2017. december 18., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-11-19 17:30:36

GAMEPOD.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1) Malachi


Malachi
(PH! addikt)

Létezik olyan űrszim rajongó, aki ne ismené a legendás címet? David Braben gondolt egy merészet, és most összehozza a sorozat negyedik játékát, amely minden korábbinál nagyobbnak, látványosabbnak és izgalmasabbnak ígérkezik. További infók és pontos adatok egy későbbi időpontban, egyelőre ennyit bevezetőnek.

[ Szerkesztve ]

(#2) Malachi


Malachi
(PH! addikt)

csak tessék, itt lehet gyülekezni, harmless banda. kiből lesz először fugitive? :DDD

(#3) Diopapa válasza Malachi (#2) üzenetére


Diopapa
(PH! kedvence)

Van egy tippem... :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#4) Malachi


Malachi
(PH! addikt)

ha valaki késztetést érez egy téma összefoglaló megírására, örömmel fogadom, mert belátható időn belül (3-4 nap) biztosan nem lesz rá időm. privátban lehet ezzel kapcsolatban jelentkezni.

addig kedvcsinálónak egy remek kis videó a bétáról, ami július 29-től bárkinek hozzáférhető! aki megveszi. ;]

(#5) Bibgr0 válasza Malachi (#2) üzenetére


Bibgr0
(fanatikus tag)

nohali itt is

(#6) Nosam válasza Malachi (#1) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Szerintem nagyságrendekkel több lehetőség van ebben a játékban, mint bármelyik eddigi kereskedős űrszimulátorban. Az első és legfontosabb ami által igazán közel fogjuk tudjuk érezni magunkhoz az az, hogy nem egy elképzelt és kitalált világban játszódik, hanem abban a tejútrendszerben amelyben élünk. :DD

Nem egyszerűen csak ott van a térképen egy hatalmas galaxis a tejútrendszer, de tudományos pontossággal a galaxist procedurálisan 1:01 arányban nem ismétlődő módon "építették fel." Tehát mindegyikben máshol lesznek a bolygók, a holdak stb. 100 milliárd naprendszer és 400 mintegy milliárd csillag lesz. És ha jól emlékszem, akkor ebben a procedurálisan generált galaxisban közel 160 ezer az éjszakai égboltról már ismert csillag helye valós adatokból van betáplálva. Tehát tényleg ugy érezhetjük majd, mintha mi valódi tejút rendszerünkben lennénk. Sokkalta közelebb hozva azt az élményt, hogy mi emberek már valóban kijutottunk és meghódítottuk az űrt. Emellett természetesen bolygók holdak és gyakorlatilag majd minden ismert
kozmikus jelenség helyett kap a játékban kezdve a fekete lyukaktól egészen a szupernóvákon át az aktív kettős csillagokig.

Szerintem ez lesz az évtized legjobb játéka, de itt is érdemes szerintem megvárni míg megjelenik az alap játék, és akkor elkezdeni vele játszani, miközben majd dolgoznak a többin. A bolygó leszálláson a légkörön keresztül stbstbstb.

(#7) Nosam válasza Nosam (#6) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Itt egy tök új concept rajz, hogy képzelik frontiernél a bolygóra leszállást. :C

(#8) Diopapa


Diopapa
(PH! kedvence)

Elite: Dangerous - Cockpit Interiors

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#9) Malachi válasza Diopapa (#8) üzenetére


Malachi
(PH! addikt)

hát igen, ez az utolsó hírlevél eléggé nagyot taszít rajtam egy indokolatlanul nagy kiadás irányába, értem ez alatt az expansion packot... külön szopóka, hogy magában nem lehet megvenni, de ha már veszek valamit akkor a bétát, viszont a kettő együtt 100 EUR, és két hét múlva megyünk nyaralni. :W

ja, mert ugye EXP pack csak júli. 29-ig vehető.

[ Szerkesztve ]

(#10) Diopapa válasza Malachi (#9) üzenetére


Diopapa
(PH! kedvence)

Ne is mond, pont ugyan ez van velem is.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#11) duvi


duvi
(Topikgazda)

Gurusok egy hete kaptak lehetőséget kipróbálni a bétát:
Elite: Dangerous - Vágjunk bele! / pcguru.hu

A gépigénye eddig elfogadhatónak tűnik:
Minimum recommended hardware specification:
Direct X 11
Quad Core CPU (4 x 2Ghz is a reasonable minimum)
2 GB System RAM (more is always better)
DX 10 hardware GPU with 1GB video ram
Internet connection
Supported Operating Systems:
Windows 7.x
Windows 8.x
For the final game the minimum hardware specifications may be lower as further code optimisations are completed.

ITT pedig egy másik adatbázis már a béta alapján, jobban skálázva mutatja a gépigényeket.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S8

(#12) Nosam válasza duvi (#11) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Az okos játéktervezés nem csak a gépigényben fog megmutatkozni, hanem a további lehetőségeken is. Nem az a jó modell, amelyet izomból modelleznek, hanem az amit átgondoltan. Ha megnézitek a linkelt cockpiteket, akkor pl ott 45. másodpercnél szerintem az a háromszemélyes hajóhíd sokkal szebb mint a constellation cocpitje... :K

Ez:

[ Szerkesztve ]

(#17) Nosam válasza Nosam (#12) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Ilyen az Orrery View, ahol minden rendszert meg tudsz tekinteni mint egy planetáriumban. :C

(#18) Nosam válasza Nosam (#17) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Ja meg itt egy 13 perces videó arról, hogy kb mekkora is a galaxis. :DD

[Elite Dangerous - Galaxy map - Well how big can it be?]

Mindenképp nézzétek meg "mi van ott" már a galaxis közepe fele. :D

[ Szerkesztve ]

(#19) Diopapa válasza Nosam (#18) üzenetére


Diopapa
(PH! kedvence)

Már A Frontierben is hatalmas volt a galaxis, ami remek, de kb semmit sem lehetett vele kezdeni, szóval fenntartásaim vannak.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#20) Phvhun


Phvhun
(őstag)

Mostanában több játék is csalódást okozott early access beta stage-ben, pl a kerbal space program is. Ugyhogy ebbe most nem fogok előre befektetni, szépen meg kell várni mire kész, kiadják, meg eljön az első patch.

Viszont a véleményem az a játékról, hogy mindenidők legjobbja lesz, és valószínűleg mérhetetlenül sok időt fogok belefektetni. :)

[ Szerkesztve ]

(#21) Nosam válasza Phvhun (#20) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Jól mondod, már csak azért sem érdemes, mert nem bétát kapnál hanem béta demót. Ez nagyon fontos különbség. Ugye a hivatalos béták azok teljes értékűek, nincsenek benne korlátozások, ebben viszont van. Egy viszonylag szűk területre van korlátozva egyenlőre, nem engedik ki a galaxisba csak egy kb 20x20 fényévnyi gömbbe. A fizetett és nem a fizetős béta teszterek azok akik megkapják a mindig aktuális verziót... Egyébként csak érdekességként a galaxis egésze ami a játékban van úgy kb 200 köbfényév. :K

Felfoghatatlanul nagy.

Amúgy 2014Q4-re igérik, szóval az mindjárt itt van.

[ Szerkesztve ]

(#22) Nosam válasza Diopapa (#19) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Diopapa azért jó ez, mert egyrészt lehetséges, másrészt pedig konkrétan a felfedezők Mekkája ez a program, és még tíz év is múlva is lesz mit mesélni egymásnak... ;)

(#23) #84221696 válasza Malachi (#1) üzenetére


#84221696
(törölt tag)

Megboldogult kislánykorom legjobb, legemlékezetesebbjátéja volt commodore +4-en. Pigmy konvertálta át c64-ről. Talán vektorgrafikával rendelkezett.
Leginkább mostly harmless voltam. :)

(#24) Phvhun válasza #84221696 (#23) üzenetére


Phvhun
(őstag)

Ha akkor kislány voltál akkor most közepes lány vagy?

(#25) Malachi válasza #84221696 (#23) üzenetére


Malachi
(PH! addikt)

Órákig tudnék mesélni a c+4-es ELITE élményekről, soha semmivel nem játszottunk annyit, mint azzal. Én elég hamar fugitive lettem a narcotics csempészés miatt. Kellett a pénz a military laserre... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#26) #84221696 válasza Phvhun (#24) üzenetére


#84221696
(törölt tag)

Most már vén kurva vagyok...:DDD

Malachi: az volt az egyetlen fegyer, amivel fel lehetett vennia harcot a thargoidokkal. :)

[ Szerkesztve ]

(#27) Menthirist


Menthirist
(PH! nagyúr)

Hát akkor üdv itt is...
Én csak simán a standard bétát vettem meg, mert nem vagyok meggyőzve igazán meggyőzve. Ha meg 20 eurós dlc fest-et tart Braben bácsi, akkor meg kíváncsi leszek itt egy-két ember magyarázkodására :D (mint már most is a 240 eurós alfákkal)

Szóval amit eddig láttam és tapasztaltam belőle, az nem rossz, de azért még nem érintett meg mélyen. A repülési modell nekem SC után elég fapados érzetre még hotas-al is.

Jah és szvsz tévedés azt hinni, hogy azzal hogy lett x száz milliárd bolygó meg naprendszer, azzal tartalmat kaptunk. Egyrészt 99%-ban bejáratlan lesz (sőt 99.99%-ban), másrészt nem sok különbség lesz közöttük. 24 biten 16 millió színt lehet ábrázolni, tehát ha minden bolygó más színű, 100 milliárd bolygó esetén akkor is 6250 ugyanolyan lenne, és elképesztően sok, ami csak egy lehelletnyit különbözik a másiktól (az egyik 183,110,220 színű, a másik meg 184, 113,216).
Szóval ugyan jól hangzik az, hogy ha az ember óránként meglátogat egy bolygót, akkor is itt maradhatna száz éveket hogy bejárja az egészet, valójában könnyen lehet hogy a századik, ezredik érdektelen bolygó után beleun az egészbe. Bármikor inkább választom hogy legyen 300 jól kitalált és tartalommal feltöltött bolygó (ahol még találkozok is a többiekkel), mint millió billió generált, amin mondjuk max farmolni lehet valami nyersanyagot, meg elveszik benne az x százezer játékos.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#28) Menthirist


Menthirist
(PH! nagyúr)

A #4-ben linkelt videóban meg... "30 years have passed, and David Braben has returned"
Jah, el se ment, csak az ős elite és az új között kipörgetett pár játékot, Rollercoaster Tycoon 3, Dogs Life, Kinectimals, Kinect Disneyland Adventures. No meg hát volt azért még egy Elite 2 és Frontier First Encounters is az Elite franchise-ból :)

Szóval csinált ő sok rosszabb-jobb játékot az elmúlt 30 évben :) Reméljük ez a jobbakat erősíti :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#29) Diopapa


Diopapa
(PH! kedvence)

Közben sikerült megcsinálnom a 4. missiont (Recon Wing). Most büszke vagyok magamra... :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#30) Nosam válasza Menthirist (#27) üzenetére


Nosam
(senior tag)

A procedurális modellezés abban a különbözik a handmade modellezéstől, hogy bizonyos előre meghatározott értékek között különböző feltételek alapján generálhatsz valós és kitűnő minőségű tartalmat. Egy teljesen procedurális programban dolgozok, tehát van fogalmam róla.

Nem arról szól a procedurális modellezés, hogy azzal gyengébb tartalmakat lehetne készíteni, hanem éppen ellenkezőleg, azzal lehet csak igazán durva dolgokat csinálni. :D Nehogy az legyen, hogy megint csak beszélünk, itt van pl egy procedurálisan generált űrhajó:

[Procedural Ship]

Tudod mikor lehetne ennyi részletet "handmade" lemodellezni és mennyi ideig tartana?! :D Pont addig tartana ezt kézzel lemodellezni, mint bejárni a galaxist az ELITE-ben...

Szóval de, tartalmat fogunk kapni a procedurális galaxisnak köszönhetően, mégpedig olyat, amit egyik másikban sem az eddigi játéktörténelem folyamán.

[ Szerkesztve ]

(#31) Menthirist válasza Nosam (#30) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

köszi, mint már említettem párszor programozó vagyok (előtte meg 8 évig maya-ztam főként game asset téren), úgyhogy ne mutasd be nekem a procedurális modellezést. A mellékelt kép viszont nem procedurálisan generált. Számos modellezési technika létezik, amivel ilyen részleteket létre lehet hozni, a displacement mappingtól (mint a képen a panelozás és jó pár részlet a hidakon), az instancing-ig (amikor csinálsz egy gömb lőtornyot mondjuk 2-3 féle alapzattal, aztán copy-paste-eled ötszázszor, egybetolod és kész.

Emellett ahogy te is mondtad, előre meghatározott értékek között mozog. Ha a szín 0,0,0 és 255,255,255 között tud mozogni, akkor az egyrészt csak 16 millió lehetőség, másérszt ebből kb pár ezer csak az, ami az embernek fel is tűnik (az hogy az egyik bolygó színe kicsit eltér, a fenének sem fog feltűnni). Az ember alapvetően nem képes alaposan figyelni, így irányítani kell a tekintetét. A random generálással ezt nem teszed meg, nem tudatosan építed fel a bolygót, hajót, élőlényt olyannak, ami érdekes és izgalmas, mindennek célja és értelme van, hanem próbálsz rá egy programot írni, ami generál egyet helyetted, aztán lesz amilyen lesz. Próbálhatsz szofisztikált kódot készíteni, de ennyire nem lehetséges.

A procedurális modellezés pedig pontosan hogy elsősorban térkitöltő elemekhez jó maximum. A Star Citizennél is elmondták, hogy aszteroidát generálni jó, egy város üres részeit kitölteni jó, de teljesen önállóan generálni valamit, arra már sokkal kevésbé. Tehát nem lehet normális várost generálni egy kattintással, de arra jó hogy a főbb elemeket leteszi és megtervezi az ember, a maradék sallangot meg kitölteti generált anyaggal.
Jelen esetben pedig a sallang a sok sok sok sok random bolygó, aminek semmi valós célja sincs.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#32) torz on borz válasza Nosam (#30) üzenetére


torz on borz
(PH! kedvence)

Hiába van csilliómillió különböző bolygód , ez nem tartalom .Ez a díszítés / körítés.
Ezt meg is kell tölteni élettel. Ha sivár az egész akkor hamar meg lehet unni.
Egy élő és lélegző galaxist kell alkotniuk úgy hogy azt érezd abban tőled függetlenül is zajlanak az események.
Ne ez az igazi tartalom.
Kemény dió lesz de Braben bácsi tuti megoldja.

A SÖRöm a legszebb öröm !

(#33) Diopapa


Diopapa
(PH! kedvence)

Na most már az Anacondával szopok... Mire kilőném, elugrik.. :D

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#34) Nosam válasza Menthirist (#31) üzenetére


Nosam
(senior tag)

De mi köze a monitor színtartományának ehhez? :D

"Jelen esetben pedig a sallang a sok sok sok sok random bolygó, aminek semmi valós célja sincs."

Tehát azt akarod mondani, hogy a tejút rendszerben a közel 100 milliárd naprendszer csak sallang és semmi célja nincs? Azt hiszed, hogy a valóságban minden egyes bolygónak más a színe és az anyaga? Nyilván van a valódi univerzumban is vannak a bolygók meg csillagok között egy bizonyos szintű hasonlóság, mégis tátott szájjal nézi az ember. Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. Oda akarunk menni a valóságban is, egyenlőre nagyon messze vagyunk attól, de az ELITE-nek köszönhetően legalább virtuálisan megtehetjük.

(#35) Menthirist válasza torz on borz (#32) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Remélem is. Hiányolok már egy olyan virtuális világot, amit élőnek érzek. A Watch Dogsban is esküdöztek, de azzal hogy adtak minden járókelőnek egy random nevet meg egy random életpályát, nem tették élővé, és nem tették olyanná, akivel úgy érzem foglalkoznom kellene. Ugyanúgy random npc-kkel teli város volt, akiket ha elütöttem, elütöttem, ha lelőttem, lelőttem. És persze rendszeresen zsebeltem ki őket :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#36) torz on borz válasza Diopapa (#29) üzenetére


torz on borz
(PH! kedvence)

Hogy a picsbe csináltad meg ? Mire leszedek egy federal fightert a maradék 3 leszed a francba . :O

A SÖRöm a legszebb öröm !

(#37) Diopapa válasza torz on borz (#36) üzenetére


Diopapa
(PH! kedvence)

Anaconda leszedve... Hát.. párszor nekiálltam. Aztán rájöttem, hogy a 4 nagyon sok, szóval kiválasztottam a vezért, mögé sunyultam majd rápattintottam 5-6 rakétát és folyamatos lézertűz. Pár mp alatt elpukkan, akkor gyorsan minden energiát a hajtóműre + afterburner, tünés amíg a pajzsod összeszedi magát, addig tartani a távot. Jöhet a köv. kör, a következőre még van egy adat rakéta, megint hit & run és így amíg el nem fogynak. Nekem bejött.

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#38) Nosam válasza Menthirist (#35) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Olyan ez a játék mint egy virtuális planetárium, amelyben lövöldözni meg kereskedni is lehet. :D 160 ezer csillag amelyet az ha felnézel az égre és a földről látsz, azok valós adatok alapján vannak betáplálva, benne van rengeteg nemrég a valóságban felfedezett bolygó is. Ez a játéktér tényleg infinite.

(#39) Menthirist válasza Nosam (#34) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Úgy látom nem sikerült megértened, hogy a variációs elemek számáról beszéltem. Hogy egy procedurális rendszerben annyi variáció van, amennyi a szabályozható elemek száma és tartománya, de ettől függetlenül ha az egyik bolygó piros alapon szürke fákkal van telenyomva, a másik meg zöld alapon sárga fákkal, az nekem nem tartalom. A tejútrendszer 100 milliárd naprendszere hidd el, unalmas. Tele van üres kövekkel, aszteroidákkal, itt egy fehér törpe, ott egy csillagköd. Ez a csillag nagyobb, a másik kisebb... Valójában gyönyörű, de nem egy különösebben izgalmas hely, ha be akarnád járni őket. Ez pedig egy játék, ahol fenn kell tartani az érdeklődést, a lelkesedést, a kihívást és az élvezetet. Ha igazad lenne, akkor még jobbá válna a játék, ha 100 milliárd helyett 1000 milliárd vagy 10 000 milliárd csillag lenne a játékban. Szerinted jobbá válna?

" Na most, hogy oda ki is lehet menni szerintem annál jobb dolog nincs is. "
Valójában nem az, ami az életben. Braben ugyan amatőr csillagász és elhiszem hogy nagyon szereti és megszállottja a csillagoknak, de a fontosabb és érdekesebb területeken kívül a többi nem fedi a valóságot. Miért? Mert mondtuk, procedurálisan van generálva minden, mégha a paraméterek egy része forrásanyagból is jön. Igen, biztos valami meglévő forrás alapján igyekezett megcsinálni (vagy megcsináltatni, nem egyedül csinálta a játékot) a tejútrendszert, biztos hogy követik azokat a fizikai törvényeket, amiket a bolygók, naprendszerek követnek, de az hogy a HB2334-es csillag valójában az-e ami, Olyan-e, amilyen... nem feltétlen. Lehet hogy a random generátor kékes színt dobott neki, holott az életben sárgás. Teljesen valós adatokon azért sem alapulhat, mert egyrészt nincs pontos és teljes adatunk a tejút valamennyi naprendszerének valamennyi csillagáról (a távcső-idő drága ám), másrészt terrabyte-nyi adatról beszélünk (minden bolygó mérete, formája, egyedi textúrája, pozíciója, tömege, stb). Mekkora a játék? 2 giga?

A játék csak elhiteti hogy tényleg ilyen a tejútrendszer, ez is a dolga. Vannak benne igazságok, valós dolgok, de felesleges azt hinni hogy minden az.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#40) torz on borz válasza Diopapa (#37) üzenetére


torz on borz
(PH! kedvence)

Bammeeeg , azt hiszem tudom mit csesztem el . Én azt hittem hogy van összvissz 6 raksim aztán kész de ha elfogy akkor újratölt az is , nem ?

A SÖRöm a legszebb öröm !

(#41) Nosam válasza Menthirist (#39) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Senki nem mondta, hogy az egész valós lenne. Nem is az a feladata. Szerintem nem unalmas még nézni sem a csillagokat akár egy távcsővel, hát még utazgatni köztük.

Aki meg kisebb terepen vágyik megtömött tartalomra, az játsszon az XR-el, én még soha a büdös életben nem láttam akkora és olyan minőségű űrvárosokat mint abban és sokáig nem is fogunk.

[XR Scale and detail.]

Figy ez full felbontáson elképesztően döbbenetes, itt nem csak kereskedhetsz hanem birodalmat is építhetsz saját hatalmas űrállomásokkal, telepekkel stbstb. Igaz, hogy erős gép kell hozzá, de nekem az megvan, csak a videokártyámon kétszer annyi vram van mint mások gépében, és mellette még van 32 giga ram is...

[ Szerkesztve ]

(#42) Diopapa válasza torz on borz (#40) üzenetére


Diopapa
(PH! kedvence)

Aha, 2 v. 3 tárat kapsz. A lényeg, nagyon gyorsan kifingatni 1-2-t mielőtt szétbontanak :D

szerk: Expansion pass soon(tm)...

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#43) torz on borz válasza Diopapa (#42) üzenetére


torz on borz
(PH! kedvence)

Nna F1 időmérő után asszem nekilátok megint , köcce.

A SÖRöm a legszebb öröm !

(#44) Menthirist válasza Nosam (#41) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Azt leszámítva, hogy a 2.0-ig gyakorlatilag játszhatatlan volt a játék, és még most is csak egy vastag hajszálnyival jobb. Ráadásul számomra elég igénytelen ez a fél-cell-shaded grafika benne. Arról nem is beszélve hogy mennyivel kevesebb játék szinten, mint amilyen az X3 Albion Prelude volt. Rajongók tömegei zúdultak fel amikor kijött, és kemény 30% körül minden aggregáló oldalon (metacritic, gamerankings)

Szóval videókon szép, de a játék maga pocsék.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#45) Nosam válasza Menthirist (#44) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Jó hát nem tömegjáték, már csak a gépigénye miatt sem. De ez akkor is német termék, és 2.20-al nem sok gond van, na addig amíg nem kezdik el mindenféle botcsinálta modder ilyen olyan mod-ját felzúzni rá.

(#46) Menthirist válasza Nosam (#45) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Nem a gépigény az elsődleges probléma, és még csak nem is az hogy rétegjáték (eddig is megvoltak a rajongói). Az, hogy kivettek belőle sok dolgot, ami az eddigieket naggyá tette a rajongók számára, és német termék ide vagy oda, az egyik legfélkészebb és legbugosabb nyitányt sikerült összehozniuk,amit egy fél év alatt sikerült csak valamennyire kikalapálni. Ott kiálts egyébként árulást és lázadást, ne az SC-nél, sokkal inkább illik az XR-re, de persze a szelektív látásod és kettős mércéd akadályoz ebben. Olyan szinten voltak kibukva a rajongók, hogy ilyet ritkán látni.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#47) Nosam válasza Menthirist (#46) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Neked szelektív a látásod, mert nem vetted és máig nem is veszed észre, hogy mi a legfőbb bajom azzal a játékkal, Magyar vagyok nem majom, és pláne nem fejős tehén. Ennyi. De hagyjuk is az SC témát mert abban ugy sem tudunk mi ketten zöld ágra vergődni. Akkor meg minek öljük egymást?

(#48) duvi válasza Nosam (#47) üzenetére


duvi
(Topikgazda)

"Magyar vagyok nem majom" Már bocs, de ez mit is akar jelenteni? Szerintem gondold át a választ ... :(((

Samsung Galaxy S8

(#49) Nosam válasza duvi (#48) üzenetére


Nosam
(senior tag)

Nézd, nekem azzal sincs bajom ha majomnak néznek, de akkor hívjanak úgy, hogy: Caesar.

(#50) Menthirist válasza Nosam (#47) üzenetére


Menthirist
(PH! nagyúr)

Én sem értem minek kell a nacionalizmust belevonni ebbe. Azt mindenesetre tudjuk, hogy nem veszed észre milyen átverések voltak az x-rebirth során, illetve hogy azért Braben bácsitól is lehet/lehetett venni a soktíz, többszáz eurós pakkokat meg kitűzőt és pólót, volt donáció kickstarter alatt a saját site-ján is, csak nem köti az emberek orrára hogy hol tartanak a bevételek. Hajót nem lehet venni (mondjuk amennyi változatosságot látok közöttük, nem is meglepő), lehet viszont majd dlc-ket veszegetni helyette. Nettó ég és föld a két megközelítés :D Jelenleg perpill kb 5 dollárral költöttem többet az SC-re mint az ED-re, pedig ott vettem még ezt-azt a hajómra, ráadásul upgrade-eltem is (ami drágább mintha egyből azzal a hajóval kezdek), itt meg csak a játékot vettem meg, szóval olcsóbban nemigen jöttem ki a dologból.

(Azzal a szokásos sületlenségeddel meg ne gyere, hogy aki drága hajót vett, az majd örök életű és sebezhetetlen lesz a játékban, mert ezt már mondtuk hogy az elméd szüleménye, csak úgy mint a lifetime insurance-hez köthető elképzeléseid)

a játékról: most próbáltam egérrel és billentyűzettel játszani (nem volt kedvem beüzemelni a hotas-t), és hát nem voltam elájulva tőle. Még a sebesség gondos megválasztásával is lomhán fordulok, pörgök-forgok mindenfele... jó, szokni kell még, mert most toltam először így, de sc-ben azért jobban ment :)

Várom már a 29-et, hogy ne csak lövöldözni lehessen.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.