-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Submarine
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #44761 üzenetére
Üdv!
Dehogynem említették meg, jópárszor szóbakerült már itt.
Azt viszont most hallom először, hogy az Ody. lenne az utolsó ami jár nektek.
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #44763 üzenetére
Én is végigtúrtam a topicot és ha minden igaz, akkor ebben a hozzászólásban hangzik el először, hogy három fizetős DLC jár a LEP-hez. Ezenkívül - ha jól emlékszem - a Frontier is tett rá utalást, de eddig nem sikerült előbányásznom ezt a posztjukat. Tény, hogy az ED wikin semmilyen limitációt nem említenek a LEP-el kapcsolatban. Ettől függetlenül anno úgy hirdették, hogy minden PC és Mac tulaj megkapja az össze jövőbeni tartalmat. Ehhez képest csúnyán átverték a Mac tulajokat, mert Mac OS-re - programozástechnikai gondokra hivatkozva - azóta is csak az alapjáték jelent meg és nem is tervezik a bővítést.
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44783 üzenetére
A manóba! Pedig már örülni kezdtem, hogy van erre megoldás (FC-re még nincs pénzem).
田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44783 üzenetére
Természetesen nem Sys hanem Wep.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44783 üzenetére
Kösz! Ez volt a megoldás. Will-en volt most targeten lő magától is.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #44805 üzenetére
Igen, én is így tudom, és pár perccel ezelőtt néztem egy videót Yamiks-tól, amelyben kb. azt mondja el, amire én is gondoltam mostanában. Vagyis hogy akár pénz farmolásra is jó lehet egy ilyen cucc. A lényeg, hogy fel kell venni egy csomó massacre küldetést egy adott rendszerbe, a legjobb, ha wingben toljuk, és mindenki felvesz 20 küldetést. Aztán bemenni az adott rendszerben egy res site-ba (szerintem itt a low vagy normál jobb, mint a haz res), lehetőleg erős pajzsokkal szerelt nagy hajókkal, amelyek tele vannak lézerekkel (long range vagy efficient és ami a lényeg, turreted). Kiengedni a kis vadászokat is, az is plusz tűzerő, és várni. Némi rakomány is kell a hajó gyomrába, hogy megtámadjanak a kalózok, és aztán a hajó(k) elintézi(k) a többit. Ide akár még T10-esek is tökéletesen megfelelnek.
Gyakorlatilag ott lehet hagyni órákra a játékot, és mire visszaérünk, összességében lesz több százmillió értékű leadható küldetésünk.
Tudom, kicsit undorító módszer, de kíváncsi vagyok, működik-e.A tríciummal kénytelenek voltak csinálni valamit, mert így ,hogy már a Colonián sem árulnak, szinte lehetetlen lett volna vele egy hosszabb utazás. Aztán persze a megfelezett üzemanyag-fogyasztás jót tett a dolognak, de még így sem fért volna bele egy út a galaxis túloldalára és vissza. De most aránylag jól bányászható, szerintem ezért nincs túl nagy morgás a játékosok részéről.
Az LTD-t emlékeim szerint egy időben sz.rrá nerfelték, ezek szerint most sem jobb a helyzet. Az eladási ára sem valami nagy szám. Lehet, most tényleg a painite a legjobb. Azt próbáltam pár hónapja, nem volt vészes.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #44809 üzenetére
"Ezzel szerintem inkább az a gond, hogy nagyon nehéz - ha nem lehetetlen - olyan ideális helyet találni, ahol tartósan pont a megfelelő méretű és erősségű kalózok jönnek, de tényleg megállás nélkül. "
Menjetek anarchy rendszerekbe és ott tuti állandó lesz a forgalom és a security hajók (főleg az ATR-ek, amik pillanatok alatt szétkapnak) se fognak zaklatni -
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44820 üzenetére
Még csak kb. két hónapja játszok és a büntetés rendszer még nem állt össze bennem. Van, hogy 300 kr-ért, 0 notority-vel, börtön állomáson végzem miután bemegyek az officerhez kifizetni. Aztán volt, hogy megöltem valakit egy helyi frakcióból (véletlenül rálőttem és ő meg nem állt le), és pár óra múlva magától megszűnt a fine/bounty. Ez sem tiszta mikor melyik és mik a következmények.
Az állomás olyankor öl, ha anonimként bemegyek és a szkennelésnél kiszúrják, hogy körözött vagyok, ilyenkor kiírja, hogy 2 perc van, hogy elhúzzak. Ezt pár napja tapasztaltam meg, mikor elhatároztam, hogy megtanulok kézzel dokkolni (dokking computerrel sosem jártam így). Valami nagy forgalmú állomáson szerencsétlenkedtem (néhány pár ezer cr-es bírásgot akaram kifizetni). Épp betornáztam a Cuttert, közben azért lekoccoltam a falalt zsilipben, és olyankor mindig ad pár száz cr bírságot, hallottam is, hogy nyavalyog miatta. Már majdnem leszálltam amikor észreveszem, hogy nem a bírság miatt figyelmeztet, hanem pirosan villog, hogy húzzak el. Jó, akkor vissza: de mire megfordultam és elindultam kifelé, már le is járt az idő és jöttek a lézersugarak: instant kill.
Valószínűleg a buzi FC-k is hasonlóan működhetnek. Szerintem véletlenül ahhoz is hozzáértem valahol leszállás közben, amit támadásnak vett és preventíven lelőtt. Ami elég gáz, mert, ha egy állomásnak rongyolok neki 200-al, attól csak annyi bajom lesz, hogy leviszi a pajzsot esetleg valamennyit a burkolatból, még bírság sem jár érte. De ha a fleet carrier az 5 m/s-os ütközést is kinetikus támadásnak érzékel, akkor többet nem megyek egyikhez sem.Amúgy is utálom őket, mert azért játszok solo módban mert úgy jó a játék hangulata. De a FC-k már itt is rondítják a képet: Bemegyek egy érdekesebb rendszerbe és az utolsó holdon is ott lógnak az oroszul vagy németül stílusosan „ba… anyádat”-ra keresztelt carrierek. Értem én, hogy a gyökér farmerek 5 év után, már nem tudják mással lekötni magukat, de akkor hagyják őket a multiban.
Pedig solo-ban, majdnem olyasféle hangulata van a játéknak, mint a valóságban a tengeren hajózni: valószínűleg annak a mozgásviszonyait, szabályit és kultúráját modellezték le a szerzők. De a FC-ek már inkább azokat magyar vizeket idézik, ahol az egyszerűbb vagányok csapatnak a az átmatricázott rozoga motorokkal felszerelt ladikokkal és jetskikkel. -
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44896 üzenetére
Szerintem ez processzor függő. Gépet is most cseréltem és most nálam is gyors. A régi procival (pentium g4400) viszont nagyon lassú volt.
田中れいな
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44903 üzenetére
Tehát ha az explo Anacondámon, ami most ugrik 55Ly-t, a hullra dobok heavy duty módosítást, az nem fogja csökkenteni az ugrótávot? Ez így nekem nagyon furi, de ha így van, annak csak örülök.
田中れいな
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44909 üzenetére
Guardianból nekem semmi nincs unlockolva, szerintem egy ideig nem is fogom rászánni magam, hogy begyűjtsem őket...túl macerás. A mérnököléshez való mati gyűjtést is a hátam közepére kívánom sokszor. Az ilyen dögunalmas, de mégis kötelező jellegű farmolós dolgok tudják elvenni a kedvem egy játéktól. Érdekes amúgy, mert pl. bányászni meg szeretek, pedig ott sem kell infarktust kapni. De mégis más érzés amikor leadom a rakományt és 50-100 misivel vagyok vastagabb
田中れいな
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44909 üzenetére
Guardian cuccokból még nekem is csak az FSD booster van meg. De a pajzs erősítő tűnik még hasznosnak. A többi már nagyon spec. Ma lesz meg (remélem meglett) a prizmatic shield, akkor majd átdolgozom az FDL-t és harcolok kicsit.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #44924 üzenetére
Az nekem sem tetszik, hogy egy 5%-ra lőtt hajó is kb. teljesen üzemképes, hogy a hp gyakorlatilag csak egy szám, de túl nagy jelentősége nincs addig, míg el nem fogy. Tudom, van fegyver a modulok birizgálására, de szerintem ennek magától kellene történnie attól függően, hol, mivel és hányszor találjuk el a célpontot. És persze e mellett a modulok direkt becélzása maradhatna továbbra is lehetőség.
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44924 üzenetére
Akkor azért szeretnek sokan modulokat célozni. Én még kb. sose csináltam, mert tényleg olyan D&D szerű a harcrendszer, csak itt nem TACO meg AC van, hanem pircing és armor. A pajzsnál meg semmi, ott ha a jitterbe beleesik a célpont, akkor megvan a sebzés.
-
buke
tag
válasz [HUN]NIMROD #44941 üzenetére
Köszi, igen nálam a scannelés után nem teszi ugrási célpontra a rendszert egyből, nekem kell kikeresni a listából, ez is idő. Egyébként én is sc-ben kerestem a célpont csillag környékén. Persze lehet későn, de akkor is kellene egy másik high nyomnak lennie ami a következő ugrásának a nyoma.
Egy érdekesség még, ha valaki úgy dönt ,hogy wingben megy kalózkodni npc bányász hajókra készüljön fel, hogy a zsákmány hajó 0% -ra szétbombázott hajtóműve ellenére, --- amikor a másik játékos is kilép a kifosztás színhelyére a normáltérbe ---, hirtelen feltámad poraiból és rögtön elugrik Nekem 2-ből 2x ez történt.[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
válasz [HUN]NIMROD #44975 üzenetére
Kosz szepen a valaszod a 370 ly ra levot megtalaltam ezek szerint meg megvan. Lehet tevedek de olyasmire emlekeztem, hogy a 3 as hotpostokat felszamoltak.
-
gabranek
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44986 üzenetére
Nem tervezem, megmondom őszintén, hogy nem is nagyon tudnám kivitelezni. Nemrég beújítottam egy X52 prot és sajnos nekem nagyon nem áll kézre a "C" jelű másodlagos tűzgomb. Most úgy használom, hogy az elsődleges tűzgombot kicsit benyomva lövöm a lézert, majd teljesen benyomva lő MC-vel. A kettő egyszerre nem működik. Túl feszesre van hangolva a joy oldalkormánya (megtekerés), így ilyenkor a hüvelykujjamat is használnom kell, hogy stabilan meg tudjam tekerni a botot. Ha ezután a hüvelykujjam vissza akarom tenni a másodlagos tűzgombra, folyton beleakad a targetelés 8 irányú kerekébe, ami viszont a legapróbb érintésre is reagál...így folyton ledobom a célpontról a kijelölést Azért a Thrustmaster flightX után nagy előrelépés az X52, de amennyivel drágább, annyival nem jobb.
Peppo: Most úgy csinálom, hogy a Bunda rendszerben az összes frakciótól felveszek egy olyan küldetést, ami 30-50 kalóz irtását irányozza elő. Mindegyik a szomszédos rendszerbe szól, ahol sajnos nincs semmilyen res. Így elég sok idő elmegy az utazással, úgyhogy most keresni fogok egy olyan rendszert ahol resben tudom irtani őket. Assasination küldit nem nagyon szoktam felvenni, max ha láncos vagy navy.
田中れいな
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #44999 üzenetére
Meg amikor kis sebességell megyünk a cone-ba és kidob az FSD
Egyszer a kovettet így nyírtam ki. FSD nem indult újra, normál térben nincs számottevő sebesség, csak pörgött. De azért jól bírta. Sok idő kellett neki mire mindene szép sorban leállt és felrobbandt szegény[ Szerkesztve ]
-
orientcx
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45125 üzenetére
Én ezt a lézer kérdést alapjaiban máshogy látom. Kipróbáltam mindent, de a multi+frag cannon kombóval a lézer egyszerűen nincs partiban. Ha a frag+multi a BL, akkor a lézer a Megye 2.
A lézer pártiak egyik panasza, hogy fogy a lőszer. Erre néhány megjegyzés:
1 - Valóban, fogy , de pusztít.
2 - Ha valaki ráérez a technikára, akkor drasztikusan csökken a lőszerfelhasználás.3 - Nekem sok lövöldözéssel is egy kb két órás SRV sétával és időnkénti mati kufár látogatással bő egy hónapra el voltam látva. Ennyit ki lehet bírni, ráadásul számomra néha tompább perceimben egy kis filmnézéssel egybekötve még kellemes elfoglaltság is volt.
4 - De ha valaki azt a havi 2 órát is sajnálja erre, ha van rá módja, vegyen egy FC-t, és parkoljon le az aktuális HazRES mellett, és probléma megoldva. Ha ürülnek a tárak, kb 40mp alatt lehet dokkolni a carrieren, és újabb ~50mp vissza.
A másik panasz, hogy a multicannonra még a gyakorlottabbaknak is csak a G-s fittek használhatóak, és sok a chaff. Ezzel egyet is értek, de (többek közt)erre való a frag. A megfelelő távolságból akkor is roppant hatékony, ha a kuncsaft épp chaff-el.
Mondják azt is, hogy a hullra jó, jó,de a pajzsra nem. Hát ezt meg kategorikusan cáfolnám. Gondolom, az evidens, hogy a frag+multi kombó csak közelharcra alkalmas. Ha a mérnöknél ezekre incendiary(+ az egyik kicsire corrosive) effektet pakoltatok, és ami még fontosabb, ezt a közelharcot hogy úgy mondjam, még közelebb hozom, és megtoldom egy kis rammerkedéssel, akkor az a kuncsaft már az első rácsapásnál ledobja magáról azt a shieldet.
Talán nem veszitek szerénytelenségnek(pedig az, Fed szájhuszár volnék, vagy ,mi), itt egy lassan 3 éves, de idevágó videóm, ahol látható, hogy a Gunship-től a kondáig mindenféle jármű másodpercek alatt dobja le magáról a pajzsát(utána meg persze a többit). Jó, természetesen nálam sem pukkan el rögtön minden kuncsaft, ide nyilván a látványosabb jelenetekből válogattam, de nem is megy ritkaságszámba. És a pajzsok tényleg másodpercek alatt pottyannak le. Kivétel persze az a közutálatnak örvendő csaló npc Python, amelyikkel szerencsére csak ritkán lehet találkozni, és amelyiknek már csak egy halovány legbelső karikányi shieldje maradt, és miután beleeresztem a tripla frag-et, és egyidejűleg belerongyolok a hasába, a következő másodpercben full pajzsa van, és pirospozsgásabb, mint amikor kihozták a szalonból. Hát azzal sajnos meg kell kínlódni, de gondolom a lézerekkel is ez lenne.
Összefoglalva szerintem a lőszerkérdést manapság többféleképpen is remekül meg lehet oldani, cserébe viszont brutális tűzerőt kaphatunk(már ha valaki a közelharcot szereti)Mindenesetre az alap bölcsesség továbbra is az, hogy mint ahogy annyi minden más, a fegyverválasztás is ízlés dolga.
És picit már megint elf*stam a szót, bocsikau.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45125 üzenetére
Ezekről a full lézer buildekről tudnál linket adni? Vagy csak röviden leírni, milyen lézereket ill. fejlesztéseket használsz? Mert amúgy az én szívemhez is ez állna legközelebb, de a hull bontását elég lassúnak találtam, eddig bármilyen lézeres buildet is próbáltam.
Köszi!
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45134 üzenetére
A saválló rakterek mire jók?
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45134 üzenetére
Pulse Lasereknél miért efficient mod? Azok alapból is olyanok, mintha gyárilag az lenne rajtuk. Szinte bármi más jobb lenne rájuk, hacsak nem így jön ki a PD energiája. Persze csak öltetelek, én ezt a modot csak próbaképp tettem még fel. De tényleg hívogató, hogy csak pozitív hatása van.
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45128 üzenetére
Ez jól nétett ki. FDL-el kipróbálom a frag cannonkat, avval talán én is rá tudnék menni ennyire hatékonyan az enemyre.
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45139 üzenetére
Tényleg. Lehet, hogy miután megnyitottam, aztán valmit mellé nyomtam? Mindegy. Úgy nézett ki, hogy minden pulse volt. Azért nem is értettem, hogy ez így most hogy van, de így már ésszerű
-
orientcx
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45128 üzenetére
Huhh, valami azt súgja, hogy megint nem leszek rövid.
"Egy akármilyen RES nem nagyon termeli olyan sebességgel az ellenfeleket, hogy ne lehetne lézerrel tartani a lépést"
Való igaz, bár egy-egy komolyabb wingnél(ami tényleg ritka) azért nem jön rosszul. És úgy egyáltalán, az azért csak jó, ha nagyobb pofonokat tudunk osztani, mintha kisebbet.
"nekem teljességgel elfogadhatatlan, hogy valamikor pár évvel ezelőtt a galaxis összes űrhajójába hipp-hopp belevarázsolódott egy komplett lőszergyár"
Na ez tényleg vicces, bár én a helyedben azon már inkább csóválnám a fejem, hogy hogy a búbánatban tudnak vasból és nikkelből levegőt előállítani a life supporthoz. Amúgy ha már itt tartunk, ha végignézed a synthesis menüt, akkor láthatod, az nem egy rövid lista, szerintem egy Hauler egymaga el tudná látni a a komplett TESCO hálózatot és te meg pont ezen az egyen akadsz fenn?. Az én fejemben is sok minden máshogy zajlik, mint ahogy azt az ED eredetileg kitalálta(pl úgy fogom fel, hogy a kilőtt hajó pilótája nem elhalálozik, hanem mentőkapszulában a Pilots Federation felügyelete alá kerül, és aki wanted, az leüli azt a kellemes 10-50 évecskéjét és mindezt vízen és szárított algán(abból lesz a jó kis biowaste ), aztán 108 évesen újra szabadon látogathatja a helyi nyugdíjas otthon sakkszakkörét. És így egy kiadós játéknap után én sem válok tömeggyilkossá.
De jó, akkor hagyjuk a lőszergyártást, a FC erre is tökéletes megoldás, pár centire a RES-től ott az ellátás, manapság én is inkább ezzel a lehetőséggel élek.
Viszont ha már a valóságnál tartunk, akkor sokkal inkább a szerteszét lövöldözött lövedékek milliói aggasztanának, amik soha nem lassulnak le, hanem ott keringenének a bolygó körül, és az egész környék alapból egy életveszély lenne.
A konklúzió az, hogy ne kérjük számon a valóságot, ez egy játék, és egy rakás mindent fel kell áldozni a játszhatóság kedvéért. Hetekig tudnám sorolni azt a nagy halom képtelenséget, amikkel tele van az ED, vagy akármelyik másik játék.A MC tárak szinkronja tényleg probléma, de viszonylag jól lehet korrigálni, ha egy egy ügykezelés után a maradék 5-10-20 lőszert ellőjük a semmibe, és ha valamelyikben még sok maradt, a leürítésnél azt addig kikapcsoljuk(én sajnos gyakran elfelejtem, de a normális emberek állítólag képesek erre ). Sőt, menet közben is lehet korrigálni, de az már középfok. Akárhogy is, ezt a tárazósdit én is nagyon utálom, de megéri.
"a korrozív mérnökölést a pajzs ellen még nem kell használni"
De bizony kell! Mindig mindent kell, amit csak lehet!u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #45164 üzenetére
Szerintem ne nagyon számítsatok érdemben hardverigény csökkenésre Azt is megértem, ha valakinek ez már "húsbavágó" ugrásnak minősül. Tudom, hogy ez nem vigasztal, de ha megnézzük napjaink játékait és ezek hardverkövetelményeit, akkor az Odyssey igénye valóban barátinak mondható.
-
Munkas
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45167 üzenetére
Valahol azt olvastam, hogy a tulajnak Armoury és Shipyard nélkül is hozzáférhők ezek az alap funkciók, csak vendégek miatt kell megvenni.
De nem egyértelmű, ezért is vagyok bizonytalan. Meg 6 Mrd-al vágok bele, ezért próbálgatni se tudok sokat -
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #45172 üzenetére
Miért kötelező a dx12 használata? Attól, hogy Win10-et használunk, simán futtathatunk dx11-es játékokat is. A konzolos verziók mindig az adott hardverre vannak optimalizálva. Tehát az említett PS4-en csak a maximális látvány rovására tudnak "optimalizálni", hogy megfelelő sebességgel fusson az Odyssey.
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #45175 üzenetére
Azért lesz szükség ilyen erős vga-ra, mert mostantól testközelből kell megjeleníteni a nagyfelbontású textúrákat. Eddig nem krülhettünk ilyen közel semmihez. Még az SRV-vel sem, mert azzal csak a kopár bolygófelszíneken ródeózhattunk. Nem véletlenül háromszorozódik meg a játék helyigénye. A nyakamat rá, hogy a sok nagyfelbontású textúra fogja elvinni a nagyját.
-
addikt
válasz [HUN]NIMROD #45191 üzenetére
Azért class5 kategóriában ez mindent visz!
Egy Phantom minden jóval felszerelve plusz 4-5 fényévvel többet ugrik, mint egy hagyományosan mérnökölt példánnyal.nofene
-
SpaceJam
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45211 üzenetére
Láttam a felszíni "küldetéseket" (pár odabaszott épület a bughalmaz közepére), láttam a kemény 3 féle napot, meg a 3 féle landing site-ot, azon kívül van ez a röhejesen értelmetlen power play, amiből nincs mit látni. Meglett minden az Anacondáig, a laser mining 1 kör után unalmas, a core mining idegesítő és 2 kör után unalmas, a kereskedelemnek semmi értelme és jelentősége, az AI mob-ok mindig ugyanolyanok. Akkor mi maradt? A végtelen ugrálás. A kérdések költőiek. Tudom, van még napraforgó, amikre nem lőttem az űrben. Az majd biztosan megváltoztat bármit. Basszus, ha ennyi időt beleöltél, akkor már bázisokat építhettél volna a saját csapatoddal az EVE online-ban. Tényleg nem értem, hogy nem unjátok.
Bár vannak, akik az ARPG-kre kattantak rá (Diablo, Torchlight, Path of Exile), azokat se tudnám már játszani, miután tudom, milyen online, mások ellen valódi harcot vívni (pl. Heroes of the Storm), az ugyanazon AI mob-ok végtelen darálása helyett.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45208 üzenetére
Azt nem tudom, az a gyors bekapcsolási idő hányszor lehet ténylegesen hasznos. Ha a feltöltődési ideje lenne az FSD-nek, az igen, de kikapcsolni én csak nagyon ritkán szoktam. Persze nagyon kicentizett buildek esetében szükség lehet rá. Én ennél kényelmesebb vagyok, ennyire nem húzom a határig a hajóimat. De biztosan vannak, akiknél ez is szempont. Ártani meg annak sem árt, aki nem használja ki. Remélem, hoznak még be ilyen cuccokat, lenne pár ötletem. Bár az a része már kevésbé tetszik, hogy nincs minden modulméretben.
A plusz táv viszont mindig jó. Van távolsági AspX-em, az nagyon szereti.
Már nem veszíted el a pilótádat, ha felrobban a hajód. Pár hónapja jött ez a módosítás.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45215 üzenetére
Tudom, szoktam is használni, de pve hajón annyira nem viszem túlzásba. Ott azért belefér némi tartalék. Pvp az más, ott ki kell centizni mindent. De azt még nem nagyon erőltettem eddig. Párszor próbáltam, vegyes eredményekkel.
Lehet, a thargoidozásba majd beszállnék valamikor. Már nagyjából összeraktam hozzá a hajót, csak ki kellene repülni vele.
Voltunk fent, igen. Még az sem kizárt, hogy a közeljövőben visszamegyek. Haver még nem volt ott, carriere még nincs, és mostanában nem is lesz, mert már az Odyssey megjelenéséig nem nagyon nyomja. De lehet, hogy elfuvarozom odáig. Csak előtte még kitalálom, hova is akarok még menni. Tervben van a galaxis közelebbi széle is, ott még nem voltam. Aztán lehet, hogy a két útból egy nagyobb lesz.
Erre röviden azt mondanám, nem vagyunk egyformák. Neked ez unalmas, másnak meg más.
Hosszabban meg azt, hogy én nagyon sok játéktípust kipróbáltam az elmúlt pár évtizedben, és sok volt, ami megfogott, sok meg nem. Ez van. Elfogadom, hogy nekem pl. a platformerek nem jönnek be, más meg imádja őket. Eszembe sem jutna olyat kérdezni, hogyhogy nem unják még.
Az ED meg kifejezetten rétegjáték, természetes, hogy a játékosok nagy részének nem való. Akinek viszont igen, az a hibáival együtt is szereti.
Az, hogy ugyanennyi idő alatt mit ért volna el az EVE--ben lényegtelen. Teljesen más játék. Más stílus, más célokkal, más játékmenettel.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #45265 üzenetére
Nem fogják, mert másképp nem férne el a sok jelzés. Itt is van zoom a mapon, szóval bárhova bele lehet nagyítani a térképen. Elsőre (és másodikra is ) kicsit kaotikusnak tűnik, mert rengeteg új információ került fel a hudokra és a térképekre, de idővel ezeket is meg fogjuk tanulni.
-
Raymond
félisten
válasz [HUN]NIMROD #45308 üzenetére
Nem a lapos vs. VR problemarol van szo hanem a hajok kozti aranyokrol es a design language hianyossagai miatt adodo problemakrol. Peldaul ha VR-ban is vagy szinte mindegy hogy egy Sidewrinder vagy egy Python cockpitjaban ulsz. A meretek korulotted ugyanazok, csak a Pythonban van melletted meg egy ules a jobb oldalon. Vagy ha leszallsz egy bolygon es kifarolsz az SRV-val a Python moge/melle szerinted atjon hogy egy kozel 88 meteres hajo mellett alsz? Mert nemigen. Vagy ha replusz ki/be az allomasokon a slot-on keresztul, elmeletileg egy Sidewinder elveszik benne megis erzesre nemigen van difi a Sidewinder es a majdnem 6x hosszabb es majdnem 3x szelesebb Python kozott.
Szerk:
Valos aranyokhoz meg - egy Python 18+ darab Skoda Octavia Combi egymas moge parkolva.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz [HUN]NIMROD #45311 üzenetére
"miért kellene nagyobbnak tűnnie a dokk bejáratának"
Nem tudom, de azt se hogy miert kerdezed mert en ilyet nem irtam."A méretérzetet a két szemünkbe különböző szögből érkező kép alakítja"
Meg mindig nem erted. Itt nem a 3D hatasrol van szo (az van a szemenkenti kulonbozo kepekbol) hanem az hogy a modellek nem adjak at igazan a mereteket mert a rajtuk levo reszletek es texturak nem segitik ezt. Meg az allomasokon levo modellek se. Plusz a design language is problemas. Ez a reszegysegek egymashoz viszonulo mereterol es a funkcionalitasbol elvart meretekrol szol."azt el tudom képzelni, hogy SRV-ben száguldozva hamar el lehet hussanni a 88 méteres piton mellett"
Nem irtam hogy szaguldj el mellette. Azt irtam farolj ki moge/melle hogy lasd az egesz hajot.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
duvi
nagyúr
válasz [HUN]NIMROD #45343 üzenetére
A hajókból is elérhető lesz az adott állomás mission boardja.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45361 üzenetére
Jobban átgondolva: nem kell megvárnod a jövő csütörtököt, mert a 4 hetet eléred hétfőn, és a 3. szinted is megvan. Úgyhogy a meritekkel kapcsolatos rész kihúzva.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45363 üzenetére
Írtad 1-2 hete, hogy jönnél a galaxis tetejére. Most úgy néz ki, felmegyek megint, egyik havert elfuvarozom odáig. Ha jól emlékszem, az út egy nap alatt simán megvan oda, aztán max. 1-2 nap múlva irány vissza, ill. mi utána még kinézünk a galaxis szélére is.
Ha még érdekel az út, szólj!
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45366 üzenetére
Ok, ha haver visszajelzett, hogy a fedélzeten van, akkor szólok neked is. Remélem, ez még ma megtörténik! Addig nem kell sietned. Még tankolnom kell némi tríciumot is. Hozhatsz, ha gondolod, de az sem baj, ha nem.
Az LTT 3607-ben vagyok, a FC neve Adventure Galley. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45368 üzenetére
Közben haver is bedokkolt. Raktér megpakolva. Köszi a szállítmányt! Ha megvagy, akkor akár indulhatunk is.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45370 üzenetére
Ez is bőven elég, köszi!
Ma már csak 1-2 ugrás fér bele, de reggel folytatom. Nem hosszú az út, 18 ugrás, holnap délután/este ott is leszünk.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45381 üzenetére
Közben haver is befutott, megnézte, amit akart. Ha te is megvagy, majd dokkolj be, aztán elindulunk visszafelé.
Mindegy mit. Csak a mérnök menjen fel 3,5-re.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45387 üzenetére
Én is fullra húztam a reput náluk, bár nem igazán küldetésekkel, csak fizettem nekik pár millát.
Ráérek reggel elindulni. 8-9 körül leszek gépnél.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45389 üzenetére
Ok. Majd holnap egyeztetünk az útvonallal kapcsolatban.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45395 üzenetére
Valami ott meghülyült. Nem láttam semmit, amit írtál. Aztán megnéztem a barátlistán, hogy fent vagy-e, és azt írta, hogy blokkolt felhasználó vagy. Úgyhogy nyomtam neki egy unblockot. Közben elindultam úgy, hogy azért az úticélom felé is tartsak (trícium kicsit több fogyott a kelleténél), de közben lefelé is. Ha jól számoltam, max 3 ugrás, és olyan helyre érek, ahol már tudsz majd haladni. Visszafelé meg majd haver is megnézi a temetőt. Ő be van dokkolva úgyis.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45437 üzenetére
Rájöttem... egy másik rendszerben van a hajó... Facepalm szmájli nincs?...
Nocsak, ez Apex már Addert használ, nem Haulert.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45438 üzenetére
Ok, sosem volt Hauler, nem tudom honnan jött. Az űrben viszont így is megvan a 30 fps, szóval nem reménytelen.
Látom, hogy megint nem bírták ki, a menük átalakítgatását most sem úsztuk meg. Szerencsére nem vészes a dolog, hamar át lehet állni.
Monológ vége.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
orientcx
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45439 üzenetére
"Az űrben viszont így is megvan a 30 fps"
Majd kukkants be egy RES-be, és meglátod, ahány hajóval több, annyi fps-el kevesebb
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
gabranek
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Anime filmek és sorozatok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Proxmox VE
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen asztali médialejátszót?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Komplett asztali (belépő gamer) PC eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple Iphone 15 pro max UTÁNGYÁRTOTT finewoven tok
- Apple Iphone 15 Pro Max Istyle finewoven tok és wallet