Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz bajaki #38599 üzenetére
A 10W40 Aral olaj és a Viking gumik (WTF??) miatt komoly fillérb*szó emberrel van dolgod szerintem
A leírás alapján csak ABS kocka az ami rizikó, minden mást cserélt elvileg. Megéri megnézni, csak nem értem miért nem lehet tisztességes olajat beleönteni és rendesen felgumizni egy autót. Egy Magnatec 5W30 pont 2e Ft-al lett volna több..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HKorn
addikt
válasz bajaki #38602 üzenetére
Pont ilyen van nekünk is asszonynak, csak klíma nélküli és 138K a méter benne. Castrol Magnatec 5W30-al üzemel, 15K km csereperiódussal újkora óta, 0 azaz 0 dl olajfogyasztás van. De szerintem a 3-4dl se a vilégvége.
Gondoltuk eladjuk, de klíma hiánya miatt csak nyomott áron menne el, ahhoz meg túl jó autó, így már 12 éve szolgál minket, meg még fog is egy darabig.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz bajaki #38607 üzenetére
3-4 deci még teljesen elfogadható mértékű, de ha egy csereperiódus alatt lemegy a maximumról a minimumra a szint (~1 liter van a kettő között), még azt sem mondanám olyan vészesnek. Egyes márkáknál (pl. Opel) azt írják a kezelési útmutatóban, hogy 1 L/1000 km is megengedett, de szerintem az már qrva sok.
Nagyobb baja nem lesz az 5W30-tól, sőt, jobban teszed, ha visszaváltasz rá, viszont arra számíthatsz, hogy egy kicsit jobban fogja fogyasztani.
——————————
Őszintén szólva én hanyagolnám ezt az autót. Nem azért, mert eszegeti az olajat, hanem mert ha ennyire fillérbaCó volt a tulaj, akkor lesznek még ott egyéb kellemetlen meglepetések is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bajaki #38612 üzenetére
A Viking a Continental egyik budget márkája, olyan minőségű mint a nálunk ismert Matador, de a skandináv piacra promózzák; egy kínai guminál jobb.
Az ARAL pedig a legnagyobb német olajtársaság, kvázi a német MOL, gyárt olcsó és prémium olajakat is.
(A British Petroleum (BP) tulajdona pl. az ARAL és a Castrol is.)[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
-
Zoleee83
addikt
válasz bajaki #38756 üzenetére
Én is így tettem vásárlás után, az a biztos.
Mondjuk én az Eneos-t is lecserérem 10.000 km után, nem tartom a 15.000-es csereperiódust, igaz én forgatom is ezt a motort (miután elérte az üzemi hőfokot).* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
tboldi
nagyúr
válasz bajaki #43134 üzenetére
Kauffer és Fékmester - főként ebből a kettőből szoktam rendelni, kivéve olajat, azt mindig a győri Olajcentrumtól veszem.
A felsorolt dolgok jók lesznek. Szűrőkből én MANN-t szoktam venni mindenhova, de - a teljesség igénye nélkül - jó még a Hengst, a Filtron és a Purflux is.
[ Szerkesztve ]