajokat ahogy jottek, de nem hozott lazba egyik se igazan. A Type 8 mert most van egy Medium meret amibe 400T pakolhato es talan a Mandalay a vadaszgep formajaval de az annyira nem izgat. A Python Mk2 csunyara sikerult, az eredeti a kedvenc hajom es hat az ujat nagyon elturtak (szerintem).
-
buke
tag
Kipróbáltam bekerülni a Trailblazer FC-k valamelyikéhez; fél nap múlva sikerült is
. Nagy a tülekedés ezeknél.Több kellene ebből szétszórva és mostmár inkább a bubi külső perem vidékére.
Találtam egy normális rendszert, (21fok az átlag hőmérséklet a tidally záras planétán) de most néztem az adat hordásos küldik félezer Ly-re küldenekIgen, nagyon a perifériára sikerült foglalni. Viszont az aktuális bolygón ahol építkezem ott megjelentek a buckalakók
a szokásos küldikkel.
-
5150head
senior tag
Companionban néztem az időket elég gyorsan megcsinálok egy fordulót, kb 4-6 perc dokkolástól dokkolásig. (autodock+sc assist, persze ha nem bambulom el az SCO boostot
)
Itt a konkrét post (más a téma, de itt leírta, hogy mit csinál): [link]
Orbitalnál inkább akkor nyűgös a repülés, ha a bolygó mögött van éppen az állomás és kerülni kell, vagy gyűrűben építed a postot és eltalálni, hogy most melyik felén van a gyűrűnek. Van egy Type9-em parlagon lézeres bányászatra berendezkedve, lehet áthívom a carriere és megnézem hogy melyik a gyorsabb.
De igen, bennem is ezek a kérdések merültek fel, amiket Te is feltettél. -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49254 üzenetére
Ha leírták, biztos működik, csak nem biztos hogy annyira megéri. Ha jól értem, az a kérdés, hogy jelentősen rövidebb-e a disembark, befutni a dokkból a mentőkapszulához, aztán az állomáson leliftezni a dokkba és odafutni a Cutter orrához, mint egy átrepülés. Nem vagyok benne biztos, mivel mindkét hely ugyanazon bolygón és mellett van, néhány Mm, amit az overcharge másodpercekre rövidít.
Orbiton azt mondanám hogy tuti nem éri meg, esetleg felszínre lemenni, ha a város pont a másik oldalra került, de így se valami húdenagy nyereség.Továbbá a hajó áthívása vajon gyorsabban megtörténik-e, mint hogy lemegy a ciklus odáig, mire megint abba kéne beszállni.
És végül én még abban sem lettem volna biztos, hogy nem kavar-e be az hogy melyik az aktuális hajó, de gondolom ezzel nincs probléma. Mert ha még az állomáson az Inter Astrához is oda kell menni ügyet intézni, akkor végképp kuka az egész.
-
5150head
senior tag
Carrier pakolásra használja valaki ezt a metódust? Két hajóval. Redditen találtam, ha jól értem ez a menet:
1 hajóba bepakolás az állomáson
-> átrepülés a carrierre, kipakolás
-> mentőkapszulába ugrással az állomásra spawnolás.
-> 2 hajóba beszállás és bepakolás
-> 1 hajó áthívása a carrierről az állomásra
-> ismétlés az elejétől a két hajót váltogatva
-
rtitusz
őstag
Egyszer volt hol nem volt, két költözéssel és 2 gyerekkel ezelőtt beletoltam vagy ezer órát a játékba. Azóta eltelt vagy 8 év. Tegnap beléptem újra. Örültem, hogy még létezik az accountom.
Meg hogy kitaláltam a levélbedobón. Ha valaki kintről látott, biztosan részegnek nézett, mert tripla Elite pilóta ilyen szerencsétlenül nem repült még. Szegény gépem izzad rendesen, pedig a megjelenés után a 980ti vitte mint meleg kés a vajat.
-
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49250 üzenetére
Én most szembesültem ezzel, mert eddig úgy építettem, hogy először leraktam az építményt és utána néztem, hogy mi is kell hozzá. Mind1, nem nagy dolog, csak tegnap kiégtem tőle. Ma 1,5 óra alatt kipakoltam még a maradékot aztán most ugrok vissza, még van két kör.
Köszi a log out/in tippet kipróbálom majd, lényegesen gyorsabb privátra rakni a hajót aztán marketről minimum áron áthúzni mindent.
#49249HUNsolo94
Ha csak az alap dolgok vannak fent a carrieren, akkor a raktér 24e T. A 222e motyó 9,25 forduló a carrierrel. A Tritium átlag ára most 53,837 Cr. Ebből "pár" tonnát el lehet pörkölni ha messzebb van a rendszered, de még 9x ki/be pakolni a carriert is húzós 21 nap alatt.
Szóval max úgy tudom elképzelni, ha állod a Tritiumot a carrierbe és elfogadod, hogy aki segít nem mindig akkor ér rá a carriert ugratni amikor Te szeretnéd.
Soloban két dolgot csinálhatsz, attól függően mennyi cuccot hordtál már be és mennyi pénzed van:
Vagy elengeded, és a kövi körben megpróbálod egy alap porttal befoglalni újra a rendszert. (Ha még nem öltél bele sok időt)
Ha már pár órát hordtad a szajrét, és van egy valag időd, akkor kapard össze a carrier árát és kezd el magad hordani a cuccot.
Vagy marad az amit Te szeretnél, hogy jelentkezik valaki segíteni.
Most jutott eszembe, de nem akarok hülyeséget írni, de amúgy mintha az egyik nagyobb játékos trader klán mintha hirdette volna hogy tud segíteni carrierekkel ilyen esetben. Talán redditen láttam. Próbálj meg utánakeresni hátha. -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49246 üzenetére
Ja, ez az elejétől fogva megvan hogy a tervező értékekhez képest kicsit megváltoznak a megvalósítási számok. Én már akkor költöttem hozzá magamnak mesét: minden állomás kicsit egyedi lesz a rendszer sajátosságai miatt. Persze ha a második számsor mindig ugyanannyi, akkor ez nem működik, ezt még nem ellenőriztem.
A FC kivásárlási hibáról: rájöttem arra, hogy a ki/belog is beleteszi a szajrét. Tehát ha véletlenül elfelejtünk duplán piacolni, akkor nem kell visszarepülni és leszállni, elég egy főmenü.
#49248 HUNsolo94: mi akik most itt aktívak vagyunk, sajnos a saját rendszereinkkel ugyanezzel küzdünk. Ha valaki nem épít magának, azt valamilyen módon busásan honorálni kéne, hogy megérje neki beállni hozzád kamionozni. FC tulajok jellemzően már nem a pénzre hajtanak. Ha nem győzöd egyedül, első állomásnak ne vállalj be Outpostnál nagyobbat - de gondolom erre már magadtól is rájöttél. Ha abszolút kilátástalan, hagyd abba, és ha nagyon kell az a rendszer, 3 hét múlva foglald be újra Outposttal.
-
HUNsolo94
újonc
Nem Dokkmunkásokat keresek, hanem inkább olyas valakit akinek van Fleet Carrier-je és hajlandó segíteni. A többit én intézném, de ha az előbbiben is tudna segíteni, azt megköszönném!
De ha senki, akkor bocs a zavarásért....
-
HUNsolo94
újonc
Sziasztok!
Tud valaki segíteni rendszer kolonizációban?
222ezer egységet kell leszállítani 21 nap alatt, és nem győzöm egyedül csinálni -
buke
tag
Nekem az elfogadható rendszer találás is körülményes. Pár szempontot veszek figyelembe, de valahogy mindig hiányzik valami. Lehet, hogy sok a feltételem, világos legyen tehát minimum egy fényesebb M-es vagy K-s csillagos,de pl. legyen benne tidally záras bolygó és pár hold, aminek bejárható a felszíne, legalább egynél legyen atmoszféra is. Legyen gyűrűs bolygó legalább egy és legyen aszteroida mező is.
Ezek alapján a routes planner (spansh.co.uk) oda képzel bolygókat ahol semmi sincs. Az inara már jobb.
Órák teltek el, keresgélek, semmi, pedig a bubi Colonia felé eső szélétől már kb. 500Ly-re vagyok a legfrissebb outpostoknál, ahol majd két lépésben fogom lefoglalni a rendszert. Az idegen outpostnál csak egy láncszemet készítek ez kb. 22k tonna lesz. Innen ugronék már a saját foglalásomhoz, ahol remélem nem lesz humán konfliktusom. Ha az irányomba látok építkezést akkor a láncszem készítést fel kell hagyni és elengedem az egészet. Mivel én nem vagyok kompetitív játékos grindelésben senkivel. Volt két jelölt rendszerem, de építkezés láttam arra felé, emiatt ott hagytam.Talán nyár elejére lesz majd egy bungalóm.
-
5150head
senior tag
Pfú ez megint annyira Elites b+
Végeztem a két outposttal. Most azt hagyjuk, hogy ahogy végeztem velük azzal a lendülettel el is tűntek a térképről, de a pontot megadta. Egy relog ezt megoldotta.
Jöhet az aszteroida bázis építése.
Előtte nyilván feltankoltam nyersanyagokból az egyik Trailblazer carrieren. Mivel volt még hely, direkt megnéztem, hha végzek a két outposttal akkor mi kell majd az aszteroidhoz. Nem táblázatokba, nem a wikin meg itt-ott, hanem ebben a kib@szott játékon belül a const.mapen, ahol kiírja, hogy mihez mennyi kell. Úgy voltam vele, hogy az apróságokat feltankolom, a nagyobb cuccokat, (alu, steel) meg majd a következő körben.
Szóval végeztem az outpostokkal és meglett a pont, mondom leteszem az aszteroida bázist. Még akkor is a nyersanyagigénynél a jó értékeket mutatta. Feltankoltam a carrieren az előzőleg behordot cuccokból pár dolgot, aztán átrepültem. Mire átértem változtak a kib@szott igények. Aluból pl kevesebb, de az apróságokból jellemzően +1. +10 ilyesmik kellenek az eredeti értékekhez képest.
Most tényleg ennek ennyire rakás szarnak kell lennie? Értem én hogy béta meg minden, de könyörgöm, a játék hazudik a playernek, hogy mire van szükség. Hogy lehet ennyire szarul programozva? Mégis hogy a tökömbe kalkulál ez nyomorult program? De tényleg.Netto szivatás megint.
Azt meg már meg se említem, hogy a carrier market még mindig bugos, és duplán kell még mindig rányomni, hogy ez a rakás fos felfogja, hogy átraktad az árut a hajóba. És a vicc az, h ha nem nyomsz rá pluszban simán "üresen" hagy repülni, majd mikor visszatérsz a carrierre és megnyitod a marketet észbe kap, hogy jaa tényleg, amúgy tele a raktered...
Az ilyenekkel kiéget ez a game komolyan. -
5150head
senior tag
válasz
5150head #49244 üzenetére
Továbbgondolva az én rendszeremet:
Igazából engem annyira nem is érint, hiszen nem épített még egy starportot se, a kezdőm egy outpost volt és asteroid base-t akarok, ami alapból extraction.
A rendszerem economyja meg már most Industrial / Agriculture.
Azt kell eldöntenem, hogy maradok az eredeti tervnél és az asteroid base után megépíteni a nagy Surface Planetary Portot (colony), vagy a surface port helyett építek egy orbital portot amit berakok vmelyik már beépített hold körüli pályára. (Agri vagy Ind) -
5150head
senior tag
Szívesen
Amúgy vicces, hogy amit a #49241 -ben írtam az is egy twitter bejegyzésből derült ki, mert vki rákérdezett.
Sehol nincsenek közölve a konkrét mechanikák, úgy kell összevadászni az infokat.
Eddig értetlenkedtek az emberek, hogy a portok marketei miért nem működnek. Hát ezért. Aztán ez is olyan "feature" mint a 10 épület után a pont duplázás, meg hogy a 2 port után szintén duplázódik a pontigény... szokásos frontier kommunikáció.
Én most éppen két outposthoz rakom meg a carriert, meg ami hely marad azt még az aszteroid porthoz aztán majd meglátom.
Lehet tartok egy kis pihit, agyalok egy kis pve kalózkodáson vagy celebek fuvarozásán. Azt nem igazán csináltam még a játékban. (ezekkel kapcsolatban jöhet tipp)
Közben meg jött a Warframebe is új tartalom... -
5150head
senior tag
Pro tipp:
Ha nem akarod mindig kifotózni az építkezéshez szükséges nyersanyagok listáját, és/vagy állandóan megnyitni a mapen, az architect nézetet, akkor itt a megoldás. Ki tudod másolni a listát szövegként vagy táblázatként egy windows toollal:
Power toys
Ebben van egy Text extractor nevű tool amivel ki lehet másolni a képernyőn lévő szöveget a vágólapra és az szövegként utána bárhova beilleszthető, pl táblázatba.
Shortcut: win+shift+T
Ez a funkció a win11-ben elvileg alapból benne van, a 10-ben nincs, ehhez kell a powertoys telepítése. -
5150head
senior tag
Eközben a Pilots' Federation megerősítette, hogy ahhoz, hogy az olyan felszíni struktúrák, mint a kitermelés és a finomítók hatással legyenek az orbitális csillagkikötők gazdaságára, a csillagkikötőt ugyanazon a bolygón kell megépíteni, mint a felszíni létesítményeket. Tehát ha finomítót szeretne az állomásán akkor az alatta lévő High Metal Content bolygón kell megépítenie a finomítói hubot.
Forrás -
buke
tag
Milyen jellegű rendszerben hatékony a bányászat? Kitermelő gazdaságú bázisokat tennék ide-oda a felszínre. Legyen 5-6 hold ?
Mondjuk én nem keresek "home" rendszert magamnak. Tehát csak a frakció gazdasági profiljához illeszkedőt tennék le, de fogalmam sincs mire kéne figyelni. -
5150head
senior tag
Megjött a Trailblazer Fleet is.
Reggel át is ugrottam a 34 Omicronba. Inara szerint már 100 körül van a Carrierek száma. Volt még hely, 15 percet írt az ugrásra. Kíváncsi vagyok, milyen messze rakott le, meg milyen gyorsan ürül majd ki szerencsétlen hajó, bár elég nagy készlet van. -
buke
tag
[HUN]NIMROD: Eddig, ha ilyen szinten kargóztam vagy más küldiket végeztem egy biztos volt, hogy előbb-utóbb megkapom a creditet, rankot stb. Ebben a kolonizálásban viszont lehet lemaradok arról, amiért napokig teljes gőzzel pakolom az árut, amellet, hogy a bepakolást megrendelem.
Pl. Most néztem egy rendszert 45Ly-en belül van egy állomástól és láttam, hogy már építésben van egy 30Ly-en belül. Tehát nekem 3 tele FC-vel kellene elérnem a kiválasztott rendszert ? Ha minél távolabbra mennék és ott találnék egy ilyet még több grindeléssel, de az esély nem csökkenne, hogy valaki oda ugrik sebtibe és pafff. Ugyanakkor a fordított helyzet is kínos lenne. Nem vagyok láthatatlan,attól hogy szoló játékos vagyok. nem hiányzik nekem a trollkodásuk.DC-n volt rá példa az utaztatás közben. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Update után nekem újra kellett csinálnom az Ody bemutató küldetést, de mintha ez most egy másik lenne, nem a régi. Vagy rosszul emlékszem.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Nincs semmi gond a szóló műveletekkel, a nagy része ilyen. A mechanikáját átgondolva semmilyen védelem nincs arra, hogy valaki a másik állomásáról beelőzzön. Ha egy rendszer nagyon kell, akkor az a módszer, hogy 15 fényéven belülre kell jutni egy Outposttal, azt egy hordozóval egy menetben felhúzni, és az utolsó tonnákat egy L-nél kisebb hajóval bevinni. Ekkor azonnal megjelenik az állomás kb 20 km-re, odaboostolunk és letesszük a foglalót a célrendszerre.
Én különben eddig squadrontól teljesen függetlenül választottam, eddig nem is segítettek be, és csak véletlen hogy egybeesnek a céljaink (én: különleges ELW, squad: nagy népesség).A második Orbisomnál én is látom, hogy laza ~20k tonnával kell többet gürizni... Nem értem, mire fel az emelés, talán úgy látták, hogy irreális a robbanásszerű terjeszkedés. Egyébként szerintem nagyon sok foglalás nem fog megvalósulni, lejár a 4 hét és felszabadulnak, mert csak próba volt a játékos részéről, meglátták az anyagigényt és feladták.
A 10 létesítményes bónusz meg nem akkora nagy szám, csak arra a rendszerre vonatkozik, azt írja hogy "All prices within this system are reduced."
-
buke
tag
5150head: Mihez kell a 10 állomás ??
Más: nagyon sok FC indult el Coloniáról a bubi felé. Vajon miért ?
-
buke
tag
válasz
5150head #49233 üzenetére
5150head: a 700m a beszállítás megrendelése a tömeg árukra, ami egy állomáson volt. Plusz a tritium. Régen is így csináltam, csak akkor más volt az áru, rengeteg időt spóroltam meg és kalóz mentes kiszállításom volt a FC adta rövid távok miatt a végén. De ezt már itt leírtam korábban. Ezt a pénzt vissza "termelem" a napi játékkal. Jelenleg felszabadítottam a FC-k tartalékaiból 6 millárdot, ami mehet kolonizálásra 2 hét alatt. A következő 2 hétben sima játékkal a szimultán 2 acc-os megoldással ( 3 féle játékkal és oda-vissza megosztással mind 3 típust akár vegyesen is vissza jön ez a kis költő pénz.
Csak az a bajom ezzel a kolonizálással, hogy aránytalanul nagy grindelésre épít, ugyanakkor a kreatívitásnak nyoma sincs.
Nem tudom mit gondolnak "architect" alatt, de egy mérnök nem fog építőanyagokat szállítani.Legalábbis legtöbbször nem. Apám építész volt, sok mindent tudott manuálisan is szakmákat ami a mester emberek feladata, de soha nem szállított pl. cementet vagy téglát. Soha nem láttam, hogy talicskázott volna órákig. Szóval itt valami félre ment. Remélem ezek csak tesztek, mert amit javítottak a mérnökölésen, azt ezzel nagyon keresztbe verték
"Amúgy simán játszható soloban, én át se lépek openbe. Nem hajt a tatár, még két outpost van aztán jön az asteroid base meg a starport és megvan a 10 állomás."
Attól még, hogy nem léptél be az Openbe a környezet ugyanaz. Ha épp előtted végig ment egy csoport ott te már nem igen fogsz találni szabad rendszert ami jó is. 4-6 embernél te egyedül nem lehetsz gyorsabb. Engem még az is zavar, hogy ezek a csoportok néha felém már jelezték, hogy zavarom őket. DC és Inara. Nyilván azért mert engem is valami csoportnak néztek a nagy számú FC-m okán. -
5150head
senior tag
Hogy költöttél 700m-et?
Az állomások jó áron veszik át a cuccot, szóval ott mindenképpen profitot termel az ember. Az persze más, ha a carrierekről veszed a cuccot, jóval piaci áron felül.
Amúgy simán játszható soloban, én át se lépek openbe. Nem hajt a tatár, még két outpost van aztán jön az asteroid base meg a starport és megvan a 10 állomás.
Esetleg majd ide beírom, ha valakinek lenne kedve segíteni, mert a port biztosan combos lesz, de igazából haladok ahogy tudok/jólesik.
SC assist meg docking comp aztán gyorsan lehet végezni, szinte figyelni se kell a repülést, közben meg megy valamilyen stream vagy videó/film. Összekötöm a kellemest a kellemessel.Nekem egyelőre elég ez az egy rendszer, nem tervezek "hidat" építeni semerre se, de annak sztem úgy van értelme, hogy felhúzod a legolcsóbb alap portot, aztán mész is a következő rendszerbe.
#49230[HUN]NIMROD
Ahogy redditen láttam, van explo is erre a foglalásos dologra, szóval valószínűleg csalók. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD #49230 üzenetére
Értem. Ha egy ilyen intenzíven haladó játékos csoport által felhúzott állomásnál én mint szoló játékos is foglalhatok bárhol, mennyire udvariatlanság ez ? Én nem szeretek senkit zavarni, de pénteken pl. egy normális rendszert sem találtam, ami kezdésnek megfelelő lenne a default állomásoktól kindulva. Ahol meg volt valami az mind már kolonizált rendszer. Végül egy általam sokat használt helyen (npc kalózkodás, bányászat) sikerült egy elfogatható bolygós helyet találni. Outpost a cél egyenlőre.
Ez az egész nagyon összetett és belátom, hogy csak a csoportok tudnak ennek megfelelni, de kérdés hagynak e lehetőségeket a szoló játékosoknak is.
A haladási sebességet melyik tényező befolyásolja ? Az 1.kész állomás ? Felemelték az áruk mennyiségét az outpostnál -
[HUN]NIMROD
senior tag
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, de elvileg ezek azok a rendszerek, ahol a népesség fel tud menni milliárdos nagyságrendbe - valahol értelemszerű is. Ez az SSL squadron fő célja, a legnépesebb játékos frakció. De nekem csak önmagában az is számít, hogy a földszerű bolygó a legritkább, az emberi létezés szempontjából nagy jelentőségű. Gyanítom hogy a bevétele is a népesség nagyságától erősen függ, bár a pénz nem számít.
--
Nézem a kolonizálós szűrővel a térképet, és iszonyat hogy milyen mértékű foglalások történnek, nem is értem, néhány helyre hogy jutottak el?? Sehol a közelben lakott rendszer ahonnan 15 fényéves távról indítani lehetne... -
buke
tag
[HUN]NIMROD: A földszerű bolygó miért olyan fontos a kolonizálás játék mechanikáját tekintve ? Azt én határozhatom meg, milyen gazdaság legyen. A játékban az Earth típusú bolygóknál nagyrészt, részben agrár gazdaság van ( lásd. expanziós cargo küldik esete),de ezt én földszerű planéta nélkül is el kell tudjam érni a kolonizálás során. Nem ?
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49227 üzenetére
Ójee, bár még várhattak volna egy napot, mert már csak egyet kellene fordulnom az Orbisomhoz, de azt most felfüggesztettem, hogy befoglaljam a Guardian zóna felé eső legközelebbi ELW világot: Synuefe WR-H d11-61
Ijesztően közel voltak már hozzá, két rendszer is 15 fényéven belül kolonizálva, de az építkezések állnak. Én gyorsan lecsaptam egy még közelebbi helyre, ott egy Outpost, majd onnan a foglalás a földszerűre -
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49226 üzenetére
Újra él a kolonizálás.
Továbbá a költségek is változtak, mert van amiből több, van amiből kevesebb kell... jó így előre tervezni, hogy lehet körberepülni a maradékért...
Az FC-ről való kipakolást is aki kitalálta, sz@rjon sünt. Miért nem lehet a kipakolás is egy gombos, mint a bepakolást? -
[HUN]NIMROD
senior tag
Na, jelen állapotában már 330517 kredit, 33 pontos, 26500 fő.
Kolonizálás még letiltva, nem is bánom, mert még vagy 4-5 forduló acél, titán, alu hiányzik.
Van infónk arról hogy mikor indítják be megint a foglalás lehetőségét? Be kéne fejeznem az Orbist, és felpakolódni többszörösen outpostok anyagaival, hogy elindulhassak kifelé az egyik földszerű felé. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Nekem most adták meg a twitch dropokat, de nem azért mert helyrehoztak valami hibát, hanem a beküldött képem alapján...
A PP decalról azt írják, hogy ismert globális hiba és dolgoznak rajta.
-
buke
tag
Peppo: Jól vizsgázott az AFK, tegnap miközben én a Colonián gyalog küldiztem zsíros jutalmakért szokás szerint, addig a Type-10 tolta a kalóz pukkasztást a bubiban. Kb. 6 órán át tette ezt és mivel a gyalog küldiket neki is osztottam, 20 percenként láttam az állapotát: semmi tartósnak tűnő hiányt nem láttam. A pajzs 98 alá nem ment. Azelőtt a félig profi megoldásoknál mindig volt valami komoly gondom. Egyenlőre még a repus küldiket vettem fel, de a végén már jöttek nagy pénzesek is.Szóval jöhet majd a teljes műszak. Azért is örülök ennek, mert jó pár óra elment az összerakással, (a matik már korábban és bőven megvoltak,+3 mérnök külön felodása kellett.) Különösen a Guardian shield beszerzése volt hosszú.
Ez egy alt. acc. és itt korábban nem scanneltem annyit, hogy elég legyen a Pattern Obelisk Data.
FC: tegnap késő este is tökéletes volt már az ugrás idő. Lassan talán helyre áll a normális idő.
Ui: még késő este az AFK-s acc.-al begyűjtöttem a coloniai megosztott küldiket a teleport segítségével. -
Peppo
őstag
Valami ilyesmi volt az enyém is, bár asszem, nem csak pulse lézerek voltak rajta. És vicces, de simán működött a barbipajzzsal is, igaz, csak normál vagy high res site-okra vittem. De azért a bi-weave jobb.
Ha jól emlékszem, én is oda vittem, ahol a birodalmi rangot farmolják. Ott volt megfelelő res site a célrendszerben, a másikban meg felvettem egy rakás küldetést. Ezekből néha megjelent erősebb kalóz is, de én sem voltam egyedül.
Azért egész éjjelre nem hagytam kint, mint a "nagyok", de pár órát simán ellövöldözött, gyakorlatilag probléma nélkül. Aztán egy rakás pénzt meg materialt felvehettem a küldetésekből.
Cargoban meg valami filléres cucc volt. Jöttek ezek mindenre.
-
5150head
senior tag
Elképzelhető. Elvileg az újonnan épített portoknak is kellene küldit adni minden felé, gyakorlatilag meg háát.... Bevallom én még nem néztem, hogy a sajátjaim adnak-e küldit. Hosszú távon ez lenne a logikus. Ebből gondolom, hogy az újonnan kolonizáltakba is adnak a környező már meglévő rendszerek küldiket.
Szép kis build, tök fasza, hogy működik.
Cargoba milyen csalit raktál? -
buke
tag
válasz
5150head #49199 üzenetére
5150head: AFK téma: szóval megcsináltam egy teljesen mérnökölt T-10-et [link] , most értem oda Mainani-ra a Low Res-be és amíg ebédeltem majdnem kész lett a 2 teszt küldi, remélem órákon át is majd működni fog, de odafigyelős megoldás lesz.
Itt a Mainani környékén rengeteg új starport épült. Régen az első ilyen kb. 30 Ly-ra volt.Ennek következménye lehet, hogy az pl. Ngalinn a küldiknél bejött helyszínnek egy új rendszer, ami régen lakatlan volt ?
-
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49217 üzenetére
Közben átmatekoztam, és belefogok férni a 10+1 rendszerbe:
A secu csak 5 lesz de leszarom.Majd ha nem lesz pont duplikálás bővítek tovább.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49216 üzenetére
Értem, de azt mondom, kis rendszerben ne is legyen feltétlenül űrállomás, vagy ha igen, akkor is az első 10-ben jöjjön létre.
A hibát ott követték el, hogy ezek szerint nem magyarázták el rendesen előre, hogy mindenki tudjon tervezni.Matricák: minden nap nézem, és ma lett egy fekete és egy fehér Brewer logós. Észrevettem hogy van egy olyan is ami csak egy klasszikus Elite-jel és úgy hívják hogy Powerplay Rank, de valójában üres.
-
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49215 üzenetére
Ez nem fog így maradni.
Gondolj bele, hogy ha 10 építmény után építed pl az Orbist amihez mondjuk nincs meg minden pontod (mert logikusan építkeztél és elköltötted a pontokat mire a 10-hez értél) akkor 12 db T1 orbitalt és 6db T2 settlementet kell felhúznod, hogy megépíthesd a T3 Orbist 12 pontért.
Ha nincs elég settlement helyed akkor meg építgetheted az orbital postokat hogy összejöjjön a 12 pont. (12 db T1 és 12 db T2)
A legtöbb rendszer limitált.
Nekem 3 db surface helyem van és ebből 2-t már beépítettem. (4 db T3 pontom lett így) Ahogy számolgattam nekem pont a 11. építmény lenne a planteray port, mivel nem szeretnék T3 starportot, de lesz egy aszteroid port (+1 T3 pont)
A 6. T3 pontot egy security installationból szedném ki. (A 10 építmény után 1db T2 pontom marad így ha úgy vesszük ez ingyen van)
Ha tényleg duplázódik akkor nekem még a meglévő 10 (11 ugye mert az elsőt nem számolja) elég lenne még 6-6 db T1 és T2 felhúzni (mert addiga eleve már lesz 6 db T3 pontom ugye)
Így ha jól számoltam az összes helyet be kellene építenem a rendszeremben (21+3) Hogy egy db T3-as építményt felhúzzak.
-
5150head
senior tag
válasz
5150head #49203 üzenetére
Beigazolódni látszik az, hogy a pont duplázás 10 építmény után nem bug, hanem tudatos tervezés.
[link]
Elég hülye megoldás, háborog is miatta mindenki. Azzal takaróznak, hogy ezt korábban közölték, de semmi info nincs ezzel kapcsolatban. Remélem nyomásra ezt megváltozik majd, mert elég nagy fail szerintem.#49212Deaxus A construction mapon tudod átnevezni jobb oldalt, de ingyen csak random generált nevet lehet neki adni, egyedit Arx-ért tudsz venni és csak arra az egy állomásra vonatkozik. Természetesen a fizetős is moderálva van, így nem tudsz bármilyen nevet adni.
-
Deaxus
tag
Kész lettem a helyőrséggel. De hogy tudom átnevezni? Az istennek sem találom.
Azt is kérdezném hogy a földi településeknél hogy megy az építkezés? Odajön a kolonizáló hajó,és arra kell hordani a cuccost? Valamint,ha csak egyvalamit akarok letenni,akkor minek van értelme?
-
buke
tag
Megvan ! Kezdek öregedni
... Az oltárnál lévő indult felfelé.
-
buke
tag
Itt vagyok a Gurdian romoknál és nem képesek a pylonok felemelkedni, lövöm őket, de nem megy. Két éve még ment.
Milyen trükk volt itt ?
-
Deaxus
tag
Így vénebb fejjel(merthogy fiatalon én is ilyen voltam) már rájöttem,hogy a fiatalabbaknak kb mindegy milyen feladatot adsz,képesek megcsinálni csak a versengés/teljesítménykényszer miatt. És ezt az online játékok totálisan kihasználják. Ilyenek a fiatalok.
Majd később Ők is rájönnek. (csakis jószándékból írtam ezt,nem akarok senkit bántani)
Abszolút nem éri meg kolónia, én sem csinálom meg,csak a kis helyőrséget,hogy megkoronázhassanak és élvezzem hogy van egy rendszerem. Később úgyis lejjebb viszik az építési kvótát,vagy jelentősen felemelik a hasznot. Vagy csinálnak vele bármit,amiért megéri nyomni.
Ugyanígy vagyok a Power kérdéssel is,bár az azért jobban megéri,de nem vagyok hajlandó napokat farmolni,hogy feljebb jussak a ranglétrán. Szépen.lassan,öregesen. -
[HUN]NIMROD
senior tag
Hát én sem rajongok érte, pláne mert úgy látom hogy a bubin belül nagyjából MINDENT, még a bolygó nélküli csillagokat is bekolonizálták, pedig azok nem véletlenül maradtak üresen eddig. Nem értem, miért engedik ezt, miért nem csak a peremvidéken és azon túl lehet foglalni, és csak olyanokat, aminek van értelme.
Egyébként a játékosok részéről volt igény erre, csak nem biztos hogy ebben a formában.
Én speciel azért csinálom hogy ki legyen próbálva, és mert előfordulhat hogy erre is lesz kódex statisztika és ráépülő inara plecsni, érdemes előre dolgozni... -
Snoke
tag
Én arra próbálok rájönni, hogy mit élveznek játékosok ebben a kolonizálásban. Előnyöd kb semmi nem származik belőle, max elnevezheted az állomásod? Brutál mennyiségű anyagokat kell szállítani, ami pont annyi játékélményt ad, mint a normál kamionozgatás. Nagyon sokat eliteztem régebben és reménykedtem, hogy lesz valami újítás, aminek értelmét látom és visszatérhetek, de ez a kolonozálás nulla mértékben tud érdekelni.
-
Raymond
titán
válasz
Morphus101 #49205 üzenetére
Akkor OK, nekem se FC-m nincs se nem kolonizalok
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49203 üzenetére
Nem tudom, mert nem követtem hogy mikor hány pontom van, csak simán azt építettem meg mindig amit engedett. Ma döntöttem, és elindítottam egy Orbist tizediknek. Remélem még nem indítják el addig az új foglalást mire ez befejeződik.
Közben arra is rájöttem, hogy amikor helyszínt választottam, valamelyik szűrő be volt kapcsolva, így nem a bubi legszélén kezdtem ahogy szerettem volna...Tőlem "jobbra" van még jónéhány lakott rendszer, bár kissé gyanús hogy ezek talán újak, mert mind Föderációs, nagyon elszakadva a fő tömbtől. Végülis mindegy, majd úgyis haladok kifelé a guardian régió felé.
-
5150head
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #49201 üzenetére
Igen, ezt a áru transzfernél én is tapasztaltam random carriereknél, szóval ez is gondolom valami szerver bug.
Ezzel mi a tapasztalat? Neked duplázódott a költség 10 után?
Háborognak az emberek, valaki azt írja bug, valaki meg azt h design.
Architect discount" DOUBLES Tier3 costs
Bug report System construction points doubledAz a bug viszont nálam is jelentkezett, hogy a construction site nem tűnik el miután befejződött az orbital installation építkezés.
-
Raymond
titán
válasz
5150head #49199 üzenetére
+[HUN]NIMROD
Koszi, akkor ranezek, csak olvastam ott a videok alatt ahogy sirnak az emberek mert egy het alatt 8000 rendszerben lett 13000 foglalas a Trailblazers beta-ban vagy mi es hogy casual jatekosoknak ez igy nem jo bla bla bla, nem igazan volt vilagos mi a problema.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
5150head #49199 üzenetére
Én eddig nem nagyon használtam a hordozót, most szembesültem azzal hogy ilyen nagyok lettek az ugrási idők. Estefelé a "no free time slots" is előfordul, napközben meg 25 perctől 1 óra 1x percig változó.
Amit még észrevettem, hogy amikor úgy veszem ki az árut hogy beállítok rajta eladást (így felpörög a számláló, míg a transfernél konstans lassan megy), vissza kell mennem a piacra másodszor is hogy tényleg berakja a rakterembe, ekkor jön a "cargo hold at maximum capacity" üzenet. Nem egyszer volt hogy megvettem, egyből felszálltam, és az építkezésen derült ki hogy üresen jöttem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- LEGO klub
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Riasztó topik
- Elindult a Marathon zárt alfa tesztje
- Retro teló rajongók OFF topicja
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
- Xiaomi Redmi 13C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest