Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Pickit3 #43000 üzenetére
Fizetsz mert valaki bejáratta... A szívó benzines vitaráknál is ez volt, drágábban adták az 1-2 éveseket mint az új ára (ugye a gl baleno is olyan 3,3-ért, metállal legrosszabb esetben 3,4-ért elvihető volt amíg volt).
Azt nem tudom hogy sikerült-e őket ennyiért eladni, én biztos nem vennék használtat új ár felett.
-
nagyúr
-
-NOKIA-
Ármester
válasz Pickit3 #43000 üzenetére
Nekem nem tűnik jó vételnek. Itt azt kell megfizetned hogy "készleten" van.
A lentiekre lehet hogy szalonba várni kell hónapokat, de még alkudni is tudsz (a 4,87M-s vitarát 4,6M-ért hoztam el).
-BALENO GL 1.2 Listaár 3 980 000 Ft Engedményes ár 3 250 000 Ft
-BALENO GL 1.2 CVT Listaár 4 580 000 Ft Engedményes ár 3 850 000 Ft -
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #43006 üzenetére
Meg úgy is hívják, hogy racionalitás. Egy olyan típust nem szabad forgalmazni, amin szinte nincs haszon. Márpedig a Baleno esetében pont erre hivatkozva hagytak fel az európai forgalmazással.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz sagesz93 #43005 üzenetére
Havernak volt egy 1.6-os vitarája, pont 4 éves múlt, friss műszakival, 20ekm-el, álom vétel annak, aki kereste, garázsban tartott, havat nem látott, karc mentes. Szóval a tipikus vasárnapi templomba járós autó volt, a srác esőben elő sem vette. Anno vette 4.3-ért, pát hónapja adta el, 4.6-ért úgy vitték el, h 24 órán belül elvitték alku nélkül.
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz ncc1701 #43009 üzenetére
de mért? Azért egy 4éves autó értem garázsos de nagyon nem 0perces.
Ráadásul az 1.4T kevesebbet eszik és jóval jobban megy mint a régi 1.6. És 10év garancia van rá az se mindegy.
HA jövőre feljebb mennek úgy amblokk az újautó árak az megértem felhuzza a használt árakat is, de amikor 4.5ért van vacsi új a 4éves meg 4.6 akkor ez vicc. Hiába volt garázsban tartott.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
SirKero
őstag
válasz Dare2Live #43012 üzenetére
Ráadásul az 1.4T kevesebbet eszik
Ezzel vitatkoznék Nekem volt 1,6 most 1,4T van . Van összehasonlítási alapom
Amúgy az árat a piac határozza meg. Ha nem adnának ennyit érte akkor olcsóbb is lenne. Amíg van aki kifizeti a 2-3 éves autóért az új árát ( vagy még többet ) addig nem lesz az az idióta aki olcsóbban oda adja.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Dare2Live
nagyúr
válasz szabonagyur #43015 üzenetére
gonosz? wtf? dinamikában agyonveri a szivót, fogyasztásban meg amikor nézegettem kevesebbet eszik.
garanciális sirálmok meg úgy indulnak, hogy Suzuki 10!évet ad hajtásláncra. Nem adná, ha nem lenne rohadtul biztos benne.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SirKero #43016 üzenetére
"Amíg van aki kifizeti a 2-3 éves autóért az új árát ( vagy még többet ) addig nem lesz az az idióta aki olcsóbban oda adja."
Nem ez a kérdés hanem a mért.
Tuti biznisz. Számosítva. Megveszed. 4.5ért Használod 4évig. Berendeled az újat 4.5ért. Eladod a 4évest 4.6ért.
Szeretném tudi az okot a mértet e az nincs. Ez nem a Merkur idő, hogy 16évet kell rá várni és többért el lehetett adni még 4évesen is mint amennyiért a merkurból kiguritottad.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #43018 üzenetére
2,7-ért kellett volna baleno 1.2 ga-t venni Az is kb befektetés lett volna de olyan bántóan fapad volt hogy nem bírtuk lenyelni... Azt már vitara előtt is néztem, páran eladták pár év használat után 2-300 ezer haszonnal (nem volt fenn sokáig a hahun gondolom elment annyiért).
-
szabonagyur
félisten
válasz Dare2Live #43017 üzenetére
Ezt szó szerint idéztem amikor kolléga megvette az utolsó db 1.6 Vitarat ami nem is tetszett neki meg teljesen más felszerelt volt mint amit akart, de hát szívó... Pedig ennyiből vehetett volna Scrosst is ami teszett neki legalább...
Az a baj itt is a legendákra építenek sokan, meg félnek az újtól vagy mi van ha meghibásodik valami...
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz szabonagyur #43020 üzenetére
Uram atyám.
10 év gari van a turbóra, ennél több indok nem nagyon kell szerintem.
Akit ez nem tud meggyőzni, az így járt.
Amúgy is, aki egy kicsit is vigyáz az autóra, az nem pörgeti hidegen + leállítás előtt a turbónak ad fél-1 perc hűtést erőltetett menet után.
Szerencsére a start-stop rendszer is jól van megoldva, csak akkor állítja le, ha megfelelőek a hőfokok/akku feszültség.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
veterán
válasz csaba1203 #42987 üzenetére
Elértél pm-ben. Követem a Suzuki topikot, de nem olvasom mindennap.
A válászom amúgy publikus, máskor is feljöhet a kérdés, ezért leírom itt is.
Apámnak Ignis GL + van, ebben a hátsó ülések mozgathatók:
- csúsztatható előre hátra kb. 10-15 cm-t a hátsó ülés;
- a hátsó támla dőlésszöge több fokozatban állítható;
- 4 szemelyes az autó, a forgalmi szerint is.Ha a leghátsó pozícióba tolom, akkor annyi hely marad az üléstámla és a kalaptartó között, hogy az ujjaimat be tudom préselni közéjük, de nem látni be a résen. Kb. 0,5 cm a rés.
Továbbra is szuper járgánynak tartom az Ignist, időnként nézegetem a hahun, jó lett volna városba, kímélendő az érzékenyebb turbóbenzines, DSG-s korábbi autóm technikáját. (Most plugin hibridet hajtok, emellé viszont felesleges, ezzel tisztán elektromos módban közlekedek Budapesten.)
Sokat járok autópályán, oda biztosan nem való az Ignis.[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz focvis #43023 üzenetére
A röhej az,hogy ma rájöttem miért is van ott rés bár elég nagyra hagyták a japók.
Ha valaki gyerekülést szeretne rögzíteni,akkor hátul van két helyen csatlakozási lehetőség és a rögzítésnek hagyták ki a helyet.
Ezzel a réssel csak az a gond,hogy télen jön a hideg és a kipufogó dob hangját eléggé felerősíti vagyis olyan,mintha sportdob lenne rajta.
Holnap belépek ha nyitva lesz a szalon és megkérdezem nincs-e rá valami lehetőség,hogy ez a rés eltűnjön onnét.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Swift 2019, 1.2GL. Be lehet úgy bigyózni a BC-t, h amikor még 10L benya van a tankban, ne 0km-t írjon ki?
-
ncc1701
veterán
válasz Dare2Live #43012 üzenetére
Nem tudom, de volt hozzá plusz felnin 4 téli gumi is. És az az autó olyan volt, h el lehetett volna adni újonnan. A srác betegesen vigyázott rá.
Amúgy meg szerintem is egy 1.6 szívó, mint egy akármilyen turbós. Egy kocsiban csak az nem romlik el, ami nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz Tom1939 #43014 üzenetére
Az volt nekem is.
Sorrendben:Tápszivattyú csere,katalizátor csere plusz computer is vele,termosztát behalt vele együtt hengerfej felújítás,futómű félévente stabilizátor cserék,elektromos kormány hiba bár ez idővel nálam futómű beállítás után eltűnt de a cicergő hang megmaradt.
Ennyi,ami így hirtelen beugrott ha sok pénzed van javításra nyugodtan megveheted -
csaba1203
addikt
válasz Tom1939 #43031 üzenetére
Jobban jársz egy fél millió km-t futott japán autóval,mint ezekkel az ipari hulladékokkal.
Volt anno Mitsubishi Lancer-em is és csak tankolás meg a kötelező szűrő cserék úgyhogy tudom mit írok.
Egy szösszenet még a Pandához.
Valahányszor vittem az autószerelőmhöz,mindig néztem az udvarában lévő autótípusokat.
Érdekes módon japán márka soha nem állt benn nála.....[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz csaba1203 #43037 üzenetére
Szerencsére a start-stop rendszer is jól van megoldva, csak akkor állítja le, ha megfelelőek a hőfokok/akku feszültség.
Na ez így pont nem igaz. Autópálya használat után ha kiállok pihenni vagy tankolni simán leállítja a motort Nem néz semmitMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Idiofil
aktív tag
Sziasztok,
Érdeklődnék :
Megszűnt a Baleno és az 1.0 swift?Illetve hogyan lehet allandora kikapcsolni s-crossban (2019)a start-stop rendszert? A szalonban csak annyit mondtak, hogy a gephazteto nyitottsag érzékelő felé kell keresgélni (de ezt is úgy, mintha ha valaki meghallana, akkor ott helyben; fejloves)
"Those who want respect, give respect"
-
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Idiofil #43040 üzenetére
Hivatalosan sehogy. Viszont ha nyitva a motorháztető, akkor nem kapcsol be a start-stop. Tehát ha kiiktatod az érzékelőt, akkor a rendszer azt hiszi mindig nyitva és így nem kapcsol be a start-stop. Nyilván így nem fogja külön jelezni ha tényleg nyitva a motorháztető, ezért mondták így a szalonban.
-
Idiofil
aktív tag
válasz Cathfaern #43042 üzenetére
Igen, nekem is ezt mondák, de nem voltak hajlandók ott megcsinalni, de még megmutatni sem. "Megcsinalhatjuk, de akkor ugrik a gari" :/
Jaja, azota néztem, baleno kuka, literes motor kuka a swiftbol is, scross bol is. GL felszereltség kuka.
De nem is baj :)
Mar a Swift Corolla kombit meg a Rav4et várom hogy milyen lesz és mennyiért."Those who want respect, give respect"
-
SirKero
őstag
válasz Idiofil #43040 üzenetére
hogyan lehet allandora kikapcsolni s-crossban (2019)a start-stop rendszert?
A fűtést front állásba teszed és a ventit első fokozatra. Akkor nem áll le soha.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz Idiofil #43047 üzenetére
Nem vicc.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
racerx
őstag
Vatera, start stop kiiktató elektronika, kb 4000 forint. Tökéletesen üzemel
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen