-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
válasz Munkas #44237 üzenetére
Ami a pénzt illeti, azt az utóbbi időben valóban nagyon durván elméretezték, de itt önmagában a pénzzel nem sokra jutsz. Annyi minden van ebben a játékban(jól látod, grind is akad bőven), hogyha ebben az ED világban jól érzed magad, akkor sok örömöd lesz benne. Ha történetet vársz, aminek a végén ott a főellenség, akinek a legyőzésével te is megmenthesd a világot, akkor csalódni fogsz. Itt senki nem terelget, neked kell eldöntened, mit szeretnél.
Megnyugtatlak, attól a legkevésbé sem kell tartanod, hogy napok alatt mindent el fogsz érni, amit akarsz, és mindent tudni fogsz, amit érdemes, de ha alapvetően megszereted az ED-t, és belemélyedsz, akkor ezt magad is tapasztalni fogod.Raymond - " "combat payouts buffed 4x-10x" ugyhogy eljott a te vilagod "
Még hogy az én világom? Ez rágalom, én meggyőződéses pacifista vagyok. Minden creditet szorgos kétkezi munkával kuporgattam össze csavargyári éjszakai műszakokkal. Fegyverek is csak azért vannak a hajómon, hogy ha netán összefutnék valamelyik régi ismerősömmel valamelyik RES-ben, üdvözlő lövéseket adhassak le(rájuk).
Elvégre köszönni csak kell, nem vagyok bunkó!u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44237 üzenetére
Igazából a régi Elite is farmolós volt. Ott is sokszor ugyanazon a kereskedelmi útvonalon repkedtünk oda-vissza, és farmoltuk a pénzt. Az ED-ben a pénz ma már nagyon könnyen jön. Túl könnyen. Viszont csak a pénzzel nem sokra mész, gyakorlatilag a mérnökölés nélkül csak drága, de nem jó hajóid vannak. És a mérnökök elérése már nem megy gyorsan.
Aztán ott vannak még egyéb lehetőségek is, amelyeket már említettek mások. Powerplay, Thargoidok, Elite minősítések elérése, föderációs és birodalmi hajók megszerzése, és nem utolsó sorban a multiplayer. Ezek közül te döntöd el, melyiket akarod és melyiket nem. De nem is segít a játék abban, hogy eldöntsd, itt minden rád van bízva. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #44780 üzenetére
Energia csak úgy fogyhat ki, ha a Sys-re nincs egy fél pötty se téve, és valami más lefogyasztotta nullára a distributor tárolóját. Inkább arra gondolok, hogy a Jobb menü - Ship - Functions - Turret weapon mode-nál az alapbeállítás van nálad, a Forward fire, ilyenkor úgy viselkedik mint egy normál fegyver, nekünk kell lőni. Ha ez van, akkor állítsd Target only vagy Fire at will értékre. Ha ezek is így voltak, akkor én sem értem, mi lehet a baj. Gondolom a moduloknál látod hogy nincsenek kikapcsolva.
gabranek: a kolléga a T10 tárolást úgy értette, hogy a modulok raktározását oldotta meg így, mert több van neki mint 120. Árut SEHOGY sem lehet eltárolni, csak az aktív hajónk kapacitása játszik. Na persze egy hordozó lehetséges.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #44790 üzenetére
Örülök, szívesen. Mondjuk az továbbra is rejtély, hogy a Fire at will miért nem csinált semmit, annak ugyanis ha nem tévedek az lenne a dolga hogy minden közel kerülő ellenfélre válogatás nélkül lőjön. (Hacsak nem szó szerint kell érteni, és te pont egy lusta példányt vettél, aki sosem "akar" lőni magától )
-ZeeZee-: Tronador is ember, ismerős is a neve mintha nekem is segített volna korábban, csak valamiért elsőre nem fogta fel az írásod lényegét, ami pedig érthető volt. A lényeg hogy rendezték, és alapvetően tényleg jó a support, sőt néha túlságosan is megengedőek.
gabranek: van, de egy mezei parancsnok számára követhetetlen (én sem akarom megérteni). Azon múlik, hogy háttérszimuláció milyen állapotokat rendel a rendszerben jelen lévő társaságokhoz. A gyakorlatban annyit kell tenni, hogy ha valahol hirtelen eltűnnek, akkor így fogjuk magunkat és odébbállunk
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #44819 üzenetére
Olvastam jópár hasonló esetről régebben, mert állomások is csinált(/n)ak ilyet. Szerintem egy olyan bug lehet, amit megörököltek a hordozók is az állomás funkciójuk miatt.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Submarine
senior tag
válasz Munkas #44821 üzenetére
Én már több mint 2 éve játszok, de ilyesmit nem tapasztaltam.
A 2 percem van hogy elhúzzak, az akkor játszik ha elfelejtek dokkolási engedélyt kérni.
A hírhedtség valószínűleg megbonyolítja a dolgot. Olyan van, hogy én is véletlenül lövök bele valakibe aki tiszta, de akkor csak anonim módban befizetem valami 5000cr-t és kész.
Ha meg is ölöd, akkor büntiből kiraknak egy börtön rendszerbe, és fizetheted a büntiket, a hajódat is.
Ha többet is megölsz, és szerintem nálad ez játszik be - csak nem figyelted - az kavarhat be.
A hirhedtséget 1 ponttal lehet csökkenteni 2 óránként.
De lehet ezért lőnek szét, ezt sosem próbáltam még.
Utána kell olvasni, mert többtényezős.
Igen, írja is, hogy a Fine-t az Interstellar Factor-nál fizetheted ki, ha nem vagy Notoriety. -
42861
senior tag
válasz Munkas #44855 üzenetére
Nem, dehogy, semmi ilyesmi nincs. Nem közvetlenül a FC irányítófülkéjéből vezérled, hanem az egyik saját hajódból, akár távolról is. Ha kijelölöd a célt, 15 perc múlva ugrik el. Utána asszem 5 perc cooldown, majd újra tudsz célt kijelölni. Saját üzemanyaga van, a Tritium. Lehet bányászni is, meg venni is. Igazából annyi a lényege, hogy mindenedet tudod vinni magaddal bárhová. Ha tudod, hogy 2-300 fényévre be akarsz vágódni egy helyen, akkor odaugrasz a FC-el, és viszed a trader hajót, a harci szekeret, akármit amid van. Ha bányászni akarsz, beállsz vele a gyűrűs gázóriás mellé, és a Carrierre gyűjtöd be a cuccot, 25000 tonnás raktere van. Majd odaugrasz vele az állomáshoz, ahol el akarod adni az érceket, és egy T9-el áttalicskázod. Én pl. elvittem felfedezni is, 80-100 ezer fényévet biztos keringtem már vele a galaxisban, Colonian is voltam vele.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44855 üzenetére
FC másképp ugrik, mint egy vezethető hajó. Kb. 20 percenként tudsz vele ugrani, és 500ly a max. ugrótáv. Ez egyelőre fix, és nem tudok róla, hogy a jövőben terveznek-e rajta változtatni, de az a tippem, hogy nem. Így is viszonylag hamar el lehet vele jutni kb. bárhova. Kezd kicsi lenni a galaxis.
Ha teljesen teletöltöd tríciummal, és semmi más nincs a raktérben, plusz még bedokkolsz egy teli rakterű teherhajóval, és nyílegyenesen oda mész, akkor szinte teljesen oda-vissza megjárható vele a Beagle Point. Ha kitérőt is teszel, akkor már valahol szerezned kell bele tríciumot, de annyira ez sem vészes. A Colonián általában van pár másik FC, akik árulnak (persze jó drágán), ill. lehet bányászni is.
Ráadásul itt elég, ha 20 percenként kiadod a parancsot ugrásra, közben meg lehet filmet nézni, vagy másik játékot tolni. De akár dolgozni is. Karantén idejére ideális.Hátránya, hogy nem olcsó mulatság. Én most jöttem vele vissza a második nagy túrámról, és hát csak az üzemanyag több, mint egymilliárdba került. A fenntartási költségekkel megvolt a másfél is. A FC viszi a pénzt rendesen (még ha áll valahol, akkor is tízmilliókba kerül havonta), csak azoknak ajánlott, akiknek ez már nem számít.
-
zolee0307
őstag
válasz Munkas #44881 üzenetére
Én thrustmaster t flight stick x joyt használok billentyűzettel. Hogy hotashoz kell e még a billentyűzet, passz, itt többen is használnak hotast, ahogy olvasom, nem kell hozzá még a bill.
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
duvi
nagyúr
válasz Munkas #44881 üzenetére
Belépő szintnek a T.Flight Hotas X-et szoktuk ajánlani. Sajnos a hotas árak is elszálltak, ezért a minőségi modellekért elég komoly összegeket kell kicsengetni.
-
duvi
nagyúr
válasz Munkas #44888 üzenetére
A T16000M átszerelhető jobb és bal kézre is. Másrészt hall szenzoros és sokkal pontosabb, mint a potis társai. Egyre többen használják a dual joyos megoldást, gázkar helyett.
-
gabranek
aktív tag
válasz Munkas #44893 üzenetére
Gratula
Én pont ma reggel rendeltem meg a Logitech shopból az x52 pro-t. Majdnem leestem a székről, amikor láttam, hogy van belőle készlet (reggeli rutin lett, hogy az összes boltot végigtúrom, hátha valahol rendelhető). Reméljük, nem csak programhiba miatt került fel a vásárolható készlet.
Aztán ha valóban megérkezik, kell neki fabrikálnom valami mountot. Valami ilyesmiben gondolkodok.田中れいな
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #44895 üzenetére
Nem tudom mitől függ, nekem a fő gépemen villámgyorsan vált, ahol ráadásul dupla monitor van, egy másikon meg 1-2 mp, ráadásul közben minden hang is elhallgat (mondjuk egy YT videó, ami játék közben szól). Igaz, az egy gyengébb hardver.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Submarine
senior tag
válasz Munkas #44895 üzenetére
Nekem is két monitorom van, i5 4460, 1050Ti (disp.port 1920x1080 & dvi1680x1050).
Win10 -nek vannak hibái, de azonkívül minden kielégítő. A Full HD-n megy a gém, a másikon film, böngésző, Excel tábla. Nekem is észben kell tartanom, hogy át kell kattintani.
Néha dokkoláskor elmegy hajtómű hang (közben a diszpécser csacsog, egyem a zuzáját - már ha nőci), de volt mostanában 1x, hogy elszállt a fő monitor. Meg a win start menüje is.
Jelzem az nVidia sem szereti tökélyre farigcsálni a drivereit (nem a legfrisebb van fenn - okkal).
Harc közben voltam "szerencsére", SC-be menekültem, normál térbe még ki tudtam lépni, aztán lelőttem a gamét (feladatkezelő). Úgy, hogy közben nem láttam semmit. Szerencsémre nem lett semmi hátrányom. Windows én így szeretlek v2004 b19041.804. -
gabranek
aktív tag
válasz Munkas #44901 üzenetére
Borderlessnél nekem a fekete szín átvált valami szürkés árnyalatra és baromi ronda. Visszaváltok fullscreanra és megint fekete a fekete.
Harcolgatok, próbálok összerakni egy krait mk2-t bounty huntingra. Elkezdtem mérnökölgetni (eléggé összevissza, mint látható ). Kérdésem, hogy a shield generator és a hull milyen módosítást kapjon? Mert nekem kb. mindegyik használhatónak tűnik, kivéve a hull könnyítést. Gondolom azt inkább explo hajókon érdemes használni.
田中れいな
-
gabranek
aktív tag
válasz Munkas #44907 üzenetére
Akkor inkább cell bankot tegyek fel a hull reinforcement package helyett?
Azon gondolkodok, hogy kéne vennem még egy accountot, mert szívesen elmennék explorerkedni hosszabb útra is, csak 1-2 nap felfedezés után rámjön, hogy szívesen csinálnék most kicsit mást. Lövöldöznék, vagy bányásznék. De több ezer fényévre a lakott területektől ez elég kivitelezhetetlen...ilyenkor szoktam megfordulni és visszaugrálni a bubiba
A két acc között tudok kreditet átadni?
Esetleg materialokat?田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44915 üzenetére
"Ezért univerzális combat shipnek a közepes hajók lesznek jók."
Azért ez erősen szubjektív dolog. Nekem pl. a nagy hajók, elsősorban a Corvette, sokkal jobban bejöttek erre a célra. Az ok egyszerűen a tűzerő. Közepes és nagy hajók is pillanatok alatt olvadnak el általa, és a kicsiknek sincs sok esélyük kimozogni őket, mert ha csak egyszer is be lettek célozva, akkor végük. A Corvette ráadásul elég jól is fordul. Sajnos a többire ez már nem igaz. Az Anaconda még csak-csak, de a Cutter és a T10 szörnyű ebből a szempontból. Bár rammingra a Cutter brutális.
Még inkább nagy hajóra szavaznék, ha materialt is farmolnék közben. Limpet controller még csak nem is kell sok, de limpet annál több. Úgy hullanak, mint a legyek. Esetleg még a Python-Krait II testvérpár valamelyike, mert ezekbe elfér egy nagyobb raktér is.
Guardian Shield Reinforcement valóban jó cucc, de kb. az összes guardian modult érdemes kiszedni. Összesen van 6, egy délután alatt megvan. PP és distributor jól jön, ha nem akarsz mérnökölni, de az alap moduloknál jobb kell. A pajzs erősítő jó dolog, és a többi is hasznos lehet, ha pl. bogarászó hajót építesz. Az FSD booster meg kb. kötelező. -
Peppo
őstag
válasz Munkas #44920 üzenetére
Cutter szarul fordul. Ha ezzel meg tudsz barátkozni, akkor lehet használni. Először én is lövöldöztem vele, de aztán a bányában végezte. Ott most is jól elvan.
Limpetből azért jó a sok, mert ha egy van kint, az száz év alatt szedi össze a cuccokat, így aztán min 4 darab nekem szokott lenni. De eleinte 8 is volt. És mivel kb. minden közepes vagy nagyobb NPC hajón van PD, a limpetek hullanak is rendesen.
Lehet őket szintetizálni, csak általában sajnálom érte a materialt, ha csak fél percig élnek, ill. nekem sokszor bugos ez a része, és hiába gyártom le a limpetet, nem hajlandó őket elindítani.
Prismatic tényleg lassabban tölt. Ez egy alap modul esetén nem annyira látványos, de ha már fel van tuningolva, plusz boostereket is kap, akkor tényleg akár 10 perc is lehet egy újratöltés. Legtöbben thermal fejlesztést tesznek rá, én inkább a reinforced mellett szoktam dönteni. Bár van ilyen is meg olyan is. Aztán boosterből kap még mindenféle resistet, ami kell neki. De ez is ízlés dolga.Annak idején én sem egy körben hoztam el a hat modult. Akkor még elég sokat bénáztam az SRV-vel, aztán kicsit meg is untam a dolgot, ráadásul valamelyik tároló tele is lett, így hazamentem. Végül kb. 4-5 menetben lett meg az összes elérhető guardian cucc.
Próbáltam annak idején full beam Cuttert. Igazából tetszett, bár a hullt azért tényleg lassan szedte. De az vicces volt, ahogy a pajzsukat mintha elszívta volna róluk egy pár másodperc alatt. A kisebb hajók meg el is tűntek, mire egyszer kimerült volna az energiatároló. Én mondjuk full gimballed lézerekkel mentem. Cutterrel kicsit perverznek éreztem volna a fix lézereket.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #44996 üzenetére
Ezt a scoop problémát nem értem, és már nem az első helyen olvasom... Nem "légkörben" kell ülni, csak menni kell egy kört a horizont fölött picivel adott full sebességgel (fejjel lefele könnyebb látni, azaz felfele kell fordulni), hogy maxxal szívja a kakaót. Csak be kell állítani az ívet és ott is hagyható.
Így még egy hajóm sem volt, ami ettől túlmelegedett volna. Egy kör alatt majdnem minden tank nulláról újratölthető, ez körülbelül 20-30 másodperc, aztán máris lehet távolodni és szinte azonnal nyomni az ugrást a következő rendszerbe mindenféle heat sink, meg erre engineerelés és egyéb baromság nélkül. Túlmelegedni max akkor tud, ha előbb nyomod az ugrást és nem várod meg azt az 5 mp távolodást.
Ha érkezéskor eleve így kerülöd a csillagokat a következő ugrás előtt, akkor majdhogynem szinten tartható a fuel és csak nagyon sok ugrás után kell teljes kört menni.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45007 üzenetére
"A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül."
Egy lolt hadd eresszek el. Ez egy ízig-várig árkád játék, a lendület is csak dísznek van benne. Amúgy Krait MKII lett harcra kiépítve, az lett a fő hajóm, meg a Python szállításra, passangerre.
Mindegy, valójában tényleg nem az én játékom. A EVE-ben ott voltak az összetett, több lépcsős combat site-ok, minden hajótípus máshogy viselkedett, más stratégiát kellett ellenük választani. Ez ahhoz képest ez egy üres világ sajnos. Mondjuk 18 évük volt a fejlesztésre.
duvi: még átolvasom, amit írtál.neszetools.hu ● pc360.hu
-
duvi
nagyúr
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45013 üzenetére
Jó, de az, hogy valós fizikára épülne bármi, az nem igaz, ha van egy kis érzéked is hozzá. Pl.:
1. Égitestek gravitációs hatása: nem gyorsulni kellene tudnunk, mikor egy naphoz közelítünk? Ehelyett a max sebességet is visszaskálázza, nem csak a supercruise assist sebességet. Árkádia.
2. Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. A legröhejesebb, hogy létezik "optimális" sebesség, és ha már muszáj ezt beépíteni, akkor nem egy progresszív görbéről van szó, ahol nyilván a legkisebb sebesség garantálja a leggyorsabb fordulati sebességet. Full árkádia.
Értem, hogy bonyolultabb és frusztrálóbb lenne a legtöbb játékosnak, ha tényleg valódi fizikával dolgoznánk, de ne mondjuk már, hogy bármiféle valóságon alapszik a mostani, mert hát ez 3 mp alatt kiderül, hogy nem.
De tele van egy csomó időzabáló hülyeséggel: launch előtt minek dekk alá süppeszteni, majd megfordítani a gépet, ha egy külső felületre szálltam le, és tök mindegy, hogy melyik irányba állok? Mi szükség állandóan a csillagok elé érkezni közvetlenül, hogy minden egyes ugráskor negyedig / félig meg kelljen kerülni? Miért nem lehet kinyitni az átszerelés és ship menüt a bázisokon, ha még nem folyt le a hangárba beállós animáció? Ezekkel megy el a fele játékidő.
gabranek: A hajók kapcsán nekem is ez a legnagyobb bajom: tök mindegy, hogy melyikbe ülök bele, ugyanúgy néz ki mind. Ugyanaz a HUD, ugyanazok a funkciók, semmi különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Submarine
senior tag
válasz Munkas #45040 üzenetére
Üdv!
Nem rossz, nem rossz ez az AFK kalózvadászat de ha belegondolok rangot ez csak kis szinten lehet jó húzni. Mondjuk a fogadott pilóta eleve rontja az arányt, valamint pl. dangerous szinten feleslegesen lövi pl. a novice-ket. Kreditet már inkább lehet vele keresni.
Friss koncepciónak tűnik, kíváncsi leszek mikor csap rá a nerf kalapács. Volt már ilyen máshol is, kb 10 perc inaktivitás után kitett a menübe. Itt is meg lehet valahogy oldani.gabranek:
Bindelést én AHK-val oldom meg (létezik más is), de nem tudom kezeli-e a hotast, a joyomat igen.
SRV-t én is billentyűzettel, a tornyot egérrel irányítom. -
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45045 üzenetére
Úgy néz ki, hogy pénz farmolásra jó a módszer. Ha az ember rászán egy fél órát a küldetések felvételére (én közben írtam a fenti két bejegyzést), akkor a következő két órában 101 millió kredit jött össze, és még van bent 300 milliónyi küldi. Ez kb. a fele a bányászat hozamának, viszont az idő 80%-ban nem kell foglalkozni vele. Így biztos terjedni fog a módszer. Ha esténként a playerek kiteszik a T-10-et a haz res-be, akkor félmilliárd azért összejön reggelre. Bár aki össze tud rakni egy ilyen hajót, annak nem feltétlenül számít a pénz, és annak sincs több értelme, hogy rank növeléshez is ezrével kell ölni a scoutokat (vagy a kalózokat dupla mennyiségben), ugyanolyan szisztéma szerint
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45046 üzenetére
Pénzt farmolni jó. Másra nem nagyon. Esetleg még új karakterrel az első 3-4 rangot el lehet vele érni. De az kb. semmi, a neheze utána jön.
Közepes hajóval szerintem nem is az a baj, hogy nem bírná a pajzsa, inkább az, hogy kevés lenne a tűzerő. Fontos, hogy hamar szétkapja az ellenfelet, mert üldözni nem fogja, ha az megpróbál meglógni. Arra meg a legjobb recept még mindig az, hogy minél több fegyver legyen a hajónkon. Szerintem a T10 erre tökéletes, de persze valószínűleg a másik 3 nagy is működne.
Azt írták itt páran korábban, hogy maga az ötlet egyáltalán nem új, évekkel korábban előkerült már. (Pedig egy rövid ideig úgy örültem, hogy kitaláltam valami újat. ) Nem is nagyon érdekli a Frontiert sem, végül is a pénz ebben a játékban már kb. semmit nem ér. Meg aztán hova nerfelnék tovább a turreteket, már így is gyengék, mint a frissen ázott libaf.s.
Én is inkább csak poénból próbáltam ki. Pénz nem kell, az összes mati tároló (thargoidok kivételével) maximumon, és a rang sem növekszik már tovább. Egyszer-kétszer még kint hagyom, hogy lássam, mire képes, de kb. ennyi. Megépíteni, mérnökölni szórakoztató volt, ez mostanában nekem hiányzott a játékból. Ezért már megérte.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45054 üzenetére
Az meg a másik, hogy utility slot sincs annyi rajta, így vagy PD vagy SB lesz rajta kevesebb. Még így sem hiszem, hogy nagy veszélyben lenne egy low vagy normál res site-ban, de mindenképp sebezhetőbb a nagyokhoz képest. És valójában a kisebb hajók egyetlen előnye a nagyobbakkal szemben a mozgékonyság, de egy AFK build esetében éppen ez az a szempont, ami semmit sem számít.
Arra kíváncsi lennék, mit rendezne 3-4 ilyen dög együtt. Szólóban tuti nem bírná még a high rest sem sokáig, de wingben, ha a többiek is támadják maguktól a célpontot (nem tudom, így tesznek-e), akkor akár a haz res is kezelhető lehet.
-
duvi
nagyúr
válasz Munkas #45064 üzenetére
Az FDL az igazi PvP meta hajó
Szerk:
SpaceJamnek nem jött be az ED. Nincs ezzel gond. Nem tetszhet mindenkinek. Úgy érzem, hogy amit lehetett megtettünk, hogy segítsünk neki a játék megismerésében. Szerintem ha nincs meg az alap szimpátia, akkorakárfejre is állhatunkírhatunk mi bármit, őt akkor sem fogja meg. Egyvalamire azért figyeljünk! Ahogy tiszteletreméltó kartársunk - orientcx - is írta, maradjunk kultúráltak és tartsuk tiszteletben a másik véleményét![ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45061 üzenetére
A lézerek miatt lenne csak problémás. Magasabb szintű ellenfeleket a full lézer buildek már nem nagyon sebzik. Ill. a pajzsot persze hamar lekapják róluk, de a hullt szétverni sokáig tart. Egy dangerous-elite wing ellen szerintem már kellene legalább 3 hajó, hogy ne legyen súlyos a pajzsvesztés. De szóló ellenfeleket simán szétkapna 2 ilyen T10. A pajzs szerintem 10 másodpercig nem tartana.
Jó öreg Orion (gondolom, az első rész) meg UFO. És persze Civ. Mennyit toltam ezeket is.
-
Raymond
félisten
válasz Munkas #45060 üzenetére
Én offline game-nak szeretem az Elite-et.
Ez tényleg a VR és joy-ban teljesedik ki.
Szinten. Nekem ez kikapcsolodas. Elszallitgatok valamit, megnezegetem az egitesteket egy rendszerben ha erdekel, leszallok itt-ott ha annyira megfog egy bolygo/hold kinezete stb.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45080 üzenetére
Nem is, kazettán volt, és vagy 5 perc volt amíg betöltött.
Az egyik kezdéskor még a lézereket is eladtam a hajóról, hogy azok árából is árut tudjak venni, csak úgy meg nem volt célkereszt, ezért szigszalagból vágtam kis csíkokat és azokat ragasztottam a TV-re, hogy tudjak dokkolni.[ Szerkesztve ]
-
Munkas
aktív tag
válasz Munkas #45081 üzenetére
Thargoidokat azért lehetett jól pusztítani, mert a a hipertérben hordában voltak (kb. mint most egy 6-8 signal-nál) és a C=64, az 1 kHz-es órajelével, nem bírt a sok mozgó poligonnal, ezért úgy belassult, hogy kényelmesen lehetett célozni az egyedül szinte követhetetlenül gyorsan cikázó hajókra.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45118 üzenetére
Ezt senki nem mondhatja meg helyetted. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy szükséged van-e egy olyan mobil bázisra, ahol az összes hajódat (na jó, csak negyvenet) tárolhatsz, és oda megy, ahova csak szeretnéd. Ha igen, vegyél egyet, ha nem, akkor meg ne!
Annyiban kiegészíteném, amit írtál, hogy hely azért még most is van. Olyan rendszer nagyon kevés van, amely tényleg betelt, és még ha így is van, azért a közelben találni helyet, szóval a parkolás legfeljebb apróbb kellemetlenségekkel jár, de semmi komoly.
Felfedezésre is lehet használni, persze kicsit másképp, mint egy vezethető hajót. Én elmentem vele a Beagle Pointig meg vissza, és élveztem. De ami számomra a legnagyobb előnye, az pont az, hogy az összes hajómat tudom vinni magammal, ahova csak akarom. Ha pl. lövöldöznék, és az adott rendszerben nincs nagy állomás, akkor is mehetek nagy hajóval, mert leszállok a carrierre, amit leparkoltam a res site mellett. Bányászat közben nem kell elugrándoznom eladni a cuccot, a hanem a carrieren tárolom, és a végén egyben adom el az egészet egy másik, kifejezetten a szállításra épített hajóval. Lehetne még sorolni, nekem nagy segítség a FC, egy pillanatra sem bántam meg, hogy megvettem. De lehet, hogy másnak ezek nem szempontok, és neki nincs rá szüksége.Az. Akkoriban csináltam én is, mikor még nem volt FC. Szerencsére aránylag hamar kaptam is egy megfelelő küldetést, nem sokat tököltem vele. De amúgy Marco talán a legidegesítőbb mérnök az összes közül. Nehéz hozzá eljutni (bugokkal is meg kell küzdeni), és igazából ő maga nem sokat tud. A legfőbb haszna, hogy meg tudja mondani Palin ill. Chloe elérhetőségét.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45121 üzenetére
10 milla per hét az alapár, ha minden felszerelés rajta van, akkor kb. a duplája. (De nem feltétlenül kell rá minden felszerelés.) A mai pénzkereseti lehetőségek mellett ez nem nagy kihívás.
Trícium csak akkor kell, ha ugrani akarsz vele, álló helyzetben nem fogyaszt egy dekát sem. A bubin belül lehet kapni (40000-50000/t körüli áron), azon kívül viszont többnyire bányászni kell, vagy más FC-k árulnak olykor. Komolyabb mennyiség akkor kell, ha nagyobb útra mész vele. Bubin belüli ugrándozásra 1-2 ezer tonna is sokáig elég. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #45137 üzenetére
Rossz a link??... Nem, nálam jó: nincs egy darab pulse sem, minden beam.
A 4-es modulhelyen azért van korrózióálló raktér, mert miért ne, ha az is lehet. Amúgy a thargoid cuccok pl sensor szállításához kellhet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
-
orientcx
őstag
válasz Munkas #45145 üzenetére
" de már összekapartam 6 Mrd kreditet és a hétvégén veszek egy FC-t akkor már jobban fogom tudni…"
Gratulálok, egy saját mobil bázis az remek móka.[HUN]NIMROD - "azt fenntartom, hogy az eredeti vállalható koncepcióhoz képest az ami most van, arra nagyon is helytálló az IDKFA hasonlat."
Sajnos Brabenék minden téren durván könnyítettek(pl pénz, mérnökölés, FC, stb). Azoknak, akik a kezdetektől itt voltunk, szép fokozatosan jöttek a megtanulni való nóvumok, volt idő megízlelni, és kiélvezni az újdonságokat, az újaknak meg minden egyszerre szakad a nyakába. Ma én is nagyon elveszettnek érezném magam. Ez lehet az egyik ok, a másik talán az újak gyorsabb felzárkóztatása. No meg persze az állandó professzionális reddites zokogó kórus. De lehet hogy más(is) van a háttérben.
"Azt nem tudtam, azt akarod mondani hogy ez a módosítás még az energiapajzsokat is elrozsdásítja?!??"
Maga az effekt nyilván nem, de a lövedék az lövedék, még ha kicsi is. Ha lenne a kezem ügyében egy műszerészkalapács, azzal is ütném! (na ez egy igazi Fed tahós megjegyzés volt, ezt már én is szégyenlem egy kicsit- )
MrDrake - Ezt bizony valóban csúnyán elméretezték(tán megrettentek a fentebb említett reddites kórustól). Ide én jóval magasabb vételi, és fenntartási költséget szabtam volna. Az egy vicc, hogy egy kb 2 órás játéknap alatt összelövöldözzem az éves fenntartását. Az eredmény meg látható, az ember néha már nem talál parkolót.
(reklamáltuk az életszerűtlenséget, hát nesze nekünk, most megkaptuk az arcunkba a valóságot)[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
MrDrake
tag
válasz Munkas #45150 üzenetére
Anno volt róla szó, hogy a Powerplay open only lesz, erre elkezdtek a népek lázadozni, hogy hát akkor többet nem költök a játékra, rohadjon meg az FDev, hogy tönkreteszi a játékot meg az egész életemet, stb. Képzelem milyen sírás menne, ha belengetnének egy ilyen FC elpusztítós update-et.
Amúgy a múltkor jutott az eszembe, hogy a legjobb megoldás talán az lenne, ha bevezetnének egy új módot, mondjuk Hardcore néven, saját BGS-sel és persze egy alapos rebalance-al, hogy többek közt ne lehessen óránként 100 milliókat keresni. Csak ezzel meg az a gond, hogy tovább aprózná az amúgy sem túl népes közösséget.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45145 üzenetére
Tríciumra is igaz az, hogy nem stabil. 12 év a felezési ideje, szóval elég valószínűtlen, hogy nagyobb mennyiségben lenne jelen a gyűrűkben. Arról nem is beszélve, mennyire lenne egészséges a hajóra nézve, ha 500 tonna tiszta trícium sugározna békésen a raktérben.
Ahogy föderációs barátunk is mondta, hosszasan lehetne sorolni azokat a hülyeségeket, amelyeket a játszhatóság miatt tettek a játékba. Pl. maximum pár száz m/s sebesség az űrben, meg ilyenek. Ezek sajnos kellettek. Ahogy az Elite 2-re jellemző newtoni fizika alapján történő mozgást is egy az egyben kidobták, mert multiplayerben kb. játszhatatlan lett volna. A fegyverek lőtávja is vicc, meg az, hogy lövedékek veszítenek az erejükből (lendületükből) a légüres térben.
Mondjuk számomra a modulrendszer az, ami még agyfasz. Egy 1 tonnás limpet controller (ami gyakorlatilag egy távirányító), egy limpetet tud irányítani, de ahhoz, hogy négyet tudjon egyszerre, egy 128 tonnás helyet elfoglaló modul kell.Az lenne a hátránya, hogy drága. Csak hát a mai kereseti lehetőségek mellett annyira nem drága. Tavaly nyáron meg kb. a vicc kategória volt, mikor 20-30 óra játékkal megkerestem a fenntartási költséget 15 évre. Ok, az ma már nincs, a Tojást kinyírták, de ma is lehet könnyen nagy pénzeket keresni.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Munkas #45163 üzenetére
Attól függ, mire akarod használni. Mondjuk az egyetlen, ami opcionális de mégis szinte kötelező, az advanced maintenance, hogy tudj tankolni, javítani, újratölteni (fegyvert, SRV-t, vadászt). Bubin belül, és a közelében minden más felesleges, csak a helyet foglalja, és növeli a költséget. Ha elmész vele nagyon messzire, akkor egy térképészet alap. Különben az hogy te csak soloban nyomod, erre nincs hatással, mert mindenki látja a hordozókat.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45163 üzenetére
Shipyard ill. Outfitting nem kell, az a tulajnak jár az alap FC-hez is. És igazából ez a kettő az, ami a legdrágább, és a legtöbb helyet is foglalja, szóval a többit akár mindet megveheted, nem ez lesz az, ami csődbe visz. De részletesebben: a refuel, repair, armoury alap, hogy legyen, universal cartographics és redemption office hasznos tud lenni (igaz, ezek sem túl olcsók, de legalább nem foglalnak túl sok helyet), és akkor már csak a secure warehouse maradt. Na azt viszont tényleg csak akkor kell felrakni, ha lopott árut akarsz elpasszolni rendszeresen.
Egyébként később ezeket is bármikor eladhatod, ahogy a hajón lévő modulokat. Csak el kell menni egy olyan rendszerbe, ahol lehet szerelgetni ill. venni carriert, és ott bármikor leszereltetheted, ha úgy látod, nincs rá szükséged.
Nekem nem is annyira a modulok ára, mint inkább a helyfoglalásuk fáj. Ha valaki más is átjönne hozzád több hajóval, akkor shipyard és outfitting kell, ami együtt közel 5000 tonna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER