Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2018 üzenetére
Városba nem is kell 130
Hu tényleg divot te mondtad ugye, hogy autópályán 150-160as tempóval 11-12 liter környékén fogyasztott a kocsid?
Na a mienk 140-160as autópályázásnál 6.5-7 Litert.
Na itt látszik meg, hogy városra van tervezve a tied , mert itt ha jól tudom neked nem nagyon fogyasztott 7-7.5nél többet, átlagban.
Nekünk meg 9 városban...."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2023 üzenetére
aesir: a lámpája.
Dare2live: én erre az mr wagonra mondtam, hogy olyan minis, swfites összelopott. Swiftből a magas ajtók, kis ablakok, ablakív jött , a miniből a lámpa , lásd: [link]
Nem csak én vagyok az első, akinek nem jön be a swift kinézetre, nálunk otthon a szüleimnek sem. (Hiánba na, ilyen a család...)
(Egyébként sorry, de nekem nagyon bumfordi és gömbölyű a swift, annyira oylan, hogy az már szerintem csúnya... De ahogy az eladási statisztikát, meg az utcát nézem, tényleg egyedül vagyok azzal a véleményemmel, hogy egy autó sedanos kinézetű legyen.na jó vannak kivételek, a honda jazzt nem rugdosnám ki magam alól ))
Ezzel pédául maximálisan elégedett vagyok, mit ne mondjak szerelmes vagyok belé ([link])Hiába no, nemhiába ezt választottuk ....(
Fokukac: jaaaaaa, azt hittem írja a tankolást+ fogyasztást, nem a pillanatnyira hittem Csak mert nekünk ez számolt érték
Nagyon beszólogatós kedvedben vagy ma Az új ladából csak a tuningolt verziók tetszenek
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
mynames
senior tag
válasz Dare2Live #2043 üzenetére
Szerintem azért nem hihetetlen, hanem ''csak'' jó a vas. 1.3-as benzines. Az lehet ennyi.
3 éve pünkösdkor, hazafelé Plitvicéből, el voltunk késve, autó: 0.8 Matíz , 3 főnyi legénységgel. 150-nel nyomtam végig, azt hittem szétszakad...csak a mo-i határtól az M7-ig lévő szakasz volt lassú tétel. Lelki szemeim előtt már 8-9 literes fogyasztás jelent meg...és nem! 5.1 lett. -
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2059 üzenetére
Nekunk nem matizunk van, es nem kamion moge beallva mentunk.
Es mitn irtam , nem folyamatos 150el evett annyit, hanem kb egesz utra atlagolva, aminek jo resze, kb 70%a autopalya , mikor epp milyen sebessegel, de 120-150 kozt.
Mindegy, le lesz ez meg merve megint .
sytex: akkor csak egy kerdes: miert van az a suzinal, hogy alacsony fordulaton nincs benne kraft? Mert szerintem amiatt, hogy ne fogyasszon sokat, mikor dugozol.
Ha tevednek es hulyeseget irnek, kerlek javits ki."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2442 üzenetére
Elmentem tesztvezetésre. Logannel is, Swifftel is. A véleményem maradt. Szeretem érezni, hogy van az autóban erő, nemcsak 4000nél jön meg. (Tévedés ne essék, msot nem arról beszélek, hogy a loganban hű de nagy erő van.. A logan kifejezetten lomha 1.4 es motorral))
Ezek nem hülyeségek, egyszerűen arról van szó, hogy ki mit szeret... Én spec nem szeretem ha '' pörög'' a motor. (Értsd mi autónk a max nyomatékot kb. 2800-3000 körül adja le. Emlékeim szerint.)
Nem akarok további vitát szítani, úgyis ismeritek a véleményem. Felesleges 10* körbejárni a témát....
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2442 üzenetére
Még valami... Van a családban gépész technikumban + villamosmérnökin végzett emberke Ráadásul maximálisan adok a szavára. Egyrészt.
Másrészt konkrétan nem én vettem az autót, hanem ez az ember. Joga van úgy dönteni , ahogy akar, történetesen igencsak kiváncsi a teljesítménygörbére, hiszen tudja mit takar.
Ha ebben leli örömét, és ettől neki jó, miért ne tegye? (én meg maximálisan támogatom, általában jó döntést szokott hozni)
Azt hiszem így már kicsit msá a leányzó fekvése, ugye?"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #2455 üzenetére
Igazad van. MEg is kell tapaszalni azt. Megtettük. Majd felrajzoltunk egy körülbelüli teljesítménygörbét(Anélkül, hogy addig láttunk volna róla ilyet) az autóra, ami kb.90-95%-ra meg is egyezett a gyár oldalán lévővel...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
karib
addikt
válasz Dare2Live #2844 üzenetére
50e km-hez egy új dízel Swift sokkal nyerőbb lenne - kedvező fogyasztás, nyomatékosabb karakterisztika, talán kisebb zaj. Mondjuk ez normál közlekedést tekintve - ha úttalan utakra kell menni, akkor az Ignis a nyerőbb (ellenállóbb).
Vagy fel kell csípni egy utolsó szériás 1,6-os sedant - azoknak nagyon kellemes motorjuk és jobb futóművük is volt.Department of Redundancy Department
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3307 üzenetére
Mivan?
Az én öreg kocsimon, de páromén is szanaszét volt kopva egyik oldalon a fék,de ettől még az összes többi még fogott rendesen. Egyikben SINCS fékerőelosztó."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3309 üzenetére
Ja, vagy úgy
Nem abs-es egyik kocsink se
Hm, ezt egyébként jó hogy írtad, lehet jó lenne a miylen autót topicba is beírnod, hátha van még pár olyan ''egyszerű'' ember, aki nem is hallott még iylenről
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3348 üzenetére
Nem vagy vicces.
mdk01: nem is rád gondoltam az ominózus kijelentésemmel. ÉS nem is feltétlen csak a régi swiftre igaz, de ugye elterjedt, sok van belőle, könnyebb kifogni egy törymörgősebb vezetőt...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3889 üzenetére
50-60 K után egyébként is illik azért fékeket cseréltetni
Nekünk is volt már check engine (rossz érintkezés miatt) de ettől még nem sz@r az autó."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ett
aktív tag
válasz Dare2Live #3889 üzenetére
Akkor lehet, hogy te egy szar darabot fogtál ki. Fene tudja. Bár elég szép kis lista gyult ossze rajta. Nálunk is van benn a suzukiban rengeteg hiba, mivel ugye sorozatgyártás, de ilyen reklamáciok még sosem jottek vissza, pedig már volt pár kifogás.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3893 üzenetére
Tudom, hogy az abses részre írtad, csak a felsorolás volt előtte olyan, mintha már az is azt jelentené, hogy rossz konstrukció. A hozzászólásod végével maximálisan egyetértettem, ez így tényleg életveszélyes.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3896 üzenetére
Valószínű az ingerküszöbünk más, nekünk eddig ezek voltak 110 ezer km-ig , de ettől függetlenül még nem mondanám rossz autónak a mienket:
Hibalista
-Műszerfali digitális óra : néha nem lehet beállítani
-Hátsó ablaktörlő mosó bekapcsolásakor néha az első ablaktörlőt indította el + a hátsót, de nem adott rá ablakmosó folyadékot . A hiba már több mint egy éve nem jelentkezik, valószínűleg egyedi eset volt
-Check engine néha kigyulladt - szakszervízben teljesen ingyen kiolvasták a hibakódot, semmi komoly, csak kontakthiba az egyik érzékelőnél (Egyik csatlakozó kicsit le volt csúszva, ez okozta a hibát. Kötelezőn helyretették, azóta semmi gond vele! )
-Valahol picit szelelt a kipufogó - Egyik tömítés szétment, cserélve.
- 110 000 kmnél fék betét és fék pofa csere. Ahogy láttuk az első alkalom. Valahol elment egy kis fékolaj is , javítva. Ez volt a leghúzósabb tétel eddig cakkompakk az összes betét és pofa + javítás: 90E
-budapesti utak megtették a hatását: bal első lengéscsillapítóból kicsit ''könnyezett'' az olaj. Dunakeszin egy kis magánvállalkozás csavarosra csinálta a tetejét a gyári ''összegyógyított '' helyett,így már jó. 16 E FT.
-2006 szept. Valami morgás hallatszik a futóműből. Elülső csapágyak voltak, mindkettőt cserélni kellett, darabja 22 ezer forint.
Azért ezek is jó sokba voltak (nem volt már garis) idén úgy néz ki csak a 2 nyári tappancs + a műszaki+ a 120E kmes kötelező + zöldkártya lesz rá kiadás (reméljük...)
Omni : de van. Pl. lemész murvára kicsit, egiyk kerékkel, és az összesről elmegy a fékezés. Ha jól vettem ki dare2live szavaiból...
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #3899 üzenetére
Nekünk is 50E-60E lett volna, csak úgy tűnik, előző tulaj elfelejtette cserélni, mikro megvettük, akkor meg nem nagyon néztük meg a fékeket, 10E-el utána cseréltük
De ezek, amiket leírtam az én szememben nem hibák. Nagy része kopó alkatrész (fék, csapágy, lengéscsillapító). A többi meg nem zavar..."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ett
aktív tag
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4862 üzenetére
És külön öröm volt megtudni, hogy a totalcarosok amit leírnak az nem igaz.
bocs, hogy leromboltam a világképed egy részét, de komolyabb autós körökben ezt már régen tudja mindenki
Nem hazudoznak, csak érdekesen írnak cikket, 2 autó tapasztalatait ráhúzzák az egész használtautó piacra. Ennyi erővel én is ráhúzhatnám az én autóim történetét az egész piacra, és pont az ellenkezője derülne ki.
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4901 üzenetére
Oké, ennyit nem mentem vele, mással azonos gyártótól viszont cirka kb. 10E-t sofőrként+20E kmt meg leggyakrabban utasként, és elégedettek voltunk.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4904 üzenetére
nem audi amúgy, csak valaki említett itt audit
nem tudta eladni, persze, mert nálunk ilyen presztizse van az új autóknak
külföldön meg megteheti mindenki, hogy újat vesz, azért olcsók.
aztán nézd meg, hányan nyomorognak a törlesztőrészletek között, csak azért hogy a ház előtt új autó álljon.én meg azt mondom, hogy nem jártam rosszabbul (sőt!), mint ha 3,5ért új kisautót vettem volna. és amit ti kifizettek az újautóknál, annak csak egy része a garancia, a többi nem plusz szolgáltatás, hanem egy misztikus dolog (újszag, én fingok bele először. stb). és ez mocskosul túl van árazva, és én nem akarom kifizetni.
[ Szerkesztve ]
-
-
ett
aktív tag
válasz Dare2Live #4857 üzenetére
Höhh, ez egy kamu. Használt autók között is van jó, persze sokkal nagyobb a kockázat.
Munkatársam egy 28 éves mercivel jár melóba minden nap. Korához képest a kasztnija rendben van, sok km-et belepakoltak. Már túl van, a 1,5 millió km-en Mondjuk motorikusan már szétküldték, de még mindig megy. Viszont a kopó alkatrészeken kívűl csak egy km óra volt benne cserélve, minden más eredeti és még működik.
A suzuki szerintem sehol nem lesz 28 év múlva, max. a roncstelepen. Beleültem és egy más világ. Szóval meg tudom érteni, aki szereti az ilyet, nekem is tetszik.
Ennek ellenére a suzukit is korrekt kis autónak tartom.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
I_Am
veterán
válasz Dare2Live #4850 üzenetére
Ez akkora baromság, hogy segítségért kiállt. Úgy cakkumpakk az egész.
Legyen szó Audiról, Mergáról, vagy BMW-ről.
Ha hagyod magad, hogy okos szerelők lehúzzanak, hajrá. De ez alapján ne írj már ekkora marhaságokat, hogy lehet nézni a számla alapján nagyokat. Meg, hogy 150k km után előjönnek a bajok.
251.000 km van jelenleg a kocsimban. Eddig amik cserélve lettek nálam.
201.000-nél a hűtő, kompletten, vízpumpával, munkadíjjal 38.000.-
220.000-nél bal első féltengelycsukló 5.690.- (gyári),
2 kerékagycsapágy 5.390.- (gyári),
240.000-nél termosztát 890.- Ft (gyári),
241.700-nál vezérműszíj, görgő, segédgörgő, patron 39.000.- (INA, ami a legjobb) Mivel a vezérműszíj fedelét eltörtük, mert az egyik csavar beleszorult, ezért az még 7.440.- Ft volt. (lett volna olcsóbb is, de arra 3 napot várni kellett volna, ez meg a Porsche Hungáriától azonnal volt, tehát ez is gyári)
241.700-nál hidrotőke is lett cserélve, darabja 2.690.- Ft (INA, ez is a legjobb)
245.000-nél olajgomba 1.290.- (gyári)Ezen kívül ugye a szokásos 10.000-kénti olajcsere, csakis Castrol TXT Softech 5W-40, olajszűrő 890.- (gyári), levegőszűrő 1.290.-, pollenszűrő 2.200.-
Amikor 241.700-nál szétszedtük a motort a szerelő barátom azt mondta, hogy tökéletes. Sehol semmilyen olajsár, égésfolt. Gyakorlatilag úgy nézett ki a motor belülről, mint egy bejáratós autó blokkja.
Tehát ennyit a nyugati használtautókról. Elfelejtetted megemlíteni, hogy a szervízkönyv nem csak dísznek szokott lenni a kocsikhoz. Az alapján simán utána lehet nézni a kocsinak. Valamint a törést egy egyszerű hézagmérővel meg lehet állapítani, mert soha nem rakod úgy össze a kocsit törés után, mintha gyári lenne.
300-nál fogjuk megejteni a motorgenerált, ami olyan 200-250k-ba lesz. Ebbe benne lesz az összes gépmunka és mindennek a cseréje. Valamint lekönnyítjük a tengelyeket, kap +200 köbcentit és teljesen ki lesz polírozva belülről a blokk. Ezek után olyan 160 ló körül lesz a teljesítménye. És elmegy megint legalább 200-250k-t mire újra hozzá kell nyúlni.
És még annyi, hogy aki nem autóbuzi, hanem sima átlagember általában 7 év körülire saccolja a kocsit. Kasztnira pedig csak akkor kell költeni, ha összetöröd, mert nem rohad ki alólad soha. Tudod, anyaghasználat. Megnézheted akármelyik 3 killás kocsit, hogy 10 éves korára hogy néz ki.
Utánaszámolhatsz, hogy más autóknál ezek mennyibe kerülnek, valamint, hogy láttál-e már olyan 3 millás új autót, amin ezeket 250k km-nél kellett cserélni, vagy előbb...
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
Mindenkinek más a fontos. Ha nem kell sokat szervízelni , akkor nekem ez a legelhanyagolhatóbb tényező. Nem azért veszem, hogy eladjam.
Hidd el feleslegesek azok a jelzők és ítélkezések, amelyekkel azt az embert illeted akinek ez nem, vagy kevésbé számít.Divot: erre nem emlékeztem, csak arra hogy drágán csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
spirit007
senior tag
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
"Divot esetében a kvázi totalcar volt az amortizáció oka és nem a 3év."
Na ne röhögtess már !
2005-ben a kocsija 3.020.000 Ft volt [link] most meg az átlagára 1.6-1.7 millió [link] .Neki azér lett annyi amennyi , mert "beszámították" .... aztán majd valami palimadarat jól átb*sznak vele ...
Az akkor mekkora értékveszés 3 év alatt ??? -
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #4933 üzenetére
aki már az elején nem számolja ki azt mennyivel jön ki belölle a végén. Ez egy nagyon fontos tényező. (többek közt ezért nem lesz mégegyszer 9+misis vagy 3misiért utánaddobjánk a 9+misis autonk)
szerinted ki jár jobban? aki a 9milliós, 2,5millióért vett autót 3-4 év múlva eladja 1,5 millióért vagy aki a 4milliós újautóját 3-4 év múlva eladja 2millióért? számold már ki
(Tudom Audiba lényegében ingyé van és 241ekm enként kell vezérműszijat cserélni.... az aztán a vezérműszíj.)
az audit nem ismerem, de abban a 9milliós kategóriában általában láncos motorok vannak, aminek 4-500k km a csereperiódusa.
-
tildy
nagyúr
válasz Dare2Live #4995 üzenetére
Tévedsz Nézzd csak meg mit írtama splashről.
Szóval állj le a leszólásommal, semmi szükségem rá , köszönöm.A megmosolygás meg külön jót tesz most nekem. gratula[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
ett
aktív tag
válasz Dare2Live #5062 üzenetére
Én volnék az a szerencsétlen sajnos. Bár ne kéne ott rohadnom. Csak szubjektív véleménnyel tudok szolgálni. Eleje nekem nagyon tetszik, tényleg pofás kis gép. A hátulja hányás, de nem csak ennek ,az összes ilyen autót utálom aminek lefűrészelik a hátulját és ilyen ronda lesz.
A belsőtér kopogós műanyag, ennyi pénzért ez van az ilyen kocsikban, fogdosni nem jó, de kinézetre nem undorító. Amúgy a belseje nem rossz, de nekem nem tetszik hogy fenn van a váltó, az sem tetszik hogy túl magasan ülök, bár ez nem mindenkinek hátrány persze. Az viszont undorító, hogy olyat hazudoznak a cikkek, meg a bemutatók, hogy hátul kényelmesen el lehet férni. Én magam mögött nem férek el kényelmesen a 176 centimmel, nulla hely van a lábamnak, hozzá kell nyomni az üléshez és pocsékul érzem magam hátul. Bevásárolni amúgy elég, főleg ha lehajtod a hátsó üléseket, akkor egész jól lehet pakolni bele. Az 1 literes motorral rettenetesen gyenge az autó, nem emlékszem már hol, vmelyik bemutatón sztárolták, hogy a japók szerint az 1 lityis motor az igazi meglepetés. Az biztos, csak éppen nem kellemes meglepetés. Az 1,2-es moci egész jól mozgatja a járgányt. A megbízhatósággal biztos nem lesz gond itt sem.
Ja ami még nagyon nem tetszik, az a kézifék. A swifthez és az sx4-hez képest nagyon kemény, alig bírom behúzni a tesztpadon, hogy bezöldüljön az érték. Járhatna kicsit könnyebben. Egyébként jó kis autó, viszik mint a cukrot.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Dare2Live #5064 üzenetére
Semmit, én csak a kész autót nézegetem már. Nem tudok ilyen hibáról, de biztos volt.
Egyébként meg 54 másodperces ütemidővel ne várjon senki csodát, ugyanis ilyen időközönként jön le egy kész autó a sorról. Nekünk pedig 1,5-2 perc van az egyes tételek ellenőrzésére. Nem túl sok.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Thunder78
senior tag
válasz Dare2Live #5121 üzenetére
Ezexerint sok hülye él az országban
De kérdem én, ha nincs az a sok hülye, aki megveszi az új autót? Akkor Te mit fogsz venni pár év múlva? 20-30 éveset??? Vagy széthajtott külföldit???
Szóval kicsit langsam spazieren, please
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #5128 üzenetére
Vettem egy '94-es évjáratú autót, ami a mutató állása szerint ment kb. 60000-65000 kilómétert.
Használtam, majd egyszer csak leállt, mire az autószerelő azt mondta, h. a szétszedett motorja alapján nagyjából 250000 kilóméter lehet benne.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen