-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Csak egy ősi videót találtam, és ennek is pont akkor van vége, ahol a te problémád kezdődik, szóval lehet semmit sem fog segíteni... Neki a másik rendszerben a Contacts listában egyből ott van abból a hajótípusból egy példány, amit üldözött, és nyilván az lett a konkrét célpontja is.
gabranek: az első kérdésedből kicsit az jön le, mintha kevernéd hogy mit jelent itt az hogy "winges" küldetés. Ha nem így van akkor bocs. Szóval nem attól az, mintha a célpontnak muszáj lenne az első pillanattól kezdve kísérőkkel körülvennie magát, hanem azért van ez a kategória, mert több játékosra van belőve a nehézség. Ez persze automatikusan maga után vonja azt, hogy a célpont is wingben lesz, mert egy hajó önmagában nem lehet olyan brutális, hogy azt 4 CMDR ne tudja szétkapni egy percen belül. És ahogy a többiek mondták, teljesen normális ügymenet az, ha a társai csak akkor ugranak le hozzá SC-ból, amikor ő leadja a vészjelzést, mert megtámadták. Egyébként valóban el lehet őket intézni egyedül is, de az tényleg csak 5-ös szintre mérnökölt A kat. shield- és hulltank hadihajókkal megy, vadásszal-NPC pilótával stb.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
"...kellene egy másik high nyomnak lennie ami a következő ugrás..."
Ebben nem vagyok biztos, két dolog miatt:
-van egyáltalán (NPC) high wake nyom SC-ban?... Most egy kicsit krúzoltam, és senkinek nem volt kedve onnan ugrani, csak low wake-ek sorjáztak. A 17-0 arány elég gyanús, itt untam meg.
-ha eleve attól tartasz, hogy lassan követed, akkor az is lehet hogy már a következő nyom is elenyészett, azok sem a végtelenségig maradnak meg. De nem hiszem hogy egy csillag kijelölés olyan hosszú lenne, hogy azalatt ő képes teljesen eltűnni.Most azt is kipróbáltam ami a 2015-ös videóban történt, követtem egy Orca-t, és nekem a sráccal ellentétben és hasonlóan hozzád nem volt semmi a célrendszerben. Szerintem valami módosította azóta a dolgokat, és ez már nem működik. Ez elég nagy baj, mert így a WS kb használhatatlan. Gondolom a küldetéseknél LÁTSZÓLAG működik, mert ott a felvett küldi okozza azt hogy a célpontunk rögzítve van a transactionsnél, és emiatt tudja újra leszülni, mert megvannak az adatai. Egy random NPC teherhajót/utasszállítót/bármit nem jegyez meg. Ugyanezért lehet az is, hogy CMDR-eknél is úgy tűnik mintha jó lenne, mert az ember tényleg ott lesz, ez esetben ő maga a garancia, nem kell a játéknak számon tartania az entitást.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
G5 materialt farmolni több módon is lehet:
A leggyorsabb a rendszereken belüli ún. High Grade Emission nevű jelforrások (signal source) keresése, amelyekben (szinte) mindig van valamelyikből. Hogy melyikből, azt a rendszer állapota határozza meg. Itt a leírás, hogy milyen rendszerben mi van. Tapasztalataim alapján a leggyorsabban a Core Dynamics Composites és az Imperial Shielding gyűjtése megy. A többit ritkábban adja, némelyiket meg kifejezetten vadászni kell, annyira nem akarja adni.
Ha találtál egy ilyen HGE-t, akkor ott ugorj ki, és limpetekkel szedesd össze, ami ott van. Normál esetben ez után a HGE eltűnik, de van egy trükk, amivel egészen addig tudod újra és újra farmolni, míg az ideje le nem jár. Ha pl. kifogsz egy olyat, amelynek még van fél óra az eltűnésig, akkor akár tele is töltheted belőle a 100-as tárolót.
Ebben vagy ebben a videóban végig mutatja a folyamatot, fontos, hogy mindent pontosan így csinálj, mert el lehet hibázni, és akkor keresheted az új HGE-t.Ezen kívül van kétféle G5 material, amit küldetésekért is kaphatsz (Biotech Conductor ill. Exquisite Focus Crystal), ezeket akár szállítóküldetésekért is adhatja, de igen gyakran ez a jutalom a kalózok irtásáért is.
A harmadik lehetőség, ha a szétlőtt nagy hajókból (Anaconda, Corvette, Cutter) kipotyogó materialokat szeded össze, sokszor ezek között is van G5. Persze ehhez kell egy hajó is, amivel szét tudod lőni az ilyeneket.
[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
Király, abból úgyis van pár ezer, köszi.
[HUN]NIMROD: Nem mondom, hogy nem én voltam a hunyó, de hogy a PP-ben nekem semmi nem megy egyszerűen, az azért durva. A fő rendszerében vettem control csomagokat, megnéztem a térképen a control rendszereit és elugrottam egybe...aztán még egybe és így tovább. Mindenhol csak venni tudtam, leadni nem. Barbinál ilyen gondom nem volt.
田中れいな
-
-
Snoke
tag
Keress a szintednek megfelelő combat zone-t, csatlakozz az egyik csapathoz, és egy hajó kilövése egy bondot ér. Ne váltsd ki a bondokat, ha meg van az 50 kilőtt hajó, mert első találkozáskor 100.000 combat bondos kreditet kell adnod a mérnöknek. Én épp tegnap csináltam meg pont ezt.
-
oke
senior tag
e ha netán több fiókod van és mellé legalább 1 carrier és valahol "allied" vagy, (pl.CEOS) akkor leírni sem merem mennyit lehet kaszálni a szállítós küldikkel + a bányászós, de mégis valójában megvásárolható ásványos csúcs küldikkel.
Nincs több fiókom, az nem játszik, viszont Én úgy emlékszem, hogy a bányászos küldiket csak bányászattal lehet teljesíteni, megvásárolttal nem. Vagy tévedek?
-
oke
senior tag
Nézegettem az Inarat, én nem nagyon találok olyan bányászható ásványt, amit venni is lehet. Igaz, nincs meg az Odyssey, lehet annak is köze van hozzá.Ráadásul CEOS közelében nincsenek is helyek, 400 ly-on belül, ahol vásárolni lehetne ilyesmit. Így arra nem nagyon lehet alapozni. Valamint a szállítós küldetések is elég keveset fizetnek. Most pont ott vagyok, ranghúzás miatt, rep maxon.
-
oke
senior tag
Szia, Köszi, így értem. Megtaláltam a videót, amit szerintem említettél, ott 3 ásványt látok, amivel lehet így bányászatos küldikre megvásárolni: Bertrandite, Gallite és Indite. CEOS környékén ilyenekre nem láttam küldetést. Szállítósok akadnak. Sorhis Miningnél vannak 4- 5 millás szállítós küldik, de oda sajnos csak kis gép tud leszállni, mondjuk azért így sem rossz.
Rang lépés viszont nem akar működni nekem sem, 100%-on állok, de nem dob fel szintlépéshez szükséges küldit, pedig jó pár kört mentem. Láncos küldetés volt, de teljesítése után sem léptem szintet. Mivel 100%-on állok, így most nem látom, milyen szinten vagyok, a Corvett feloldás jönne nem sokára -
Peppo
őstag
Haver is csinálja a szállítóküldetéseket, de a trade rangja nem nőtt semmit. Ma leadtunk 4-5 50 millás szállítmányt, a pénzt meg is kapja, de rang semmi. Vártunk is, mert régebben is előfordult, hogy lassabban frissült, de azért egy kilépés-belépés után már látni kellene, órákkal később meg mindenképp.
Valami nem oké. Ha csak simán eladott nálam a carrieren, az működött. Most lehet, hogy nem marad más lehetőség, és szállít nekem tríciumot 400k áron.
Amúgy a Rana rendszerben nyomjuk (expansion), és szépen adja a bertrandite, gallite, indite (olykor coltan) kéréseket 50 milla körüli jutalmakért. 20 fényévre onnan a Tau Ceti, ott mindet lehet is kapni.
A csillagtérkép mellett említhetnénk az outfitting részleget is. Az is át lett rendezve, és hát... van benne olyan, ami tetszik, de nekem jóval körülményesebbnek tűnik, mint a régi. Ugyanez igaz a küldetésfelvételre és leadásra is.
Ebből látszik, hogy szeretem ezt a játékot. Nincs még egy, amelynek ennyi hülyeségét és hibáját elnézném.
Ja, amúgy Steam ismét tudja frissíteni a játékot, de erre meg már nem is mondok semmit.
-
Peppo
őstag
Én is úgy emlékszem, hogy a trade rang nagyrészt még szállítóküldetésekből lett meg. 8-10 millás fuvarok, amelyeket akkor még leginkább csak a pénz miatt csináltam, a rang fontosságáról még nem tudtam. Aztán a Hip 8444-ben már tudatosan mentem ezekre, hogy a birodalmi rang mellett legyen pénz is. Persze akkor már megvolt az elit trade rang.
Most ugyanezt próbáltuk havernak is összehozni, de nem megy. Se a kódexben, se a rangnál nem jelzi a profit emelkedését, miközben a pénzt megkapja rendesen, lassan már félmilliárdnál tart. (Voltak közben egyéb bugok is. Pl. hiába adta el a FC-n a cuccot nekem, a rakteréből nem tűnt el. Pénzt ugyan többször már nem kapott érte, de így is két kör alatt 3000 tonna bertranditot tolt a raktérbe. Egy Pythonnal. )
Egy videóban láttam a Rana rendszert, és mivel valahol már korábban kapcsolatba kerültem az ottani bandával, majdnem a maximum rangom volt náluk. Vittem nekik még pár bolygószkent, és meg is volt. Elkezdtem felvenni a 40-50 millás winges beszerző küldetéseket. Adta a küldetéseket rendesen. Ha nem is minden tízperces körben, de a következőben már mindig volt legalább egy ilyen. Szóval a hely működik, legalábbis ma működött.
Ha lejön a pajzs, akkor futás. De ez ritka eset, nagyon jól bírja a strapát. 1-2 SCB azért elfér rajta ha gond lenne. Van olyan hely, ahol nagyon gyorsan 6-8 ellenfél is neked ugrik. Ott érhetnek meglepetések.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Kb igen. Mivel Jameson Memorialon vettem mindent, nem tudom, de valószínűsítem hogy nagy népességű / gazdag / biztonságos / high-tech rendszerekben van a legnagyobb esély.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
Dettó. Bolygóra leszállva átlag 35 fps, kikapcsolt amd-s trükközéssel. Próbálkoztam ezt állítgatni, de olyan szinten lerontotta a grafikát, hogy kösz de kösz nem. (Egyébként ezeket a javításokat kipróbálhatják a fejlesztők mielőtt live-ra küldik? A kipróbálást átlagos pc-re értem, nem legújabb rtx kártyás, csillió ramos pc-re. Mert én már ebben is kezdek kételkedni.)
Azt azért meg kell hagyni, hogy az új bolygó textúrák nagyon pofásak lettek. Mondjuk úgy, a többsége szép lett, mert már sikerült belefutnom 1-2 olyanba is, ami kb. úgy néz ki mint egy műanyag biliárdgolyó.
Gondolkodok, hogy előfizetek a Geforce now szolgáltatásra, mert ha azzal normális látványt és sebességet el lehet érni, akkor nekem megérné a havi 10 urót...ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Mintha azt hallottam volna, hogy csak az egér+bill kombót lehet használni elite-nél...ez így van? Tényleg nincs joy támogatás?田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Benne van a javítási listában, hogy SC-ba lépve már nem töltődik fel minden ami fogy ("Sorry")
Biológia: akkor ha jól értem, az ember inkább a Codex alapján célirányosan menjen el a legközelebbi példányokhoz mindenből. Hát ez is egy fajta R2R működés...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Snoke
tag
Új, felfedezetlen rendszereket, bolygókat sem találsz már a bubble 10k fényéves körzetében. Gondolom biológiai felfedezéshez is rendesen el kell távolodni a lakott rendszerektől. Legutóbb mikor felfedeztem, kb 8000LY után kezdtek jönni az általam felfedezett rendszerek, akkor viszont már folyamatosan.
-
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Az egyetlen hibalehetőséget abban látom, hogy véletlenül nem szedsz össze több különböző fajból is mintát közvetlenül egymás után? Tehát pl ha elkezdtél egy fűcsomót, akkor addig kell ezt hajtani, amíg meg nincs a 3, mert ha közben felszedsz egy akármi mást pl gombát, trutyit, nádszerűséget, bacit stb, akkor az lenullázza az előzőt.
Az hogy 1/3-nál járunk, csak annyit jelent hogy az első minta megvan, és ha elég messzire megyünk és újra engedi a mintavételt UGYANANNÁL a fajnál avagy a szkennelésnél nem kék hanem zöld lesz a következő példány, akkor az TUTI 2/3 azaz második, és az utolsó 3/3 harmadik lesz, olyan nincs hogy kétszer egymás után 1/3.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Netuddmeg milyen lassú... Ráadásul bizonyos növényeknél amikor a DSS nézetben megjegyzek egy helyet ami állítólag a faj sűrű előfordulását jelzi, tuti másik kettőt fogok először találni, csak azt nem amit kéne. Volt olyan is, hogy az a faj bukkant fel, aminek a DSS szerint az adott területen semmi keresnivalója.
Még az sem világos, mire adja a pénzt. Az az egy biztos, hogy a Codex jutalmat már az 1/3-nál megkapom, és utána már semmit. Néha 50k, néha 2500, néha nulla.
Remélem azért majd a Vista Genomics jutalmazza pénzzel de főleg exobiológus XP-vel azokat a találatokat is, amikor már sokadjára találom meg ugyanazokat a fajokat, csak eddig felfedezetlen bolygókon, ahol én jártam először.
Az ARX-t se nagyon adja a felszíni Artemisezés. Ha haladok és jönnek a terraformálható rendszerek egymás után, az sokat ér, de ha leragadok mert vannak légkörös leszállható égitesteken bio jelek, akkor alig csorog, pedig sokkal keményebb munka mint a szondákat kilövöldözni
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Ójee.
DSS kék: állítólag minél sötétebb, annál sűrűbb, de nekem ez kicsit gyanús. Úgy tűnik inkább, hogy a domborzattal van összefüggésben a színezés. Ezért a könnyebb terepmunka miatt én inkább a nagy lapos síkságokat használom, amik egybefüggő színűek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
+amúgy ha új faj első felfedezésére vágysz, akkor szvsz jobb ha elmész egy távoli régióba, ahol még kevés találat van a codexben, mert a bubi és kolónia mellett valószínűleg már nagyon sokan átfésülték a rendszereket. Persze ezeken a helyeken is irdatlan mennyiségű felfedezetlen rendszer van (úgy értem hiába ugrottak be már ezekbe korábban, Ody sőt akár Horizons előtt, az életkeresés szempontjából még tiszták), de statisztikailag mégis nagyobb esély van ott ahol kevesebben járnak.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Egyértelmű hogy rá kell gyúrni a minél erősebb hajótestre és pajzsra, ha az életkeresés a cél. Nem lesz jó az alap kaszni, mert az a legérzékenyebb az ütközésekre, amit semmilyen mérnöki fejlesztéssel nem lehet javítani. A kinetikus fejlesztés CSAK a lövedékekkel szemben erősíti, az ütközésnél ez sem számít! Egyszerűen rá kell tenni a military változatot.
Diamondback Explorerem a lehető legnagyobb prismatic pajzs + military grade composite + 4 db shield boosterrel is 59 fényévet ugrik, úgyhogy semmi panasz nem lehet. Ez garantálja hogy nem nagyon tudom olyan durván odaverni a felszínhez, hogy a pajzs ne bírná ki, eddigi legnagyobb bénázásomnál is 80-valahány%-ra ment csak le. A hull csak akkor sérül, amikor túl gyorsan lépnék be glide-ba, ez nem tudom ütközésnek számít-e, mindenesetre elég sokszor megtörténik, mert érthetetlen hogy mikor veszi túl gyorsnak. Néha én gondolom hogy na most tuti kivág mert olyan gyors vagyok, erre simán átmegy glide-ba, máskor meg azt hiszem minden rendben van mert alig vánszorgok, erre kiesik. A majdnem egy hónapja tartó második exobio utamon most vagyok emiatt 87%-on.
Azért sem számít az ugrótáv, mert itt nem cél a nagy táv megtétele, lazán el lehet bóklászni eco útvonaltervezéssel, ugyanannyi potenciális helyszín fog elénk kerülni.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nagyon szívesen.
Ha már, mondok pár tippet, amit a gyakorlat hozott, előbb-utóbb mindenki rájönne, de így gyorsabb:
-Artemis ruha 5-ös szinten ezekkel a fejlesztésekkel biztosítja a leginkább kockázatmentes és gyors munkát: ugrás+, futás+, energiakapacitás+, takarékosabb eszköz-energiahasználat.
-Útvonaltervezésnél ki kell szűrni mindent ami M vagy az alatti típus. Az M határeset, én mégis kihagyom, mert bár itt is lehetnek dolgok, de csak nagyon ritkán.
-Ha vannak értékes (terraformálható, ammónia, vizes, földszerű) bolygók, amikre nem lehet leszállni, nyilán nem hagyjuk térképezetlenül, de amikor kilőttük rájuk az összes szondát, nem kell megvárni amíg célba érnek, máris lehet menni a köv. égitesthez. Ha ez volt az utolsó itt, akkor hiperugrás előtt azért meg kell várni az eredményt, de tölteni akkor is lehet, utána csak ráfordulás és gáz.
-Mivel a csillag felől megyünk, legtöbbször a teljes világos oldalhoz érkezünk, de ha néha mégsem onnan közelítünk, akkor is át kell menni oda, mert sötétben iszonyat nehéz meglátni bármit.
-Az esetek 60+%-ában két faj lesz, baci és egy másik (fonticulua v. stratum v. tussock stb) teljes átfedésben. Ilyenkor is és néhány kivételtől eltekintve mindig egy síkságot kell kinézni ami az egyik fajjal teljesen be van terítve, a combat és az analysis mód váltogatásával orbital cruise-ban. Amikor egy fajból a 3. mintánál tartunk, érdemes addig repülni a felszín felett, amíg olyan helyre nem érünk, ahol egymáshoz közel van egy ebből is és egy másik növényből is. Így egy leszállással megvan két minta is.
-SRV csak nagyon ritkán kell (ha sok faj van egy sík területen), gyorsabb a hajóval odébb libbenni.
-A fű (tussock) nem nagyon látszik a magasból, de ahol a színezés jelölte, szinte mindenhol van, és gyalog is meg lehet csinálni a 3 mintát.
-Ha több területen oszlanak meg a fajok, legjobb a határvonal mellett haladni az egyik oldalon, és amikor megvan mind, egy 90 fokos fordulóval át lehet menni a másik zónába, ezzel elkerülhető a második megközelítés (néha úgyis muszáj lesz).
-A fungoidák szinte csak a hegyekben élnek, nagyon ritkán láttam máshol. Nem tudom megérik-e a ráfordított időt, én azért nem szoktam kihagyni őket.
-Ha tehetjük, érdemes leszállás előtt jóval átváltani a következő célpontra, és a bolygónak azon a részén ereszkedni, amelyik a lehető legközelebb esik arra (de még világos). Így amikor végeztünk a felszínen, egyből mehet a FSD, vagy legalábbis kevesebbet kell kerülni hogy indítani lehessen.
-Nem tudok nyilatkozni a nem légkörös helyekről, mert úgy tapasztaltam, hogy sokkal több ilyen helyen nincs semmi, ezért teljesen kihagyom őket, a fentiek mind légkörösekre vonatkoznak.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Előbb kapcsold ki MINDIG a település riasztóját. Utána keress egy jól védhető helyet (pl hosszú zsákutca folyosó) ahol után tudsz tölteni, és kezdd a vadászatot. SRV-t felejtsd el, a kissé távolabb letett hajóból gyalog indulj.
Wollnerd: ha a riasztó ki van kapcsolva, NEM LEHET büntit kapni. Ugrálással vigyázni, jártam úgy hogy a nagyon magasan átugrott őr mégis észrevett, majd azonnal támadott mert az ugrással olyan messze voltam hogy menekülésnek hitte.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Amíg nincs meg a kellő rutin, az első utad egy külső terminálhoz vezessen. Pontosabban valószínűleg előbb kell egy megfelelő biztonsági fokozat is, mert a védett területeket a terminálban sem lehet megnézni nélküle. De ha a kód megvan, a létesítmény listájában ki lehet keresni, és meg lehet jelölni a kívánt célt, hogy felkerüljön a saját radarunkra, mint a hajónk. Egyszerre két jelölőt is lehet használni, csak az egyik legyen épület vagy épületrész (pl folyosó) a másik pedig egy konkrét berendezés, szekrény, láda stb pl a riasztó.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Mert ez egy anarchiában történt.
A hajót az a település nem támadja meg, ahol A: nem üzemel a reaktor, B: ki van kapcsolva a légvédelem (leginkább általunk), C: nincs is légvédelmi fegyverzet.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Olyat már láttam korábban, hogy sikerült a véletlenszám-generálásnál 0-t kihozni a fosztogatók létszámára. Ezt lehet orvosolni egy ki- belépéssel, mert ilyenkor újrasorsol. Néha akkor is kell használni, ha mondjuk 7-ből már 6 megvan, de az utolsót sehol sem találjuk.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
De nem az van hogy itt a megnevezett csoport tagjait kell ritkítani mindegy hogy hol? Ha igen, akkor lehet hogy csak az a baj, hogy éppen olyan bázisukhoz találtál oda elsőre, amit éppen kikapcsoltnak sorsolt. Ez a megtámadott/kifosztott/kikapcsolt erőműves állapot véletlenszerűen kiosztásra kerül. Valószínűleg annak is a függvénye lehet, hogy éppen milyen küldetéseket sorsoltak ki a közeli állomásokon. Mert ha pont van valahol egy olyan feladat, hogy ezt az állomást reaktiválni kell, akkor az a hely le lesz sötétítve és el lesz néptelenítve. Ilyenkor keresni kell egy másikat, ahol a célpontjaid irányítanak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
Bármely FC tulajdonosa meghatározhatja, ki szállhat le nála. Ha úgy állítja be, akkor csak a tiszta minősítésűek, de megteheti azt is, hogy senkit nem enged leszállni, csak a barátait vagy a szakasza tagjait.
Egyszer belefutottam egy ilyenbe pár ezer fényévnyire a bubitól. Hát, nem foglaltam imába a nevét. -
Deaxus
tag
Én úgy tapasztaltam,hogy HA van CMR épület,akkor ott lesz a riasztópult,rendszerint a security részlegnél.Egyébként bárhol lehet,ha nincs ilyen épület,talán a Habitatban nem találtam,de minden máshol igen.
Persze,lehet hogy bugos a cucc.Futottam már olyan bugba is bele,hogy erőművet kellett visszakapcsolni,és utána tüzet oltani.Csak épp az egyik épültben sötét maradt a légelszívó(vagy mi a szösz az) pultja.És hiába állítottam le az erőművet,és mentem egy 40 km-es kört,újra beadta ezt a hibát. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nagyon jól tetted, hogy a terminálokon kerested a riasztót, de sajnos vannak olyan települések - mint ezek szerint ez is - ahol egyszerűen NINCS riasztókonzol, ahol ki lehetne kapcsolni. Tény, hogy ennek ellenére képes ide is olyan küldetéseket generálni ("riasztó nem szólalhat meg" feltétel), amiket emiatt konkrétan lehetetlen teljesíteni! Nem csak arról van szó, hogy osonjunk ügyesebben, mert sok esetben olyan cuccokat kell kinyitni/letölteni, amik azonnal riadót okoznak még akkor is, ha senki sem lát közben minket. Én eddig egy ilyen helyet találtam, és hogy ez bug-e vagy szándékos, vagy csak nem gondoltak rá, az nem derült ki számomra.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Akkor javaslom, hogy keress háborús rendszereket, és ott kezdj az 1-es veszélyfokozatú településeken harcolni. Ha túl könnyűnek találod néhány menet után (a csaták végén egyszerű relog és kezdődik elölről), menj át 2-esbe, ha azt is, jöhet a 3-as.
Érdemes a gyűjtögetést leválasztani erről, arra is megvan a hatékony módszer, itt nemrég felidéztük.
Ha mégis egyesíteni akarod, akkor keress olyan rendszert, ahol a környéken sok anarchia van (független, peremvidék), és mindig elvállalt gyilkolászós küldetés alapján menj egy célnak megjelölt településre. Ugyanis egy aktív küldetés garantálja (elvileg...), hogy a hely élő legyen. Ezek tehát ne a fosztogatók vadászatai legyenek, mert azok pont halott, sötét telepet okoznak, hanem a működtető személyzetet célozzák.Amúgy nekem úgy tűnik, hogy a zsoldos rang is kellemes csalódás lesz, mert mintha nem lenne a szinteknek növekvő XP igénye. Most mentem rá nemrég, és Gunslingerként kezdtem, mert odáig jutottam a teljes mérnökölés miatti küldetésezéssel. Azóta konstans módon kb kétnaponként lépek, egyenletes játékidővel, és már majdnem meg is van az alap Elite.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
+ a küldetés leadását nem tudom miért nem látod. Ugyanott kéne lennie, ahol elvállaltad.
++ pár hete írtam egy olyat valakinek, hogy a terminálon két célpontot is ki lehet jelölni, egy épületrészt és egy "bútort". Ez tuti így is volt, de most nézem hogy már elmúlt, már csak egyvalamit lehet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
A lényeg hogy se ő, se más ne lásson rád, amikor használod a kütyüt. Tehát a háta mögött kell lenni, nem árt guggolni, és a radaron nem lehet olyan NPC-jelző kis háromszög, aminek a hegye akár csak nagyjából feléd mutat.
Extra eset, ha valamilyen tárgy nagyrészt eltakarja, így akár szemben is állhat veled, és egy kilógó testrészét becélozhatod. A lényeg, hogy a radaron tűnjön el az őt jelző háromszög.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Nem képezi csere tárgyát, a legjobb módszer pedig az hogy elvállalsz egy olyan küldetést, ahol egy lezuhant műholdból kell kikukázni és elhozni egy alkatrészt. Amikor letetted a hajót a roncs mellé, szállj ki és NE szedd össze a mütyűrt, hanem nézd meg az adatportját, van-e rajta olyan állomány ami kell, jelen esetben manuf.instr. Ha van, töltsd le (javaslom hogy válogatás nélkül mindent tölts le, mert ha a mérnökölés elején vagy, még nem tudod hogy miből mennyi fog kelleni, jól jönnek még azok). Ezután ott álltó helyedben relog. Amikor újra megjelent melletted a cucc, megint tele lesz adatokkal. Ha betelt a ruha kapacitása, csak fel kell tölteni a hajó tárolójába. Ezt ismételgesd amíg meg nem untad, vagy a küldetés ideje a végéhez kezd közeledni. Ekkor vedd magadhoz a küldetés tárgyát a kivágandó panel mögül, és irány leadni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
Jaja, természetesen elég a menübe kimenni, nem kell a desktopig. Van egy olyan farm ahol az kell, de a legtöbbnél nem.
Ezen a linken lehet ellenőrizni, hogy a cuccok közül melyik kell és melyik nem a fejlesztésekhez. Ami nem kell, állomáson a pultosnál eladható.
--
Még tegnap megcsináltam a dupla rakétás összeállítást, brutális. 3-as CZ, 10 perc alatt 20+ millió, ranghúzás a toppon Eddig sem volt rossz a +shotgunnal a 14M körüli, de azért na Legjobb amikor letesz a dropship 6 csókát, 3-4 raksi befigyel, dőlnek jobbra-balra.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot