Új hozzászólás Aktív témák
-
Harkovz
aktív tag
Nagyon buták vagytok!2009/11 havi SX4 1.6 GS 4x4-em van.92000 km.Soha semmi baja nem volt még!Csak tankolom és olajcsere én magam.Még az izzók sem égnek ki.Fogyasztás 5,5-6,5 között.Az enyéma 120 lovas.Soha nem tudtam többet megetetni vele.Bármelyik sima szívó 1.6-os benzinessel tartja a lépést,úgy hogy ez 4x4 tehát hajtja a kardánt+hátsó féltengelyeket.Ne higyjetek a sok okos beírásnak,persze mindent el lehet rontani akarattal,de én azt mondom ugyanolyan megbízható mint a régebbi modellek,nyugodtan ajánlom bárkinek akinek a megbízhatóság és a fenntartási költség a fontos a sok hülyeség helyett.Ár-érték arányban a 4x4-es változat ma is verhetetlen.Az,hogy a magyar gyártás miatt szidják meg mindennek az alja!Én pont azért vettem mert itt készül!Szerintem ez a normális!Az ilyen barmok miatt tart itt az ország!Bármely más országban gyártott autó ugyanebben az árkategóriában ugyanezt a szintet adja anyagban mindenben csak még nincs is ilyen megbízható és drágább hozzá az alkatrész!De ugye a sok agyhalott elvárása az,hogy a Suzuki legyen olyan mint egy BMW tized annyi áron!Na ez nekik se fog menni ahogy másnak sem.Ha van itt olyan aki akar venni SX4-et vagy újabb Suzukit nyugodtan vegye meg csak pozitívan fog csalódni ha valóban tudja mit akar venni!
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #17766 üzenetére
Menjél mert hülyeségeket beszélsz,a Suzuki fikázásában éled ki a vágyaid,ez okoz örömet!A Nissanról annyit,hogy nézd meg az alkatrészárakat!Tesóm Navarájához a szalonban 20 ezerért akartak egy izzófoglalatot adni a rendszámhoz!Utángyártott nincs.Szerencsére megoldottuk magunk,de nem mindenki műszaki végzettségű!A tempomat kapcsolója elromlott,persze cserélni kéne horror áron!És az új Suzukinál semmivel nem különb a Nissan alap verziója,csak a hozzád hasonlókat megnyutatja a jel az elején.Nem mondom,hogy a Suzuki a legjobb autó,de ár-érték-fenntartási költségben verhetetlen.Ami átlag embernek kell bennevan,annyit tud de azt megbízhatóan!Szerintem ez a lényeg.Sok ember a hülyeség miatt vesz olyan autót amit nem tud fenntartani,ugyanis ez a nehezebb,megvenni kihozni hitelre nem!Volt 1.3-as Swiftem is,2000-es évjárat klímás.Azzal sem volt semmi gondom főleg olyanok nem amikről Te beszélsz.Tesóméké 1995.évjárat,motor,váltó minden hibátlan.Féltengely csuklók lettek cserélve csak.Meg már az alja rohad,de 20 éves!Most váltottak SX4 4x4-re!Sok embernek semmilyen autó nem való,nem a kocsival van gond.
-
Harkovz
aktív tag
válasz maglew #17801 üzenetére
Megbízhatóság,fenntartási költség,alkatrész ellátás,bontott alkatrészek,utángyártott alkatrészek miatt S-Cross.És tényleg kicsit magasabb,jobban való az itthoni utakra.Én az automata helyett kézivel venném és inkább 4x4-el venném abból a pénzből.Sokan mondják,hogy felesleges,de amikor kell hihetetlen jó és biztonságot ad.Nekem most is SX4 4x4 van.Aki egyszer 4x4-et vesz,utána mindig azt fog szerintem.Egész más kategória.Minimális többletfogyasztással.
-
Harkovz
aktív tag
Én a SX4 be direkt oda járok 98-asért.Érezhetően erősebb a motor és kb.2 decivel jobb a fogyasztása mint bármilyen 95-össel.Több kúttal ellentétben ott ki van rakva minden hónapban a minőségi ellenőrzési lap ami hivatalos!Szerintem ajánlott kút!
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #19807 üzenetére
Auchan
-
Harkovz
aktív tag
Én az SX-be 1.6 16VVT,Eneos 0w-20-at raktam eddig,utoljára meg 0w-30-at.105 ezernél cserélem megint még nem tudom melyik lesz megint a kettő közül,külömbséget nem vettem észre,a melegoldali jobb kenés miatt tettem most 0w-30-at.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #20426 üzenetére
Egyetértek.A következő nekem is S-Cross lesz már fontosabb,hogy jól elférjünk majd gyerekekkel is.Szigorúan 4x4-ben.Most a sima SX van ketten elférünk,de családnak szűk,tetőbox segít mondjuk valamit a csomagtéren.Nagyon megszerettem a 4x4-et télen hóesésben kötelező a hegyi kirándulás.Most jöttünk haza a nyaralásról közben átléptük a 100 ezer km.ert.Kapott most Shell Nitro100-at.105 ezernél olajcsere Sustinát kap majd és az előírt NGK gyertyákat.Meghálálja a törődést.Kíváncsi leszek az 1.4 Turbóra.Néha jól jönne egy kicsit több lóerő.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Bandus99 #20448 üzenetére
Igen 1.6.Műszer szerint 5,8,kiszámolva 6,2 6,3-ra jön ki szerintem ez is jó,nem szoktam tötymörögni,néha jól meg is hajtom.És ugye ez 4x4-es.Ködlámpa és DLR.Osram LeDriving fog.És kanyarfény is egyben.Drága volt,de megéri nagyon jól néz ki nem a gagyi kategória,erős a ködlámpa funkció is!5 év garancia van rá.Könnyű beszerelni én magam tettem és kötöttem be.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #20451 üzenetére
120 lovas VVT.Szoktam nézegetni alig van eladó ebből a felszereltségből+4x4.Én 2011 márciusában 19 ezer km.-el vettem 3,3 m.ért,ami ugyanez a verzió hasonló kilométerrel most is ugyanennyi szokott lenni ha van néha egy-egy eladó.Tesómék is alig találták meg azt a kéket 80 ezer km.-el 2,4-ért.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Motion_Blur #20474 üzenetére
Én mondjuk pont szilikon sprayel szoktam befújni-kenni a gumikat meg a műanyagokat is.Jól visszaadja az eredeti fényét.De majd megnézem amit ajánlottál ha járok Auchanban.
-
Harkovz
aktív tag
-
Harkovz
aktív tag
Kamionosként az országot járva egyre több Vitarát és S-Crosst látok!Már nincs olyan nap,hogy ne lássak új generációs Suzukit.Kellemes látvány mind.Megint nem jött be a Suzukifóbiások és nagy autós szakemberek jóslata,hogy"senki nem fogja mert drága van jobb ennyiért".Ár-érték arányban,fenntartási költségben és megbízhatóságban szerintem nincs ellenfél!És már kényelemben,felszereltségben sincs elmaradás ahogy minőségben sem!
-
Harkovz
aktív tag
Engem 3 dolog zavar a mostani SX-emen.1:nagyon kemény rugózás,szinte nincs is.Igaz,kanyarban ez előnyére válik,de unom a zötyögést a szar magyar utakon.2:amikor hideg a motor megemeli az alapjáratot amég be nem melegszik 1500-as fordulatra.Ilyenkor a váltás is nehézkesebb.Más kocsik alapjárata ugyanaz mint melegen vagy csak kicsit emeli meg.3:hiába 1,6 120Le a motor a klímát eléggé észrevenni mikor kapcsol a kompresszor.Ezen a téren nincs tapasztalatom hasonló benzines más gyártmányon,hogy másoknál van-ilyen.És kíváncsi vagyok az új Suzukik javultak-e ezekben?Tervezek is egy S-Cross tesztvezetést.Ezek ellenére szeretem a kocsimat.
-
Harkovz
aktív tag
Most lesz nagy autós hétvége a világítás.eu-n!Menetfények,egyéb ledek. Ajánlom figyelmetekbe.
-
Harkovz
aktív tag
A téli nekem Sportiva Snow Win. Meglepően jó. Jól tapad, halk puha. Román gyártmány. A nyári még a gyári Bridgestone Turanza. Nyárinak majd egy jó márkásat veszek ha cserélni kell.
-
Harkovz
aktív tag
Szerintem rendben van a Baleno csak tényleg kicsi. Hallottátok, hogy kap frissítést az S-Cross? Kíváncsi vagyok, hogy kimerül-e csupán a Turbó motorban és optikai változásokban vagy műszaki és felszereltségi változás is lesz?
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #20867 üzenetére
Engem az info gomb kormányra rakasán való spórolás zavar több ilyen is van még sajnos pl az ablak gombjai csak a vezetőnél kaptak megvilágítást, csak egy ablak automata felhuzó modul nem tudom van-e. Szerintem ezek az apróságok többet érnének mint a felesleges két zónás klíma ami szerintem parasztvakítás. Egymás mellett egy légtérben nem hiszem, hogy nagy hőmérséklet különbség lehet!
-
Harkovz
aktív tag
válasz matyik #21020 üzenetére
A barátom Lianaja is hasonló problémával küzd. Neki csak hosszú inditózás után indul és ingadozik az alapjárat. Hibát is jelez. Elvittük kiolvasni a hibát, neki főtengely jeladó hiba van. A generátor mellett van, azóta megtalálta, szét van rohadva. Talán nálad is ez lehet. Neki a lambda szonda új. Ilyen jeladót 8 ezerért talált asszem.
-
Harkovz
aktív tag
Megrendeltem az SX4-hez a 105 ezres szervizhez a cuccokat.Most Eneos Sustina 5w-30 megy bele,kíváncsi vagyok milyen lesz nagyon dicsérik.Eddig 0w-20 és 0w-30-at használtam.Ha itt is lenne Sustina 0w-20 akkor az menne.Meg gyertya csere is lesz,most van előírva az irídium cseréje.
-
Harkovz
aktív tag
Az én sx4 - em hat éves lesz és még nem volt fekfolyadék cserélve. Nagyon ajánlják két évente sok helyen. Lehet most műszaki előtt lecseréltetem. Igaz amit olvastam,hogy ESP - s kocsikhoz külön műszer kell a cseréhez vagy elvegezhető a hagyományos módon?
-
Harkovz
aktív tag
Én ma cseréltem a tesóm SX4-én is váltó olajat. 45 ezrenként kell, szerintem ezt ki lehet bírni. Total Syn - Fe 75w 90 ment bele. Szerintem ez is tökéletes. Így nem hiszem, hogy baj lesz a váltóval. Hidegen az enyém is kicsit nehezen kapcsol, de csak az egyes ami zavaróan nehezen kapcsolható például kereszteződés előtt mikor a kettő már sok mert le kellett lassítani. Holnap az enyémen olajcsere, megy bele a Sustina 5w30, meg az új NGK Laser Iridium gyertyák. 105 ezres szerviz lesz.
-
Harkovz
aktív tag
Nagy kár a Vitaràért mert kívülről meg marha jól néz ki! A beltérben spóroltak sokat. Meg is lepődtem mikor kijött , hogy ahhoz képest olcsó. Mondjuk így is eladnak majd eleget és csak ez volt a cél.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz bajnokpityu #21874 üzenetére
👍👏☺
-
Harkovz
aktív tag
A minap dolgom volt az Üllői úton, be mentem a varró szalonba. Sajnos csak Vitara volt. Azt kell mondjam előben jobban néz ki belülről mint képeken. Elfogadható. Én ezek után is az S-Cross t választanám. Az értékesítő megerősítette az itt elhangzottakat, hogy az S-Cross-ban jobb anyagokat használtak belül. Nem vitaindítonak írom, mint mondtam elfogadható a Vitara beltere is.
-
Harkovz
aktív tag
Amúgy a találkozóra szívesen mennék. Mindenki Budaörs környékén lakik? Mert mondjuk egy Maglód Auchan vagy Soroksári Auchan jobb lenne nekem. Így is Pilisről mennék fel, nincs matricám se, nem lenne baj ha nem kellene megkerülni Pestet.
-
Harkovz
aktív tag
Nekem most GE +120% izzó van bent. Egész jó. Van egy szett Osram Silverstar 2.0 az megy be ha ez kiég. Következőleg kiprobálom az Nbu - t kíváncsivá tettetek. Így, hogy van nappali menetfényem sokáig bírják az izzók.
-
Harkovz
aktív tag
Az Sx4 ben nekem 77 Ah akksi van, most egy éves. Azt hittem ez majd mindig nagyon tekerni fogja, de hidegen nem túl gyorsan indít. Szerintem már az önindító gyenge. 106 ezer van a kocsiban. Az akku indító árama 770A.Ez egy nagy dizelhez is elég .Exide Prémium.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Nálunk most - 12 fok van. Most megint megadja magát pár akku. Reggel sokan nem indulnak el. Az enyém is csak tető alatt áll ezért is vettem a lehető legerősebb akksit. Ilyenkor igazi kincs az ülés fűtés, már két perc múlva melegít.
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #22765 üzenetére
Biztos van olyan távvezérlős kapcsoló elektronika. Csak állandó áram kéne neki, távirányítóval meg bekapcsolnád. Én kibirom azt a pár percet, kocsiban sosincs rajtam kabát sem, két km.. megyek és már a fűtést is veszi felfelé. Az S-Cross két fokozatú ülés fűtése még jobb lehet. A Scaniaban amivel dolgozom is van ilyenkor nagyon jól jön. Ami jó lehet még az Opel kormány fűtése. Sokáig hideg tud maradni a bőrkormány ilyenkor.
-
Harkovz
aktív tag
Végre téli idő! 4x4 re fel!
☺😊 -
Harkovz
aktív tag
Csak 12,2 V van az akksimban. A kocsi 14,4-et tölt. Leállítás után két órával már vissza esik. Nem hiszem, hogy a kocsival lenne baj. Lehet ennyit bírt ez az akku.