Új hozzászólás Aktív témák
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43093 üzenetére
ahogy olvasom itt elég lutri az egész,akkor gondolom az ilyen "katalizátor tisztító adalékok" se sokat érnek..Akkor marad a törölgetés,mindenesetre elég bosszantó dolog ez..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43103 üzenetére
nyilván,mindent lehet..akkor is 200k körül lenne az ára,de rajtam kívül is még sokan nem tehetik azt meg hogy ennyiért cserélnek egy alkatrészt csak azért h ne szennyezzük a környezetet..addig míg az országba elfér az a sok sz@r amit behoznak külföldről,addig a kis 1.3-as suzuki had szennyezze a levegőt..ha nem lenne ilyen ára,nyílván már rég kicseréltettem volna
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
ncc1701
veterán
válasz z0l1ka #43104 üzenetére
Semmi gond, nem kell akkor kiütögetni a csekk endzsint, nem kap majd műszakit, és mehet a bontóba, mivel nem felel meg a környezetvédelmi szabályoknak a vas. A vége úgyis ugyanez lesz, pár év alatt romlik annyit a katalizátor, h ha kiütöd is, rögtön visszajön a jel.
Vagy azt kell mondani, h GTK az autó, és venni egy újat. -
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43105 üzenetére
én ezt megértem,és nem mondom h nincs igazad,szeretném is megcsináltatni nem is erről van szó..csak sztem pofátlanul drága dolog ez a katalizátor legyen az bármilyen autóhoz is,szinte minden fórumon lehet olvasni a "rettegett"P0420-as hibakóddal és annak olcsóbb megoldásairól,már ha van egyáltalán ilyen,mert nem egy olcsó dolog.
Mifelénk másképp megy,most volt műszakin,szarok voltak az értékek,át tették egy másik suzukiéra es kész is.
Nyilván én is szeretném h jó legyen,na de csere egy újra,az most kivitelezhetetlen..addig meg marad ez a megoldás.<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz z0l1ka #43106 üzenetére
Nem láttad még a részecskeszürő árakat.... szorozd be a katalizátor árakat 2-3al. Nah az pofátlan... és nem is bírnak annyit mint egy katalizátor.
Jah és új autók 99%ban ott van. 2020tól ~100%ban.Egy ideig kiütheted, de végül kiütöd aztán már vissza is jött.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tomics #43107 üzenetére
Mért mehetne?
Katalizátor csere után meg ha előjön akkor ott más volt a probléma. Abban meg nagy csoda nincs, hogy ha 300.000km+után kell cserélni egy katalizátort. Akinek van majma legyen banánra is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
szabonagyur
félisten
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Találkozott már valaki az alábbi jelenséggel?
Van egy Roidmi 3S autós FM transzmitterem. Azért használom mert kategóriákkal jobb hangminőséget lehet ezzel elérni, mint a gyári fejegység bluetooth-on keresztül használnám, ha zenét akarok hallgatni. Csakhogy olyat csinál néha a kocsi, ha ez be van dugva (éppen be vagy kihúzom ezt a transzmittert, vagy nagyobb bukkanóknál), hogy elmegy a távolsági fényszóró asszisztens, sávelhagyás figyelmeztetés, vészfék asszistens is egyszerre úgy fél perc erejéig. Utána meg visszajön.
A kocsi egy Swift GLX.[ Szerkesztve ]
-
z0l1ka
aktív tag
válasz szabonagyur #43110 üzenetére
Félreértetted ,de bocsánat valóban félreérthető voltam..Itt konkrétan az emberi ürülékre gondoltam,amit a szomszéd országokból hoznak ide be hozzánk,és ezen belül is a környezet szennyezésre próbáltam rávilágítani,de ha nem ez ,akkor sorolhatnánk gyárak stb stb amik szennyezik a levegőt..erre írtam h ne már h egy 1.3 as suzuki mennyire is szennyezi a levegőt egy rossz katalizátorral.. na de mindegy ebbe ne is menjünk bele fölösleges,.semmi bajom a külföldről behozott autókkal,nekem is volt egy..
Hát nem igazán, egy minimálbérből dolgozónak itt Szabolcsba, bizony nem fér bele az a +200k forint kiadás és inkább megpróbál mindent megtenni azért ,h valahogy elkerülje az elkerülhetetlent..és hidd el nem semmiért vannak tele a fórumok se mindenféle megoldásokkal..én pont ezért nem szaladgálok BMW-vel Mercivel ,hanem csak egy kis Suzukival
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
eami
addikt
válasz gyenesmartin #43112 üzenetére
wow, azt meg hogy? mármint hogy jobb minősége van egy ilyen fm transmitternek mint amúgy?
-
dethroner
veterán
válasz z0l1ka #43113 üzenetére
Jómagam is szabolcsból származom, 26 évesen költöztem el. Én is mindent megtettem akkor, és kicsivel utána is hogy amit csak lehet kivédjek, kikerüljek, olcsósítsak stb. Kb mint amiket te írsz, harcba szálltam volna a fél világgal csak hogy kikerüljem a szabályokat és a világ képébe röhöghessek. De pár évvel az után hogy elköltöztem, kezdtem megváltozni, másképp látni a világot. Ha most drágának tartod katalizátort és a jól bevált módszerekhez nyúlsz, vajon mit szólnál ha a suzukidhoz a fék lenne több százezer, de okosba azt is meg lehetne mókolni? Bevállalnád azt is, kockáztatnád a családod vagy mások életet azzal hogy spórolj (nem kevés pénz ez igaz), de mégis, és azzal nyugtatni a lelkiismereted hogy a rohadt drága fékre nincs pénze egy minimálbéres szabolcsi embernek? Ezt azért gondold át
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szabonagyur
félisten
válasz z0l1ka #43113 üzenetére
Szabolcsban lakok nyugi
A hozzáállással van a gondom igazából, hogy nagyon sokan így gondolják, hogy ugyan már az enyém még belefér a többi mellett, csak ugye a sok kicsi sokra megy...
Igen csak ebből a megpróbál mindentből jön majd (ne vedd magadra), hogy katalizátor off, gumiból is jó a 10 éves hiszen van azon még minta, bontott fék stb.
És tudom nem leszek érte népszerű de minegy milyen autód van, a fenntartását vállaltad amikor megvetted.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
gyenesmartin
őstag
Nem tudom miért, de a beépített bluetooth vevője az egyik legrosszabb amit valaha hallottam. Ez a roidmi pedig a legjobb hangú fm transzmitter amit ismerek.
A gyárinál a középhangok teljesen hiányoznak, magasból rengeteg van, mélyből pedig kicsit kevés. Nagyon dobozhangja van így a hangszóróknak. A roidmi már sokkal kiegyenlítettebb. -
Kicsirics77
veterán
válasz gyenesmartin #43112 üzenetére
Szerintem erősen kérdőjeles annak a transmitternek a normális működése ha CE lenne akkor nem produkálna ilyesmit,erősen felharmonikusan sugároz valahol 500 MHz környékén ha ezeket zavarja. Rendszeresen használok amatőr rádiót az amatőrsávon a kocsiban és semmit sem zavar.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
dethroner
veterán
Ha minden igaz, akkor 2 nap múlva átvehetem a swiftet. Gumiszőnyeget akarok bele, és bárhogy nézem, nekem szimpatikusabb egy utángyártott [link] mint a gyári [link]
Ti mit gondoltok? Fura hogy a gyári nem fedi le teljesen a lábteret, pl a bal láb támasztó rész és a pedálok alatti részt sem.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
z0l1ka
aktív tag
dethroner ,szabonagyur nah, még mindjárt kiderül hogy szomszédok is vagyunk
dethroner Elgondolkodtató Nyilván ha ilyen lenne a helyzet akkor inkább nem vennék autót,se saját se mások életét nem szeretném kockáztatni.. de a többi része az autónak teljesen tökéletes semmi gond nem volt vele..ami a legfontosabb gumi/fékek/kasztni jó volt,egyedül az értékekkel voltak gondok és itt jön képbe a katalizátor és a környezetszennyezés..Abban igazatok van,sok kicsit sokra megy,de ne én érezzem már magam szarul amiatt mert én egy 1,3-as suzukival elmegyek 1 hónapba 520 kilómétert a munkahelyemre ,mert hogy én szennyezem a levegőt a rossz katalizátorral ami még kérdőjeles,hisz van úgy hogy nem is dob hibát 400km megtétele után se,hosszabb távon sokkal hamarabb kidobja,ezért még nincs veszve semmi,nem mókolni akarom ,csak ha van olyan adalék,vagy tisztító ami egy picit még segíthet akkor persze megpróbálom..
Majd idővel lesz cserélve,vagy nem tudom mi lesz a sorsa de most egyszerűen nem tehetem meg,mint ahogy rajtam kívül még sokan mások se..(sajnos)
Téma részemről zárva<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43121 üzenetére
utána is olvasgattam más fórumokon is,elég sok suzuki swift van ugyan így,"rossz" katalizátorral p0420-as hibakóddal random megtett kilóméter után..
Rendben van h az enyém szarakodik 300e kilóméter után de van akinek 120e-nél dobálja,vagy előtte..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
dethroner
veterán
Ez a cikk csak nekem új? [link]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #43123 üzenetére
Ez egy két éves cikk. És csak a japánoknál van ez a formáció gondolom azóta is.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
HKorn
addikt
Lehet még Stiftet készletről venni, vagy már csak ISG-st lehet rendelni hosszú szállítással?
Run&Ride
-
dethroner
veterán
Holnap veszem át a swiftet. Az lenne a kérdésem, szerintetek mennyire okos dolog sárfogó gumikat kérni rá?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #43132 üzenetére
Azt hiszem pont a te egyik írásod olvastam erről, és azóta gondolkodom rajta. Tényleg ennyit számítana? A sarat leszarom, azt oldja a víz, inkább az esetleges kavicsfelverődések miatt raknám fel, és akkor is csak előre.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
2006-os Swifthez rendelnék alkatrészeket. Van ajánlott jó ár/érték arányú megbízható webshop?
Olaj: Eneos Premium Hyper 5W40
Olajszűrő: Mahle OC217/6 jó lesz? Valahol azt olvastam, hogy ez pontosan ugyanaz mint a gyári.
Légszűrő és pollenszűrő: ezekből mi az ajánlott márka?
Fékfolyadék is kellene: ATE DOT 4 SL jó lesz?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bajaki #43134 üzenetére
Kauffer és Fékmester - főként ebből a kettőből szoktam rendelni, kivéve olajat, azt mindig a győri Olajcentrumtól veszem.
A felsorolt dolgok jók lesznek. Szűrőkből én MANN-t szoktam venni mindenhova, de - a teljesség igénye nélkül - jó még a Hengst, a Filtron és a Purflux is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az scrossban (Facliftes 2017-es) gyárilag milyen féktárcsa és fékbetét van? Bosch? Mert ha az, akkor a [féktárcsa] és a [fékbetét] árat nézve kicsit vastagon fog a ceruza a 100 körüli márkaszerviz ajánlatot nézve az első tárcsa és fékbetét cserére (még lista áron is csak 50 az alkatrész, vagy kell még valami amit nem veszek figyelembe). Tudja valaki mennyi egy ilyen cserére az időnorma?
-
dethroner
veterán
Biztos hogy a szépséghez nem ad hozzá, de gyenesmartin kolléga szerint felveri a kavicsokat az oldalára, a küszöbre, és ha ez igaz, akkor a lepattogzott festék sokkal nagyobb gond lehetne, mint egy pár fekete műanyag az első kerék mögött.
Erről jut eszembe, hétfőn a szakadó esőben egy Stilo ment előttem, és a rohadéknak hátsó kereke szinte egyvonalban van a hátsó lökhárítóval. Én ennyi vizet még egy autó mögött se kaptam a képembe, nem tudtam 5 méternél közelebb menni mögötte.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pjen
félisten
válasz dethroner #43143 üzenetére
A képedbe a hátsó kerék verte a vizet,nem az első.Esőben mért akartál öt méternél közelebb menni.Az Swift hátsó ajtaja alatt a küszöbön van fólia.A gumi szerintem még azért is "jó" mert azt a sarat amit szétszórna mind beveri a kerék dobba.De ez is csak egy vélemény.
-
dethroner
veterán
Nem értelmezed jól amit írtam. Az első kerék mögé gondolkodom a sárfogón, hogy a küszöbre ne verje fel a kavicsokat. Vagyis a saját autóm védeném.
Tudom hogy a hátsó kerék verte rám a vizet, írtam is, nem vagyok hülye Miért akartam közelebb menni 5 méternél? Még a belvárosban se túl jó érzés 5 méternél nagyobb távolságból menni egy autó mögött, nem szeretek tötymörgőnek tűnni, haladnék dinamikusan, de a szemét kis olasz nem engedni az ilyet.
Előző autónk Subaru volt, annak is volt fólia a hátsó sárvédő íven ahová a kerék verné a mocskot, hasznosnak tűnt.
Abból mi bajom lehet hogy a műanyag dobba visszaveri a sarat? Az műanyag, és az eső vagy egy mosás és kész. Az előbb találtam néhány képet egy új swift tesztelésről, és a fotókon nagyon jól látszott hogy az első ajtó sarka és a küszöb által határolt kb tenyérnyi rész mennyi mocskot kapott a tesztút során.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Na, elhoztam a paripát. Megkérdeztem a szalon vezetőjét mit gondol erről a sárfogó dologról, és azt mondta talán a leghasznosabb kiegészítő, mert tényleg nagyon odaveri a kerék a mocskot. Azt mondta volt hogy sport swiftet hoztak be, amin a lemezig kopott a festés a küszöbön. Meg talán volt is valami visszahívás korábban ilyen dologgal kapcsolatban.
És még egy nagyon meglepő dolgot osztott meg, és hiszek neki mert már év elején megmondta hogy a Baleno és utána kicsivel az ezres motorok eltűnnek. Na szóval kapaszkodjatok, azt mondta január 1-től nem lesznek a mostani motorral se vitarák, se scrossok. Majd ha megkapják azok is a mild hibrid motort akkor lehet majd rendelni, de addig csak ezek lesznek., és itt mutatott rá az én autómra. Nem tudom hogy az ingissel mi van, tudtommal abban már megvan most is ez a hibrid, tehát valószínünek tartom hogy marad az is, de a magyarországi gyártásból nem lehet majd autót kapni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!