-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
Hi! Beragadáskor mi a teendő?
Egy felszerelt hajó eladásakor beragadt a játék és csak a főmenübe tudtam kilépni. Visszatöltéskor kibasz az űrbe, és ha újra leszállok a bázisra, akkor ott virít az eladandó hajó, majd eladáskor ugyanúgy megakad, és újratöltéskor mindig a legutóbbi system űrében találom magam.
Próbáltam azt is, hogy átszálldosok egy másik rendszerbe, és leszállok ott, majd kilogolok rendesen, de visszatöltéskor megint az űrben találom magam. Próbáltam azt, hogy veszek új hajót, beleülök abba, de akkor is megáll a töltéskor a játék.
Most várjam meg a csütörtöki resetet, az megoldja az ilyesmit? 2 napja nyomom a játékot, és jó lenne nem elveszteni a felszerelt ASP Explorer-em, ami nagyjából 20 millióban állt meg. Kereskedéssel 3 percenként keresek 4 milliót, és gondoltam, tolom ma kicsit, hogy megvehessem a Python-t, de szétfagy a játék, mert valamit nem képes értelmezni. És akkor ez egy jól kifejlődött, sok éves játék? Hm.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Vettem egy kulcsot (innen), amit aktiváltam a Steam-en. Eddig működött szépen a játék, volt a pár nap alatt pár gép kikapcsolás meg minden (mellesleg 3 nap alatt összeraktam 300 milliót és már lájtosan engineered Python-nal rohangálok). Most viszont, ha indítom a Steam-en keresztül a játékot, annak a launchere egyből belépőt kér.
Megpróbáltam a Frontier-es accot megadni, de kidobott a fejlesztő oldalára és ott azt írja, hogy nincs is megvásárolt kulcs. Persze ez hülyeség volt, hiszen a Steam kezeli a kulcsot. Mindent újraindítottam, de a launcher továbbra is belépőt kér.
Ha azt nyomom neki, hogy link Steam account, akkor kidob a fejlesztő oldalára és ezt írja:
ERROR CODE 500. A PROBLEM OCCURED. PLEASE CONTACT FRONTIER SUPPORT WITH DETAILS OF WHAT YOU WERE DOING AT THE TIME.
Ez összefügghet azzal, hogy csütörtökön van valamiféle maintenance? Vagy a vásárolt kulcsok közt lehet különbség? Vagy mi a szar? És miért nem képesek normálisan leírni?
Az biztos, hogy ez volt az utolsó olyan játék, aminek bármi köze van a Steam-hez, mert állandóan ilyen keresztbelinkelős problémákba akadok...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Azóta megjavult a rendszer... Akkor megint szervergond volt.
A szintézisen kívül van valami mód arra, hogy javítsam az SRV-met a hajón? Nem jó erre valamelyik repair limpet? A refuel legalább automata? Még semmit se tudok róla, csak épp a DAV'S Hope-ban körözök, hogy meglegyen pár cucc az engineer-eknek.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #44996 üzenetére
Ezt a scoop problémát nem értem, és már nem az első helyen olvasom... Nem "légkörben" kell ülni, csak menni kell egy kört a horizont fölött picivel adott full sebességgel (fejjel lefele könnyebb látni, azaz felfele kell fordulni), hogy maxxal szívja a kakaót. Csak be kell állítani az ívet és ott is hagyható.
Így még egy hajóm sem volt, ami ettől túlmelegedett volna. Egy kör alatt majdnem minden tank nulláról újratölthető, ez körülbelül 20-30 másodperc, aztán máris lehet távolodni és szinte azonnal nyomni az ugrást a következő rendszerbe mindenféle heat sink, meg erre engineerelés és egyéb baromság nélkül. Túlmelegedni max akkor tud, ha előbb nyomod az ugrást és nem várod meg azt az 5 mp távolodást.
Ha érkezéskor eleve így kerülöd a csillagokat a következő ugrás előtt, akkor majdhogynem szinten tartható a fuel és csak nagyon sok ugrás után kell teljes kört menni.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Sebaj, most már tudom akkor, hogy nem hajítja ki az accountomat, csak várni kell 1 órát.
Mondjuk eléggé lelombozó ez a játék... Főleg az EVE Online után, amiben hónapokat töltöttem el. Csak ott főleg a harcrendszer nem tetszett, mert az semmi másról nem szól, mint a megfelelő időzítésekről, orbit sebességekről stb., magyarán a játékmechanikai tudásról. Ott semmi mást nem nézel, csak a számokat, ügyességre kb. semmi szükséged, sőt, még a grafikai megjelenítés is szükségtelen. Hamar csatlakoztam a Goon.os magyar csapathoz, és milliárdokat csempésztem ide-oda, bőven már az első hónapban összeraktam magamnak a játék előfizetés összegét, utána meg a sokszorosát. Csak túlságosan nagy feszültséggel járt, és túl sok időmet elvette a több account egyidejű koordinációja, ezért inkább abbahagytam.
Ahhoz képest itt, az Elite Dangerous-ban nincs semmi tartalom, csak ugyanolyan küldetések sorozata. Pár egyedi landing site-ot leszámítva a végtelen és unalmas grindolás... A miért is? Egyszerűen nem látom az egész értelmét. Nincsenek érdekes loot-ok, az AI irányította market teljesen érdektelen, alig van pár használható fegyvertípus, nincs mit építeni, fejleszteni. Stratégiai részek sincsenek, ez az "influence" dolog is csak azért került bele a játékba, hogy elmondhassák, hogy "komplex politikai szimulációt" futtatnak, miközben semmiről nem szól az egész. Egyszerűen üresnek hat a játék.
Úgy ugrottam bele egy barátommal, hogy jó alternatíva lesz, hisz az EVE-vel ellentétben itt az ügyességeden is múlnak a harcok, nem csak a puszta kalkulációkon, ami jó pont. De nem érzem a co-op lényegét igazán, hiába ül be mellém, kénytelen vagyok a gyenge sebzésű turreteket használni. Vagy beültetem egy fighterbe, majd ugyanazokat a mobokat lőjük, ami fél óra után már unalmas. Nincs semmi rewarding benne (pláne úgy, hogy már az első pár óra alatt összeraktam 100 millió kreditet). Az, hogy utána nem tud visszaülni a saját hajójába, mert meg kell szakítani a session-t, egymás közti kereskedés és csere-bere meg nuku, az meg nevetséges.
Szóval... gondoltam, leírom, hátha tud valaki megfelelő játékalternatívát javasolni, mert azt, ami az Elite-ben van, már most kimaxoltam. Megvan egy felszerelt Anaconda, és nem igazán érzem, hogy hű, most aztán valamit elértem. Ugyanaz a harc, ugyanazok a mobok, ugyanazok az unalmas küldetések, a PvP-t meg leszarom. 1500 forintot megért a játék, de ezen nem hiszem, hogy az új kiegészítő a szánalmasan bugyuta FPS küldetéseivel sokat segítene. A bolygók felszíne rohadt jól néz ki a videókon, de a mögötte meghúzódó játékmechanika mintha le lenne maradva vagy 20 évvel. Kár érte.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #45004 üzenetére
* Mellesleg utálom a harcrendszerét ennek is. A legjobb még mindig a Black Prophecy-é volt. Azóta keresem ezt az élményt, de senkinek sem jutott eszébe azóta sem normális űrharcot fejleszteni. Az valóban dogfight volt, itt meg annyi történik, hogy ha sikerül valaki után fordulnod, akkor rálősz, majd elhúztok egymás mellett, és a loop kezdődik előről. Majd lehullik az, amelyiknek kevesebb a shield vagy hull tankja. Csodás.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45007 üzenetére
"A harcrendszer meg azért ilyen, mert valós fizikára épül."
Egy lolt hadd eresszek el. Ez egy ízig-várig árkád játék, a lendület is csak dísznek van benne. Amúgy Krait MKII lett harcra kiépítve, az lett a fő hajóm, meg a Python szállításra, passangerre.
Mindegy, valójában tényleg nem az én játékom. A EVE-ben ott voltak az összetett, több lépcsős combat site-ok, minden hajótípus máshogy viselkedett, más stratégiát kellett ellenük választani. Ez ahhoz képest ez egy üres világ sajnos. Mondjuk 18 évük volt a fejlesztésre.
duvi: még átolvasom, amit írtál.neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Munkas #45013 üzenetére
Jó, de az, hogy valós fizikára épülne bármi, az nem igaz, ha van egy kis érzéked is hozzá. Pl.:
1. Égitestek gravitációs hatása: nem gyorsulni kellene tudnunk, mikor egy naphoz közelítünk? Ehelyett a max sebességet is visszaskálázza, nem csak a supercruise assist sebességet. Árkádia.
2. Egy űrhajó bármilyen sebesség mellett ugyanakkora sebességgel tudna forogni, max nem változik a haladási vektora. Ehhez képest itt a fordulás sebességfüggő, a lendület pedig csak nyomokban felfedezhető. A legröhejesebb, hogy létezik "optimális" sebesség, és ha már muszáj ezt beépíteni, akkor nem egy progresszív görbéről van szó, ahol nyilván a legkisebb sebesség garantálja a leggyorsabb fordulati sebességet. Full árkádia.
Értem, hogy bonyolultabb és frusztrálóbb lenne a legtöbb játékosnak, ha tényleg valódi fizikával dolgoznánk, de ne mondjuk már, hogy bármiféle valóságon alapszik a mostani, mert hát ez 3 mp alatt kiderül, hogy nem.
De tele van egy csomó időzabáló hülyeséggel: launch előtt minek dekk alá süppeszteni, majd megfordítani a gépet, ha egy külső felületre szálltam le, és tök mindegy, hogy melyik irányba állok? Mi szükség állandóan a csillagok elé érkezni közvetlenül, hogy minden egyes ugráskor negyedig / félig meg kelljen kerülni? Miért nem lehet kinyitni az átszerelés és ship menüt a bázisokon, ha még nem folyt le a hangárba beállós animáció? Ezekkel megy el a fele játékidő.
gabranek: A hajók kapcsán nekem is ez a legnagyobb bajom: tök mindegy, hogy melyikbe ülök bele, ugyanúgy néz ki mind. Ugyanaz a HUD, ugyanazok a funkciók, semmi különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
SpaceJam
aktív tag
Most, hogy összeraktam egy félig-meddig engineer-ezett Fer-de-Lance-t, továbbra sem tudom azon magam túltenni, hogy nem lehet tárgyakat csereberélni a pajtásommal, akivel együtt vágtunk bele a játékba. Az van, hogy a bányászat félig megosztható: az egyik szállít, a másik meg lézerezik naphosszat (hogy aztán persze a keresett összegen osztozkodni ne tudjunk, mert nincs rá funkció), de ezen kívül tök máshol rohangálunk a galaxisban, mert nincsenek közös aktivitások.
A multi-képes fegyverek gyengék, értelmetlen, hogy mellém üljön, a Wing-ben harcolás meg oké, hogy van, de az ugyanolyan rátában felbukkanó, mindig ugyanolyan mozgású, kiszámítható, és ezért fél óra alattt unalmassá váló pirate-ok lődözése valljuk be, nem túl érdekes. Szóval ezt leszámítva ez egy single player játék, így, kvázi egyedül meg nem érdekes.
Eleve milyen már az, hogy nincs egy kurva item-tárhely az adott bázison, vagy hogy a multi az csak egy ilyen session, és nem csak úgy, open world módra átpattanunk egymás járművébe. Egyszerűen gagyi az egész, és még csak ingame creditekben sem éri meg...
Elhiszem, hogy vannak ám szintén kiszámítható, rohadt erős napraforgók, amiket szintén lődözhet az ember félmillió óra grindolás után, de... ez elég nevetséges indok, hogy beleöljem ezt az időt. Főleg, hogy már most ki van pattintva hozzá a gép, így hát célok se maradtak.
Mindegy, el tudom képzelni, hogy a játék értelme akkor bukkan elő, ha a fejedre pattintasz egy VR-t, meg magad elé húzol egy botkormányt, de ez egyelőre nem reális, és hát a játék egyéb részei nem is indokolják, hogy ebbe fektessek pénzt.
Szóval, esküszöm, hogy megpróbáltam megszeretni, de így, a kooperációs lehetőségek majdnem totális hiánya miatt nem igazán érzem a dolgot, a single player játékokra pedig már egy évtizede ráuntam. De így legalább nem zargatlak többet titeket. Megnézem majd pár év múlva, hátha betömik a tátongó ... űrt, avagy meglátják a lehetőségeket a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Submarine #45052 üzenetére
Én már annak örülök, ha egyáltalán értelmes, kis csapatként együtt játszható játékot találok. Elég nehéz, mint kiderült... A legjobb egy co-op móddal ellátott Subnautica lenne, ha lenne. A Diablo 2 felújított változata legalább jónak ígérkezik. A három főből csak nekem nem lesz új; viszont a többiek jól elszórakoznak majd vele. Aztán, talán még az életemben elkészül a Star Citizen...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Bántottam a szegény single player játékodat, és most besértődtél, nyomi.. khm, Tomi? Bocs, y, mert attól lettél egyedi a 12 évesek közt. Ha túlléped ezt a kort, majd rájössz, hogy ez nem rólad szól, illetve ha nincsenek gondolataid, akkor nem ragadsz billentyűzetet. Tádáááám.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz orientcx #45058 üzenetére
Ez világos, és nem is terveztem, de nem tűröm a random 12 éveseket (elsőre így is visszafogtam magam). Ettől függetlenül főleg a játékkeresést segítendő írtam le a nyűgöm, hátha akad jó ötletetek, de ez már nem az a topik.
A Fer-de-Lance már-már tetszett, gondolom, fun lehet a megfelelő gaming riggel.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
Ez a videó jól összefoglalja az engineering és a grindolás értelmetlenségét.
Azóta még próbálkoztam a játékkal, gondoltam, összerakom a Guardian FSD Booster-t, de semmi értelme bugos site-okon furikázni, amikor nem élvezetesek, mert kontent az nincs. Van pár oszlop, amit lődözhetsz, aztán logout, login... wtf IS this. Ezt tényleg komolyan gondolták a fejlesztők? A java része a fejlesztéseknek semmire se jó, mert van az az 1-2, amit az adott modulhoz érdemes beszerezni, és ennyi. De azt is minek? Na jó, ezalkalommal tényleg uninstall.
Ha az Odysses FPS részét is ennyire szerencsétlenül rakják össze (márpedig az előzetes videókból ez jön le), és nem javítják a játék többi részét, akkor ez úgy halott, ahogy van. Megnézem egy év múlva, hátha...
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz orientcx #45204 üzenetére
A játék olyan, mintha egy zombit püfölnél. Így értettem, hogy halott. Tartalom nélküli és értelmetlen. Az, hogy hány unatkozó – avagy rendes felszereléssel bíró, és ezért egy fokkal kevésbé unatkozó – játékos nyomja, a legkevésbé sem befolyásolja az adott élményt.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz [HUN]NIMROD #45211 üzenetére
Láttam a felszíni "küldetéseket" (pár odabaszott épület a bughalmaz közepére), láttam a kemény 3 féle napot, meg a 3 féle landing site-ot, azon kívül van ez a röhejesen értelmetlen power play, amiből nincs mit látni. Meglett minden az Anacondáig, a laser mining 1 kör után unalmas, a core mining idegesítő és 2 kör után unalmas, a kereskedelemnek semmi értelme és jelentősége, az AI mob-ok mindig ugyanolyanok. Akkor mi maradt? A végtelen ugrálás. A kérdések költőiek. Tudom, van még napraforgó, amikre nem lőttem az űrben. Az majd biztosan megváltoztat bármit. Basszus, ha ennyi időt beleöltél, akkor már bázisokat építhettél volna a saját csapatoddal az EVE online-ban. Tényleg nem értem, hogy nem unjátok.
Bár vannak, akik az ARPG-kre kattantak rá (Diablo, Torchlight, Path of Exile), azokat se tudnám már játszani, miután tudom, milyen online, mások ellen valódi harcot vívni (pl. Heroes of the Storm), az ugyanazon AI mob-ok végtelen darálása helyett.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest