Új hozzászólás Aktív témák
-
oceanearth
őstag
válasz
spirit007 #2172 üzenetére
Szia spirit!
figy ne hozd példánal a luxus autókat, mert azok a legmagyobb pénz temetők, minnél többe kerül egy autó, annál többet veszít az értékéből és annál nehezebb eladni. most mondd meg feltörekvő(piti) gengszetern kívűl ki venne 10 éves 7es BMW-t??
luxus autót általában mindneki csak őújjonan vesz, ezért ez a marha nagy az értékvesztés. Opel Vectra C újjonann 7,2M használtan 3,5, ja és 2,5 éves.
szóval minnél drágább egy autó, annál jobban veszít az értékéből. mi most adtuk el 94-es 1,2es(44lóerős) telojesen fapados Corsánkat 850ért. szóval szvsz kis autót éri meg megvenni és modlelfrissítések előtt eladni -
oceanearth
őstag
válasz
spirit007 #2175 üzenetére
hát nem tudom 3 napig volt fennt a hirdetés 900ért hirdettük és 15ön nézték meg. 3 nap aaltt elment az autó. azért sikerült ilyen jó árban eladni, mert csak asszem 100k volt benne és nagyon meg volt kímélve, sehol nem rohadt, semmi baja nem volt, tényleg nagyon vigyáztunk rá. na de mind1, jól jéártunk az a lényeg
-
Sipi16
senior tag
válasz
spirit007 #3081 üzenetére
láttál már szuzukiba 400km-et? köszi.... válaszodat csatolt fényképpel mielőbb várom
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
divot
veterán
válasz
spirit007 #4937 üzenetére
Nem úgy értette az amortizációt: nem az értékvesztésére, hanem a műszaki állapotára gondolt.
Egyébként 1.850.000 forintért számolták be, ami teljesen korrekt piaci ár. Az ezerötös listaárából pedig elengedtek 650.000 forintot, csak mert tavaly decemberi gyártás - ebből is látszik, hogy mennyire szar helyzetben van az új autó értékesítés.
-
divot
veterán
válasz
spirit007 #4942 üzenetére
Listaáron nagyon drágák lettek az új Suzukik.
2.990.000 forint a nulla km-es, 102 lóerős, automata klímás, okos kulcsos kis verdáért korrekt ár, de a listaárt a büdös életben nem fizetném ki érte. Mondjuk a konkurencia se olcsóbb, nagyon elszaladt a paci az autógyárakkal.
-
bobsys
addikt
-
Raptus
tag
válasz
spirit007 #5001 üzenetére
Köcce a választ. Másrészről meg lehet oldani a kevesebb teljesítményt a forgalmiban. Kb. ugyanúgy, mint a motoroknál az "A" korlátost egy 600-as Honda CBR-nél.
Az OFF-hoz: nem állítottam, hogy nem vagyok f@szkalap. Sőt, nem is tagadom. Csak sajnos abba a kategóriába tartozom, aki meglát egy autót és annyira megkívánja, hogy az egyértelmű jelek (szervizkönyv hiánya, kopott sebváltógomb,) nem jutnak el a tudatáig. És természetesen kilométer, kedves Grécsi tanár úr
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
as_Rock
őstag
válasz
spirit007 #5028 üzenetére
Nem a topiclakók találták ki, hogy új swift áráért mindenképpen használt nagyobb batár a jó vétel, ők csak arra világítanak rá, hogy melyek azok a szempontok ami szerint választanak
Az analógiánál maradva:
Szolis, fuxos bizonygatja, hogy csak a plasztikázottmellű, cicababára érdemes költeni, te meg jelzed, hogy köszönöd szépen, de neked a természetesszépségű formás kis barnád jobban bejön
Vagy lakástémában: Egy fiatal pár minek vegyen 4 szobás kertesházat, ha se takarítóra, se kertészre, se üresen kongó szobák fűtésére nem akar költeni, a szabadidejében pedig élni akar nem füvetnyírni"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
süti5
őstag
válasz
spirit007 #5028 üzenetére
Ne haragudj, de nem lehetsz ennyire sötét.
Alap kiindulás: kell kocsi, megbízható, és kicsi, mivel nem használom ki a nagy teret, nem szállítok vele szekrényeket. Ebből kiindulva veszek egy swiftet újonnan. Kolléga jött, hogy ennyi pénzért mért nem egy 5 éves használtat veszek, veszünk, ekkora baromságot hogy suzukit venni.
Na most, én, mertem összehasonlítani úgy hozzávetőlegesen, hogy miért nem az 5 éves használt mellett döntöttem, ami bár ugyanolyan értékű mint a swift, de a fenntartása sokkal nagyobb.
Mit nem lehet ezen megérteni?És igen, azért hasonlítottam össze, mert kolléga előjött a hasonlattal hogy milyen fasza az ugyanolyan értékű használt gép. Én erre kiszámítottam a fenntartási költségeket.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
spirit007 #5148 üzenetére
pedig van ilyen ha nem is bőven, énis ilyenre vadászok.
Tipikusan a falusi/kisvárosi jelenelg 65-70éves öregúr/hölgy aki még 58évesen a trabantját/wartburgját/daciajat.... Astrara/Swiftre... cserélte. Nagyvárosban ilyen már nincs lhiénázták őket.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
spirit007 #44845 üzenetére
Na az a hátsó lámpa is olyan lett... elkapkodott. Ha nem türemkedne ki akkor okés. A műszerfal meg pont jó, könnyen takarítható maradt a belseje.
A krómot meg lehet szokni az elején, csak több tulajtól hallottam h málik le...
Az alufelni szerintem jól mutat alatta, jobban mint a sima GL alatt a lemezfelni+dísztárcsa... Télen még elmegy, onnan tudom h gondos gazda, de nyáron dobjuk be a garázs hátuljába vagy a pincébe azokat a lemezfelniket, nem láttam még autót amelyiknek jól állna...
Télen ha az alufelnit látom legszivesebben elsírnám magamat...
A facelift előttinél a váltón voltam kiakadva, hogy csak 5ös!? Nem is votl 6os kézi váltó rendelhető hozzá..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
spirit007 #44849 üzenetére
Szerencsére csak hidegen csinálja, nekem jól jönne még a lábbal nyitható csomagtartó, mert így gyerekkel és műanyag motorral a kézben ripperfivereset játszunk... És még keresem a céget aki megcsinalna nekem egy mutatós turbo hofokmerot a középső óra helyére. A chiptuningra van vállalkozó már, bár még Vitarat nem csináltak csak Swift sportot (nem tudom mennyi a difi). Még be kell szereznem pár aprósagot, de alakul. Lassan tökéletes lesz... Értsd: nem lesz olyan hiányosság/hiba/konstrukciós elfuseralas amivel ne tudnánk együtt élni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
válasz
spirit007 #45222 üzenetére
"Bizonyos helyzet: budapesti dugóban araszoláskor csökkenni fog a fogyasztás."
Ez így 1000% nem igaz a magyaroknál, mert mindenki kikapcsolja a start/stop-t. Igen, tudom az nem hibrid technika, de a Suzuki-tól a Toyota-n át mindenki beleszámolja. Szóval nálunk a felét se fogja tudni ezek a hibridek. Csak gondolj bele. Ezek turbós autók, és ugye az szentségtörés, hogy kikapcsoljuk a motort a pirosnál. Tudom ez csak egy pici részlet, de számít. -
dethroner
veterán
válasz
spirit007 #45230 üzenetére
Összekapcsolta, ahogy a hibrid és startstop rendszerek is együtt adják ki azt a fajta fogyasztáscsökkenést, amire a gyártó hivatkozik. Amúgy nekem swift hibridem van ami papíron csak negyede a vitarának, de én se veszek semmi plusz erőt észre akkor se ha fullon van a kis aksi és besegít.Sőt, pár napja egy fórumtárs saját tesztútjának tapasztalatait osztotta itt meg, amikor az 1,4 turbóshoz hasonlítva erőtlennek írta le az új vitarát. Szóval érzésre nem hozzáad plusz lóerőket, hanem az elvetteket akarja pótolni, amit vagy tud, vagy nem. 16km/h sebességig ad hozzá 13 lovat? Na ez rossz hír, mert addig egy komolyabb széllökés is felgyorsítja az autót, míg az elveszett 10 lóerő később, nagyobb sebességnél is rendelkezésre állt volna.
Amikor hoztam el az autót, volt téma ez a leállítósdi is a kereskedővel, aki szerint roppant jó és okos dolog, és csak akkor állítja le, amikor a rendszer már be van melegedve, és nem kell sehová a motor termelte energia stb, stb. Hát a nagy büdös francokat. Januári hideg reggel, szerintem kicsivel 0 fok alatt volt, beültem, parkolóból kimentem a főúti bekötőig, kb fél perc és 300 méter, megállok hogy adjam az elsőbbséget, fényszóró világít, fűtés megy, zene szól, motor leáll. Nem foglalkozott az semmivel, spórolni akart. Előtte is minden alkalommal offoltam egyből ezt a ficsört és azóta is, de akkor valahogy kimaradt. De még jó is, mert így saját magam tapasztaltam meg, hogy semmiféle körülményre nincs ez figyelemmel. Pár nap és beszerzek egy kiiktató modult és többé nem lesz gondom se rá.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz
spirit007 #45236 üzenetére
Nem rásegít, nem besegít, hanem megpróbálja pótolni a hiányzó, a lenyirbált motorerőt
Nulláról tizenhatra mennyi idő alatt megy, két tizedmásodperc? Az alatt aztán lehet jó sokat spórolni, de tényleg[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gcsikos
tag
válasz
spirit007 #45238 üzenetére
Sajnos nem. A Vitaráknak nincs a turbó hőmérséklettel kapcsolatos szenzora és szivattyúja. Ezért terhelt üzemmód után a s&s kikapcsolandó (ha nem tette meg valaki korábban
és 30-40 másodpercig alapjáraton kell a motort hagyni. Ez városi dugókban nem szükséges, de ha valaki a Normafához, vagy a pl. Kékesre megy, hűtetni kell a feltöltőt. nemcsak autópályás pihenőnél, kútnál. Ez lesz az egyik sötét lova használt vitarák vásárlásánál, nem tudni, mennyire volt "figyelmes" az előző tulaj a turbóval. És sajnos a diag nem közli a turbó állapotát. MOst egy feltöltő javítása 250-300000 között van, nem márkaszervízben, hanem specialistánál.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
spirit007 #45262 üzenetére
Ebben a listában én nem látom. Nem az ESP-re gondoltam, hanem az ASR-re. Ha mégis van benne akkor igen rosszul működik. 4 scross ismerősöm közül mindegyik megemlítette, hogy szereti kipörgetni a kerekeket és így sokkal nehezebb elindulniuk, mint az előző autójukban csúszós úton. De a GLX swiftem sem veszi visszább a gázt.
-
gcsikos
tag
válasz
spirit007 #45259 üzenetére
Erre a hozzászólásra reagálok, noha utána még hasonló van több is. Tehát. A turbó be van kötve a motor hűtőrendszerébe , de nincs önálló hűtőköre érzékelőkkel, szivattyúval, ahogyan nagyon sok márka feltöltőjénél van. A motor hűtőrendszerének a befolyása a turbóra, ahogy az idézet is mutatja, sajnos marketing szempontból íródott, műszakilag nem korrekt, vagy inkább nem teljes körű, pontosabban úgy emlékeszem nem említi, hogy továbbra is a vezető szubjektív érzésére van bízva, hogy alapjáraton hűti-e a rendszert. A motor hűtőrendszere a motor leállítása után többnyire nyugalomba jut, nincs keringetés. De..Látni lehet több márka motortérében, hogy egy tábla felhívja a veszélyét annak, hogy leállás után a ventillátor beindulhat vagy tovább foroghat. Ez a motort védi, a Vitarának nincs ilyen külön feltöltő függő rendszere és érzékelője sem, ami az egész hűtőrendszert tovább működtetné. Én autós újságíróként háttérinformációt kértem a Magyar Suzuki szakemberétől, aki a kérdésemre szó szerint az irta, hogy terhelés után a Start&Stop rendszert inaktiválni kell leállítás előtt. Tehát nem szabad hagyni, hogy mondjuk hegymenet után, autópályás tankolás előtt leálljon a motor. Mivel úgy húsz éve foglalkozom új autók próbájával, minden tesztautó átvételekor vagy már előtte is a pontos műszaki kérdéseket beszélek meg a márkánál mérnök kollégámal. Már nem vagyok aktív, ezt a "protokollomat" félretéve már útközben jutott eszembe ez a kérdés nemrég. Egy sajtótesztes Opel Mokkával való első tankoláskor a kúttól felhívtam a Opel Magyarországnál dolgozó barátomat, aki megnyugtatott, nyugodtan állítsam le a motort, a feltöltőnek saját hűtése van. Azzal együtt hozzátenném, hogy pl. a kút sávjába hajtáskor, lassításkor, majd az oszlophoz guruláskor a Vitarában is hűl a turbó, de nem árt még molyolni tankolás előtt egy kicsit
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest