Új hozzászólás Aktív témák
-
Sn0w
csendes tag
jó max félmillával 2 milla fölött de 5 milláé nem vesznek suzukit.
Annyiért inkább eclipse jobb is.
Én azt mondtam nem éri meg 5 miklláért az 1 dolog hogy a zászlóshajója de akkor is Mercit kap az ember és azé az mégis jobb meg az eclipse is akármilyen zászlóshajója a suzukinak. -
Dare2Live
nagyúr
-
Rover623
félisten
[GONOSZKODÁS ON]
Azért nincsenek egy darabban a gumik, mert akkor azonos méretűek lennének...minek következtében csak akkor passzolnának bármelyik legyártott autócskába, ha azok is egyforma méretűek lennének...
Az pedig precízebb gyártást/minőségellenőrzést igényelne...az pedig megdrágítaná az autócskát...
[GONOSZKODÁS OFF]primus inter pares
-
Rover623
félisten
Japóknál vannak ám szabályok...
Van a közelünkben egy SONY gyár...vettek már SONY projektort, ODD-t is tőlünk.
Kifejezetten kérték hogy SONY legyen...márkahűség rulez...
Kérdeztük: saját (belső) úton nem lenne egyszerűbb, olcsóbb az ilyesmi...?
Szomorúan rázták a fejüket...
LOLprimus inter pares
-
-
karib
addikt
Ez dízel jellegzetesség, más típusoknál is ilyen karakterisztikájú a gázpedál - sokkal jobban kell őket taposni. Továbbá az is igaz, hogy a dízelek bár nyomatékosabbak, sokkal kisebb fordulatszám tartományban életképesek, pláne amíg a turbó nem tölt, addig nagyon vérszegények (ez igaz egy 2 literesre is, így egy 1,25 literes pláne szenvedhet...).
Viszont úgy 1800-3500 között jellemzően nagyon megindulnak
Swift 1,3 benzin: 92 LE @ 5800 rpm, 116 Nm @ 4200 rpm
Swift 1,5 benzin: 102 LE @ 5900 rpm, 133 Nm @ 4100 rpm
Swift 1,3 dízel: 69 LE @ 4000 rpm, 170 Nm @ 2000 rpm
Még szemléletesebb lenne, ha a motorok teljesítmény- és nyomatékgrafikonjait egymásra lehetne vetíteni (vagy legalább hozzáférhetőek lennének), ott is jobban látszana, hogy a dízel már sokkal alacsonyabb fordulatról ''húz''.
Persze ez is csalóka, mert eltérőek a váltók és a végáttételek is. A dízelnek 165 km/h a vége és 14,2-t gyorsul, az 1,3-as benzines adatai 175 és 11,0 - igaz, ehhez széjjel kell forgatni a benzinest, ami valszeg nincs ellenére és bírja is, csak fogyasztani fog.
Az igazán hasznos összehasonlítás a menet közbeni gyorsítás összevetése lenne, pl. 80-100, 80-120 stb. Itt jobban érvényesülne a dízel nyomatékosabb karakterisztikája, és ez sokszor többet jelent kényelemben, mint hogy 10 km/h-val nagyobb a végsebesség.
Igazából elméleti a vita - keveset autózóknak úgyis az olcsóbb benzines a nyerő, aki meg sokat autózik és Swiftben gondolkodik, az próbálja ki a dízelt is, és döntse el, hogy tetszik-e neki
Nekem amúgy Swiftből talán a régi utólsó szériás, 86 lóerős változata kellene 5 ajtósban, városi rohangászó autónak szerintem kiváló lehet. Vagy átépíteni egy 1,6-os motort és futóművet az 5 ajtós kasztnibaDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
Leginkább azért kell más áttétel, mert más a két motor karakterisztikája Plusz más a két motor is, ezért egyszerűbb venni hozzá a váltót, mint gyártani egyet... Kérdés, hogy milyen a dízel Swift váltója - a japánok hagyományosan nagyon jó váltókat csinálnak.
Hogyhogy felmondták a szerződést? Az SX4-be is az 1,9-es Fiat Multijet kerül, sőt az SX4-et Fiat Seidiciként is árulják Spec a Fiat újkori dízelei elég jók.Department of Redundancy Department
-
neduddki
nagyúr
HI!
hmm ez egy jio jatek!!! juhejj leht tanagani!!!
tehat asz tekne kiotli hogy a gm mivle valtaj a fiat dizlet mi vlatja??? elso tippen francia:- )))
udv
neduddki
mod: karib: ne feldekezz le a saran galaxy vilagrol:- )))
-Mike-: hol a kerdes amit nem tucc ovasni???: - )))
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Sok valasztas akor nem maratt hol olvastam a Suzbiki Mazda izerol??? es ia anank agyermeke???:- )))
udv
neduddki
mod: en tradiznalis nagyon kedvelem a pozso dizleket /6 evem utan nicns is mas valsztasom/ csak tudnam feledni a magyar gazolajban felleheto molekulanak meretenek kilengeseit:- (((
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
De kollega... mazda->ford->psa:- )))
udv
neduddki
mod: en amugy is nagy osszeskuves hivo vagyok ijjen gyartmanyok eseteben:- )))
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
nem értem. miért ne törne?
a töréstesztnek meg a csillagoknak az a lényege, hog az autó törjön, és nylejen el minél több energiát, hogy az utasokat megkímélje.
ha merevebb valami, és nem törik, az sokkal életveszélyesebb...
mint pl. ez a kínai csoda : [link]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Robi_73
őstag
''Nekem azért nem kéne a diesel, nem hiába mondta fel a suzuki a szerzodést a fiattal, nem váltak be a motorjai.''
Én úgy tudom hogy megvették a motor licenszét, és Indiában fogják gyártani. Az sem lesz jobb! A váltó pedig opel és Lengyel gyártmány ami a dieselekben található.
[Szerkesztve]Robi73
-
bod101
aktív tag
Idézet az Origoról:
''A Suzuki Splash néven mutatja be legújabb tanulmányát a Párizsi Autószalonon. A koncepció, amelyben egy új, Wagon-R-utód kisautó-generáció előhírnökét tisztelhetjük, a Swift műszaki alapjára épül, hosszúsága 3,78, szélessége 1,78, magassága 1,65, tengelytávja pedig 2,36 méter.''
Teljes: [link]
[Szerkesztve]1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
Nightmare
senior tag
Az enyémben 90000 km van;így már egy kicsit lehet hallani a hangját.Itt nem arra céloztam;hogy meg lehet süketülni tőle;de hallani.Amióta ez van benne;úton is halkabb;és az alapjárat is.
Te ottan dolgozol?-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Petek
tag
Nekem eddig 205-öt sikerült menni vele 2 személlyel ( 140kg + asszem 3/4 tank ) enyhe emelkedőn a szekszárdi Duna hídra menet, aztán lefelé 210-ig ment aztán lassítanom kellett sajnos, szvsz sík úton kb 210 lehet a vége, persze már a 205-öt is lassan éri el, de 180-ig nagyon jól gyorsít. Csak az a baj, hogy rettenetesen hangos ( viszont egész jó sztem a gyári hifi benne nagy hangerőn ), és olyan a hangja mint haveromék dízel Fiat Tipojának , meg a szűk csomagtartó is kevés 4 személlyel, és persze a legrosszabb az a rettenetes A oszlop. Egyszer egy körforgalomban majdnem nekimentem vkinek, mert nem láttam, pedig nagyon hajlongtam előre hátra.
Tudsz még mondani vmi érdekességet az autóról?
[Szerkesztve]In vino veritas
-
Petek
tag
A mai autókkal nem is motorikusan szokott gond lenni, és ez igaz az olasz autókra is, sőt!
A gondot az elektronika megbízhatatlansága okozza leggyakrabban, és emiatt van olyan rossz híre a franci és olasz autóknak. Ráadásul ha valamiben igazán jók az olaszok akkor az a motorépítés.In vino veritas
-
Dare2Live
nagyúr
Minőségileg a Suzuki nekünk olyan volt: Megvettük: Kötelezőn kívül semmi baja. Tudomisén hányévig.
A peugeot 106unkat használtan vettük és avval sem volt komolyabb baj.
Evvel szembe a Yaris óriási csalódás minőségre: Első héten szervíz mert piros ég a műszerfalon, aztán 2hétre rá központizár bedöglik ujabb javítás.
és ilyen folyamatos ajándékok: sebváltó melletti ''harisnya'' kiszakadt. 50K km után fékpofa csere mindehol. gyak minden égő elszált már egyszer. Nem egyszerre szépen folyamatosan...
és ez mind majd bocsánatos bűn de ez nem: Életveszélyes: Van benne ABS de elektromos fékerőelosztó nincs. Jólolvasod: Nincs. Azaz megnyomod a féket ha az egyik kerék blokkol akkor nem csak arrol megy el a fékhatás hanem az összes többiröl is. Murvás uton lefelé megnyomod a féket és csak mész tovább 0 azaz 0 fékhatás. Ha vmi jön szembe hát ''balszerencse'' (és min totálkár + bajod is lehet ésugye ha müködne a fék megálnál 0 probléma.)
Nálam a Toyota evvel egy életre lejáratta magát.....
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Lehet. de több ''ős''Toyotással is beszéltem és summázva az ő véleményük az, hogy amit nem japánban gyártanak az minőségileg már nem Toyota. Éshát Avensis alatt jön bármi is japánbol?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
as_Rock
őstag
A lesz egyszert arra értettem, hogy kapni is lehet indiában vagy hol gyártják egyébként, de abban az árban már C4, vagy Kia szid is kapható és az azért egy más kategória Pedig én suzukit szeretnék, de ha az én vásárlói rétegemre sz.rnak kénytelen leszek máshol nézegetni
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.